SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,824,895 views

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16361 • • WiljamiDzay Nyypiö

Timce, 16.1.2009 18:42:



Tyhmä seksi=Huono seksi.. *joo* Hyvä seksi=Timce seksiä. *joo*



Aika ovela mainostelunpätkä *joo**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Timce

Posts: 5,381

#16362 • • Timce

WiljamiDzay, 16.1.2009 20:27:
---
Timce, 16.1.2009 18:42:



Tyhmä seksi=Huono seksi.. *joo* Hyvä seksi=Timce seksiä. *joo*

---


Aika ovela mainostelunpätkä *joo**nauru*



Lähdetkö siis kelkkaan, vai oletko kapeakatseinen hetero? *lmao*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,775

#16363 • • Freja Sihteeri

Timce, 16.1.2009 20:29:
---
WiljamiDzay, 16.1.2009 20:27:
---
Timce, 16.1.2009 18:42:



Tyhmä seksi=Huono seksi.. *joo* Hyvä seksi=Timce seksiä. *joo*

---


Aika ovela mainostelunpätkä *joo**nauru*

---


Lähdetkö siis kelkkaan, vai oletko kapeakatseinen hetero? *lmao*



Ai mite nii musta tuntuu et nyt on perjantai?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Timce

Posts: 5,381

#16365 • • Timce

domi, 16.1.2009 20:38:
---
Timce, 16.1.2009 20:29:
Lähdetkö siis kelkkaan, vai oletko kapeakatseinen hetero? *lmao*

---

Eihän tällaista voi edes rehellinen hetero missata! Kai sentään taustalla soi tekno?



--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#16367 • • Timce

domi, 16.1.2009 20:44:
---
Timce, 16.1.2009 20:39:



---

Mut vain jos lähetään sit yhdessä kantritanssikurssille. Mä en nimittäin ala yhtään mitään ellei tuota sit tapahdu.



Kantritanssikurssi on mun toinen nimi!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

FinnRaver

Posts: 240

#16369 • • FinnRaver
Sitä ollaan vähän ku Neo matrixissa, eli "Trapped in a place between this world (SINKKULUUKKU) and the machine world (Säätöluukku)" Kaikenlaiseen jamaan sitä saaki ittensä ahdettua... *justjoo*

--
Start to dance and we put you in the trance
~Scooter

Avatar
#16370 • • niomic Guest

FinnRaver, 16.1.2009 22:13:
Sitä ollaan vähän ku Neo matrixissa, eli "Trapped in a place between this world (SINKKULUUKKU) and the machine world (Säätöluukku)" Kaikenlaiseen jamaan sitä saaki ittensä ahdettua... *justjoo*



Mulle tulee kyl machine worldista täs kontekstissa ihan muuta mieleen :D (sori jos meni mielikuvat pilalle :F)
aform

Posts: 291

#16371 • • aform

Freja, 16.1.2009 17:49:
Mulla taas on se ongelma, et baarista en oo _ikinä_ löytäny järkevää juttuseuraa. Jos jonkun kiinnostavan kundin satun näkeen ja alottaan juttelun, ni se yleensä kaatuu siihen et mua ei si loppujen lopuks kiinnostakaan, koska kundi o nii humalassa/heti ehdottelemassa jotain tyhmää (eli seksiä :D).
Mä oikeesti nautin siitä, et voi jutella tuntemattomien kanssa baarissa, mutta mä en voi jutella humalaisten kanssa saatikka urpojen (ei en nyt siis väitä et joku haluis jutella urpojen kanssa, eh).

Mä saatan vaikuttaa kavereideni mielestä hirveen ronkelilta ja vaativalta, mut mua ei yksinkertaisesti kiinnosta lähteä edes yrittämään ihmisiä joista olis vaan hetken hupia. Mä oon mielummin yksin ja rakentelen linnoitustani, koska yleensä käykin sitten niin että ne, keneen mä oikeesti ihastun, ei sitten ihastu muhun.

...Ja sit Reija saa taas pakit <3

Joo, jos ei yritä ni ei voi voittaakaan, mut musta tuntuu et mä oon yrittämiseni jo yrittänyt. En siis tarkoita ettenkö olis ihmisistä kiinnostunut tai toivoisi jotain tai yrittäisi yhtään mitään, mutta mä en vaa uskalla lähteä näyttämään sitä ihmisille liikaa. Jos jotain kivaa joskus tulevaisuudessa tapahtuu ja joku oikeesti ihastuis kaikkeen minussa ja uskaltais sen jopa kertoa, niin se on hienoa. Itse en vaa tällä hetkellä uskaltais tunnustaa kenellekään mitään eka. Oon niin haavoittuvainen vieläkin.



Sun selvästi pitäs jutella joskus mun kanssa *täh*. tää on tällänen extemporee en tunne / et tunne sutkaus.. *nauru*.. Linnoituksia ehtii kaiken lisäks rakentaan vaan tonne vuoden 2012 puol väliin asti. (varma tieto)*joo*
Umbala

Posts: 769

#16373 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Vampyrella, 16.1.2009 18:31:


Tässäpä piileekin tämä juttu, joka meidän yhteiskunnassa ja sukupuolirooleissa on mielestäni päin mäntyä. Naisten pitää olla mukamas tosi vaikeesti tavoiteltavia, jotta he eivät olisi huoria. Bullshit, mutta valitettavasti jotkut omaksuvat tämän alistavan roolin. Jos naisen tekee mieli yhden illan juttua, hän voi sen sanoa samoin kuin mies ilmoittaa haluistaan suoraan. Jos nainen on kiinnostunut tutustumaan, hän voi senkin ilmaista suoraan, samoin kuin mies. Kaikki eivät vain ole oikein omaksuneet tätä, vaan odottavat, että teh ultimate jatkuvassa kiimassa ja parittelukumppanin etsintätilassa oleva uros TOTTAKAI hoitaa homman mimmin puolesta. Ei näin.

Tosin, siinähän EI ole mitään pahaa, jos ensin keksii jonkin tekosyyn juttelun aloittamiselle, esim. ''Onpas sulla mageennäköstä leimaa tossa olkavarressa! Missä oot noi hakkauttanut?'' ja myöhemmin paljastaa, että tatuoinnit oli vain tekosyy päästä juttelemaan. Frendini teki näin. :P Itse olen tehnyt mielestäni aikast nolon jutun niinkin nuorena kuin 17-vuotiaana, ja menin pummimaan röökin jämiä yheltä jätkältä päästäkseni juttusille, vaikka en siis polttanut silloinkaan. :D Myönsin sitten, että en edes oikeasti polta. :P Enää en kyllä sentäs moista tekisi.


Tähän on pakko puuttua, vaikka pääosin ollaankin samoilla linjoilla. Sä syytät tästä tilanteesta yhteiskuntaa, vaikka mä kyllä sanoisin, että syynä ovat naiset itse. Ne naiset jotka itseään uskalvat seksuaalisesti toteuttaa, niin tekevät ja jos heitä joku tuomitsee niin se on toiset naiset.
Nyky-yhteiskunnassa kun ei mun mielestä seksuaalisesti aktiivisia naisia enään tuomita, ja jos tuomitaan niin miten?

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Avatar
#16374 • • Muussika Guest

Umbala, 17.1.2009 16:06:

Tähän on pakko puuttua, vaikka pääosin ollaankin samoilla linjoilla. Sä syytät tästä tilanteesta yhteiskuntaa, vaikka mä kyllä sanoisin, että syynä ovat naiset itse. Ne naiset jotka itseään uskalvat seksuaalisesti toteuttaa, niin tekevät ja jos heitä joku tuomitsee niin se on toiset naiset.
Nyky-yhteiskunnassa kun ei mun mielestä seksuaalisesti aktiivisia naisia enään tuomita, ja jos tuomitaan niin miten?



En sanoisi, että seksuaalisesti aktiivisia naisia tuomittaisiin, mutta edelleen piiloviestintää on runsaasti omasta mielestäni. Ensinnäkin, seksuaalisuuteen ''kannustetaan'' väärällä tavalla ja väärän ikäisiä, jo varhaisteini-ikäisiä (mietitään nyt vaikka Bratz-nukkeja). Piiloviestinnässä naisen tulee usein olla tietynlainen miellyttääkseen miestä (jos nyt näin heteronäkökulmasta asiaa tarkastellaan). Jos mietitään esim. meikkimainoksia, niissä usein nainen laittautuu ja miehet kiinnostuvat hänestä ja katselevat hänen peräänsä. Harvemmin mainoksessa näkee naista, joka kävelisi suoraan miehen luo, vaan naista kuvataan salaperäisenä, vaikeasti tavoiteltavana, jota miehet tavoittelevat.

Tämä mainonta nyt on vain yksi näkökulma asiaan. TOTTAKAI naiset itse päättävät, kuinka toimivat ja millaisen naisen roolin haluavat itselleen omaksua, mutta yhteiskunnalla tarkoitan myös siinä eläviä ihmisiä ja ryhmäpainetta. Edelleenkin nainen leimataan helpommin kevytkenkäiseksi tai kiertopalkinnoksi, jos hän vapaasti toteuttaa seksuaalisuuttaan (mikäli nainen ei siis halua yhtä kumppania, jonka kanssa vakiintua, ja vaikka olisikin jokaiselle miehelle rehellinen). Sen sijaan mies on edelleen ''sellanen naistenmies'', ''hyvä jätkä'', vaikka hän pyörittäisi ties kuinka montaa naista epärehellisin puhein. Tosin, onneksi myös nämä sukupuoliroolien eroavaisuudet ja asenteet ovat jo hieman murentuneet. Naisen ja miehen seksuaalisuuden tasavertaisuus ei kuitenkaan mielestäni ole vielä päässyt täysiin mittoihinsa.

Naiset itsehän tähän voivat vaikuttaa, joten naiset, tehkäämme asialle jotain. :)

(Tosin, kasvatus ja mainonta sun muut asiat vaikuttavat vahvasti tytön kasvamisessa naiseksi, joten asia ei valitettavasti ole niin yksioikoinen.)
Umbala

Posts: 769

#16375 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Vampyrella, 17.1.2009 16:27:
-clips-
Tosin, onneksi myös nämä sukupuoliroolien eroavaisuudet ja asenteet ovat jo hieman murentuneet. Naisen ja miehen seksuaalisuuden tasavertaisuus ei kuitenkaan mielestäni ole vielä päässyt täysiin mittoihinsa.

Naiset itsehän tähän voivat vaikuttaa, joten naiset, tehkäämme asialle jotain. :)

(Tosin, kasvatus ja mainonta sun muut asiat vaikuttavat vahvasti tytön kasvamisessa naiseksi, joten asia ei valitettavasti ole niin yksioikoinen.)


Mä sanoisinkin, että nyt ollaan tilanteessa, jossa yhteiskunnan vaikuttava rooli on pienentynyt niin paljon, että suurin vaikuttava tekijä ovat naiset itse, sekä tietysti se ryhmäpaine.
Mä uskon ja toivon, että tilanne tulee vielä muuttumaan seuraavien sukupolvien aikana, mutta en enään lähtisi suoraan syyttämään yhteiskuntaa tilanteesta johon naiset itse voisivat oikeasti vaikuttaa. Vaikka nyt pitääkin myöntää, että noiden vanhojen tapojen/ajatusmallien/käytäntöjen poisto ei välttämättä ole kamalan helppo projekti ja se vaatiikin aikaa toteutuakseen.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Avatar
#16376 • • Muussika Guest

Umbala, 17.1.2009 16:58:

Mä sanoisinkin, että nyt ollaan tilanteessa, jossa yhteiskunnan vaikuttava rooli on pienentynyt niin paljon, että suurin vaikuttava tekijä ovat naiset itse, sekä tietysti se ryhmäpaine.
Mä uskon ja toivon, että tilanne tulee vielä muuttumaan seuraavien sukupolvien aikana, mutta en enään lähtisi suoraan syyttämään yhteiskuntaa tilanteesta johon naiset itse voisivat oikeasti vaikuttaa. Vaikka nyt pitääkin myöntää, että noiden vanhojen tapojen/ajatusmallien/käytäntöjen poisto ei välttämättä ole kamalan helppo projekti ja se vaatiikin aikaa toteutuakseen.



I agree. *joo*

Mä kuitenkin tarkoitin yhteiskunnalla myös niitä naisia (ja miehiä) ja vallitsevia ajatusmalleja ja asenteita, joten ollaan tavallaan puhuttu samasta asiasta alusta alkaen.
Avatar
#16377 • • Edited niomic Guest

Vampyrella, 17.1.2009 16:27:
Tämä mainonta nyt on vain yksi näkökulma asiaan. TOTTAKAI naiset itse päättävät, kuinka toimivat ja millaisen naisen roolin haluavat itselleen omaksua, mutta yhteiskunnalla tarkoitan myös siinä eläviä ihmisiä ja ryhmäpainetta. Edelleenkin nainen leimataan helpommin kevytkenkäiseksi tai kiertopalkinnoksi, jos hän vapaasti toteuttaa seksuaalisuuttaan (mikäli nainen ei siis halua yhtä kumppania, jonka kanssa vakiintua, ja vaikka olisikin jokaiselle miehelle rehellinen). Sen sijaan mies on edelleen ''sellanen naistenmies'', ''hyvä jätkä'', vaikka hän pyörittäisi ties kuinka montaa naista epärehellisin puhein.



Mun mielestä sulla on tässä jotenkin outo mielikuva. En usko että miestenkään keskuudessa pidetään mitenkään hyvinä jätkinä semmosia, jotka pyörittävät karusellissa useampia naisia siinä määrin epärehellisesti, että siinä voidaan toisia helposti satuttaa. Toisekseen miehillä ja naisilla nyt on ihan luonnostaan erilaiset roolit lisääntymisessä ja siihen liittyvissä riiteissä / käytänteissä. Nyky-yhteiskunta toki vaikuttaa jonkin verran, mutta meidän eläinlajissa se nyt sattuu olemaan miehen vastuu hankkia itselleen jälkeläisiä. Mitä tuohon leimautumiseen tulee, niin mielestäni tuota leimaa ylläpidetään vieläkin juuri puhumalla siitä totuutena ja jatkuvana realiteettina. Tosin en ole nainen, saatika kuulu naisenemmistöiseen ompelukerhoon, joten en osaa sanoa kuinka paljon näitä leimoja siellä jaellaan :)

Henk. koht en tue ainakaan Suomessa pahemmin yhden illan juttuja pääosin huonon seksin ja satunnaisten draamojen takia, kun vastapuoli onkin odottanut enemmän jatkolta. Lomamatkat ovatkin sitten erikseen :P Huomattavasti parempia kokemuksia :F


Tosin, onneksi myös nämä sukupuoliroolien eroavaisuudet ja asenteet ovat jo hieman murentuneet. Naisen ja miehen seksuaalisuuden tasavertaisuus ei kuitenkaan mielestäni ole vielä päässyt täysiin mittoihinsa.



Mitä on seksuaalinen tasavertaisuus ja mihin sitä tarvitaan? Jotenkin mun mielestä varsinkin Suomessa tunnutaan toitottavan liikaa sitä, että mies ja nainen ovat ihan samanlaisia ja kaikinpuolin tasavertaisia, toisella vaan on muna, toisella munasarjat, toinen käy intin ja toinen synnyttää lapsia. Tähän malliin kun jatketaan, ni ehkä me ollaankin tulevaisuudessa androgyynejä, ellei nyt fyysisesti, niin ainakin yhteiskunnallisesti ja henkisesti :)

Ihminenkin on eläin. (ettei vaan unohdu ;)
vns

Posts: 276

#16378 • • Edited vns
Kauheeta stressausta ja ajattelua. Tehkää sitä mikä tuntuu hyvältä ja ajatelkaa vähemmän. *hihu*

Oli se sitte seukkaus tai sinkkuus. Sehän on ihan yks ja hailee mitä muut ajattelee jos itsellä on kivaa. =) (toki sitä vastapuolta on hyvä ajatella tosin myös, mutta ei kannata ottaa mitään ennakkoluuloja aikasempien kokemusten perusteella :D)

Ja seksi on aina kivaa. :P Ainaki mun mielestä. *nauru*
Avatar
#16379 • • opmdevil Guest
Kävin tänään kaupassa ja näin MAAILMAN IHANIMMAN TYTÖN. Miten siis pyytää ulos tyttöä, joka on kaupan kassana töissä? Oi kun se on ihana ja sillä on silmälasit ja kaikki.
kotivalo

Posts: 190

#16380 • • kotivalo
Tähän luukkuun oon kuulunu jo pidemmän aikaa.
Mä kyllä tiedän tarkkaan mitä haluaisin / etsin, en vain tiedä miten sen ilmaisisi mahdolliselle kiinnostavalle tyttöselle riittävän selkeästi ja niin, että neidon kiinnostus säilyisi myös sen jälkeen *nauru*

Ei sinänsä, kyllä sinkkuuskin mulle sopii, eikä tähän vajaaseen 35:n neliöön mahdu edes mun omat romut, ni ans olla sit joku nainen... *tirsk*