SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,840,130 views

cheat

Posts: 796

#1641 • • cheat
sinkkuilu on kivaa.edelleen.*hih*
mä olen ollut seurusteleva ihminen niiiiiiiiin kauan, että nyt aion katsoa hyvin tarkkaan mihin näppini sotken... voihan sitä aina jotain pientä olla, mutta....*hymy*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

nemo

Posts: 656

#1642 • • nemo Wanha kettu
Ilmoittaudun tähän jengiin \o/

Taino... jo kohta vuosi takana sinkkuutta, sitä ennen joku 6-7v seukkausta... molemmisssa hyvät puolensa, viime aikoina on yllättäen tullut tutustuttua tohon toiseen puoleen.

Nojoo... silti kohta vois taas ajatella vakiintuvansa kun alkaa jo olemaan tällainen ikämies että kohta ei varmaan edes ota eteen ja joskus ois kiva saada jälkikasvuakin. *joo* *iloinen*

Anyways, take care kaikki siellä! *heiii*

-säälittävä sinkku-

--
Tää on mun sigu

eonik

Posts: 182

#1643 • • eonik graafinen suutelija
*sinkkuil* *hellokitty*

--
Unts, unts, unts...

Jii-75

Posts: 459

#1644 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

hallucinogen:
---
Jii-75:
hmm.. pitäskö mun alkaa poistuu täst paikasta*wirn* ei tosin viel seukkaus luukkuun mut ehkä kuitenkin jäähylle täält;) *wirn*

---


Onko joku tosiaan vakavissaan harkinnut vaihtaa suhun? *nauru*



aattele joku jopa pitää musta..soon jo sellanen ihme että pakkohan se on pistää itsensä jäähylle ja katsoo mitä tuleman pitää *wirn* no toivos on hyvä elää sano lapamato *nauru* nojoo mut siis täytyy katsoo ja eiköhän sen kohtuu pian nää et kumpaan luukkuun mä tupsahan eli takas tänne vai tonne seukkaus luukkuun *wirn*

--
dodiih

hallucinogen

Posts: 8,190

#1645 • • hallucinogen Edain
Pari vaihtoehtoa on ilmassa, se on jostain psykiatriselta , kuuro&sokea tai sitten yksinkertasesti puhut paskaa meille *nauru*

--
pikku-*possu*

Jii-75

Posts: 459

#1646 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

hallucinogen:
Pari vaihtoehtoa on ilmassa, se on jostain psykiatriselta , kuuro&sokea tai sitten yksinkertasesti puhut paskaa meille *nauru*



*nauru* no siis A) en puhu paskaa teille *wirn* mitä nyt sylki suuhun tuo *wirn* ja B) ei oli kuuro eikä sokea ja C) ei edes ole avo hoidossa saatikka sitten suljetulla osastolla *wirn* mut hmm kai hää sentään vähän hjullu on ku meikun kaa haluu pyörii *vink* *nauru*

--
dodiih

hallucinogen

Posts: 8,190

#1647 • • hallucinogen Edain
No hivenen epästabiili henkilö on jos sun kanssa heiluu, pitäsköhän soittaa jonnekin et korjais molemmat talteen *vink*

--
pikku-*possu*

Jii-75

Posts: 459

#1648 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
jooh aattele so olis kivaa ku ruoka tulis automaattisesti ja huoneis ois pehmeet seinät ja sit se että ku ei kulmia ei pulmia *nauru*

--
dodiih

kuu

Posts: 1,174

#1649 • • kuu tyttttö
Ei napannut taas eilenkään *eiei*

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#1650 • • hallucinogen Edain

kuu:
Ei napannut taas eilenkään *eiei*



Soot liian nirso *joo*

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#1651 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Mä ainakin olen *hih**joo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

kuu

Posts: 1,174

#1652 • • kuu tyttttö
Pakko olla nirso *pahis* No ei ollu edes mitään suhthyviä..Mihin kaikki ihanat miehet ovat kadonneet??! *poks*

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#1653 • • hallucinogen Edain
Me ollaan täällä *vink*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#1654 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kuu:
Pakko olla nirso *pahis* No ei ollu edes mitään suhthyviä..Mihin kaikki ihanat miehet ovat kadonneet??! *poks*



Miksei kukaan kaipaile ihania poikia? *nyyh**hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kuu

Posts: 1,174

#1655 • • kuu tyttttö
No oikeastaan pojat on kivempia kuin miehet.Eli mihin kaikki ihanat Pojat ovat kadonneet?

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#1656 • • kuu tyttttö

hallucinogen:
Me ollaan täällä *vink*



Liian kaukana *hih*

--
köh köh

Epailija

Posts: 5,636

#1657 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kuu:
No oikeastaan pojat on kivempia kuin miehet.Eli mihin kaikki ihanat Pojat ovat kadonneet?



Sitten vastaus on sama kuin hallun antama *hymy*, mutta taidetaan olla liian kaukana. *uuh**hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kuu

Posts: 1,174

#1658 • • kuu tyttttö
Höööh *eiei*

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#1659 • • hallucinogen Edain
missäs kaukana tyttö jossain asuu? kilpisjärvellä? *plur*

--
pikku-*possu*

kuu

Posts: 1,174

#1660 • • kuu tyttttö
Lahdessa asustan *uuh*

--
köh köh