SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,306 views

Jahas

Posts: 1,435

#3261 • • Jahas
take me away!
Aidrian

Posts: 1,799

#3262 • • Aidrian Furian Master
Tää on ainakin viihtyny tosi hyvin tässä luukussa*joo* pitkään seukkailleena tuntuu pirun hyvältä olla sinkkuna. Elämä on jotenki paljo vapaampaa.
-P

Posts: 4,972

#3263 • • -P
ehkä kävi nyt niin että pääsen pois

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

anthocyan

Posts: 1,511

#3264 • • anthocyan Kohti valoa...

Tää on tää konemusiikki ”skene” vähän sellainen et bileissä vaan tavataan kavereita ja tanssitaan ja pidetään hauskaa. Jollain tapaa tuntuu siltä että kaikenlainen ”iskeminen” olis jollain tapaa tabu.



Tää on NIIIIIIN oikein! Se on vähän tabu juttu, ja hyvä niin! *aplodit* On niin ihanaa vaan mennä sinne tanssimaan rauhassa ja jubaan tuttujen kaa! Ei pieni flirtti ikinä pahaa tee, mut on niin mahtavaa ku näis bileis ei oo yhtään limasta meininkii. Aina tulee NIIN hyvä fiilis ku on käyny bileis! *sydän* En kyllä mäkään kestä raflameininkii... Sen takia olikin eilen pettymys se Mempparin 404! *eiei*
Ihan karseeta porukkaa ja liian paljon! Musa nyt oli ihan jees...
*sydän konemusameininki *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

<><

Posts: 227

#3265 • • <>< ¤blub¤

anthocyan:

Tää on NIIIIIIN oikein! Se on vähän tabu juttu, ja hyvä niin! *aplodit* On niin ihanaa vaan mennä sinne tanssimaan rauhassa ja jubaan tuttujen kaa! Ei pieni flirtti ikinä pahaa tee, mut on niin mahtavaa ku näis bileis ei oo yhtään limasta meininkii. Aina tulee NIIN hyvä fiilis ku on käyny bileis! *sydän* En kyllä mäkään kestä raflameininkii...



mua rupee aina ahistamaan jos joku yrittää iskee, ku ite en mee sillä meiningillä bilettämään. tamppaamaanhan sitä ollaan tultu!*jiihaa**piis* kivempaa sit tutustua kunnolla jossain rauhallisemmassa paikassa missä kuulee mitä toinen sanoo ilman et pitää huutaa täysillä toisen korvaan (mikä sit onkin aivan mielettömän romanttista...*justjoo*)

ja pääosin just ton iskemisen takia en rafloissa viihdy...

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

La Petite

Posts: 1,160

#3266 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

alien:
---
sytytin:
---
Puistokemisti:
---




Tän oon alkanu huomaamaan itsekkin.
Tää on tää konemusiikki ”skene” vähän sellainen et bileissä vaan tavataan kavereita ja tanssitaan ja pidetään hauskaa. Jollain tapaa tuntuu siltä että kaikenlainen ”iskeminen” olis jollain tapaa tabu.
Pitäis varmaan rupee käymään normi raflois, sääli vaan et pää ei oikein kestä sitä meininkiä.

---


Niiiiiiin oikein..

---

Niiiiiiiin väärin..


*nauru*

*sydän**sydän**sydän*
Hei mä tapasin mun rakkaan Love Paradessa, et ei yhtään valituksia ettei muka löytyis seuraa ”konemusaskenestä” (inhoon tota sanaa)

*sydän* *sydän* *sydän*

[muokattu 21.3.2004 22:05]

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#3267 • • Nancy Guest
Mulla on ollu todella paljon huonoja kokemuksia miehistä ja sen ansiosta en luota niihin niin hirveen paljon. No tapasin täs yhden miehen ja aattelin et ehkä nyt vois muakin onnistaa, mut olis vaan pitänny uskoo itteensä ja olla luottamatta, sillä viikonloppuna kaikki unelmat särky...Ja sattuu taas niin vitusti...*nyyh* Vastasuudessa nauran kaikille seurustelu- ehdotuksille....*hahjust*

\” Miksi vuodattaa kyyneliä sellaisen asian takia mikä saa sinut itkemään \”
La Petite

Posts: 1,160

#3268 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

Puistokemisti:
---
La Petite:
---
alien:
---
sytytin:
---
Puistokemisti:
---






Pieni tarkennus: SUOMEN konemusascenestä ei meinaa löytyä.
On se niin pirun hankalaa.



Pikkuisen pieni tarkennus: mies löyty berliinistä, mut on suomalainen.
Mut kyl mua on täällä suomen maassakin ainakin yks heebo/bileet tullu ”heruttaa”.
Ei siin mitään pahaa mun mielestä ole, mua vaan ei kiinnosta, koska on jo gubbe himassa.


*iihhih*

--
Rem tene, verba seqventur

Jone

Posts: 8,258

#3269 • • Jone Archibald Haddock

Nancy:
Mulla on ollu todella paljon huonoja kokemuksia miehistä ja sen ansiosta en luota niihin niin hirveen paljon. No tapasin täs yhden miehen ja aattelin et ehkä nyt vois muakin onnistaa, mut olis vaan pitänny uskoo itteensä ja olla luottamatta, sillä viikonloppuna kaikki unelmat särky...Ja sattuu taas niin vitusti...*nyyh* Vastasuudessa nauran kaikille seurustelu- ehdotuksille....*hahjust*

” Miksi vuodattaa kyyneliä sellaisen asian takia mikä saa sinut itkemään ”



Ei jumalauta. :DDDD

Anteeksi että myötätunnon sijaan nauran, mutta tuollaiset ”kitkeriksi neitsyiksi” heittäytyvät teini-ikäiset naisenalut ovat aina yhtä tragikoomisia ”miehet ovat kaikki täysiä paskoja, koska yksi heistä minut hylkäsi”-kokemuksineen. Olen itsekin saanut melko läheisesti tuta sellaisen naisen vihan, joka on asettautunut koko miessukukuntaa vastaan tasan niin paskalla perusteella että yhden meistä kanssa on mennyt suhde poikki vuonna kilpi ja miekka.

...ja sitten naiset heittelevät meille miehille ”kasvakaa aikuisiksi”-letkauksia? :DDD

[muokattu 22.3.2004 09:38]
Avatar
#3270 • • Nancy Guest

Jone:
---
Anteeksi että myötätunnon sijaan nauran, mutta tuollaiset ”kitkeriksi neitsyiksi” heittäytyvät teini-ikäiset naisenalut ovat aina yhtä tragikoomisia ”miehet ovat kaikki täysiä paskoja, koska yksi heistä minut hylkäsi”-kokemuksineen. Olen itsekin saanut melko läheisesti tuta sellaisen naisen vihan, joka on asettautunut koko miessukukuntaa vastaan tasan niin paskalla perusteella että yhden meistä kanssa on mennyt suhde poikki vuonna kilpi ja miekka.

...ja sitten naiset heittelevät meille miehille ”kasvakaa aikuisiksi”-letkauksia? :DDD

[muokattu 22.3.2004 09:38]



Joo ei se mitään, en mä tänne kirjottanukkaan sitä varten että sulta heruis myötäntuntoo...mut pisti vaan silmään pari juttua sun kommentissas...ensinnäkin mun mielestä mun teini-ikäni alkaa oleen jo taakse jäännyttä elämää ja toisekseen tää ei oo ensimmäinen kerta kun joku satuttaa mua. Joten sun on ihan turha sanoo et mä asennoidun paskalla tavalla miehiä kohtaa ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen...
Karski

Posts: 6,049

#3271 • • Karski Pomon kätyri

Nancy:
myötäntuntoo...mut pisti vaan silmään pari juttua sun kommentissas...ensinnäkin mun mielestä mun teini-ikäni alkaa oleen jo taakse jäännyttä elämää ja toisekseen tää ei oo ensimmäinen kerta kun joku satuttaa mua. Joten sun on ihan turha sanoo et mä asennoidun paskalla tavalla miehiä kohtaa ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen...



Kaikella kunnioituksella, mutta kyse tais olla
siitä että parhaassa tapauksessa sulla
on vielä 60+ elinvuotta jäljellä, eiköhän
siinä ajassa ehdi tapahtua vielä vaikka mitä
sellasta jota sä et nyt osaa edes ennakoida.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jone

Posts: 8,258

#3272 • • Jone Archibald Haddock

Nancy:
Joo ei se mitään, en mä tänne kirjottanukkaan sitä varten että sulta heruis myötäntuntoo...mut pisti vaan silmään pari juttua sun kommentissas...ensinnäkin mun mielestä mun teini-ikäni alkaa oleen jo taakse jäännyttä elämää ja toisekseen tää ei oo ensimmäinen kerta kun joku satuttaa mua. Joten sun on ihan turha sanoo et mä asennoidun paskalla tavalla miehiä kohtaa ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen...



Ikää 19 ja synttärit elokuussa, joten kyllä vielä puolisen vuotta sua voi kutsua ihan turvallisesti teiniksi.

Muutenkin asenteeni johtuu lähinnä siitä, että tohon ikään mennessä tuskin olet kauhean roppakaupalla ehtinyt kehittämään itsellesi kokemuksia aikuisista parisuhteista. On lähinnä surkuhupaisaa vetää tota ”miehet on paskoja”-virttä kun kokemuspohja on mitä suurimmalla todennäköisyydellä hyvinkin rajallinen.

Ihmiset on muuten yksilöitä, miehet myös. Pääset ehkä pidemmälle kun lakkaat pitämästä meitä laumana.
Avatar
#3273 • • Enkeli Guest

*Tomzah*:
---
annabel:
---
Itis:
metroseksuaalit ei ole pihtareita...

---


Niin mutta Tukholmassa ne on. Ja 95% tukholmalaisista kundeista käyttää 1/2 h aikaa kylpyhuoneessa aamuisin.

---



Kyllä ne kuule suomalaisetki miehet tekee ihan samaa...*hih* ja taidanpa jopa tuntea sellasen...*vink*



Mä en ainakaan tunne ketään tollasta *plur*
Avatar
#3274 • • Nancy Guest

Jone:
---
19 ja synttärit elokuussa, joten kyllä vielä puolisen vuotta sua voi kutsua ihan turvallisesti teiniksi.

Muutenkin asenteeni johtuu lähinnä siitä, että tohon ikään mennessä tuskin olet kauhean roppakaupalla ehtinyt kehittämään itsellesi kokemuksia aikuisista parisuhteista. On lähinnä surkuhupaisaa vetää tota ”miehet on paskoja”-virttä kun kokemuspohja on mitä suurimmalla todennäköisyydellä hyvinkin rajallinen.

Ihmiset on muuten yksilöitä, miehet myös. Pääset ehkä pidemmälle kun lakkaat pitämästä meitä laumana.



Onko puol vuotta sun mielestä merkittävä aika kun puhutaan henkisestä kypsyydessä, elikkä tässä tapauksessa teini-iän ja aikuisuuden rajamaastosta...? Ja aika ihmeellistä sekin et sä lähet noin jyrkästi sanomaan et mitä mulla on oikeus tuntea...vieläpä sen perusteella että nyt satun olemaan 19 vuotta... *eiei*
Jone

Posts: 8,258

#3275 • • Jone Archibald Haddock

Nancy:
Onko puol vuotta sun mielestä merkittävä aika kun puhutaan henkisestä kypsyydessä, elikkä tässä tapauksessa teini-iän ja aikuisuuden rajamaastosta...? Ja aika ihmeellistä sekin et sä lähet noin jyrkästi sanomaan et mitä mulla on oikeus tuntea...vieläpä sen perusteella että nyt satun olemaan 19 vuotta... *eiei*



Ilmeisesti puoli vuotta tuntuu olevan sulle vähintään yhtä merkittävän pitkä aika kuin itselleni, ellei merkittävämpi. Tämän väitteen perustan sille, että jos et kokisi sitä merkittäväksi, niin et juurikaan välittäisi siitä että sua kutsuu teiniksi, mutta se tuntuu kuitenkin olevan kova pala.

Henkisen kypsyyden illuusiosta kärsiminen on muuten yksi teinityttöjen suurimpia helmasyntejä.

Mitä tulee oikeuksiiin, niin kyllä sulla on oikeus tuntea ihan mitä lystäät, mutta älä nyt ihan kauheasti ihmettele jos se antamiesi perusteiden ja muiden kaikille näkyvien asianhaarojen jälkeen herättää joissain meistä pientä hilpeyttä.
anthocyan

Posts: 1,511

#3276 • • anthocyan Kohti valoa...

mua rupee aina ahistamaan jos joku yrittää iskee, ku ite en mee sillä meiningillä bilettämään. tamppaamaanhan sitä ollaan tultu!*jiihaa**piis* kivempaa sit tutustua kunnolla jossain rauhallisemmassa paikassa missä kuulee mitä toinen sanoo ilman et pitää huutaa täysillä toisen korvaan (mikä sit onkin aivan mielettömän romanttista...*justjoo*)

ja pääosin just ton iskemisen takia en rafloissa viihdy...



Niinpä... Mul on sama juttu raflojen kaa! Ahdistaa pirusti olo siellä! *eiei* Ei siel pysty tanssiin... Mut siel voi pokailuu harrastaa jos joku haluu, mut bileisiin se ei kuulu! Ja paras tapa tutustua johonkin potentiaaliseen tyyppiin on esim. frendien kautta. (oma kokemus puhuu) Mut bileisiin mennään EHDOTTOMASTI nauttimaan musiikista! Kukin omalla tyylillään! *sydän* Ja tanssimista ei voita mikään! *sydän* *jiihaa* *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

-P

Posts: 4,972

#3277 • • -P

anthocyan:
---
mua rupee aina ahistamaan jos joku yrittää iskee, ku ite en mee sillä meiningillä bilettämään. tamppaamaanhan sitä ollaan tultu!*jiihaa**piis* kivempaa sit tutustua kunnolla jossain rauhallisemmassa paikassa missä kuulee mitä toinen sanoo ilman et pitää huutaa täysillä toisen korvaan (mikä sit onkin aivan mielettömän romanttista...*justjoo*)

ja pääosin just ton iskemisen takia en rafloissa viihdy...

---


Niinpä... Mul on sama juttu raflojen kaa! Ahdistaa pirusti olo siellä! *eiei* Ei siel pysty tanssiin... Mut siel voi pokailuu harrastaa jos joku haluu, mut bileisiin se ei kuulu! Ja paras tapa tutustua johonkin potentiaaliseen tyyppiin on esim. frendien kautta



Ainahan on jatkot *pahis* *nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#3278 • • Nancy Guest

Jone:
---
Mitä tulee oikeuksiiin, niin kyllä sulla on oikeus tuntea ihan mitä lystäät, mutta älä nyt ihan kauheasti ihmettele jos se antamiesi perusteiden ja muiden kaikille näkyvien asianhaarojen jälkeen herättää joissain meistä pientä hilpeyttä.



Jos mun paha oloni herättää sussa hilpeyttä niin sä olet varmaan ihan helvetin hauska tyyppi...*hahjust*
Avatar
#3279 • • yana Guest

Nancy:
Mulla on ollu todella paljon huonoja kokemuksia miehistä ja sen ansiosta en luota niihin niin hirveen paljon. No tapasin täs yhden miehen ja aattelin et ehkä nyt vois muakin onnistaa, mut olis vaan pitänny uskoo itteensä ja olla luottamatta, sillä viikonloppuna kaikki unelmat särky...Ja sattuu taas niin vitusti...*nyyh* Vastasuudessa nauran kaikille seurustelu- ehdotuksille....*hahjust*

&#8221; Miksi vuodattaa kyyneliä sellaisen asian takia mikä saa sinut itkemään &#8221;



hah. mulle on kaynyt noin lukemattomia kertoja. turpaan tullut monta kertaa eika niin hirveen vahankaan. mutta silti se on ollut pieni hinta siita kaikesta upeasta *plur**plur**plur**plur* ajasta jota ei ole missannut siksi etta ekalla kerralla olisi katkeroitunut ja lakannut uskomasta tulevaisuuteen
Jone

Posts: 8,258

#3280 • • Jone Archibald Haddock

Nancy:
Jos mun paha oloni herättää sussa hilpeyttä niin sä olet varmaan ihan helvetin hauska tyyppi...*hahjust*



FFS, cry me a river. Teiniangsti herättää mussa aina hilpeyttä ja jos se tekee musta ikävän ihmisen, niin so be it. *nauru*

yana:
hah. mulle on kaynyt noin lukemattomia kertoja. turpaan tullut monta kertaa eika niin hirveen vahankaan. mutta silti se on ollut pieni hinta siita kaikesta upeasta *plur**plur**plur**plur* ajasta jota ei ole missannut siksi etta ekalla kerralla olisi katkeroitunut ja lakannut uskomasta tulevaisuuteen



...ja tässähän olikin asiaa jo aika hyvin summattuna.

-

Kyllä varmaan jokainen saa selkäänsä lukemattomia kertoja näissä asioissa, mutta ei silti vielä kannata kuvitella olevansa poikkeuksellisen paljon maailman murjoma ja luopua toivosta kun vastakkainen sukupuoli on ”ihan perseestä.”

[muokattu 22.3.2004 11:00]