SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,846,925 views

Avatar
#3281 • • Nancy Guest

yana:
---
turpaan tullut monta kertaa eika niin hirveen vahankaan. mutta silti se on ollut pieni hinta siita kaikesta upeasta *plur**plur**plur**plur* ajasta jota ei ole missannut siksi etta ekalla kerralla olisi katkeroitunut ja lakannut uskomasta tulevaisuuteen



Mullakin kaikesta huolimatta paljon hyviäkin muistoja...*plur*kun niitä muistelee tulevaisuus näyttää suorastaan häikäisevältä...*heiii* en mä ole hanskoja lyönny tiskiin, tällä hetkel oon vaan niin masentunu et suunnileen kaikki saa mut näkeen punasta...
Avatar
#3282 • • seagt Guest

yana:
---
Nancy:
Mulla on ollu todella paljon huonoja kokemuksia miehistä ja sen ansiosta en luota niihin niin hirveen paljon. No tapasin täs yhden miehen ja aattelin et ehkä nyt vois muakin onnistaa, mut olis vaan pitänny uskoo itteensä ja olla luottamatta, sillä viikonloppuna kaikki unelmat särky...Ja sattuu taas niin vitusti...*nyyh* Vastasuudessa nauran kaikille seurustelu- ehdotuksille....*hahjust*

” Miksi vuodattaa kyyneliä sellaisen asian takia mikä saa sinut itkemään ”

---


hah. mulle on kaynyt noin lukemattomia kertoja. turpaan tullut monta kertaa eika niin hirveen vahankaan. mutta silti se on ollut pieni hinta siita kaikesta upeasta *plur**plur**plur**plur* ajasta jota ei ole missannut siksi etta ekalla kerralla olisi katkeroitunut ja lakannut uskomasta tulevaisuuteen



hah-aa, en epaile yhtaan, ei siis mikaan ihme.
btw. tikulla silmaan, joka vanhoja *plur*-judanssej muistelee!
Riku

Posts: 3,187

#3283 • • Riku The Little Prince

alien:
*vink*
Joo, eli kyse ei olekaan kulttuurista vaan taidoista *nauru*

Eiköhän se ole molemmista. Bileisiin harvemmin lähdetään tarkoituksella iskemään ketään tai hakemaan seuraa, joten myös huomio ja kiinnostus sen toteuttamiseen on vähäisempää. Tätä vielä tehostaa se kulttuuri, että iskemisen yrittämistäkin pidetään usein tökerönä, dorkana ja rasittavana. Toki nämä efektit tuntuvat vähenevän sitä myötä mitä kaupallisempaan ja klubimaisempaan ympäristöön siirrytään (lue: mitä lähemmäs mainstreamia). Ei mikään tietenkään mahdotonta ole, mutta mahdollisuuksia se heikentää.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

hallucinogen

Posts: 8,190

#3284 • • hallucinogen Edain

alien:
Totta. Enhän mäkään mene suoranaisesti bileisiin pokailemaan, vaan pitämään hauskaa. Jatkoseura / uudet suhteet ovatkin aina mukava lisä hyviin bileisiin *vink*



Bileissä pokaaminen on kyllä varmasti ärsyttävää mutta usein siellä tulee ihan noin muuten vaan juteltua uusien ihmisten kanssa ja puolivahingossa voi sitten sattua jotain mukavaa *hih*

--
pikku-*possu*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#3285 • • [Nuclear] el aprendiz

Nancy:
---
Jone:
---
19 ja synttärit elokuussa, joten kyllä vielä puolisen vuotta sua voi kutsua ihan turvallisesti teiniksi.

Muutenkin asenteeni johtuu lähinnä siitä, että tohon ikään mennessä tuskin olet kauhean roppakaupalla ehtinyt kehittämään itsellesi kokemuksia aikuisista parisuhteista. On lähinnä surkuhupaisaa vetää tota ”miehet on paskoja”-virttä kun kokemuspohja on mitä suurimmalla todennäköisyydellä hyvinkin rajallinen.

Ihmiset on muuten yksilöitä, miehet myös. Pääset ehkä pidemmälle kun lakkaat pitämästä meitä laumana.

---


Onko puol vuotta sun mielestä merkittävä aika kun puhutaan henkisestä kypsyydessä, elikkä tässä tapauksessa teini-iän ja aikuisuuden rajamaastosta...? Ja aika ihmeellistä sekin et sä lähet noin jyrkästi sanomaan et mitä mulla on oikeus tuntea...vieläpä sen perusteella että nyt satun olemaan 19 vuotta... *eiei*


Huvittavaa jos teinin määritelmä menee iän mukaan, mun ajatuksissa se ainakin menee käytöksen ja ajatusten...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Epailija

Posts: 5,636

#3286 • • Epailija Physicist, 2nd class.

[Nuclear]:
Huvittavaa jos teinin määritelmä menee iän mukaan, mun ajatuksissa se ainakin menee käytöksen ja ajatusten...



Thirteen
Fourteen
Fifteen
Sixteen
Seventeen
Eighteen
Nineteen

Tuosta se tulee. Saa nauraa.

Toki henkilöä voi luonnehtia teiniksi myös sen mukaan, jos ajatusten lennokkuus tuntuu olevan ”nuorekkaalla” tasolla. Määritelmä tulee kuitenkin iästä, vaikka termi onkin venyvä. Henkilö voi siis olla teini ja kypsä (ainakin ikäisekseen) samanaikaisesti. Jotkut ovat vanhoja ja käyttäytyvät silti kuin teinit.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

[Nuclear]

Posts: 5,855

#3287 • • [Nuclear] el aprendiz

Epailija:
Thirteen
Fourteen
Fifteen
Sixteen
Seventeen
Eighteen
Nineteen

Tuosta se tulee. Saa nauraa.

Toki henkilöä voi luonnehtia teiniksi myös sen mukaan, jos ajatusten lennokkuus tuntuu olevan ”nuorekkaalla” tasolla. Määritelmä tulee kuitenkin iästä, vaikka termi onkin venyvä. Henkilö voi siis olla teini ja kypsä (ainakin ikäisekseen) samanaikaisesti. Jotkut ovat vanhoja ja käyttäytyvät silti kuin teinit.


Näinpä se on, jos asiaa tarkastellaan ”oikeasta” näkökulmasta, niin oikeassa olet. Itse vain määrittelen teinin toisin (teini = epäkypsä, sen suuremmin ikään katsomatta).

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Väne

Posts: 139

#3288 • • Väne asennewamma

[Nuclear]:
Huvittavaa jos teinin määritelmä menee iän mukaan, mun ajatuksissa se ainakin menee käytöksen ja ajatusten...



Eikös teinin määritelmä mene nimenomaan iän mukaan. Eli 13-19 on teini, oli sitten henkisesti miten kypsä tahansa. Pissis, murkku, tepi, orwhatever on sitten asia erikseen ja määritellään käytöksen mukaan. IMO.

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

murhis

Posts: 152

#3289 • • murhis team hullut
Ihme asioista te kinaatte. Eikö se ole päivän selvää, että 13-19 vee = teini
Pieni valaisu, TEENager = teini-ikäinen, eli thirteen, fourteen jne.
Kyllähän sitä voi itselleen uskotella että kivi on puu jne. IMO ihan turhaa koko kinastelu.

Se on sitte iha eriasia, että jos käyttäytyy kuin teini. *ding*

Ihan turhaa siitä ottaa nokkiisa, jos on vielä TEINI.

Tällekki ois varmaa joku oma threadi kohdallaa, -”Teinin syvin määritelmä” *hahjust*

[muokattu 22.3.2004 16:45]
[Nuclear]

Posts: 5,855

#3290 • • [Nuclear] el aprendiz

Väne:
Eikös teinin määritelmä mene nimenomaan iän mukaan. Eli 13-19 on teini, oli sitten henkisesti miten kypsä tahansa. Pissis, murkku, tepi, orwhatever on sitten asia erikseen ja määritellään käytöksen mukaan. IMO.


Kts. ylempänä vastaus Epailijalle.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

anthocyan

Posts: 1,511

#3291 • • anthocyan Kohti valoa...


Angelus: Ainahan on jatkot *pahis* *nauru*



Oot kyllä aivan oikeassa! *aplodit*
Ja kyllähän bileissä voi jubaa ja tällei, et tutustuu samanhenkiseen porukkaan. Lähinnä tarkotin vaan sitä, että tanssilattialle pokailu ei missään nimessä kuulu! *eiei*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#3292 • • Nancy Guest
*ding* taidan olla aika omituinen tapaus kun itse ainakin olen pokannut jätkän tanssilattialta....*plur*
anthocyan

Posts: 1,511

#3293 • • anthocyan Kohti valoa...

anthocyan:
Lähinnä tarkotin vaan sitä, että tanssilattialle pokailu ei missään nimessä kuulu! *eiei*

---


Alien:
Ja hevon v*tut! *nauru*



No ei kuulu mun mielest.. Joku muu voi olla sit toista mieltä vapaasti. Rakastan vaan niin paljon sitä musaa, mitä meen tanssiin/ kuunteleen, etten halua mitään muuta. Kukin omalla tavallaan! *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Jone

Posts: 8,258

#3294 • • Jone Archibald Haddock

Epailija:
---
[Nuclear]:
Huvittavaa jos teinin määritelmä menee iän mukaan, mun ajatuksissa se ainakin menee käytöksen ja ajatusten...

---


Thirteen
Fourteen
Fifteen
Sixteen
Seventeen
Eighteen
Nineteen

Tuosta se tulee. Saa nauraa.

Toki henkilöä voi luonnehtia teiniksi myös sen mukaan, jos ajatusten lennokkuus tuntuu olevan ”nuorekkaalla” tasolla. Määritelmä tulee kuitenkin iästä, vaikka termi onkin venyvä. Henkilö voi siis olla teini ja kypsä (ainakin ikäisekseen) samanaikaisesti. Jotkut ovat vanhoja ja käyttäytyvät silti kuin teinit.



Epailija vastasi näköjään mun puolestani jo, mutta kuittaanpa kuitenkin kun kriitiikki oli mua kohtaan suunnattua. Kolmestatoista yhdeksääntoistavuotiaat ovat iän puolesta tepejä, pissiksenä voi sitten pysyä vaikka koko elämän.
alizania

Posts: 147

#3295 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
dima rakkaani johan me viimeks opittiin et naisia tulee kun istuu myrtsinä tuolilla ja heti tulee joku pussailemaan*vink*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3296 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

annabel:
On helppo lukea muista tanssijoista, haluuko ne olla pokattavana, vaiko vaan omassa jutussaan.



ei voi pitää paikkaansa. En ainakaan luota kenenkään (varsinkaan känniääliön) arvostelukykyyn niin paljon. Tietääkseni ainakin itse näytän siltä, että ei voisi vastakkainen sukupuoli tanssilattialla vähempää kiinnostaa, mutta aina ne on häiritsemässä kumminkin... ei saa tanssia rauhassa.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

alizania

Posts: 147

#3297 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
igor*igor*on ihku

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3298 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

alien:
---
anthocyan:
Lähinnä tarkotin vaan sitä, että tanssilattialle pokailu ei missään nimessä kuulu! *eiei*

---


Ja hevon v*tut! *nauru*



pois se iskeminen tanssilattialta, oikeasti! *nauru*

[muokattu 22.3.2004 23:25]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3299 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Avernian:

Ehkä me ei vaan osata olla tarpeeks myrtsin näkösiä. Pitänee harjotella tota igorointia.
*igor*



No mutta mitäs sitten, kun tabi soittaa jotain ihku nostatusta ja naama menee väkisinkin tällaseen virneeseen --->*plur* ja sitten kun vilkasee luoteeseen, niin heti siinä on joku pertsa, joka luulee, että se hymy on kohdistettu juuri _hänelle_. Ja suurella todennäköisyydellä henkilö on vielä kunnon ällötys.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

[Nuclear]

Posts: 5,855

#3300 • • [Nuclear] el aprendiz

Jone:
Epailija vastasi näköjään mun puolestani jo, mutta kuittaanpa kuitenkin kun kriitiikki oli mua kohtaan suunnattua. Kolmestatoista yhdeksääntoistavuotiaat ovat iän puolesta tepejä, pissiksenä voi sitten pysyä vaikka koko elämän.


Äh, yks sana riittää kuvaamaan molempia, jos jompikumpi ehto (iän puolesta tai henkisesti teini) täyttyy niin käytän ihmisestä sanaa teini. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku