SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,802,766 views

Daverian

Posts: 491

#8081 • • Daverian

mikkihiiri, 3.1.2006 22:36:
---
Daverian:

Tilitystä


---


The Sorrows of Young Daverian.

Ajattele siltä kantilta, että ensi vuonna tähän aikaan olet jo mies ja voit faijasi rassilla hurautella vaikka joka ilta Salo-Turku-Salo ek:ta moikkaamassa tulevien lastesi äitiä.



Omistan jo oman auton. Mutta sitä et voinut tietää. Ja mä tilitin kun oli muutenkin ollut juuri vähän kettumainen päivä koulussa.
Musta tuskin tulee miestä kun täytän sen 18. Olen mä sen verran lapsi vielä. Mutta lain mukaan olen sitten jo toki tarpeeksi vanha ajokorttiin. Mutta se oli aika kaukana vuosi sitten. Mutta täytyy katsoa asiaa sitten uudelta kantilta kun täytän sen 18 ja minulle myönnetään se ajokortti. Ehkä silloin en enää pidä tätä matkaa niin kauhean pitkänä. Mutta alaikäiselle henkilölle se on aika pitkä.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

tomii

Posts: 3,594

#8082 • • tomii kallion herttua

wanna, 3.1.2006 22:22:
Mun mielestä olis kyllä paljon helpompaa olla sinkku jos kaveritkin olis, mutta kun monet hyvät ystävät on tässä pariutunut niin ei niiltä oikeen enää irtoa aikaa! Ja sit ku saa kuunnella niitä parisuhdelöpinöitä niin.. sitten ajattelee et olishan se kiva joskus olla jonkun kanssa! *hymy*



Toi on aika yleistä. Tulee itsellekin välillä tollainen fiilis, jos on joissakin esim. kotibileissä/illanistujaisissa, joissa suurin osa porukasta on pareja. Tosin ei multakaan varmaan seurustelun aikana yhtä paljon aikaa löytynyt kavereille.
Ja sitten toinen mikä vaikeuttaa sinkkuelämää on se, että joillakin pareilla on taipumusta kuherrella kokoajan ihan sun nenän alla, vaikka olisitte vain kolmistaan liikenteessä (eli oot ns. 3. pyöränä).

--
reivaan kunnes kuolen

Mimir

Posts: 1,366

#8083 • • Mimir Rouva Yninä

tomii, 4.1.2006 16:46:
Ja sitten toinen mikä vaikeuttaa sinkkuelämää on se, että joillakin pareilla on taipumusta kuherrella kokoajan ihan sun nenän alla, vaikka olisitte vain kolmistaan liikenteessä (eli oot ns. 3. pyöränä).



Tähän tulee törmättyä paljonkin. Mulla on hyvä ystävä joka pyytää useinkin mua lähtemään johonkin hänen ja hänen poikaystävänsä kanssa, mutta eipä sitä paljoa viitti. Kiva tietenkin, että pyytävät, mutta sitte ku johonkin mennään ja nää kaks on koko ajan toisissaan kiinni ni tuleehan siinä väkisinkin aika ulkopuolinen olo.

Itse törmäsin vähän aikaa sitten yhden pojan kanssa selitykseen "mulla on nyt tällainen elämäntilanne, etten ehkä halua sitoutua", ja täytyy sanoa, että itse en usko tollaseen selitykseen ollenkaan. Mä en jotenkin osaa ajatella, että sellasta oliskaan, ku "huono elämäntilanne". Silloin, kun oikeanlainen ihminen sattuu kohdalle, ei elämäntilanteilla tai paljon muullakaan ole mitään väliä. Tietysti tämä nyt on ihan vaan mun mielipide, musta tuntuu vaan, että olisin mielummin kuullut jonkun muun selityksen.

--
[Wings are growing on her.]

Bio

Posts: 4,429

#8084 • • Bio The Bullies / Pinky

utopia, 4.1.2006 17:01:
Onkos tää nyt tulkittavissa siten että mä olen väärällä linjalla treffailun suhteen ja toimintani on kusipäistä? Vai mättääkö näissä miehissä liiallisine kuvitelmineen? Muiden treffikokemuksia?



No mitä mä nyt olen sinkkuillu tässä niin oon huomannu et suora puhe kannattaa. Säästää aikaa ja energiaa, eli jos haluut vaan treffata ilman paineita niin sano se niille äijille ja tehdä selväks et homma on tälläinen. Tuntuu kyl et jotkut kammoksuu suoraa puhetta, mut se on niiden ongelma.

Mä oon kerenny tässä vaihees jo käydä monilla treffeillä ja yleensä sen huomaa ekoilla treffeillä kolahtaako vai eikö. Ja tohon "ollaan vaan kavereita"-hommaan niin harvoin se tulee toimimaan, ellei todellakin molemmat halua sitä.
Gleba

Posts: 549

#8085 • • Gleba

wanna, 3.1.2006 22:22:
Mun mielestä olis kyllä paljon helpompaa olla sinkku jos kaveritkin olis, mutta kun monet hyvät ystävät on tässä pariutunut niin ei niiltä oikeen enää irtoa aikaa! Ja sit ku saa kuunnella niitä parisuhdelöpinöitä niin.. sitten ajattelee et olishan se kiva joskus olla jonkun kanssa! *hymy*



*joo*
eipä sillä että siks oisin kenenkään kans ku muutki kerta on. mutta niinku tiedäthän mitä tarkoitan:)

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

tomii

Posts: 3,594

#8086 • • Edited tomii kallion herttua

Mimir, 4.1.2006 17:59:
---
tomii,

---

Tähän tulee törmättyä paljonkin. Mulla on hyvä ystävä joka pyytää useinkin mua lähtemään johonkin hänen ja hänen poikaystävänsä kanssa, mutta eipä sitä paljoa viitti. Kiva tietenkin, että pyytävät, mutta sitte ku johonkin mennään ja nää kaks on koko ajan toisissaan kiinni ni tuleehan siinä väkisinkin aika ulkopuolinen olo.



Joo mulla kanssa eräs hyvä ystäväni tyttöystävänsä kanssa on välillä niin toistensa kimpussa, kun heidän kanssa on liikkeellä, että oksat pois. Pahimpana esimerkkinä, kun selitin kerran jotakin juttua, niin nämä rupeavat sitten suutelemaan pitkään ja hartaasti kesken mun juttua. *hih* <- sanoiko joku "ulkopuolinen olo"? *vink*
Mutta sitten taas eräs toinen ystäväni eivät tyttöystävänsä kanssa ole lainkaan tällaisia. Tottakai hekin pusuttelevat jne. ja saavatkin näin tehdä, mutta osaavat kuitenkin hillitä itsensä, ettei mene ihan totaaliseksi kuherteluksi, jos olen heidän kanssaan jossakin. Ja ettei mun tarvitse tuntea oloani kiusaantuneeksi.

--
reivaan kunnes kuolen

sapeli

Posts: 11,768

#8087 • • sapeli jokukukamikä?

rose, 18.12.2005 22:53:
---
Vice, 18.12.2005 15:20:
---
sapeli, 18.12.2005 15:10:
---
rose, 17.12.2005 18:44:
---
Tuu tähän välieteiseen missä mäkin hengaan, tässä on lämmintä mut voi katella kuiteskii jo ulos *joo* *hihu*
---
Ei kukaan haluis tulla mun kaa tänne takanurkkaan? *blush*
---
No takaseinä kuulostaa aika rajulta vedolta, mut jos Sapsu hengailee tuulikaapissa niin voisin sitä harkita *hihu**hellokitty*



Itse asiassa mä lähen tästä tuulikaapista hengaamaan sittenkin takas tänne sinkkuluukun puolelle - A) tos tuulikaapissa tuli vähän ahdasta ja tylsää, ja B) pitäähän jonkun pitää mariq:llekin seuraa *vink*

Ja nyt huomasin viimeinkin, että yö on niin suuri,
pimeyttä aina jatkuvaa, näen juuri ja juuri,
ja onneni on jossain siellä...
*hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#8088 • • mariq

sapeli, 4.1.2006 21:55:
B) pitäähän jonkun pitää mariq:llekin seuraa *vink*


*hihu* *hali*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

jaywink

Posts: 1,668

#8089 • • Edited jaywink bass warrior

utopia, 4.1.2006 22:12:
-Siitähän se kertoo etten ole valmis seurustelemaan, mutta pitäiskö mun lakata sitten deittailemasta?



no ei... deittailu, kahvittelu sun muu sosialisoiminen ja uusiin ihmisiin tutustuminen on just parasta. kyl siin sit huomaa ku klikkaa ja haluaakin olla sen toisen kanssa lähemminkin. jos se toinen ei tajuu niin voi voi. joskus on kyl tosi vaikeeta sanoo sille toiselle että sorry mua ei kiinnosta seurustella sun kanssa. mutta ei se ole syy lopettaa deittailua - miten muuten sitä löytää sitten kivan ihmisen viereensä?

mä ainakin haluun vähän aikaa tutustua rauhassa uuteen ihmiseen ennenkuin alkaa vakavasti sanomaan asiaa seurusteluksi.
MesMeRise

Posts: 667

#8090 • • MesMeRise Spinnamon

~caro~, 2.1.2006 19:03:
---
Daverian, 2.1.2006 18:49:
Nyt tiedän mitä ikävöin seurustelussa. Sain huomata sen uutena vuotena.
---


mä taas huomasin uutena vuoten sen, miks en seurustele...kaikki pariskunnat jotka paikalla oli, riiteli aivan turhasta...ja loppupeleissä pilas muittenki illan...*grr*



No aivan!!! Mä en voi ku tuntea suunnatonta kateellisuutta ja kiukkua siitä et niinkin ihastuttava ja kiltti ihminen ku mun eräs ystävä on niin sillä on maailman raivostuttavin nainen. Koko ilta meni siihen, että joka pienimmästäkin asiasta se nosti kauhean shown niin että mistään ei voinnut sitten kukaan loppupelissä nauttia. Ei se kauheemmin tunnelmaa nosta jos yks on koko ajan sitruuna arsessa ja toinen yrittää hyvittää. En sano muutaku jotta *igor**senkin**toktok**grr*
Bellezaaa

Posts: 573

#8091 • • Bellezaaa Afrodite*

jaywink, 5.1.2006 10:10:

mä ainakin haluun vähän aikaa tutustua rauhassa uuteen ihmiseen ennenkuin alkaa vakavasti sanomaan asiaa seurusteluksi.




HMMM....*joo*
liian nopee tahti voi vaan alkaa kuristaa kurkkua....
rose

Posts: 1,047

#8092 • • rose vakaasti epävakainen
Joo moi *hihu* Otan sen askeleen takas tuulikaapista tänne sisäpuolelle. Tää on mun mesta *joo* Ei sit tarvii tulla houkuttelee pois vähään aikaan. Tässä paikka.

--
TwistedLife™ Amusement Park

AnderS

Posts: 470

#8093 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

MiSSy*, 6.1.2006 17:04:
En mäkää täält enää pois tahdo *eiei*
Elämä ON helpompaa näin *hymy*



On tämä paljon helpompaa, mitä ny vähä yksinäisempää :/
Ninka

Posts: 564

#8094 • • Ninka

AnderS, 6.1.2006 17:11:
---
MiSSy*, 6.1.2006 17:04:
En mäkää täält enää pois tahdo *eiei*
Elämä ON helpompaa näin *hymy*

---


On tämä paljon helpompaa, mitä ny vähä yksinäisempää :/



pitääkö olla yksinäinen jos on sinkku *ding*

Mut elämä on ihan kivaa näinki ite ainaki oon tyytyväinen *joo*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

-xx-

Posts: 5,001

#8095 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Ninka, 6.1.2006 17:49:
---
pitääkö olla yksinäinen jos on sinkku *ding*

Mut elämä on ihan kivaa näinki ite ainaki oon tyytyväinen *joo*


Ei ole pakko olla yksinäinen *hihu* Minäkin olen suurimman osan ajasta tyytyväinen *joo* Voi tehdä ja olla ihan niin kuin itse haluaa. Tästä voikin sitten olla vaikea ryhtyä ehkä taas joskus seurustelemaan, kun on niin pitkään ajatellut lähes pelkästään itseään...

Välillä vaan tuntuu siltä että on liian yksin. Ja laiska, kun ei viitsisi kavereidenkaan kanssa aina hengata. Ja masentunut, kun elämällä ei oikeasti ole mitään sisältöä.
Mulla on selkeästi ollut liian pitkä ja tylsä loma, helpottavaa palata maanantaina töihin, muutenhan tässä voisi vaikka ryhtyä selvittämään itselleen mitä oikeastaan elämältä haluaisi =p

Miksei ikinä ei voi olla täysin tyytyväinen siihen mitä on, vaikka asiat olisi miten hyvin o_O

--
kiitos ja anteeksi ^^

joun

Posts: 425

#8096 • • joun People want to be needed
Siviilielämä jatkuu taas vuoden tauon jälkeen, toivottavasti kohentais kysyntää *pepsodent* *vink*

--
Im happy only when Im busy

Alley Cat

Posts: 489

#8097 • • Alley Cat Jedi Master
Kivojen joulupäivän ja uudenvuoden pippaloiden jälkeen luulin, että voisin laittaa edes toisen jalan jo tuonne toisen luukun puolelle, mutta ei. Miksi mä tapaan vain miehiä, jotka eivät kykene juuri sillä hetkellä seurustelemaan?!? *toktok* Tai ehkä kukaan ei vaan halua seurustella mun kanssa. *uuh*

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

ReiNe

Posts: 146

#8098 • • ReiNe

jaywink, 5.1.2006 10:10:


mä ainakin haluun vähän aikaa tutustua rauhassa uuteen ihmiseen ennenkuin alkaa vakavasti sanomaan asiaa seurusteluksi.



jep, kyllä se niin on että, liian aikainen seurustelu johtaa liian usein liian aikaiseen eroon. *joo*

itse vedin taannoin liinat hyvin nopeesti lukkoon (vaistonvaraista?), kun kaveri esitteli mut viikon sisällä mutsilleen ja tituleeras tyttöystäväksi.. *eiei*

--
femalejunglist

egmondo

Posts: 292

#8099 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno
no niin täällä taas... vaikka en olisi ihan odottanut näin tapahtuvan, kai sitä täytyy taas opetella "nauttimaan" sinkkuna olemisesta. jotenkin.

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

Siren

Posts: 826

#8100 • • Siren Seinäruusu
Täs ois uus sinkku tähän luukkuun, joka on just muuttanu Tikkurilaan.. Haluiskohan joku esitellä kaupunkia? *pepsodent**pepsodent*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)