SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,526 views

Juhgu

Posts: 7,921

#8162 • • Juhgu Virnistelijä

martina, 15.1.2006 20:15:
mun suurin pelko on se, että löydän itteni jostain siwan kassalta ja mulla on aviomies ja kakarat, enkä oo onnellinen.



Oon kuullu huhuja että kaikki seurustelu ei johda siwan kassalle tai äitiyslomalle :P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

martina

Posts: 1,875

#8163 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Juhgu, 16.1.2006 01:28:
---
martina, 15.1.2006 20:15:
mun suurin pelko on se, että löydän itteni jostain siwan kassalta ja mulla on aviomies ja kakarat, enkä oo onnellinen.
---


Oon kuullu huhuja että kaikki seurustelu ei johda siwan kassalle tai äitiyslomalle :P



hehhe. :) pikkuhiljaa alan uskoo tohon käsitykseen.
sielu hänkin

Posts: 343

#8164 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mä en vieläkään tykkää itsestäni. Muista ihmisistä osaan kyllä tykkää.
Mutta siitä alkaaki sitten noidankehä.
Jos mä pidän jostain ja se pitää musta niin siinä on pakko olla jotain outoa. Ei kukaan normaali ihminen voi pitää minusta vaan kyseisen tapauksen pitää olla idiootti jos minusta pitää.
Täytyis vissiin hokea joka aamu peilin edessä että olen hyvä ihminen ja ihana vaikka joskus et ole niin toiminutkaan.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Avatar
#8165 • • GoA Guest
Kannattaa opetella tykkäämään itestä. Hyvä itsetunto on kuitenkin sellainen asia mitä jokainen luultavasti arvostaa. Ei ihmisiä yleensä kiinnosta kuunnella jos joku itkee että musta ei ole mihinkään olen ihan ruma ja kauhea ja kukaan ei tykkää musta. Paljon mielummin sitä kuulee naiselta vaikka että eiks mulla ookin kiva perse. *joo* Joten arvostusta kehiin, kyllä sitä kaikissa jotain hyvää löytyy ja yleensä paljonkin, noi ei vaan aina tule mieleen. :)

Sitten taas jos vähän avautuisi itsekin niin pitäisi varmaan yrittää käydä enemmän ulkona jos sitä mielisi seuraakin joskus löytää. Kotona istumalla tuota tuskin saa. :) Toisaalta pitäisi myös jaksaa yrittää tutustua uusiin naamoihin, sitä vaan ei ole jaksanut tehdä. *blush* Jotenkin sen Moi sanominen on vaikeaa. Tosin tein uutenavuotena sellaisen havainnon että jos naisille vääntää pienen hymyn niin siihen saatetaan jopa vastatakin. *pepsodent*

Eli kyllä tämä tästä, jossain vaiheessa. Nyt mä olen kuitenkin tyytyväinen siihen että näin sinkkuna saa laitettua aikaa urheiluun just niin paljon kuin haluaa.
wiwi

Posts: 1,575

#8166 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

GoA, 15.1.2006 20:44:
Sunnuntait on kyl sellasia päiviä että alkaa tämä yksinäisyys ärsyttämään. Onneks huomenna on maanantai niin on taas tekemistä kun on duunia ja voi käydä reenailemassa. :)



No eipä, vaesinkin kun muutenkin sunnuntai-iltaisin pohdiskelee syntyjä syviä..Olisi niin mukava tehdä se jonkun kanssa. Ei ole läheskään yhtä kivaa olla yksin tekemättä mitään. No niin mutta onneksi on ystäviä joiden luo voi aina mennä löllimään ja tilittämään ryhdistäytymis-/suunnanmuutossuunnitelmia ens viikoks*nauru*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#8167 • • GoA Guest

wiwi, 16.1.2006 11:38:
---
GoA, 15.1.2006 20:44:
Sunnuntait on kyl sellasia päiviä että alkaa tämä yksinäisyys ärsyttämään. Onneks huomenna on maanantai niin on taas tekemistä kun on duunia ja voi käydä reenailemassa. :)

---


No eipä, vaesinkin kun muutenkin sunnuntai-iltaisin pohdiskelee syntyjä syviä..Olisi niin mukava tehdä se jonkun kanssa. Ei ole läheskään yhtä kivaa olla yksin tekemättä mitään. No niin mutta onneksi on ystäviä joiden luo voi aina mennä löllimään ja tilittämään ryhdistäytymis-/suunnanmuutossuunnitelmia ens viikoks*nauru*



Ei niitä kavereita mennä sunnuntai iltana kiusaamaan, pitähän niillekin antaa vapaa-aikaa musta. *nauru*
Oleanterinkukka

Posts: 183

#8168 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Oon taas sinkku. Mun elämäni mies osoittautui liian rentuksi. Ok, mä ymmärrän silloin tällöin pössyttelyn, mutta että kaksi iltaa peräkkäin juodaan kavereiden kanssa kaljaa ja poltellaan, eikä seuraavana aamuna päästä töihin. Huono piirre lasteni isälle. Ei auttanut selitykset kun kuulin yhteisiltä tutuilta tästä poikain sessiosta... Siispä kierrätykseen mokoma.

Missä te ootte te "pikkuisen rentut" kunnon miehet?! Ette te kaikki voi olla varattuja. *nyyh*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Oleanterinkukka

Posts: 183

#8169 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

Sjel, 15.1.2006 20:20:
Lahjoitetaan sisäsiisti uros uuteen kotiin. Vähän käytetty, osaa myös siivota.
Runko on hieman kärsinyt ajan saatossa mutta pienellä ehostuksella tulee yhteiskuntakelpoinen vielä.
Kiinnostuneet msg :)




Olisin kiinnostunut, jos olisit viisi vuotta vanhempi... *joo*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

tomii

Posts: 3,594

#8170 • • tomii kallion herttua

Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:34:

Missä te ootte te "pikkuisen rentut" kunnon miehet?! Ette te kaikki voi olla varattuja. *nyyh*



heh... "pikkuisen renttu" <- ihan uusi määritelmä, ainakin mulle *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Sjel

Posts: 371

#8171 • • Sjel Apprentice.

Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:36:
---
Sjel, 15.1.2006 20:20:
Lahjoitetaan sisäsiisti uros uuteen kotiin. Vähän käytetty, osaa myös siivota.
Runko on hieman kärsinyt ajan saatossa mutta pienellä ehostuksella tulee yhteiskuntakelpoinen vielä.
Kiinnostuneet msg :)

---



Olisin kiinnostunut, jos olisit viisi vuotta vanhempi... *joo*



No ikähän on vain numeroita *vink vink* äkkiäkös sen muuttaa :D

--
Will work for bandwith. :)

ezzy

Posts: 8,060

#8172 • • ezzy Droid-pappa

Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:34:
Oon taas sinkku. Mun elämäni mies osoittautui liian rentuksi. Ok, mä ymmärrän silloin tällöin pössyttelyn, mutta että kaksi iltaa peräkkäin juodaan kavereiden kanssa kaljaa ja poltellaan, eikä seuraavana aamuna päästä töihin. Huono piirre lasteni isälle. Ei auttanut selitykset kun kuulin yhteisiltä tutuilta tästä poikain sessiosta... Siispä kierrätykseen mokoma.

Missä te ootte te "pikkuisen rentut" kunnon miehet?! Ette te kaikki voi olla varattuja. *nyyh*



Aika tiukka tossutuslinja sulla, jos yhdestä "poikien illasta" laitat vaihtoon *ding*

Päihteidenkäyttöön sen enempää ottamatta kantaa...
Worin

Posts: 526

#8173 • • Worin
Sinkkuilu on kyllä kallista puuhaa, viikonloput menee aina baareissa tai jossain mestoissa. Kynttilä palaa enemmän kummastakin päästä kun pelkästään toisesta, välillä vähän keskeltäkin. Tässä menee arkipäivät levätessä ja viikonloput juhliessa kyllä.

Vaikkakin ois varmaan terveydellisistä syistä aika kova sana "olla vaan" viikonloppu, mut hirvittää jo valmiiks sen tylsyys, kyllä tässä se kotiin jäämisen vaihtoehto on huomattavasti heikommalla osalla kun mitä se ois seurustellessa. Ehkä jos pelailis jotain konetta kokoajan niin ois siinä sit tekemistä, mut ei oikein sellanen nappaa. Urheilu tai työt tietysti vois olla vaihtoehto, mut vaikee on saada silläkin viikonloppu kokonaisuudessaan kulutettua.

Seurustelussa on aina se peruslähtökohta se, että on seuraa. Sinkkuilussa se seura täytyy aina hakee jostain. Jos sitä seuraa joutuu hakee seurustelevista kavereista, niin on sanomattakin selvää, ettei se aina ole itsestäänselvyys.

Ohan tässä toisaalta hyviä puoliakin, et voi mennä miten tahtoo, mut toisaalta sain mennä aika lailla samalla lailla ilman esteitä jo sillon kun satuin seurustelee. Joka viikonloppunen meno ei vaan sillon ollut niin itseisarvo.

Eipä sitä pitkähkön seurustelun jälkeen, kovin nopeesti enää tempaudu mihinkään kun ei kiinnosta tuhlaa samalla tavoin vuosia aikaa kuten aikasemmissa suhteissa tyhjään. Aika pitkään kyllä ite nykysillä askelmerkeillä joudun himmailee, ennenkun alan mitään juttua seurusteluks nimittää tai siihen tosissaan lähtisin mukaan.
LactoPhilus

Posts: 268

#8174 • • Edited LactoPhilus - Central Kallio Investigation -

Mimir, 15.1.2006 17:32:
Minä olen nyt sitten siirtynyt pois tuulikaapista, uusi sijaintini on tuolla toisen luukun puolella *hihu*



onnittelut ja menestystä suhteeseen *vink* *aplodit* ja jos jotain ongelmia tulee niin muista aina et nimi ja numero! *vink*

t. *possu*
Firefox

Posts: 47

#8175 • • Firefox
Ilmoittautuu tähän luukkuun :)

--
It*s now or never...

domi

Posts: 7,069

#8176 • • domi Työn sankari.

Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:34:
Oon taas sinkku. Mun elämäni mies osoittautui liian rentuksi. Ok, mä ymmärrän silloin tällöin pössyttelyn, mutta että kaksi iltaa peräkkäin juodaan kavereiden kanssa kaljaa ja poltellaan, eikä seuraavana aamuna päästä töihin. Huono piirre lasteni isälle. Ei auttanut selitykset kun kuulin yhteisiltä tutuilta tästä poikain sessiosta... Siispä kierrätykseen mokoma.

Missä te ootte te "pikkuisen rentut" kunnon miehet?! Ette te kaikki voi olla varattuja. *nyyh*


*lmao*
Pyr0n

Posts: 617

#8177 • • Pyr0n Metsänpeikko
Taasen yksi sinkku ilmoittautuu ruotuun *nyyh*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Fyrisch

Posts: 4,525

#8178 • • Fyrisch
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"

Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist
Alley Cat

Posts: 489

#8179 • • Alley Cat Jedi Master

Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"

Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist



Niiiin... Siinä on se JOS. Mut kyllä näin reilun vuoden jälkeen sitä tekemistä alkaa keksiä.

Välillä on sellanen *nyyh* olo, kun näkee nuoriapareja vauvojen kanssa. Sattuu niin helvetisti, kun aattelee, että saakohan ite koskaan kokea sitä. Vaikka järjellä ajateltuna mullakin on vielä monta monituista vuotta tehokasta peliaikaa jäljellä. Mutta silti...

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Pyr0n

Posts: 617

#8180 • • Pyr0n Metsänpeikko

Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? "*nyyh*"

Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist



Enpä itse ole sen sortin ihmisiä jotka viihtyvät sinkkuna. Mieluummin sitä viettää aikaa jonkun kanssa josta välittää, vaikka se välillä ei ihan helppoa olekkaan. Mut kaipa tämä tässä hetken taas menee, katsoo jos vaikka innostuisi sinkkuna olosta, mutta epäilen. *ding*

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D