SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,645 views

Jutu

Posts: 3,054

#7001 • • Jutu Blondi
Mitä yhteistä on miehillä ja sukkahousuilla? Ne joko tarraavat kiinni, juoksevat pakoon tai eivät ole sopivat haaroista.

*grr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

domi

Posts: 7,069

#7002 • • domi Työn sankari.

Jutu, 13.9.2005 22:11:
Mitä yhteistä on miehillä ja sukkahousuilla? Ne joko tarraavat kiinni, juoksevat pakoon tai eivät ole sopivat haaroista.

*grr*


*lmao*

Mut joo, voisko tuota soveltaa naisiin?
Jutu

Posts: 3,054

#7003 • • Jutu Blondi

dominikh, 13.9.2005 22:48:
*lmao*

Mut joo, voisko tuota soveltaa naisiin?


En minä tiiä. Miks pitäis? Naisethan on aina täydellisiä *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mellu-

Posts: 4,006

#7004 • • Mellu-
jutu taas heittäny legendan *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jutu

Posts: 3,054

#7006 • • Jutu Blondi

Mellu-, 13.9.2005 22:59:
jutu taas heittäny legendan *lmao*


*iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#7007 • • Jutu Blondi

dominikh, 13.9.2005 23:02:
---
Jutu, 13.9.2005 22:50:

En minä tiiä. Miks pitäis? Naisethan on aina täydellisiä *iloinen*

---

*justjoo*


*nauru* Älä oo tommonen.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Fresia

Posts: 764

#7009 • • Fresia vähän outo
Dammit, taidan olla taas täällä *igor* Toisaalta, asiassa on myös hyvät puolensa. Taitaa olla parempi olla murehtimatta metsään mennyttä uutta yritystä erään kanssa. Mieluummin koetan katsella maailmaa ihan uudella tavalla *vink*

*pupu*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Rocca

Posts: 3,064

#7010 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
PASKAA... kaikki ei menny taaskaan niinkuin piti.... PLUAH

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#7011 • • astaroth Guest
kunhan kiusoittelen itseäni ajatuksilla *pihkassa*

mut en mä teitä oo jättämässä :P
Nightmare

Posts: 137

#7012 • • Nightmare
Noh, nyt tässä on jo 9kk elelty yksin ja hyvin menee. Kyllä sitä välillä kaipailee sitä toista, mutta kyllä tämäkin toimii/onnistuu. Ei valittamista eikä kiirettä löytää sitä jotain puuttuvaa.
*böö* <-- just näin
anton fine

Posts: 1,359

#7013 • • anton fine myspace.com/finethedj
heh, mä löysin ratkaisun:

TYÖ!

eikä enää vituta..
Miika

Posts: 893

#7015 • • Miika

fine, 17.9.2005 18:25:
heh, mä löysin ratkaisun:

TYÖ!

eikä enää vituta..



...siihen saakka kunnes yksin lähtee töistä ja menee kotiin tekeen ruokaa yksin ja nukahtaa yksin. Hyvän hetken työ kyllä tarjoaa muille mietteille, samoin koulu.
anton fine

Posts: 1,359

#7016 • • anton fine myspace.com/finethedj

Miika, 17.9.2005 20:20:
---
fine, 17.9.2005 18:25:
heh, mä löysin ratkaisun:

TYÖ!

eikä enää vituta..

---


...siihen saakka kunnes yksin lähtee töistä ja menee kotiin tekeen ruokaa yksin ja nukahtaa yksin. Hyvän hetken työ kyllä tarjoaa muille mietteille, samoin koulu.



äläs ny masenna *nauru*
Miika

Posts: 893

#7017 • • Miika

fine, 17.9.2005 21:20:
---
Miika, 17.9.2005 20:20:
---
fine, 17.9.2005 18:25:
heh, mä löysin ratkaisun:

TYÖ!

eikä enää vituta..

---

...siihen saakka kunnes yksin lähtee töistä ja menee kotiin tekeen ruokaa yksin ja nukahtaa yksin. Hyvän hetken työ kyllä tarjoaa muille mietteille, samoin koulu.

---

äläs ny masenna *nauru*



Yksin ollessa oppii kyllä myös kuunteleen omaa sisintään, eikä siinä mitään masentavaa ole, kun oppii tunteen itseään paremmin. Mutta sit jos sitä kestää tarpeeks kauan (nimim.3,5v) nii jossain vaihees alkaa kyllästyttään.
tom_gore

Posts: 168

#7018 • • tom_gore kiksujäärä

fine, 17.9.2005 18:25:
heh, mä löysin ratkaisun:

TYÖ!

eikä enää vituta..



Vain yksi pieni laukaus eikä yhtään enää vituta... :P
Avatar
#7019 • • + Guest

Miika, 17.9.2005 20:20:
---
fine, 17.9.2005 18:25:
heh, mä löysin ratkaisun:

TYÖ!

eikä enää vituta..

---


...siihen saakka kunnes yksin lähtee töistä ja menee kotiin tekeen ruokaa yksin ja nukahtaa yksin. Hyvän hetken työ kyllä tarjoaa muille mietteille, samoin koulu.



Niin... tai sit voi täyttää elämänsä ihan kokonaan työllä ja koululla. Kun tulet yöllä väsyneenä kotiin, et halua mitään muuta kuin nukkua rauhassa ne kokonaiset kuusi tuntia, ilman että joku tulee siihen viereen pyöriin. Samalla tapaa lähtee mielellään aamulla kouluun, ilman että on odottanut kylppärin vapautumista (ja samalla menettänyt kallista uni-aikaa). Ne koulun ja työn välillä olevat tunnit käyttää mieluummin itsekkäästi vaikka salilla käymiseen tai päikkäreihin, kuin jonkun miehen kanssa heilumiseen. Kyllähän sitä koulussa ja töissä kerkiää viettämään sosiaalista elämää koulu- ja työkavereiden kanssa.

Tai sit mun pitäis vaan rakastua.
Cloudberry

Posts: 493

#7020 • • Cloudberry

heh, mä löysin ratkaisun: TYÖ! eikä enää vituta..



Toimii varmasti tietyntyyppisille ihmisille tosi hyvin, ainakin jonkin aikaa, mutta liikaa mitä tahansa on liikaa.. Voishan sitä olla vaiks kännissä 24/7 ettei vituttais, mutta.. *eiei*
Itse tein opintojen ohella osa-aikahommia kolmeen eri osoitteeseen ja välillä päivät venähti 16 tuntiin. Sit koomasin sen 8h ja seuraavana päivänä sama ralli uudestaan. En mä tollasta jaksanu ku muutaman kuukauden, kunnes pää hajos totaalisesti siihen ettei elämä oikeasti ole mielekästä. Päätin että ei enää, mutta jotenkin sitä taas vähän aikaa sitten löysi itsensä tilanteesta missä teen palkkatöitä, kotitöitä ja vapaaehtoistöitä, enkä sitten oikeastaan muuta teekään. Heräs kysymys että onko tämä raataminen muka vaivan arvoista..? Mun mielestä se ei loppuviimeksi ole se mitä haluan ajallani tehdä..

Muuten. En tiiä mikä siinäkin on että aina kun on jotain sutinaa ja alkaa tuntumaan hyvältä ja päätän että asian vois virallistaa, kaikki meneekin ihan vituiksi, ja pitää ryömiä takas tähän luukkuun.. no, otetaan riski ja ilmotetaan että poistun viehättävästä seurastanne.
Ainakin aamuvuoron verran töihin.
Mutta onhan se nyt saatanasta ettei saa sunnuntainakaan levätä rauhassa.. *poks*