SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,655 views

Duris

Posts: 677

#3221 • • Duris lil L

alien:
---
duracell-pupu:
jooh, pitää sit varmaa lähtee metsästää jotai günthereit,
ei kauheen vahvasti taas mee :D

*straßenbahnin alle heittäytyil*

---


et sä niitä metsätämällä löydä. ajan myötä *vink*



No aika pirun kauan kestää
meen syömää Dönereitä ni eiköhän sit kelpaa nahkahousuille

--
*pupu*

Toykio

Posts: 294

#3222 • • Toykio
Huoh*uuh* Välillä tämä sinkkuloukkoillu pääsee ahdistamaan jos todella, todella kaipaa silitystä...Mutta aika vaihtelevasti omat fiilikset näissä asioissa vaihtelee, koska on ne eripäivätkin todella mukavia, kun oiken joskus sinkuttaa!*nauru*

”Jokaisella naisella on oikeus romattiseen rakkautteen!” sanoi Niiskuneitikin muumeissa ...vai mitenhän se meni...*vink*

Mutta mitenhän se sitten vaan on tässä omalla kohdalla?
*Tomzah*

Posts: 69

#3223 • • *Tomzah*
Tervehdys muille sinkkuihmisille täältä Suomen Chicagosta!*nauru* Tää on mun ensimmäinen teksti sinkkuilupalstalle, vaikka täs on pari kuukautta jo sinkkuiltukkii...Sellast tulin vaa kertoilemaan että mä ainakin olen nauttinu tästä yksin olosta täysin rinnoin. Kun on frendei paljo ympärillä ni ei missää vaihees tunne itseään yksinäiseks tai hyljätyks, on periaattes koko ajan joku lähellä. Ja sen takia tääki pari kuukautta on menny ku siivillä, ku ei oo ees osannu kaivata ketään tohon vierelle...Ja vielä ku on seurannu muiden frendipariskuntien toilailuja ni ei kauheest samanlainen touhu innosta!*nauru* Mutta, kevät tulee ja huomaa itekki kuinka alkaa taas kiinnostamaan enemmän toii vastakkainen sukupuoli! Eli täysillä kohti kevättä/kesää ja pidetään sinkut lippu korkeella!*nauru**piis*
Avatar
#3224 • • sakk303 Guest
nyt on perseestä, nyt ahistaa. ei jaksa tätä sinkkupaskaa. eikö joku vois tulla ees imuroimaan, tiskaamaan ja luutuamaan lattiat... *justjoo*
MaSari

Posts: 1,986

#3225 • • MaSari space jammer

conaysto:
nyt on perseestä, nyt ahistaa. ei jaksa tätä sinkkupaskaa. eikö joku vois tulla ees imuroimaan, tiskaamaan ja luutuamaan lattiat... *justjoo*



Hyvähyvä, tolla asentella kyl varmasti löydät jonku! *vink* *nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Aeryn

Posts: 166

#3226 • • Aeryn
Se on tuo kevätaurinko sitten kummallinen... en tiedä muista sinkuista, mutta minuun se kyllä vaikuttaa perin kummallisesti... *vink* *iloinen*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

Toope

Posts: 424

#3227 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!
mihis mä nyt tulin*taputapu* oikeeseen paikkaan*iloinen*
nina¤

Posts: 364

#3228 • • nina¤ -eläinlaps
Toope, tää on kyl TOSI siistii *iloinen*

--
..for me to POOP ON..

DESPE

Posts: 4,580

#3229 • • DESPE
kyllä täällä olo maistuu nyt taas , tai no en tiedä .. kesää odotellessa
Avatar
#3230 • • Injektio Guest
Viekää mut kotiiiiiin!!!!! *justjoo*
Avatar
#3231 • • astaroth Guest
Täytyy ruveta etsimään tietä pois täältä...*juonittel*
silencio

Posts: 401

#3232 • • silencio el
Vieläkin siis täällä....
Mutta se ei tunnu yhtään pahalta.
Mulla on kaikki aika maailmassa ja mikään ei masenna, etenkään tänään.
*hymy*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Say-Me

Posts: 80

#3233 • • Say-Me
Heips,

Päätin tulla takaisin.
Oli ihan kiva kuukausi, mukavassa seurassa, mutta ei niin ei...

--
Laugh now, but one day we'll make the rules.

Say-Me

Posts: 80

#3234 • • Say-Me

alien:
---
*ding* meinaako tämä nyt sitä, että sä tapailit samaa ihmistä kuukauden heti tavattuanne vai tunsitteko toisenne ennaltaan ja aloitte seurustelemaan, mikä kesti kuukauden?



Jälkimmäinen... Toisia suhteita ei vaan ole tarkoitettu toimiviksi vakavammalla tasolla, kuten sain havaita.

--
Laugh now, but one day we'll make the rules.

Avatar
#3235 • • GoA Guest

fallen angel:
Nooooh, nyt on tää neiti taas runnottu maan tasalle, enhän mä oikeestaan täältä ees poistunu, mutta vitusti koskee ja... ..kaikki on vaan paska tällä hetkellä.. Musta tulee entistä kylmempi ja julmempi.. Ja voi että kun on kivaa.(sarkasmia) *nyyh**nyyh*


Meen hajoilemaan nyt vähän lisää. Katellaan.



Ikävä kuulla. *uuh* toivottavasti kuitenkin jakselet siellä ja kyllä sellainen oikea ihana ihminen löytyy jossain vaiheessa. *lohduttel*
itis

Posts: 2,518

#3236 • • itis Morning Star
hummm mitenkähän meikä taipuu sinkuksi taas... *ding* on tää kummaa *plur* *pihkassa*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Toykio

Posts: 294

#3237 • • Toykio

Itis:
hummm mitenkähän meikä taipuu sinkuksi taas... *ding* on tää kummaa *plur* *pihkassa*


Kumman HYVIN!*vink**lmao**plur*
Avatar
#3238 • • astaroth Guest

hardstyle:
Ps. yks onkelma, auttakaa:
Mun ykskään kaveri ei kuuntele samaa musaa kun mää (eli hc, trancecore, freeform, gabber, hardnrg, hardtrance, ebm, industrial, muutkin genret menee), eil tanssimusaa ylipäätänsä. Yks kuuntelee pelkkää olskool suamirokkii, yks kuuntelee rob zombiee, loput kuuntelee kissäfämmää tai enerjiä..
Mitä mä teen?*uuh*



Tervetuloa veneeseen! Mulla on ihan sama juttu. Parin frendin trance rajoittuu johonkin DJ Sammyn Heaveniin ja Kate Ryanin Desenchantteen*lmao* Loput on samanlaisia, kuin itse kuvailit. Muutama wannabe-raprap-nigga onneksi löytyy... Ja eniten jurppii, että ne ei pysty millään tajuamaan bilepukeutumista. Heti kun yrittää olla vähän genren hengessä mukana, niin ollaan dissaamassa: \”Joo vittu näytätte ihan hinteiltä\” tms.*dissaa* Antaisivat edes mun nauttia tästä, vaikka itse eivät sitä nähtävästi pysty tajuamaan... Ja tuttavapiiristäni ei varmaan löydy yhtään muijaa, edes sietäisi trancea... Onneksi te arvon bilenaiset pelastatte minut joka kerta kun lähdetään bilettämään, olette kaikki joka kerta niin kauniina*iloinen*
Emulator

Posts: 213

#3239 • • Emulator The Lost Soul
HALUAA POIS! *nyyh*

--
<3

nina¤

Posts: 364

#3240 • • nina¤ -eläinlaps
mäkin alan kohta haluta *ding* mut siihen on vielä matkaa *nauru*

--
..for me to POOP ON..