SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,802,778 views

Vexe

Posts: 1,016

#16261 • • Vexe
Joulu on muuten rasittavaa aikaa sinkkuna, kun sukulaiset pommittaa kysymyksillä asiasta. Nyt vielä suuremmalla innolla, kun mun elämässä on suuria muutoksia mm. paikkakunnanvaihto töiden takia ja opiskelujen päättyminen.

Toisaalta joulu on jo ohi ja asiaa ei nostetan esille ennen seuraavaa joulua.
ezzy

Posts: 8,060

#16262 • • ezzy Droid-pappa

Arsk4_, 26.12.2008 18:14:
---
Josssu, 26.12.2008 17:50:
---
plink, 26.12.2008 17:43:
mua pelottaa tollaset vaatimukset (muun listan kohdat täytän tietysti leikiten). yks tyttö kerran vei mut talleille ja jouduin ratsastamaan siellä jotain esteratsua ja vittu ei oo kyl varmaan ikinä pelottanut niin paljon :D

---


Miehet ovat tallilla niin söpöjä koska ne ujostelee ja kyselee hassuja kysymyksiä *hihu*

---


"Pureeko se, entä jos se potkasee!!?"

Ensimmäisenä tulis mieleen *blush*



"Miltäköhän toi maistuu leivällä?" Tulis mulle ekana mieleen...
Avatar
#16263 • • opmdevil Guest
Olen tullut siihen tulokseen, että pysyn sinkkuna niin kauan kuin asun Mikkelissä. Tämä kaupunki on aivan hirveä. HIRVEÄ! Enkä nyt tarkoita sitä, että olisi hirvipeijaiset ja olisi tarjolla hirveä jolloin hirvi on ihan hyvä juttu kun se maistuu hyvälle vaan tarkoitan, että TÄMÄ PAIKKA ON AIVAN HIRVEÄ! IHMISET BAARISSA TANSSII JOTAIN BRITNEYN WOMMANIZERIA JA TRANCEA EI VOI MUKA SOITTAA KUN SITÄ EI MUKA KUKAAN TANSS! NO, EI KAI SITÄ KUKAAN TANSSI JOS SITÄ EI KOSKAAN SOITETA! PERKELE!
Jocular

Posts: 1,359

#16266 • • Jocular Janni

opmdevil, 27.12.2008 03:41:
Olen tullut siihen tulokseen, että pysyn sinkkuna niin kauan kuin asun Mikkelissä. Tämä kaupunki on aivan hirveä. HIRVEÄ! Enkä nyt tarkoita sitä, että olisi hirvipeijaiset ja olisi tarjolla hirveä jolloin hirvi on ihan hyvä juttu kun se maistuu hyvälle vaan tarkoitan, että TÄMÄ PAIKKA ON AIVAN HIRVEÄ! IHMISET BAARISSA TANSSII JOTAIN BRITNEYN WOMMANIZERIA JA TRANCEA EI VOI MUKA SOITTAA KUN SITÄ EI MUKA KUKAAN TANSS! NO, EI KAI SITÄ KUKAAN TANSSI JOS SITÄ EI KOSKAAN SOITETA! PERKELE!



Känniavautuminen? *tirsk*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Skenemursu

Posts: 1,568

#16267 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Josssu, 26.12.2008 17:33:
Mä voisin harkita täältä lähtöä jos löytyy nämä kriteerit täyttävä mies:

2. Sillä on tummat hiukset
3. Siivoaa
4. Laittaa hyvää ruokaa
5. On hyvännäköinen
6. On hellä
8. Pitää eläimistä ja etenkin poneista ja vie mut tallille pari kertaa viikossa.


8 listasta 6 on sellaisia joita ei loydy heteromiehesta ainakaan kaikkia samasta, joten suosittelisin tarkistamaan minkalaisia kokeiluhalukkaita homoja loytyis markkinoilta.
ValaX

Posts: 3,891

#16268 • • ValaX

Skenemursu, 27.12.2008 09:49:
---


---

8 listasta 6 on sellaisia joita ei loydy heteromiehesta ainakaan kaikkia samasta, joten suosittelisin tarkistamaan minkalaisia kokeiluhalukkaita homoja loytyis markkinoilta.



Sitä ollaan vallan vitsikkäällä tuulella...*nauru*
evvk

Posts: 1,918

#16269 • • evvk

Ozie, 26.12.2008 22:11:
---
mark hamilton, 26.12.2008 22:08:
Olenko jotenkin jälkeen jäänyt kun itellä on ikää 30 ja jotkut 18-20vee mimmit tulee puhuun eikä muut...??????????

---


Mut eiks se oo vaan plussaa?



Lähinnä asia oli vain vitsi.. ne muijat luulee mua parikymmpiseksi ja mulla muten kysytään vielä paperit kun ostan kaljaa.
Late

Posts: 3,441

#16270 • • Late team Lasse

Skenemursu, 27.12.2008 09:49:
8 listasta 6 on sellaisia joita ei loydy heteromiehesta ainakaan kaikkia samasta, joten suosittelisin tarkistamaan minkalaisia kokeiluhalukkaita homoja loytyis markkinoilta.



*nauru*
evvk

Posts: 1,918

#16271 • • Edited evvk

Skenemursu, 27.12.2008 09:49:
---
Josssu, 26.12.2008 17:33:
Mä voisin harkita täältä lähtöä jos löytyy nämä kriteerit täyttävä mies:

2. Sillä on tummat hiukset
3. Siivoaa
4. Laittaa hyvää ruokaa
5. On hyvännäköinen
6. On hellä
8. Pitää eläimistä ja etenkin poneista ja vie mut tallille pari kertaa viikossa.

---

8 listasta 6 on sellaisia joita ei loydy heteromiehesta ainakaan kaikkia samasta, joten suosittelisin tarkistamaan minkalaisia kokeiluhalukkaita homoja loytyis markkinoilta.



Tästä tuli mileen että kannattaa tutustua Maajussille-morsian ohjelmaan. Ainakin toi poni ja muut eläin jututu toteutuisi.
Lippe

Posts: 438

#16272 • • Lippe

gr, 25.12.2008 01:25:
Hitto vie, eka kertaa 7 vuotee kun ei tarvinnut miettiä päätä puhki joululahjan/lahjojen kanssa sille eräälle joten *plur* atm *piis*



Ollaan me naiset niin saatanan kamalia otuksia.
coolcat82

Posts: 771

#16273 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Siis oli paras joulu ikinä!! Kenkää avokilta, asunnosta Espanjassa ja toki duunitkin meni sitte persuksilleen mokoman stressin takia! Eli bäk to Finland, sinkku ja työtön sekä asunnoton *iloinen* Kyllä elämä hymyilee nyt *nauru* Oli se sen arvonen reissu anyway.. Pääsin sentään tänne takasin, ois vittumaisempaa olla työtön, asunnoton sinkku Espanjassa, dobermannikin kaupan päälle! *lmao*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

gr

Posts: 1,116

#16274 • • gr Hu-hu

Josssu, 26.12.2008 17:33:
Mä voisin harkita täältä lähtöä jos löytyy nämä kriteerit täyttävä mies:
-
8. Pitää eläimistä ja etenkin poneista ja vie mut tallille pari kertaa viikossa.


Äh no niin mut siis tallit o iha ällöi, enkä oikee hirveesti tykkää edes metukasta *ding*


*lmao*
Wolverine

Posts: 1,860

#16275 • • Wolverine

Ozie, 26.12.2008 22:25:
---
opmdevil, 26.12.2008 22:14:
---
mark hamilton, 26.12.2008 22:08:
Olenko jotenkin jälkeen jäänyt kun itellä on ikää 30 ja jotkut 18-20vee mimmit tulee puhuun eikä muut...??????????

---


Eihän tuollainen kymmenen vuoden ikäero merkkaa sitten mitään kun sä olet 60 ja se on 50. Joten kaikin puolin optimi järjestely.

---


Niin tai sitte jos se nainen on yli 16!



vanha keravalainen sanonta: when she's 8, it's too late.
Josssu

Posts: 506

#16276 • • Josssu

mark hamilton, 27.12.2008 12:45:
Tästä tuli mileen että kannattaa tutustua Maajussille-morsian ohjelmaan. Ainakin toi poni ja muut eläin jututu toteutuisi.



Hahah *lmao*
Birgie

Posts: 1,311

#16277 • • Birgie Kikati
Alan olemaan sitä mieltä, että mun ei kannata edes seurustella kun kehitän joka tapauksessa ongelmia joka ikisessä ihmissuhteessa olipa se toinen kuinka täydellinen tai epätäydellinen tahansa. *uuh**nyyh*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Lippe

Posts: 438

#16278 • • Lippe

Birgie, 28.12.2008 21:54:
Alan olemaan sitä mieltä, että mun ei kannata edes seurustella kun kehitän joka tapauksessa ongelmia joka ikisessä ihmissuhteessa olipa se toinen kuinka täydellinen tai epätäydellinen tahansa. *uuh**nyyh*



Joo sama. Ja muutenki kaikki vaan ei lopulta halua pitää yhteyttä muutaku kavereina. "en vaa rakasta enää ollaa kavereit?" Miks tää elämä on näin vaikeeta? :(
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16279 • • WiljamiDzay Nyypiö

opmdevil, 27.12.2008 03:41:
Olen tullut siihen tulokseen, että pysyn sinkkuna niin kauan kuin asun Mikkelissä. Tämä kaupunki on aivan hirveä. HIRVEÄ! Enkä nyt tarkoita sitä, että olisi hirvipeijaiset ja olisi tarjolla hirveä jolloin hirvi on ihan hyvä juttu kun se maistuu hyvälle vaan tarkoitan, että TÄMÄ PAIKKA ON AIVAN HIRVEÄ! IHMISET BAARISSA TANSSII JOTAIN BRITNEYN WOMMANIZERIA JA TRANCEA EI VOI MUKA SOITTAA KUN SITÄ EI MUKA KUKAAN TANSS! NO, EI KAI SITÄ KUKAAN TANSSI JOS SITÄ EI KOSKAAN SOITETA! PERKELE!



Meillä oli joulupöydässä palvattua kylmäsavustettua hirveä. Oli hirveän hyvää *joo**slurps*

Nii ja Vaakunassahan oli niiiiiiiiiiin raplakka meno taas tapsanpäivän iltana... Porukkaa danssauslattialla jo kahelta *nauru* (tosin tupnukkikopissa oli kyl koko illan vauhikkain meno :D )

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

WuZuul

Posts: 181

#16280 • • WuZuul
Minne on kadonneet kaikki fiksut ja normaalit suomalaiset naiset? Miksi vastaan tulee vain aivottomia blondibimboja? Siis mitä helvettiä kolmen viime vuoden aikana on tapahtunu? *uros*

--
Wannabe bilekone.