SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,840,071 views

murhis

Posts: 152

#3321 • • murhis team hullut
Omasta mielestäni se on melkeen pahempi jos on fanaattinen sen musan suhteen, se menee tietys pistees överiks. Toki kyllä sekin aiheuttaa pientä eripuraa jos toinen tykkää vaan NRJ:n tarjonnasta yms. Mikä tos fanaattisuudes mm. ärsyttää, kun on pakko takertua johonkin tiettyyn genreen. Jotenki vaan tuntuu et joillekki se on ihan sama millast musaa se on kunhan vaan on sitä tiettyä genreä/artistin tuotosta. Mulle on loppujen lopuksi aivan sama mikä se lokero on kuhan se musa uppoo. Olkoot sitten klassinen tai mikä hyvänsä. Tosin sen verran itsekkin lokeroin musaa, että on kuuntelumusaa ja bilemusaa, tosin jotku kipaleet toimii kummassakin tapauksessa. Kuuntelumusassa on A ja O että se koskettaa/herättää tunteita jotenki, kun taas bilemusassa että saa jalan tamppaa viuhaa biitin tahtii. Esim. sellanen kunnon HC paukutus on vähä eri atmosfääreis paikanpäällä kun tuhat ihmistä tamppaa tasatahtii ja valot sohii sekaa jne, kun taas sitten himassa sama biisi ei välttämättä herätä suurempia fiiliksiä, kuin ehkä fläsäreitä bileist kun ko. biisi on soinu.
Niin ja takas asiaan en pidä sitä siis välttämättömänä että pitäisi olla eksakti sama musamaku. Kylhä tietysti samanhenkisyys on aina plussaa, en mäkää vois kuvitella sellast NRJ/suomipop ONLYH tapausta. *ding*
Valitettavasti kun ei vaan saa kaikkea samassa nätissä paketissa, niin kyllähän niitä on paljon tärkeämpiäkin asioita on kuin musiikki.
Tässä mun statement...

[muokattu 24.3.2004 13:43]
noena

Posts: 3,138

#3322 • • noena first breath after coma
Mä kuuntelen mielelläni erillaista musiikkia, yleensä mielialojen johteesta, elikkä sopeudun helposti eri ympäristöihin.. Ei kyllä haittaa jos toinen kuuntelee erilaista musiikkia, mutta kunhan ei ole (nyawan tekstiin viitaten) niin fanaattinen ettei suostu kuunnella mitään muuta kuin vaikka juuri sen yhden tietyn artistin tai tietyn genren musiikkia. se ei välttämättä toimi mutta melkeen aina voi tehdä kompromisseja^^

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#3323 • • sakk303 Guest

Aeryn:
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne? *hymy*



Samanlainen musiikkimaku on ERITTÄIN tärkeää, ja mitä tuohon jälkimmäiseen kysymykseen tulee, niin samaan hengenvetoon voikin todeta että siksihän täällä sinkkausluukussa yhä ollaankin *jiihaa* *piis**sydän*
T-rex

Posts: 262

#3324 • • T-rex ku(i)va tomaatti

tulppaani:
Minun musiikkimakuni on sen verran laaja, että on vaikea löytää kauniimman sukupuolen edustajista sellaista musiikkiteollisuuden kuluttajaa, jonka mieltymyksiä en pystyisi hyväksymään. Mutta kunhan ei vain itse ota nokkiinsa, jos en sattuisi pitämään hänen musiikistaan, ja minä tekisin hänelle samoin. Ja jos musiikista ei tykkää, niin ei silti rupea väkisin tuputtamaan sitä.



Allekirjoitan täysin. Minäkään en hirvittävän helpolla löydä ihmistä, jonka kanssa musiikkimaku riitelisi täysin. Siitä on myös se hyöty, että aina voi hiljaisen hetken tullessa jossakin irrallisessa keskustelussa vaihtaa puheenaiheen sujuvasti musiikkiin. *aplodit*

Kookospähkinästä auton moottoriin: tässä melkein kolme vuotta sinkkuna olleena on huomannut, että vaikka voisi ehkä ajatella toisin, niin vaatimustaso on noussut korkeammalle kuin aikaisemmin. Tai sitten ikä tekee sen. Tietää mitä haluaa ja mitä varsinkaan ei halua. Itsetuhoinen asenne, luulen ma *hahjust*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Aeryn

Posts: 166

#3325 • • Aeryn

nyawa:
Omasta mielestäni se on melkeen pahempi jos on fanaattinen sen musan suhteen, se menee tietys pistees överiks. Toki kyllä sekin aiheuttaa pientä eripuraa jos toinen tykkää vaan NRJ:n tarjonnasta yms. Mikä tos fanaattisuudes mm. ärsyttää, kun on pakko takertua johonkin tiettyyn genreen. Jotenki vaan tuntuu et joillekki se on ihan sama millast musaa se on kunhan vaan on sitä tiettyä genreä/artistin tuotosta. Mulle on loppujen lopuksi aivan sama mikä se lokero on kuhan se musa uppoo.
...
Valitettavasti kun ei vaan saa kaikkea samassa nätissä paketissa, niin kyllähän niitä on paljon tärkeämpiäkin asioita on kuin musiikki.



Allekirjotan myös itse tämän, eli musiikki maulla ei ole niin väliä, kunhan ei ole liian fanaattinen oman mieltymyksestään. Mullakin nimittäin musiikki maku juuri heittelee klassisesta heviin. Mielestäni jokaisessa genressä on aina niitä hyviä biisejä joita kuuntelee. Kuitenkin tällähetkellä pääpaino mun musiikkimaussa on tuolla konemusiikin puolella, joten on tietenkin ehdottomasti plussaa jos konemusiikkia ei nyt ihan täysin vihaisi. *hymy* Tietenkin se että pitää samasta musiikista ei takaa sitä että olisi samalla aaltopituudella muuten. Ollan me ihmiset sitten niin monimutkaisia eläimiä, että huh huh! *iloinen*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

ella_

Posts: 1,329

#3326 • • ella_

Lene:
Paratiisihotellin Zack oli niin exän näköinen ja oloinen, että huh huh... Ja sitten se putosi pelistä pois. Mun silmieni ilo. *nyyh* *nauru*



joo where's the fun ku se tippu :( sen boustailuja oli aina yhtä hauska kattoa :D

--
Elementary, my dear.

Dalifemme

Posts: 1,629

#3327 • • Dalifemme Dementia simplex

Lene:
Paratiisihotellin Zack oli niin exän näköinen ja oloinen, että huh huh... Ja sitten se putosi pelistä pois. Mun silmieni ilo. *nyyh* *nauru*


Mitä viddua?! Jäi väliin nyt la but oisin luullut et David ois monotettu pellolle man boobiensa kanssa. boooriing.. :P
Epailija

Posts: 5,636

#3328 • • Epailija Physicist, 2nd class.
No tylsää se ehkä oli, mutta tyhmempää tyyppiä kuin Zack saa luultavasti hakea aika tovin.

Voisin muuten aikani kuluksi hieman järjestellä täällä paikkoja, kun ei tässä oikein muutakaan tekemistä ole ja aikaa on yllin kyllin. *siiv siiv*

Edit: Oli se Zack epäkypsäkin. *piis*

[muokattu 26.3.2004 13:14]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#3329 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Teille, jotka haikailevat täältä pois:

pearls2004610020325.gif

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Dacey

Posts: 671

#3330 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
sanotaan näin että en mä kyllä jaksais jos toinen kuuntelis vaan tietyn genren musaa. Itellä musat päällä jatkuvasti, ja en todellakaan kestäis vaan tiettyä laatua.
Kerran tuli tapailtua tyyppiä joka kuunteli vaan tiettyä musiikkia. Mä en siitä tajunnut p*skaakaan ni se kyl häiritsi..koska muuta ei voitu kuunnella ku ”ihan hirveeta sontaa”. Jälkimmäiset ovatkin sit olleet kaikkiruokasia ja se passaa mulle..
nytkään ei siis tarvitse kiistellä siitä että kuunnellaanko poppia,rokkia,klassista vai jotain muuta *plur*
Avatar
#3331 • • sakk303 Guest

Darianna^:
sanotaan näin että en mä kyllä jaksais jos toinen kuuntelis vaan tietyn genren musaa. Itellä musat päällä jatkuvasti, ja en todellakaan kestäis vaan tiettyä laatua.
Kerran tuli tapailtua tyyppiä joka kuunteli vaan tiettyä musiikkia. Mä en siitä tajunnut p*skaakaan ni se kyl häiritsi..koska muuta ei voitu kuunnella ku ”ihan hirveeta sontaa”. Jälkimmäiset ovatkin sit olleet kaikkiruokasia ja se passaa mulle..
nytkään ei siis tarvitse kiistellä siitä että kuunnellaanko poppia,rokkia,klassista vai jotain muuta *plur*



Juu, mun pitikin editoida tota omaa kommenttia siitä että musiikkimaun tulisi olla samanlainen - eli ei nyt ihan samanlainen mutta samankaltainen.. eli kyllä määkin suht kaikkiruokainen oon, mutta en kuitenkaan jaksaisi tekohymy päällä päivästä toiseen yrittää mukakommentoida ja mielistellä nrj:n ja novan yms. tusinahumppakanavien kakka-anteja jos eläisin parisuhteessa sellaisen kanssa joka tykkäisi ”kaikesta” ja siihen ”kaikkeen” kuuluisi myös tuo em. paksu radiotuuba. Eli sanotaanko näin että sen pitää sit ”oikeesti” kuunnella laidasta laitaan. mulla menee se musiikin ymmärrys siinä synkimmän metallin rajoilla. Ne tänttäränttä-örinähevit ei sovi muualle kuin mustien sukkahousupakettien kylkiäsmusiikiksi.
florx

Posts: 532

#3332 • • florx

Lene:
Harvemmin noi miehet loistaa älyllä (lue: fiksuus, järkevyys, viisaus) ja kypsyydellä.


Naiset sen sijaan loistavat lähes poikkeuksetta älyllä, vai. Buahaha :D
Claquesous

Posts: 3,206

#3333 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Epailija:
Teille, jotka haikailevat täältä pois:

pearls2004610020325.gif



Niin totta, niin totta...

--
32. of December

florx

Posts: 532

#3334 • • florx
Riippuu miehestä...itse ainakin kunnioitan viisaita/ajattelevia naisia :D

[muokattu 26.3.2004 15:59]
random

Posts: 226

#3335 • • random

Lene:
Harvemmin noi miehet loistaa älyllä (lue: fiksuus, järkevyys, viisaus) ja kypsyydellä. Siihen on tyydyttävä, mitä on tai sitten ei midään. Ehkä toi ei midään on parempi vaihtoehto. Ehkä. *ding* Hmmm... Ärsyttää kyllä, kun luulee ja uskoo toisen olevan fiksu ja kypsä (+syvällinen = alkaa olemaan jo liikaa vaadittu), mutta sitten ajan myötä selviää, että se oli pelkkää pintanäytöstä ja harhaa. Pettymykset ovat inhoja. *dissaa*



Naisten suurin ongelma on se että he koittavat epätoivoisesti vakuutella kaikille (etenkin miehille) olevansa heitä fiksumpia ja muutenkin parempia. Jokainen voi vetää tästä omat johtopäätöksensä.
keisha

Posts: 1,394

#3336 • • keisha bullet with butterfly wings

Lene:Harvemmin noi miehet loistaa älyllä (lue: fiksuus, järkevyys, viisaus) ja kypsyydellä.


Ja täsmälleen saman voi sanoa useimmista naisista.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Blues

Posts: 5,414

#3337 • • Blues Koning van Afrika

Lene:
Niin, mutta mistäs ne simpukat sitten ne helmet löytää? *vink*



Tekee itse *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#3338 • • candyraver Guest
sinkkuilee
ja tää on nyt pysyvä tila. se o varma.
ku kaikki pojat o ihan tyhmii =((
Epailija

Posts: 5,636

#3339 • • Epailija Physicist, 2nd class.

CandyRaver:
sinkkuilee
ja tää on nyt pysyvä tila. se o varma.
ku kaikki pojat o ihan tyhmii =((



*lohduttel* Pysyvä olotila siihen asti, kunnes löydät ei-niin-tyhmän pojan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#3340 • • ALIEN Guest
tämä sika lopettaa tänään sinkkuilun *iloinen*

tänään siitä tehdään virallista *sydän*

oceania, here We come!! *jiihaa*