SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,343 views

Hotblood

Posts: 387

#5481 • • Hotblood

[Nuclear]:
---
Zimeon:
Osuvasti sanottu, mut joskus sitä kaipaa jonkun kenen vierestä herätä useammin kuin yhen kerran ;)
---

Ääh, naiset on kertakäyttökamaa...



Eri mieltä *grr* Kaikesta huolimatta toiset jaksaa edelleen uskoa... *blush*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Mumuli

Posts: 28

#5482 • • Mumuli UG-///
Nykyään tuntuu kuin naiset pitäis miehiä kertakäyttöisenä..
liikaa pintaliitäjii ja niitä jotka ei ymmärrä että miehelläkin on tunteet

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

[Nuclear]

Posts: 5,855

#5483 • • [Nuclear] el aprendiz

Hotblood:
Eri mieltä *grr* Kaikesta huolimatta toiset jaksaa edelleen uskoa... *blush*


Niin, mähän olin _niin tosissani_ sanojeni kanssa... :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Zimeon

Posts: 310

#5484 • • Zimeon

Mumuli:
Nykyään tuntuu kuin naiset pitäis miehiä kertakäyttöisenä..
liikaa pintaliitäjii ja niitä jotka ei ymmärrä että miehelläkin on tunteet



Tämä pitää kyll osittain piakkansa *jaksaa uskoa*
Avatar
#5485 • • astaroth Guest

Mumuli:
Nykyään tuntuu kuin naiset pitäis miehiä kertakäyttöisenä..


Ja minusta kun tuntuu, että he eivät pidä miehiä edes kertakäyttötavarana. =D
Mumuli

Posts: 28

#5486 • • Mumuli UG-///
ei kai niin, nykyään onnen voi vaan löytää sille on spessu söpö ja sikana rahaa
katsooko naiset enää "sisäistä kauneutta" ollenkaan,tuskin niitä kiinnostaakaan.aika paha yleistys mutta nykyään voi sanoa noinkin, koska kuten sekin on yleistynyt nykyaikana huomattavasti että nainen pettää. missä ne kaikki suloiset herkät tyttöset on

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

-P

Posts: 4,972

#5487 • • -P

Mumuli:
ei kai niin, nykyään onnen voi vaan löytää sille on spessu söpö ja sikana rahaa
katsooko naiset enää "sisäistä kauneutta" ollenkaan,tuskin niitä kiinnostaakaan.aika paha yleistys mutta nykyään voi sanoa noinkin, koska kuten sekin on yleistynyt nykyaikana huomattavasti että nainen pettää. missä ne kaikki suloiset herkät tyttöset on



omistan sellaisen ^__^

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

T-rex

Posts: 262

#5488 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Mumuli:
... missä ne kaikki suloiset herkät tyttöset on



Kuolleet sukupuuttoon käytön puutteesta johtuen?

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

T-rex

Posts: 262

#5489 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Lene:
---
T-rex-orava:
Kuolleet sukupuuttoon käytön puutteesta johtuen?
---
Kyynistyneet matkan varrella.


ah,niin olikin *hymy*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Mumuli

Posts: 28

#5490 • • Mumuli UG-///
no katotaan mihin maailma menee, luulen että tunteelliset ihmiset on nykyään katoava luonnonvara.

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

joun

Posts: 425

#5491 • • joun People want to be needed
Mulla oli tunteellinen ja kiva tyttö, arvaa vaan päästinkö sen menemään *grr*

--
Im happy only when Im busy

Daverian

Posts: 491

#5492 • • Daverian

dose:
Mulla oli tunteellinen ja kiva tyttö, arvaa vaan päästinkö sen menemään *grr*



Tottakai päästit. Niin käy melkeen aina. On minullakin sellainen ollut. Tällä hetkellä kaduttaa ihan älyttömästi että päästin sen menemään.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

joun

Posts: 425

#5493 • • joun People want to be needed

Daverian:
Tottakai päästit. Niin käy melkeen aina. On minullakin sellainen ollut. Tällä hetkellä kaduttaa ihan älyttömästi että päästin sen menemään.



Jep, katunu oon enemmänku laki sallii. Ja vitutusta vaan lisää se, et ko. tyttönen löytäny jo jonku toisen. Se siitä sitten. Miks sitä ei tajua sillon ku on siin suhtees, et toi on maailman ihanin ja oikein!? Ihmismieli on niin tyhmä, tajuaa kuinka hyvin asiat ovat vasta kun on ne asiat menettäny

--
Im happy only when Im busy

-Kerttu-

Posts: 4,542

#5494 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Niin paljon kauniita sanoja..Mutta miksi silti olemme kaikki yksin??? *ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

joun

Posts: 425

#5495 • • Edited joun People want to be needed

Lene:
Koska ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella ja koska mukamas on aina jotain parempaa ja parempaa... *justjoo* Mutta ehkä tuo tuollainen on vain hyvä ja hyödyllinen opetus ja kokemus.

Ja tietenkin, jos on liian lähellä joitakin asioita niin niitä ei näe niin selkeästi tms.


PS. On ihan pakko olla äänessä.



Joo siis en mä väitä ettenkö mä mitään oppinu. Ärsyttää vaan ku asioiden tajuaminen vaati näin paljon.

Noh.. "Elämä on" ja ei voi mitään *justjoo* Armeijan jälkeen, mä poistun täältä niin pian kun vaan pystyn (siis sinkkuluukusta *nauru*)

Edit: *hahjust*

--
Im happy only when Im busy

Syder

Posts: 2,255

#5496 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Vähän voi tulevaisuudessa olla hankaluuksia meikäläisen kaltaisella romantikolla kun jo sarjakuvalehdissäkin opetetaan, että rakkaus on vain yhden ihmisen ja muiden ihmisten välisen erilaisuuden yliarviointia.
*blush*

--
Divida et impera.

Avatar
#5497 • • greenie Guest

Lene:
Oletettavasti edelleen siihen suuntaan, missä jo ollaan. Ihmiset vaan käyttävät toisiaan saadakseen jotain pinnallista ja ohimenevää. Pilaavat itsensä siinä sivussa ja mahdollisuutensa saada, mitä pohjimmiltaan haluaisivat ja vaikuttavat myös niihin ihmisiin, joita käyttävät. *justjoo**yleistystä*



Bla bla bla...

Ulkona on kylmä - tai sitten se olet vain sinä. En oikein tiedä, että millaisiin miehiin sinä olet törmännyt, mutta ei liene hedelmällisin tapa olettaa, että ihmiset ovat esim. sinun perässäsi vain siksi, että saisivat jotain "pinnallista ja ohimenevää". Tietysti jos tykkäät kuitenkin (laitan näin sulkuihin: salaa) tuollaisista persoonista, niin miksi annat sellaisille ylipäätänsä mahdollisuuksia.

Aijoo, ehkä etsit itse jotain pinnallista ja ohimenevää, mutta syytät muita ihmisiä näistä omista haluistasi.

Erästä korkeakulttuurin tuotosta lainatakseni;


Banky: Alright, now see this? This is a four-way road, OK? And dead in the center is a crisp, new, hundred dollar bill. Now, at the end of each of these streets are four people, OK? Are you following?

Holden: Yeah.

Banky: Good. Over here, we have a male-affectionate, easy to get along with, non-political agenda lesbian. Down here, we have a man-hating, angry as fuck, agenda of rage, bitter dyke. Over here, we got Santa Claus, and up here the Easter Bunny. Which one is going to get to the hundred dollar bill first?

Holden: What is this supposed to prove?

Banky: No, I'm serious. This is a serious exercise. It's like an SAT question. Which one is going to get to the hundred dollar bill first? The male-friendly lesbian, the man-hating dyke, Santa Claus, or the Easter bunny?

Holden: The man-hating dyke.

Banky: Good. Why?

Holden: I don't know.

Banky: Because the other three are figments of your fucking imagination!

Daverian

Posts: 491

#5498 • • Daverian

dose:
---
Daverian:
Tottakai päästit. Niin käy melkeen aina. On minullakin sellainen ollut. Tällä hetkellä kaduttaa ihan älyttömästi että päästin sen menemään.

---


Jep, katunu oon enemmänku laki sallii. Ja vitutusta vaan lisää se, et ko. tyttönen löytäny jo jonku toisen. Se siitä sitten. Miks sitä ei tajua sillon ku on siin suhtees, et toi on maailman ihanin ja oikein!? Ihmismieli on niin tyhmä, tajuaa kuinka hyvin asiat ovat vasta kun on ne asiat menettäny



Niin on minullekkin käynyt. Eli tyttö on jo löytänyt toisen. Sitä ei tule ikinä ajateltua sillon kun seurustelee ja sillon siihen juttuun ei laita 110 prosenttia. Sen tajuaa vasta sitten kun se toinen jättää ja alkaa oikeasti ajatella kyseistä henkilöä. Sitten muistuu kuinka samanlaisia oli hänen kanssaan ja kuinka mukavaa oli yhdessä. Mutta se nyt vaan on niitä asioita mitä pitää oppia elämän aikana. Eli kannattaa ajatella sitä kuinka hyvin sovitte yhteen jo suhteessa ei sen jälkeen.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Hotblood

Posts: 387

#5499 • • Hotblood

Daverian:
---
dose:
---
Daverian:
Tottakai päästit. Niin käy melkeen aina. On minullakin sellainen ollut. Tällä hetkellä kaduttaa ihan älyttömästi että päästin sen menemään.

---


Jep, katunu oon enemmänku laki sallii. Ja vitutusta vaan lisää se, et ko. tyttönen löytäny jo jonku toisen. Se siitä sitten. Miks sitä ei tajua sillon ku on siin suhtees, et toi on maailman ihanin ja oikein!? Ihmismieli on niin tyhmä, tajuaa kuinka hyvin asiat ovat vasta kun on ne asiat menettäny

---


Niin on minullekkin käynyt. Eli tyttö on jo löytänyt toisen. Sitä ei tule ikinä ajateltua sillon kun seurustelee ja sillon siihen juttuun ei laita 110 prosenttia. Sen tajuaa vasta sitten kun se toinen jättää ja alkaa oikeasti ajatella kyseistä henkilöä. Sitten muistuu kuinka samanlaisia oli hänen kanssaan ja kuinka mukavaa oli yhdessä. Mutta se nyt vaan on niitä asioita mitä pitää oppia elämän aikana. Eli kannattaa ajatella sitä kuinka hyvin sovitte yhteen jo suhteessa ei sen jälkeen.



Osittain tossa on kyllä kyseessä "aika kultaa muistot" -efekti myös, varsinkin jos ette ole kauheasti olleet yhteydessä. Tohon auttaa jos kirjoittaa päiväkirjaa niin lueskelee niitä "huonojen aikojen" merkintöjä tai sit tosiaan on yhteydessä exään jolloin myös näkee niitä sen huonoja puolia edelleen... Se on aika terapeuttista.

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Avatar
#5500 • • greenie Guest

Lene:
Miksiköhän tämä asia pitää muhun kohdistaa?



Koska sä nyt satuit tuomaan asian esille :)


Sellaisiin "miehiin" olen törmännyt, joilta on oppinut, että älä niele mitään purematta - äläkä vielä edes silloin. (Mutta näytä siltä, että nielisit, mutta sylkäisetkin sitten takaisin päin naamaa. *vink*)



Snowballing se rules!


Miksi ihmiset ylipäänsä pääsevät kusettamaan toisia?



Koska jotkut tekevät tämän mahdolliseksi uskomalla esimerkiksi: lupauksiin, kykyynsä muuttaa ihmisiä tai johonkin muuhun vastaavaan, mikä ei vastaa todellisuutta.


Joillakin on ollut vielä kokemattomana uskoa ihmisiin ja epäuskoa siihen, että ollaan valmiita tekemään mitä vain siellä pelikentällä, kun on itse pelinappulana.



Perustuuko sun kaikki ystävyydet ja ihmissuhteet luottamuksen sijasta epäluottamukseen? Ja mä olen yksinäinen? Teen taatusti jotain väärin!

Tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin: ihmiset eivät koskaan kusetakaan toisiaan ja maailma on hyvä ja lämmin paikka elää. *justjoo* Ja mulla on vaan huono asenne. *nauru*



Absoluuttista totuutta nyt ei olekaan tän asian tiimoilta. Ihmisiä on monenlaisia. Sijoittaja -ystäväni sanoisi, että on niitä joita kusetataan ja niitä joita kusettaa. Itse en kyllä ihan noin karkeaan kahtiajakoon usko.


Puhu pukille. *justjoo*



Ei ole pukkia *uuh*