SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,936 views

Mikki

Posts: 833

#5461 • • Mikki
Vuoteen ei ole tapahtunu yhtään mitään, niin eipä oo kyl odotuksia ens vuodellekaan...


Oivoi... miksi minun pitää olla tämmöinen hissukka *grr*

--
Names are for friends, so I dont need one.

Mellu-

Posts: 4,006

#5462 • • Mellu-
Uusi vuosi uusine kujeineen kohta,joten eiköhän me maailmanvallottajat jotain keksitä *joo* *yrittää piristää porukkaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mumuli

Posts: 28

#5463 • • Mumuli UG-///
kyllä ideoita ja haluja on mutta oispa joku ketä repis hihasta... *vink*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Avatar
#5464 • • candyraver Guest
joopajoo...tänne tulin taas ja täältä en poistu enään ikinä*grr* nyt riittää...
kyllästynyt jo ihmisiin jotka aina valitsee sen helpoimman tien. Mua ette täältä saa poistumaan ees väkivalloin*juonittel*
NiMo

Posts: 483

#5465 • • NiMo PolkkaPuppe

CandyRaver:
joopajoo...tänne tulin taas ja täältä en poistu enään ikinä*grr* nyt riittää...
kyllästynyt jo ihmisiin jotka aina valitsee sen helpoimman tien. Mua ette täältä saa poistumaan ees väkivalloin*juonittel*



mitäs sitten jos sulla ei oo mitään muuta mahdollisuutta kun lähtee pois? *täh* se voi tulla eteen..

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Avatar
#5466 • • candyraver Guest

NiMo:
---
CandyRaver:
joopajoo...tänne tulin taas ja täältä en poistu enään ikinä*grr* nyt riittää...
kyllästynyt jo ihmisiin jotka aina valitsee sen helpoimman tien. Mua ette täältä saa poistumaan ees väkivalloin*juonittel*

---


mitäs sitten jos sulla ei oo mitään muuta mahdollisuutta kun lähtee pois? *täh* se voi tulla eteen..



ei onnistu*grr*tää tyttö on niin monta kertaa jo jäädytetty ja sulatettu( ja petetty) et nyt kun jäädytän itteni tollasen "seurusteluvietin" ulkopuolelle niin siinä onkin sitten tekemistä ja PALJON että mä siitä muka sulaisin.
ikävää sanoa noin,mutta pakko näköjään joku itsesuojeluvaisto sittenkin säilyttää..
NiMo

Posts: 483

#5467 • • NiMo PolkkaPuppe
ei onnistu*grr*tää tyttö on niin monta kertaa jo jäädytetty ja sulatettu( ja petetty) et nyt kun jäädytän itteni tollasen "seurusteluvietin" ulkopuolelle niin siinä onkin sitten tekemistä ja PALJON että mä siitä muka sulaisin.
ikävää sanoa noin,mutta pakko näköjään joku itsesuojeluvaisto sittenkin säilyttää..
[/quote]

*lohduttel* jos se on niin, niin se on niin. jatkakaamme siis sinkkuluukussa.. *nauru*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Daverian

Posts: 491

#5468 • • Daverian

CandyRaver:
ei onnistu*grr*tää tyttö on niin monta kertaa jo jäädytetty ja sulatettu( ja petetty) et nyt kun jäädytän itteni tollasen "seurusteluvietin" ulkopuolelle niin siinä onkin sitten tekemistä ja PALJON että mä siitä muka sulaisin.
ikävää sanoa noin,mutta pakko näköjään joku itsesuojeluvaisto sittenkin säilyttää..



Kyllä sieltä vielä joku sellanen sulle löytyy joka sut sulattaa ihan vaan muutamalla sanalla. Ja jonka kanssa vietät sitten hyvin pitkän ajan yhdessä.
Ei koskaan saa sanoa ei koskaan.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Avatar
#5469 • • candyraver Guest

NiMo:
ei onnistu*grr*tää tyttö on niin monta kertaa jo jäädytetty ja sulatettu( ja petetty) et nyt kun jäädytän itteni tollasen "seurusteluvietin" ulkopuolelle niin siinä onkin sitten tekemistä ja PALJON että mä siitä muka sulaisin.
ikävää sanoa noin,mutta pakko näköjään joku itsesuojeluvaisto sittenkin säilyttää..

---


*lohduttel* jos se on niin, niin se on niin. jatkakaamme siis sinkkuluukussa.. *nauru*



kiitos*kiitoskiitos*sulaudun kyllä joukkoonne varsin kivuttomasti ajan kanssa.*nauru*
NiMo

Posts: 483

#5470 • • NiMo PolkkaPuppe
---


kiitos*kiitoskiitos*sulaudun kyllä joukkoonne varsin kivuttomasti ajan kanssa.*nauru*
[/quote]

niin mikäs tässä ollessa villi ja vapaa.. *nauru* vaikka itestä en tiedä että olisinko mieluummin siellä toisessa luukussa.. *hih*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Avatar
#5471 • • RINY Guest
*plur* *ding* *vink*
NiMo

Posts: 483

#5472 • • NiMo PolkkaPuppe

Avernian:
---
NiMo:
mitäs sitten jos sulla ei oo mitään muuta mahdollisuutta kun lähtee pois? *täh* se voi tulla eteen..

---


Esimerkiksi? Mikä on tuommoinen tilanne? Itse en keksi yhtäkään syytä että olisi pakko poistua sinkkuluukusta.




tuli vaan mieleen. kai sitä nyt kysyä saa. *hih*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

NiMo

Posts: 483

#5473 • • NiMo PolkkaPuppe

Avernian:
---
NiMo:
tuli vaan mieleen. kai sitä nyt kysyä saa. *hih*

---


Saa. Mutta vastaus tulee kysymyksen mukaan.



niin eiköhän se aina ole niin.. *nauru*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

NiMo

Posts: 483

#5474 • • NiMo PolkkaPuppe

Avernian:
---
NiMo:
niin eiköhän se aina ole niin.. *nauru*

---


Siis lähinnä tyhmiin kysymyksiin tyhmät vastaukset, periaatteella *vink*



*joo* *joo*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Jammailija

Posts: 3,224

#5475 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Sinkkuna on kyl ihan kiva olla, ei valittamista. Mut mikä on tärkeää ni on se että on välil joku jota ajatella ja josta kenties haaveilla. Tommonen kipinöinti now and then tekee niin piristävää*plur*! Ihastuminen on nätti mauste elämässä*aplodit*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Zimeon

Posts: 310

#5476 • • Zimeon

Jammailija:
Sinkkuna on kyl ihan kiva olla, ei valittamista. Mut mikä on tärkeää ni on se että on välil joku jota ajatella ja josta kenties haaveilla. Tommonen kipinöinti now and then tekee niin piristävää*plur*! Ihastuminen on nätti mauste elämässä*aplodit*!



Osuvasti sanottu, mut joskus sitä kaipaa jonkun kenen vierestä herätä useammin kuin yhen kerran ;)
[Nuclear]

Posts: 5,855

#5477 • • [Nuclear] el aprendiz

Zimeon:
Osuvasti sanottu, mut joskus sitä kaipaa jonkun kenen vierestä herätä useammin kuin yhen kerran ;)


Ääh, naiset on kertakäyttökamaa...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Rocca

Posts: 3,064

#5478 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Zimeon:
---
Jammailija:
Sinkkuna on kyl ihan kiva olla, ei valittamista. Mut mikä on tärkeää ni on se että on välil joku jota ajatella ja josta kenties haaveilla. Tommonen kipinöinti now and then tekee niin piristävää*plur*! Ihastuminen on nätti mauste elämässä*aplodit*!

---


Osuvasti sanottu, mut joskus sitä kaipaa jonkun kenen vierestä herätä useammin kuin yhen kerran ;)



TODELLA HYVIN sanottu *hymy**joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Zimeon

Posts: 310

#5479 • • Zimeon

[Nuclear]:
---
Zimeon:
Osuvasti sanottu, mut joskus sitä kaipaa jonkun kenen vierestä herätä useammin kuin yhen kerran ;)
---

Ääh, naiset on kertakäyttökamaa...



*lmao*
Tyeicha

Posts: 5,807

#5480 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

[Nuclear]:
---
Zimeon:
Osuvasti sanottu, mut joskus sitä kaipaa jonkun kenen vierestä herätä useammin kuin yhen kerran ;)
---

Ääh, naiset on kertakäyttökamaa...



*hmph*

--
-Tyeicha-