SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,844,970 views

Dalifemme

Posts: 1,629

#1601 • • Dalifemme Dementia simplex
Well,mulla aina ollut periaate et se tapahtuu sit kun tapahtuu. Mä oon kyl matkustellu melkein viimeset 8 vuotta niin onhan se ollut vähän vaikeeta but jos mun kohtalo on jäädä vanhapiiaksi niin sitten jään*joo* hankin pari kissaa ja murisen lapsile ketkä uskaltaa puhua mun oven ulkopuolella*nauru*
-xx-

Posts: 5,001

#1602 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Miksei ole olemassa sellaista tietokantaa, josta voisi hakea kaikki kriteerit täyttäviä miehiä ...
Kun ei niihin sattumalta kaduilla tai baareissa tai missään törmää ... ei ole reilua ettei niitä kaikkia koskaan edes näe, vaikka niistä jotkut voisi olla hyvinkin sopivia ...

tahtoo nähdä koko tarjonnan *nyyh*

Eri asia on sitten se, kelpaisiko itse yhdellekään niistä 'sopivista' yksilöistä *hih*
vai pitäisikö sittenkin alkaa hilaamaan sitä rimaa alaspäin *justjoo*

[muokattu 26.8.2003 14:32]

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#1603 • • hallucinogen Edain

-xx-:
Miksei ole olemassa sellaista tietokantaa, josta voisi hakea kaikki kriteerit täyttäviä miehiä ...
Kun ei niihin sattumalta kaduilla tai baareissa tai missään törmää ... ei ole reilua ettei niitä kaikkia koskaan edes näe, vaikka niistä jotkut voisi olla hyvinkin sopivia ...

tahtoo nähdä koko tarjonnan *nyyh*

Eri asia on sitten se, kelpaisiko itse yhdellekään niistä 'sopivista' yksilöistä *hih*
vai pitäisikö sittenkin alkaa hilaamaan sitä rimaa alaspäin *justjoo*

[muokattu 26.8.2003 14:32]



www.deitti.net
www.sinkut.net

?

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#1604 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-xx-:
Miksei ole olemassa sellaista tietokantaa, josta voisi hakea kaikki kriteerit täyttäviä miehiä ...
Kun ei niihin sattumalta kaduilla tai baareissa tai missään törmää ... ei ole reilua ettei niitä kaikkia koskaan edes näe, vaikka niistä jotkut voisi olla hyvinkin sopivia ...

tahtoo nähdä koko tarjonnan *nyyh*

Eri asia on sitten se, kelpaisiko itse yhdellekään niistä 'sopivista' yksilöistä *hih*
vai pitäisikö sittenkin alkaa hilaamaan sitä rimaa alaspäin *justjoo*



Korvaa tuo ”kriteerit täyttäviä miehiä” versiolla ”kriteerit täyttäviä naisia”, niin veit aika pitkälti varpaat suustani. Ja parempi saakutti kelvata, meissähän ei ole mitään vikaa! *hih**iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#1605 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:

www.deitti.net
www.sinkut.net



Toimivat ehkä, jos ainoina kriteereinä ovat lähinnä ikä, asuinpaikka ja sukupuoli. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-xx-

Posts: 5,001

#1607 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Aivan ... ei siellä mitään *plur* tyyppejä kuitenkaan ole ...

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#1608 • • hallucinogen Edain
Kyllä jostain kuvakin löytyy.
koskaan en ketään oon tota kautta kyllä tavannu.

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#1609 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Epailija:
Korvaa tuo ”kriteerit täyttäviä miehiä” versiolla ”kriteerit täyttäviä naisia”, niin veit aika pitkälti varpaat suustani. Ja parempi saakutti kelvata, meissähän ei ole mitään vikaa! *hih**iloinen*



*piis**joo**piis*

--
kiitos ja anteeksi ^^

-xx-

Posts: 5,001

#1610 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

hallucinogen:
Kyllä jostain kuvakin löytyy.
koskaan en ketään oon tota kautta kyllä tavannu.



olen jopa kokeillut ... ei hyvä ... *eiei**nauru*

[muokattu 26.8.2003 14:46]

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#1611 • • hallucinogen Edain
Naiset saa seuraa tota kautta varmaan helposti kun miehet vastaa helpommin noihin(epätoivosempia ilmeisesti *nauru*) Joskus jätin ököllä varustetun ilmon, siihen jopa tuli vastauksia bilemimmeiltä, yhtäkään en kyl koskaan tavannu niistä *nauru*

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#1612 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
hmh ... pitäisköhän kokeilla uudemman kerran *hih*

--
kiitos ja anteeksi ^^

äm

Posts: 2,376

#1613 • • äm

-xx-:
hmh ... pitäisköhän kokeilla uudemman kerran *hih*



Pitää vaan pistää tiukat kriteerit omaan ilmoitukseensa ja nauraa kovaa niille luusereille, jotka ei niitä täytä ja avautuvat vastauksissaan tyyliin ”sä olet varmasti ihan vtun ruma, eikä sulla ole varaa esittää tollasia kriteerejä”.
Vaikka aivan varmasti sulla on *vink*
Oikeaa vastausta ja vastaajaa voi kyllä hetken joutua etsimään niiden parin sadan häviäjän joukosta.. *pahis*
Kokemuksella nyt kuitenkin sanon, että ei siellä mitään menetäkään. Pitää vaan tosiaan jaksaa ne idiootit, joita siellä riittää...

[muokattu 26.8.2003 14:58]

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

hallucinogen

Posts: 8,190

#1614 • • hallucinogen Edain
Ootpas sä äm nyt ilkee *eiei* ei tolleen saa sanoo paitsi tietenkin niille jotka haukkuu rumaks tms *hih*

--
pikku-*possu*

äm

Posts: 2,376

#1615 • • äm
Sun pitäis, hallu, lukea niitä vastauksia, mitä tytöt saa. Et tuntisi sympatiaa.. *eiei*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

hallucinogen

Posts: 8,190

#1616 • • hallucinogen Edain
”Sivelen vaseliinia sun tiukalle aukolle ja yhdellä polkasulla olen kokonaan sisälläsi?” *pahis**nauru**pahis*

--
pikku-*possu*

äm

Posts: 2,376

#1617 • • äm
Ai se oli sulta?! *nauru**nauru**nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Dalifemme

Posts: 1,629

#1618 • • Dalifemme Dementia simplex

äm:
Sun pitäis, hallu, lukea niitä vastauksia, mitä tytöt saa. Et tuntisi sympatiaa.. *eiei*


AIVAN! Kerran erehdyin laittamaan cityyn itseasiassa ilmon (NEVER again!!!).Siis se teksti oli jotain aivan järkkyä mitä sielt tuli takas.Kyllähän voi aina ehdottaa mut sit ku ruvetaan kuullostaa Charles Mansonilta niin se hohto jotenkin menee ohi...*igor*
hallucinogen

Posts: 8,190

#1619 • • hallucinogen Edain
Ja sä et vastannu takaisin? *nauru*
Mä en oo montaa kertaa jaksanu vastailla noihin kun tiedän et pari sataa muuta vastaa ja vaikee on mitään sykäyttävää tarinaa kertoo ja kuvalla karkottais kaikki pois *nauru**nauru*

--
pikku-*possu*

OverDose

Posts: 1,714

#1620 • • OverDose Team Emmätajuu
Pitäisköhän munkin tänne kirjotella elämänkertaa kun kaikki muutkin ovat jo niin tehneet.

Tuohon ”haku päällä” juttuun voin sanoa ihan kokemuksesta, että jos todella yrittää jonkun löytää, keinolla millä hyvänsä, niin joko a) ei löydä ketään b) rupeaa niin epätoivoiseksi että paskaa saa käteen. Mikä mä oon ketään neuvomaan, mutta ehdottomasti omista periaatteistaan ja ”nirsoiluistaan” kannattaa pitää kiinni. Tuskin kukaan nyt mitään mahdottomia vaatii/ *klubitus*:ta taivaalta. Kyllä se herra/neiti täydellinen eteen tupsahtaa ennemmin tai myöhemmin. *hih*

Mä en sinkkuilusta kyllä tiedä oikein mitään. Tämän vuoden olen ollut sinkku ja tätä vuotta ennen viimeks 16-vuotiaana. Muutama lyhyempi ja yks pitkä suhde takana. Enpä voi sanoa että kaduttaa kyllä mikään, vaikka välillä tuntui että pallo jalassa joutui olemaan kun heila(t) oli(vat) sairaalloisen mustasukkasia. *uuh*

Mutta kuten sanottu, molemmissa on niin paljon hyviä ja huonoja puolia. Suhteessa joutuu aina pikkasen luopumaan joistain asioista, mutta vastineeks tietty saa myös. Kakspiippuinen juttu. Nyt on sinkkuilua todellakin, eikä mitään valittamista *pihkassa*

--
Once Upon a Time...