Noeiny sentään. Tosin en mä mistään sinkkuilusta enää mitään tajua. Haha.
19,912 posts, 996 pages, 8,092,922 views
Ana-5000:
Klubitukseen pitäs selkeesti saada sellanen sinkkuusmittari minkä avulla vois filtteröidä postaajia silleen et pateettisimmat itkeskelijät sais piilotettua :P
Tosin en mä mistään sinkkuilusta enää mitään tajua.
Mikko Grönroos:
Itkeskely on ihan OK, eikä yksinäisyydensä toteamisessa ole sinänsä mitään vikaa. Jos olisin herkempi ihminen, voisin kyllä lollailla lattialla kaikille niille, jotka sadan vuoden yksinäisyyden sijasta avautuvat kahden päivän, ellei jopa keskiviikkoon ulottuvasta yksinäisyydestä. Tosin kaikkihan on subjektiivista ja toisaalta - mille sitä sitten hymyilisi, kun itselleenkin vain nauraa :)
Ana-5000:
No toki on sitä ittekin tullu oltua yksinäinen ja hellyydenkipee mut senverta huomasin ettei netissä sen itkeminen ainakaan erityisesti viehätä vastakkaista sukupuolta. Mua ainakin pikkkasen kuumottaa sellaset "Haluun kenet vaan kuhan on joku!!11!"-tyypit. Miks pitäs aina olla? Eiks yksin voi olla mukavaa?
Ana-5000:
No toki on sitä ittekin tullu oltua yksinäinen ja hellyydenkipee mut senverta huomasin ettei netissä sen itkeminen ainakaan erityisesti viehätä vastakkaista sukupuolta. Mua ainakin pikkkasen kuumottaa sellaset "Haluun kenet vaan kuhan on joku!!11!"-tyypit.
Miks pitäs aina olla? Eiks yksin voi olla mukavaa?
lostgone:
Vasta teoria asteella, mut aika hyvin väite tuntuu toimivan*justjoo*: kun tyttö tutustuu minuun, hän palaa hyvin pian ex-poikakaverinsa kanssa yhteen.
eli käsi ylös jos joku haluu palata yhteen exänsä kanssa,sillä mä oon vähintään yhtä luotettava q muutkin ostostv:n laitteet*justjoo*
peepe:
Läheisriippuvuutta kai se on, ja kertoo jotain siitä ihmisestä.
Elvirith:
Tää luukku on lievästi sanottuna ihan vitun perseestä. *kivatsulle*
Ois muutamakin varmaan halunnu viedä mut pois täältä, mutta kun oon niin armottoman nirso ja vaikeasti lähestyttävä, niin täällä sitä ollaan vieläkin. Roikun aina just niissä väärissä ihmisissä.
Tätä tahtii, nii tää neiti turhautuu ja lähtee johonkin vitun nunnaluostariin.
Karvinen:
pukki vois tuoda huame paketissa miehen....