19,912 posts, 996 pages, 8,097,324 views
Tää on tää konemusiikki skene vähän sellainen et bileissä vaan tavataan kavereita ja tanssitaan ja pidetään hauskaa. Jollain tapaa tuntuu siltä että kaikenlainen iskeminen olis jollain tapaa tabu.
anthocyan:
Tää on NIIIIIIN oikein! Se on vähän tabu juttu, ja hyvä niin! On niin ihanaa vaan mennä sinne tanssimaan rauhassa ja jubaan tuttujen kaa! Ei pieni flirtti ikinä pahaa tee, mut on niin mahtavaa ku näis bileis ei oo yhtään limasta meininkii. Aina tulee NIIN hyvä fiilis ku on käyny bileis! En kyllä mäkään kestä raflameininkii...
alien:
---
sytytin:
---
Puistokemisti:
---
Tän oon alkanu huomaamaan itsekkin.
Tää on tää konemusiikki skene vähän sellainen et bileissä vaan tavataan kavereita ja tanssitaan ja pidetään hauskaa. Jollain tapaa tuntuu siltä että kaikenlainen iskeminen olis jollain tapaa tabu.
Pitäis varmaan rupee käymään normi raflois, sääli vaan et pää ei oikein kestä sitä meininkiä.
---
Niiiiiiin oikein..
---
Niiiiiiiin väärin..
Puistokemisti:
---
La Petite:
---
alien:
---
sytytin:
---
Puistokemisti:
---
Pieni tarkennus: SUOMEN konemusascenestä ei meinaa löytyä.
On se niin pirun hankalaa.
Nancy:
Mulla on ollu todella paljon huonoja kokemuksia miehistä ja sen ansiosta en luota niihin niin hirveen paljon. No tapasin täs yhden miehen ja aattelin et ehkä nyt vois muakin onnistaa, mut olis vaan pitänny uskoo itteensä ja olla luottamatta, sillä viikonloppuna kaikki unelmat särky...Ja sattuu taas niin vitusti... Vastasuudessa nauran kaikille seurustelu- ehdotuksille....*hahjust*
Miksi vuodattaa kyyneliä sellaisen asian takia mikä saa sinut itkemään
Jone:
---
Anteeksi että myötätunnon sijaan nauran, mutta tuollaiset kitkeriksi neitsyiksi heittäytyvät teini-ikäiset naisenalut ovat aina yhtä tragikoomisia miehet ovat kaikki täysiä paskoja, koska yksi heistä minut hylkäsi-kokemuksineen. Olen itsekin saanut melko läheisesti tuta sellaisen naisen vihan, joka on asettautunut koko miessukukuntaa vastaan tasan niin paskalla perusteella että yhden meistä kanssa on mennyt suhde poikki vuonna kilpi ja miekka.
...ja sitten naiset heittelevät meille miehille kasvakaa aikuisiksi-letkauksia? :DDD
[muokattu 22.3.2004 09:38]
Nancy:
myötäntuntoo...mut pisti vaan silmään pari juttua sun kommentissas...ensinnäkin mun mielestä mun teini-ikäni alkaa oleen jo taakse jäännyttä elämää ja toisekseen tää ei oo ensimmäinen kerta kun joku satuttaa mua. Joten sun on ihan turha sanoo et mä asennoidun paskalla tavalla miehiä kohtaa ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen...
Nancy:
Joo ei se mitään, en mä tänne kirjottanukkaan sitä varten että sulta heruis myötäntuntoo...mut pisti vaan silmään pari juttua sun kommentissas...ensinnäkin mun mielestä mun teini-ikäni alkaa oleen jo taakse jäännyttä elämää ja toisekseen tää ei oo ensimmäinen kerta kun joku satuttaa mua. Joten sun on ihan turha sanoo et mä asennoidun paskalla tavalla miehiä kohtaa ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen...
*Tomzah*:
---
annabel:
---
Itis:
metroseksuaalit ei ole pihtareita...
---
Niin mutta Tukholmassa ne on. Ja 95% tukholmalaisista kundeista käyttää 1/2 h aikaa kylpyhuoneessa aamuisin.
---
Kyllä ne kuule suomalaisetki miehet tekee ihan samaa... ja taidanpa jopa tuntea sellasen...
Jone:
---
19 ja synttärit elokuussa, joten kyllä vielä puolisen vuotta sua voi kutsua ihan turvallisesti teiniksi.
Muutenkin asenteeni johtuu lähinnä siitä, että tohon ikään mennessä tuskin olet kauhean roppakaupalla ehtinyt kehittämään itsellesi kokemuksia aikuisista parisuhteista. On lähinnä surkuhupaisaa vetää tota miehet on paskoja-virttä kun kokemuspohja on mitä suurimmalla todennäköisyydellä hyvinkin rajallinen.
Ihmiset on muuten yksilöitä, miehet myös. Pääset ehkä pidemmälle kun lakkaat pitämästä meitä laumana.
Nancy:
Onko puol vuotta sun mielestä merkittävä aika kun puhutaan henkisestä kypsyydessä, elikkä tässä tapauksessa teini-iän ja aikuisuuden rajamaastosta...? Ja aika ihmeellistä sekin et sä lähet noin jyrkästi sanomaan et mitä mulla on oikeus tuntea...vieläpä sen perusteella että nyt satun olemaan 19 vuotta...
mua rupee aina ahistamaan jos joku yrittää iskee, ku ite en mee sillä meiningillä bilettämään. tamppaamaanhan sitä ollaan tultu! kivempaa sit tutustua kunnolla jossain rauhallisemmassa paikassa missä kuulee mitä toinen sanoo ilman et pitää huutaa täysillä toisen korvaan (mikä sit onkin aivan mielettömän romanttista...)
ja pääosin just ton iskemisen takia en rafloissa viihdy...
anthocyan:
---
mua rupee aina ahistamaan jos joku yrittää iskee, ku ite en mee sillä meiningillä bilettämään. tamppaamaanhan sitä ollaan tultu! kivempaa sit tutustua kunnolla jossain rauhallisemmassa paikassa missä kuulee mitä toinen sanoo ilman et pitää huutaa täysillä toisen korvaan (mikä sit onkin aivan mielettömän romanttista...)
ja pääosin just ton iskemisen takia en rafloissa viihdy...
---
Niinpä... Mul on sama juttu raflojen kaa! Ahdistaa pirusti olo siellä! Ei siel pysty tanssiin... Mut siel voi pokailuu harrastaa jos joku haluu, mut bileisiin se ei kuulu! Ja paras tapa tutustua johonkin potentiaaliseen tyyppiin on esim. frendien kautta
Jone:
---
Mitä tulee oikeuksiiin, niin kyllä sulla on oikeus tuntea ihan mitä lystäät, mutta älä nyt ihan kauheasti ihmettele jos se antamiesi perusteiden ja muiden kaikille näkyvien asianhaarojen jälkeen herättää joissain meistä pientä hilpeyttä.
Nancy:
Mulla on ollu todella paljon huonoja kokemuksia miehistä ja sen ansiosta en luota niihin niin hirveen paljon. No tapasin täs yhden miehen ja aattelin et ehkä nyt vois muakin onnistaa, mut olis vaan pitänny uskoo itteensä ja olla luottamatta, sillä viikonloppuna kaikki unelmat särky...Ja sattuu taas niin vitusti... Vastasuudessa nauran kaikille seurustelu- ehdotuksille....*hahjust*
” Miksi vuodattaa kyyneliä sellaisen asian takia mikä saa sinut itkemään ”
Nancy:
Jos mun paha oloni herättää sussa hilpeyttä niin sä olet varmaan ihan helvetin hauska tyyppi...*hahjust*
yana:
hah. mulle on kaynyt noin lukemattomia kertoja. turpaan tullut monta kertaa eika niin hirveen vahankaan. mutta silti se on ollut pieni hinta siita kaikesta upeasta ajasta jota ei ole missannut siksi etta ekalla kerralla olisi katkeroitunut ja lakannut uskomasta tulevaisuuteen