SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,869 views

Rin

Posts: 2

#14082 • • Rin

_RixU_, 16.10.2007 11:04:
Oi vitsi tänään tuli jo 2 vuotta täyteen täysin itseni kanssa! *plur* Kuka oiskaan uskonu et tää kestää näinkin pitkään! *sydän* Täytyy viettää itekseni tunnelmallinen ilta kynttilän loistossa ja juhlistaa tätä hienoa merkkipäivää! *hihu*
...Vois kehitellä jonkun söden maljapuheenkin..."Kiitos Rixu, että olet jaksanut itsesi kanssa jo nämä mielettömät 2 vuotta <3 Oikeesti mä luulen et tää on ihan sitä aitoa raggautta...*pus*" *pihkassa*
*pepsodent*



oot vaan ronkkeli *pepsodent* luulis että saa enimpiä tökkiä kepillä kauemma *plur*
_RixU_

Posts: 320

#14083 • • _RixU_

Rin, 19.10.2007 11:43:
---

oot vaan ronkkeli *pepsodent* luulis että saa enimpiä tökkiä kepillä kauemma *plur*



Sou truu *tirsk* Niinhän se onpi, et emmiä sen takia sinccu ole, ettenkö ketään sais...ei vaan oo sattunu sellasta oikeenlaista boitsua kohalle *hymy* Ennoo siis ihan helpolla lähössä täst luukusta *pepsodent*
josbe

Posts: 1,982

#14084 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Miika, 18.10.2007 15:21:
Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!



lennu, 19.10.2007 01:34:

Ähh siis anteeks mutta mitä helvettiä? Itse olen "antanut" kaikille poikaystävilleni ensitreffeillä ja ihan kelpo suhteita niistä on tullut.

Päteekö nuo "kunnollisen ja hyvän" tunnusmerkit myös miehiin? Jos ei, niin onpa kivikautiset käsitykset.

Ja mites kun koen olevani ihan kunnon nainen ja hyvä ihminen ja kuitenkin helppo, niin exmä sit ookkaan kunnollinen??!! HJÄLP!


No tää nyt on tätä paskanjauhantaa, mihin aika usein klubbarissa törmää.

Sukupuolesta riippumatta, totuus taitaa kuitenkin olla se, että jotkut saa seksiä ja tyttö-/poikakavereita, toiset vain jompaakumpaa, tai sitten ei kumpaakaan. ;)

Ihan sama, antaako ekana iltana vai ei.

Toisaalta, en mäkään jaksaisi jatkaa jonkun miehen kanssa, joka osoittautuu ekana iltana sängyssä ihan paskaksi. ;) Ja mitä tästä opimme? Ainakin sen, että Lennu on ilmeisesti ollut hyvä siinä. ;-D
lennu

Posts: 39

#14085 • • lennu
Eiku mulla on vaan niin isot tissit*joo*
josbe

Posts: 1,982

#14086 • • josbe suomalainen juhlakinkku

lennu, 19.10.2007 13:29:
Eiku mulla on vaan niin isot tissit*joo*


Älä nyt ole niin vaatimaton! :D
(P.S. Mulla on pienet.) :DD
Miika

Posts: 893

#14087 • • Miika

anniharha, 18.10.2007 19:11:

Mut niin, mä en nyt vieläkään saanut vastausta siihen, miks nopeasti kuvioihin tullut seksi välttämättä kaataisi jutun heti alkuunsa? Jos sä jo vastasit edellisessä siihenkin niin mulla meni pointti ohi, sori.



Miinapiina, 18.10.2007 19:25:

jos tapaa jonku kivan ja on kivaa ja kiihkeetä ni miks pitäis sit jarrutella itteesä vaa sen takia, et apua en oo kunnollinen jos ny annan/saan?
kerran meinaa kävi näin, et oli aikas uléta ja mylläys mielessä, mut sit ei päässytkään myllää tietyistä syistä johtuen, ni kyllä mua ainaki otti päähän...
ja miks se ois sit joku juttu miks jostain jutusta ei sit tulis mitää?



lennu, 19.10.2007 01:34:

Ähh siis anteeks mutta mitä helvettiä? Itse olen "antanut" kaikille poikaystävilleni ensitreffeillä ja ihan kelpo suhteita niistä on tullut.
Päteekö nuo "kunnollisen ja hyvän" tunnusmerkit myös miehiin? Jos ei, niin onpa kivikautiset käsitykset.
Ja mites kun koen olevani ihan kunnon nainen ja hyvä ihminen ja kuitenkin helppo, niin exmä sit ookkaan kunnollinen??!! HJÄLP!



Annakins, 19.10.2007 09:00:

Ah, siis nainen ei saa harrastaa seksiä ensitreffeillä tai on siveetön mutta mies saa.
No, tuossahan se kahdesti jo todettiin ylemmissäkin kirjoituksissa.




Olen harrastanut seksiä ensitreffeillä, enkä pidä itseäni kunnollisena sen takia että olen sellaiseen antautunut! Siis kunnollisena mahdollisena puolisona. On ollut todellakin kivaa enkä millään tapaa pidä naista epäkunnollisena jos ensikerralla heti mennään vällyjen väliin! Jokainen tekee fiiliksen mukaan sukupuoleen katsomatta, kunhan muistaa olla toista kohtaan rehellinen. Se, että on vain kaunis fysiikka mielessä, pitää sanoa toiselle suoraan kuten sanottu. Se ei siis mielestäni tee pelimiestä tai -naista jos on rehellinen ja sanoo haluavansa vain ja ainoastaan seksiä.

Mutta itsellekö sitten saa valehdella? Jos mä en mielestäni ole kunnollinen poikaystäväkandidaatti ensitreffien loppuunviedyn huuman takia, niin ei se tarkota ettenkö kunnioittaisi vieressä olevaa naista pohjimmiltani. Jos ko. asia silti vie mielenkiintoni loppuelämän tarinan kannalta ajateltuna, niin olenko silloin ristiriitainen moralisti?

Ja suurimmassa osaa "ensitreffien kertaseksissä" on volttijuomilla sellainen osa ettei touhulla saa toista kovin vakuuttuneeksi. Ja kun ajattelee ettei tää jatku tästä sen enempää, niin itse ajattelen silloin niin paljon itseäni, omaa nautintoani että unohdan olla toiselle hyvä. Silloin kun on todellisesti kiireetön tunne, ja tuntuu että tästä voisi tulla jotain, niin toiseen on ihana keskittyä ja antaa sille aivan kaikkensa. Ja lopulta tajuta että sitä kautta saavutan itse kaipaamani nautinnon, kun saa annettua toiselle muutakin kuin vain hetken huumaa.

Mitä KooKie kirjoitti perfektionismista, niin ajattelen aivan samoin. Kun jollekin päättää omistautua, sen eteen on valmis menemään vaikka läpi harmaan kiven. Eikä parempaa voi silloin toivoa. Elämässä olen oppinut sen, että sen kiven läpi on mahdollista mennä, vaikka välillä sattuukin.

Odotan sitä, että haluan täältä pois. Miksi sitä tunnetilaa voisi kutsua? Kun ei ole ikävä eikä hyvä, mutta uskoo tulevaisuuteen? Mä tulen vielä putoamaan kovaa ja korkealta: Innostunut optimisti.
larzizi

Posts: 1,661

#14088 • • larzizi
Tuli taas todettua, että miehet on niin sikoja *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

hallucinogen

Posts: 8,190

#14089 • • hallucinogen Edain

larzizi, 19.10.2007 14:39:
Tuli taas todettua, että miehet on niin sikoja *dissaa*


Vika on vaan siinä, että te naiset ihastutte niihin vääriin (pahoihin poikiin) miehiin eikä niihin kiltteihin ja sitten aletaan itkee kun kaikki miehet on sikoja.

Vika on teidän miesmaussa ;D.

--
pikku-*possu*

Freja

Posts: 8,775

#14090 • • Freja Sihteeri

larzizi, 19.10.2007 14:39:
Tuli taas todettua, että miehet on niin sikoja *dissaa*



Eiks se herra täydellinen ollutkaan täydellinen?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

DeeJayMinksu

Posts: 37

#14091 • • DeeJayMinksu Music-addict.
Kaikki me miehethän ollaan sikoja jonkun,välillä myös omasta mielestä... ;D
ei sille mitään voi...kaikkia ei voi aina miellyttää...ja sehän vasta perseestä oliskin jos kaikki olis samanlaisia täydellisiä yksilöitä =D
mut tasa-arvon nimissä enpä jätä sitäkään sanomatta että ettepä te naisetkaan aina niin mukavia ja ihania ole kuin mitä moni sanoo ;D

--
Life without music is like Hell without the Devil.

%

Posts: 568

#14092 • • %

larzizi, 19.10.2007 14:39:
Tuli taas todettua, että miehet on niin sikoja *dissaa*


Mitä vikaa sioissa, nehän on niin söpöjä eläimiiä ja aina niitä dissataan*snif*.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

KritikaL

Posts: 207

#14093 • • KritikaL Teiniprinsessa

%, 19.10.2007 15:50:
---
larzizi, 19.10.2007 14:39:
Tuli taas todettua, että miehet on niin sikoja *dissaa*

---

Mitä vikaa sioissa, nehän on niin söpöjä eläimiiä ja aina niitä dissataan*snif*.



Siathan on ällöttäviä, haisevia, paskassa rypeviä otuksia *hih* (ja niin muuten on jotkut miehetkin)

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

SamHard

Posts: 2,098

#14094 • • SamHard

hallucinogen, 19.10.2007 15:43:
---
larzizi, 19.10.2007 14:39:
Tuli taas todettua, että miehet on niin sikoja *dissaa*

---

Vika on vaan siinä, että te naiset ihastutte niihin vääriin (pahoihin poikiin) miehiin eikä niihin kiltteihin ja sitten aletaan itkee kun kaikki miehet on sikoja.

Vika on teidän miesmaussa ;D.



Komppaan hallusinogeniä tässä asiassa ja kaikkien "ei niin pahojen miesten" puolesta*joo**possu*
ps. ei mua edes haittaa yleistykset että miehet on sikoja koska se perustuu yhden ihmisen
kokemuksiin ja ilmeisen katkeriin sellaisiin jos tänne pitää siitä vielä kirjoitella.. Esimerkki
faktapohjaisesta yleistyksestä: naisilla on rinnat ja pillu eikä tätä yleistystä voi
kumota kuten jotain negatiivista käytökseen liittyvää (kuten miehet on sikoja)*nauru*
Avatar
#14095 • • astaroth Guest

KritikaL, 19.10.2007 15:54:
Siathan on ällöttäviä, haisevia, paskassa rypeviä otuksia *hih* (ja niin muuten on jotkut miehetkin)


lohdutuksena sanottakoon, että me ei edes pistetä vielä parastamme
larzizi

Posts: 1,661

#14096 • • larzizi

Freja, 19.10.2007 15:48:
Eiks se herra täydellinen ollutkaan täydellinen?


Herrä täydellinen ei ole tehnyt lainkaan mitään. Herra täydellinen on vaan rauhanturvaajakoulutuksissa.


Ja joo, tiedän kyllä että eivät kaikki miehet ole sikoja. Löytyy niitä ihania ja hyviäkin tapauksia onneksi *hihu* Joskus ei vain voi ymmärtää mitä ihmettä joidenkin miesten pään sisällä mahtaa liikkua.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#14097 • • Freja Sihteeri

larzizi, 19.10.2007 16:20:
---
Freja, 19.10.2007 15:48:
Eiks se herra täydellinen ollutkaan täydellinen?

---

Herrä täydellinen ei ole tehnyt lainkaan mitään. Herra täydellinen on vaan rauhanturvaajakoulutuksissa.


Ja joo, tiedän kyllä että eivät kaikki miehet ole sikoja. Löytyy niitä ihania ja hyviäkin tapauksia onneksi *hihu* Joskus ei vain voi ymmärtää mitä ihmettä joidenkin miesten pään sisällä mahtaa liikkua.



Siis onko herra täydellinen sika vai oliks se joku muu? :D Meni ohi :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

mastream

Posts: 549

#14098 • • mastream

larzizi, 19.10.2007 16:20:
---

Herrä täydellinen ei ole tehnyt lainkaan mitään. Herra täydellinen on vaan rauhanturvaajakoulutuksissa.



Eihän tuossa ole kuin välimatka ja harvat tapaamiset. Ihan kaikista miehistä kun ei noihin hommiin ole *respect*
larzizi

Posts: 1,661

#14099 • • larzizi

Freja, 19.10.2007 16:24:
Siis onko herra täydellinen sika vai oliks se joku muu? :D Meni ohi :D


"Herrä täydellinen ei ole tehnyt lainkaan mitään." Eli joku muu.

Jiimo, 19.10.2007 16:24:
Eihän tuossa ole kuin välimatka ja harvat tapaamiset. Ihan kaikista miehistä kun ei noihin hommiin ole *respect*


Itsekin arvostan ehdottoman paljon tätä poikaa, kun moiseen hommaan on ryhtynyt *joo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Timmo

Posts: 657

#14100 • • Timmo

dpdrm, 19.10.2007 16:28:
---
larzizi, 19.10.2007 16:20:
Joskus ei vain voi ymmärtää mitä ihmettä joidenkin miesten pään sisällä mahtaa liikkua.

---


*tuuli tuivertaa*

oho, kaljaa!

kaljaa!

kaljaa!

kaljaa!

*tuuli tuivertaa*

hmm vois kattoo futismatsin...

...vai vaihtaisko sittenki autoon aluvanteet!

aluvanteet!

aluvanteet!

aluvanteet!

*tuuli tuivertaa*



Mä en näemmä ole mies. :[

--
Elämä On Raato