SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,378 views

insejn

Posts: 689

#1581 • • insejn

[Nuclear]:
Miks siel luukus pitäis olla kahleissa? *hymy*



Enpä ole vielä tavannu henkilöä joka hyväksyis kaikki mun naispuoliset tutut (siis vaikka en nussi niitä), hyväksyis mun bilettämistä. Ja hyväksyis sitä että välillä on vaan kiva istuu turpa kiinni, ettei tarvi koko ajan puhuu jostain.... sitä että baarissa flirttaan joo aika paljon, ja tapaan uusia ihmisiä päivittäin, koska olen todella sosiaalinen tapaus.... mut tuun kuitenki kotiin joka yö...
ulkonäköön en edes jaksa lähtee täs topicis =)

--
*aplodit*

insejn

Posts: 689

#1582 • • insejn

dalifemme77:
Kukapa jaksais kattoa mimmiä kuka ei saa järkevää lausetta aikasex*nauru*



joono tämäkin on yks ongelma, et löytäis tarpeeks fiksuu seuraa sit kans.... vähä tuppaan olee ihan eri aaltopituudel ku naiset jotka onnistun ns. saalistamaan

--
*aplodit*

-xx-

Posts: 5,001

#1583 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
joo niitä vaatimuksia riittää ... toiset enemmän ja toiset vähemmän tärkeitä ...

--
kiitos ja anteeksi ^^

[Nuclear]

Posts: 5,855

#1584 • • [Nuclear] el aprendiz

insejn:
Enpä ole vielä tavannu henkilöä joka hyväksyis kaikki mun naispuoliset tutut (siis vaikka en nussi niitä), hyväksyis mun bilettämistä. Ja hyväksyis sitä että välillä on vaan kiva istuu turpa kiinni, ettei tarvi koko ajan puhuu jostain.... sitä että baarissa flirttaan joo aika paljon, ja tapaan uusia ihmisiä päivittäin, koska olen todella sosiaalinen tapaus.... mut tuun kuitenki kotiin joka yö...
ulkonäköön en edes jaksa lähtee täs topicis =)

Tottakai seurusteleminen rajoittaa tietyissä asioissa, mut itse ainakin pyrin keskustelemaan ja koittaa ratkaista erimielisyydet molempia osapuolia miellyttäviksi. Suhde rajoittaa menemisiä ja tekemisiä, mutta myös antaa paljon. Aina ei voi vaan ottaa, joskus pitää myös antaa. *hymy*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

hallucinogen

Posts: 8,190

#1585 • • hallucinogen Edain
Insejn, sun pitää bileistä bongaa mimmi *iloinen*

En minäkään baarista tms lähtis kyl iskeen ketään kun ei sieltä koskaan oo kukaan ymmärtäny minua niin ei siitä tuu mitään joten saman henkisen ihmisen haluan *iloinen*

--
pikku-*possu*

insejn

Posts: 689

#1586 • • insejn

[Nuclear]:
Tottakai seurusteleminen rajoittaa tietyissä asioissa, mut itse ainakin pyrin keskustelemaan ja koittaa ratkaista erimielisyydet molempia osapuolia miellyttäviksi. Suhde rajoittaa menemisiä ja tekemisiä, mutta myös antaa paljon. Aina ei voi vaan ottaa, joskus pitää myös antaa. *hymy*



just lopettanu 5v suhteen jossa vähä käytii läpi vähä niinku joka päivä aina jotain asiaa.... meni vähä *poks**eiei**igor**eiei* täs loppuvaihees ku ei vaan jaksa joka päivä enää....

--
*aplodit*

Epailija

Posts: 5,636

#1587 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-xx-:

joo niitä vaatimuksia riittää ... toiset enemmän ja toiset vähemmän tärkeitä ...



Kaikki ne on tärkeitä! Jos yhdestäkään luopuu, niin saman tien voisi luopua kaikista! *pahis**hih*

Ja haku ei tosiaan ole päällä. Silmät voi aina tietysti pitää auki, mutta antaa asioiden noin muuten edetä ihan omaan tahtiin. *hymy* Ja homehtuminen on sitten ihan itsestään kiinni oli kummassa luukussa tahansa. Auton akkuun kytketty hiiri ei sammaloidu ja niin pois päin. *vink**nauru*

[muokattu 26.8.2003 13:57]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

insejn

Posts: 689

#1588 • • insejn

hallucinogen:
Insejn, sun pitää bileistä bongaa mimmi *iloinen*

En minäkään baarista tms lähtis kyl iskeen ketään kun ei sieltä koskaan oo kukaan ymmärtäny minua niin ei siitä tuu mitään joten saman henkisen ihmisen haluan *iloinen*



joono siis onhan niitä nyt hyvää tahtia bongailtu *vink**hih*
mutsiis pointti on siinä että mulla ei ole samalla tavalla tätä ”rakkaudenkaipuuta” niinku tosi monella muulla täällä.... ja siihen sit taas löytyy ihan omat syynsä mihin en ala täällä *justjoo*

--
*aplodit*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#1589 • • [Nuclear] el aprendiz

insejn:
just lopettanu 5v suhteen jossa vähä käytii läpi vähä niinku joka päivä aina jotain asiaa.... meni vähä *poks**eiei**igor**eiei* täs loppuvaihees ku ei vaan jaksa joka päivä enää....

Ei sit tainnu olla ihan samaa maata sun kanssa...5 vuotta tollasta, ei kyl kestäis. *igor*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Dalifemme

Posts: 1,629

#1590 • • Dalifemme Dementia simplex

insejn:
---
[Nuclear]:
Miks siel luukus pitäis olla kahleissa? *hymy*

---


Enpä ole vielä tavannu henkilöä joka hyväksyis kaikki mun naispuoliset tutut (siis vaikka en nussi niitä), hyväksyis mun bilettämistä. Ja hyväksyis sitä että välillä on vaan kiva istuu turpa kiinni, ettei tarvi koko ajan puhuu jostain.... sitä että baarissa flirttaan joo aika paljon, ja tapaan uusia ihmisiä päivittäin, koska olen todella sosiaalinen tapaus.... mut tuun kuitenki kotiin joka yö...
ulkonäköön en edes jaksa lähtee täs topicis =)


Mulla sama juttu mut toisin päin.n.90 prossaa frendeist on kundeja ja aina kun on ollut edes jotain säätöä,niin saa sit kuulustelut jo parin viikon sisään et kuka se ja tä ja toi on ja sit tulee niit ilmeitä*hmph* Eli no thänx. so far.*eiei*
insejn

Posts: 689

#1591 • • insejn

Epailija:
Kaikki ne on tärkeitä! Jos yhdestäkään luopuu, niin saman tien voisi luopua kaikista! *pahis**hih*



todellaki *hymy*

Ja homehtuminen on sitten ihan itsestään kiinni oli kummassa luukussa tahansa. Auton akkuun kytketty hiiri ei sammaloidu ja niin pois päin. *vink**nauru*



*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru* tää oli ihan uus, pitää muistaa *nauru**nauru*

--
*aplodit*

Dalifemme

Posts: 1,629

#1592 • • Dalifemme Dementia simplex
Veikkaisin et harvemmin baarista edes löytyy mitään potentiaalisia.Eiköhän suurin osa käyttäydy kuin idiootti jos viinalla on läträtty.Naiset sekä miehet.
Epailija

Posts: 5,636

#1593 • • Epailija Physicist, 2nd class.

insejn:

*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru* tää oli ihan uus, pitää muistaa *nauru**nauru*



Keksin sen ihan itse juuri äsken. *Ylpeil* *iloinen**hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#1594 • • Epailija Physicist, 2nd class.

dalifemme77:
Veikkaisin et harvemmin baarista edes löytyy mitään potentiaalisia.Eiköhän suurin osa käyttäydy kuin idiootti jos viinalla on läträtty.Naiset sekä miehet.



Siksi pitääkin iskeä silmänsä niihin selvänä oleviin. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

insejn

Posts: 689

#1595 • • insejn

[Nuclear]:
Ei sit tainnu olla ihan samaa maata sun kanssa...5 vuotta tollasta, ei kyl kestäis. *igor*



En nyt sanois niinkään... kyl se aluks oli.... mut mä oon vissii muuttunu aika radikaalisti täs viimesen kolmen vuoden sisällä oiekastaan itse tiedostamatta sitä kovinkaan vahvasti...
then the shit hit the fan , so to speak =)

--
*aplodit*

Dalifemme

Posts: 1,629

#1596 • • Dalifemme Dementia simplex

Epailija:
---
dalifemme77:
Veikkaisin et harvemmin baarista edes löytyy mitään potentiaalisia.Eiköhän suurin osa käyttäydy kuin idiootti jos viinalla on läträtty.Naiset sekä miehet.

---


Siksi pitääkin iskeä silmänsä niihin selvänä oleviin. *vink*


Mut sillon ne on liian nuukia*nauru**nauru**vink*
-xx-

Posts: 5,001

#1597 • • -xx- Dr. -xx-, PhD


dalifemme77:
Veikkaisin et harvemmin baarista edes löytyy mitään potentiaalisia.Eiköhän suurin osa käyttäydy kuin idiootti jos viinalla on läträtty.Naiset sekä miehet.

Epailija
Siksi pitääkin iskeä silmänsä niihin selvänä oleviin. *vink*



Aivan niin *iloinen*

Enkä mäkään nyt mitenkään hakemalla hae (jos olisin hakenut niin jo luulisi jotain kolmessa kuukaudessa löytyneen ...)

Mutta siis olis kiva kun olis joku joskus tai jotain *piis*

--
kiitos ja anteeksi ^^

-xx-

Posts: 5,001

#1598 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

-xx-:
joo niitä vaatimuksia riittää ... toiset enemmän ja toiset vähemmän tärkeitä ...

Epailija
Kaikki ne on tärkeitä! Jos yhdestäkään luopuu, niin saman tien voisi luopua kaikista! *pahis**hih*



Jos mä en yhdestäkään ikinä luovu niin tulee olemaan aika yksinäistä vielä piiitkän aikaa, huonolla tuurilla ikuisesti ... *justjoo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Epailija

Posts: 5,636

#1599 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-xx-:

Jos mä en yhdestäkään ikinä luovu niin tulee olemaan aika yksinäistä vielä piiitkän aikaa, huonolla tuurilla ikuisesti ... *justjoo*



Kohtalotoveri! *Sniisk* *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

insejn

Posts: 689

#1600 • • insejn
äh, elämä on vaikeeta, jos siitä tekee vaikeeta

tää on mun motto ollu jo jonku aikaa =)

--
*aplodit*