19,912 posts, 996 pages, 8,087,944 views
Mumuli:
Nykyään tuntuu kuin naiset pitäis miehiä kertakäyttöisenä..
Mumuli:
ei kai niin, nykyään onnen voi vaan löytää sille on spessu söpö ja sikana rahaa
katsooko naiset enää "sisäistä kauneutta" ollenkaan,tuskin niitä kiinnostaakaan.aika paha yleistys mutta nykyään voi sanoa noinkin, koska kuten sekin on yleistynyt nykyaikana huomattavasti että nainen pettää. missä ne kaikki suloiset herkät tyttöset on
Daverian:
Tottakai päästit. Niin käy melkeen aina. On minullakin sellainen ollut. Tällä hetkellä kaduttaa ihan älyttömästi että päästin sen menemään.
Lene:
Koska ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella ja koska mukamas on aina jotain parempaa ja parempaa... Mutta ehkä tuo tuollainen on vain hyvä ja hyödyllinen opetus ja kokemus.
Ja tietenkin, jos on liian lähellä joitakin asioita niin niitä ei näe niin selkeästi tms.
PS. On ihan pakko olla äänessä.
Lene:
Oletettavasti edelleen siihen suuntaan, missä jo ollaan. Ihmiset vaan käyttävät toisiaan saadakseen jotain pinnallista ja ohimenevää. Pilaavat itsensä siinä sivussa ja mahdollisuutensa saada, mitä pohjimmiltaan haluaisivat ja vaikuttavat myös niihin ihmisiin, joita käyttävät. *yleistystä*
Banky: Alright, now see this? This is a four-way road, OK? And dead in the center is a crisp, new, hundred dollar bill. Now, at the end of each of these streets are four people, OK? Are you following?
Holden: Yeah.
Banky: Good. Over here, we have a male-affectionate, easy to get along with, non-political agenda lesbian. Down here, we have a man-hating, angry as fuck, agenda of rage, bitter dyke. Over here, we got Santa Claus, and up here the Easter Bunny. Which one is going to get to the hundred dollar bill first?
Holden: What is this supposed to prove?
Banky: No, I'm serious. This is a serious exercise. It's like an SAT question. Which one is going to get to the hundred dollar bill first? The male-friendly lesbian, the man-hating dyke, Santa Claus, or the Easter bunny?
Holden: The man-hating dyke.
Banky: Good. Why?
Holden: I don't know.
Banky: Because the other three are figments of your fucking imagination!
dose:
---
Daverian:
Tottakai päästit. Niin käy melkeen aina. On minullakin sellainen ollut. Tällä hetkellä kaduttaa ihan älyttömästi että päästin sen menemään.
---
Jep, katunu oon enemmänku laki sallii. Ja vitutusta vaan lisää se, et ko. tyttönen löytäny jo jonku toisen. Se siitä sitten. Miks sitä ei tajua sillon ku on siin suhtees, et toi on maailman ihanin ja oikein!? Ihmismieli on niin tyhmä, tajuaa kuinka hyvin asiat ovat vasta kun on ne asiat menettäny
Daverian:
---
dose:
---
Daverian:
---
Jep, katunu oon enemmänku laki sallii. Ja vitutusta vaan lisää se, et ko. tyttönen löytäny jo jonku toisen. Se siitä sitten. Miks sitä ei tajua sillon ku on siin suhtees, et toi on maailman ihanin ja oikein!? Ihmismieli on niin tyhmä, tajuaa kuinka hyvin asiat ovat vasta kun on ne asiat menettäny
---
Niin on minullekkin käynyt. Eli tyttö on jo löytänyt toisen. Sitä ei tule ikinä ajateltua sillon kun seurustelee ja sillon siihen juttuun ei laita 110 prosenttia. Sen tajuaa vasta sitten kun se toinen jättää ja alkaa oikeasti ajatella kyseistä henkilöä. Sitten muistuu kuinka samanlaisia oli hänen kanssaan ja kuinka mukavaa oli yhdessä. Mutta se nyt vaan on niitä asioita mitä pitää oppia elämän aikana. Eli kannattaa ajatella sitä kuinka hyvin sovitte yhteen jo suhteessa ei sen jälkeen.
Lene:
Miksiköhän tämä asia pitää muhun kohdistaa?
Sellaisiin "miehiin" olen törmännyt, joilta on oppinut, että älä niele mitään purematta - äläkä vielä edes silloin. (Mutta näytä siltä, että nielisit, mutta sylkäisetkin sitten takaisin päin naamaa. )
Miksi ihmiset ylipäänsä pääsevät kusettamaan toisia?
Joillakin on ollut vielä kokemattomana uskoa ihmisiin ja epäuskoa siihen, että ollaan valmiita tekemään mitä vain siellä pelikentällä, kun on itse pelinappulana.
Tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin: ihmiset eivät koskaan kusetakaan toisiaan ja maailma on hyvä ja lämmin paikka elää. Ja mulla on vaan huono asenne.
Puhu pukille.