19,912 posts, 996 pages, 8,094,362 views
martina, 15.1.2006 20:15:
mun suurin pelko on se, että löydän itteni jostain siwan kassalta ja mulla on aviomies ja kakarat, enkä oo onnellinen.
Juhgu, 16.1.2006 01:28:
---
martina, 15.1.2006 20:15:
mun suurin pelko on se, että löydän itteni jostain siwan kassalta ja mulla on aviomies ja kakarat, enkä oo onnellinen.
---
Oon kuullu huhuja että kaikki seurustelu ei johda siwan kassalle tai äitiyslomalle :P
GoA, 15.1.2006 20:44:
Sunnuntait on kyl sellasia päiviä että alkaa tämä yksinäisyys ärsyttämään. Onneks huomenna on maanantai niin on taas tekemistä kun on duunia ja voi käydä reenailemassa. :)
wiwi, 16.1.2006 11:38:
---
GoA, 15.1.2006 20:44:
Sunnuntait on kyl sellasia päiviä että alkaa tämä yksinäisyys ärsyttämään. Onneks huomenna on maanantai niin on taas tekemistä kun on duunia ja voi käydä reenailemassa. :)
---
No eipä, vaesinkin kun muutenkin sunnuntai-iltaisin pohdiskelee syntyjä syviä..Olisi niin mukava tehdä se jonkun kanssa. Ei ole läheskään yhtä kivaa olla yksin tekemättä mitään. No niin mutta onneksi on ystäviä joiden luo voi aina mennä löllimään ja tilittämään ryhdistäytymis-/suunnanmuutossuunnitelmia ens viikoks*nauru*
Sjel, 15.1.2006 20:20:
Lahjoitetaan sisäsiisti uros uuteen kotiin. Vähän käytetty, osaa myös siivota.
Runko on hieman kärsinyt ajan saatossa mutta pienellä ehostuksella tulee yhteiskuntakelpoinen vielä.
Kiinnostuneet msg :)
Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:34:
Missä te ootte te "pikkuisen rentut" kunnon miehet?! Ette te kaikki voi olla varattuja.
Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:36:
---
Sjel, 15.1.2006 20:20:
Lahjoitetaan sisäsiisti uros uuteen kotiin. Vähän käytetty, osaa myös siivota.
Runko on hieman kärsinyt ajan saatossa mutta pienellä ehostuksella tulee yhteiskuntakelpoinen vielä.
Kiinnostuneet msg :)
---
Olisin kiinnostunut, jos olisit viisi vuotta vanhempi...
Oon taas sinkku. Mun elämäni mies osoittautui liian rentuksi. Ok, mä ymmärrän silloin tällöin pössyttelyn, mutta että kaksi iltaa peräkkäin juodaan kavereiden kanssa kaljaa ja poltellaan, eikä seuraavana aamuna päästä töihin. Huono piirre lasteni isälle. Ei auttanut selitykset kun kuulin yhteisiltä tutuilta tästä poikain sessiosta... Siispä kierrätykseen mokoma.
Missä te ootte te "pikkuisen rentut" kunnon miehet?! Ette te kaikki voi olla varattuja.
Mimir, 15.1.2006 17:32:
Minä olen nyt sitten siirtynyt pois tuulikaapista, uusi sijaintini on tuolla toisen luukun puolella
Oon taas sinkku. Mun elämäni mies osoittautui liian rentuksi. Ok, mä ymmärrän silloin tällöin pössyttelyn, mutta että kaksi iltaa peräkkäin juodaan kavereiden kanssa kaljaa ja poltellaan, eikä seuraavana aamuna päästä töihin. Huono piirre lasteni isälle. Ei auttanut selitykset kun kuulin yhteisiltä tutuilta tästä poikain sessiosta... Siispä kierrätykseen mokoma.
Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? ""
Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist
Fyraett, 16.1.2006 23:25:
Miks sinkkuus on nii? ""
Mun mielest tää on iha hauskaa jos keksii tekemist