SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,969 views

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11581 • • WiljamiDzay Nyypiö

cjet, 7.12.2006 19:34:
Ah, se uusi trendi.. eli unikaveri.. *nauru* Voi teitä ihmisiä. *hymy*



Mulle kans uuden trendin mukainen pano..(grhmköhköh) unikaveri. *joo*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avernian

Posts: 7,451

#11582 • • Avernian Kerettiläinen

sale, 7.12.2006 20:31:
Taitaa tänään pamahtaa 5 vuotta täyteen tätä luukkua*täh*



Onneksi olkoon! Mites meinaat asiaa juhlistaa? :)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Ozma

Posts: 867

#11583 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Mä kyllä ja allekirjotan ton läheisyyden/turvallisuuden/mikä tahansa-tunteen joka tulee kun nukkuu vastakkaisen sukupuolen kanssa vierekkäin. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla sitä oloa. Pitkästä aikaa pääsi kokemaan ja tuntu mitä mahtavimmalta... huh, addiktoivaa tavaraa.
onni3mk

Posts: 3,973

#11584 • • onni3mk Onni on.
Unikaverit on pop

--
Onni on.

RiD

Posts: 2,817

#11585 • • RiD Nukemi

Ozma, 7.12.2006 22:24:
Mä kyllä ja allekirjotan ton läheisyyden/turvallisuuden/mikä tahansa-tunteen joka tulee kun nukkuu vastakkaisen sukupuolen kanssa vierekkäin. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla sitä oloa. Pitkästä aikaa pääsi kokemaan ja tuntu mitä mahtavimmalta... huh, addiktoivaa tavaraa.



Sellai lämmin läheinen olo et on ihan käpertyny johonki kiinni ja kuulee ku se hengittää esm sun jossain kainalossas on ehkä parhautta.
*plur*

--
*super* *possu*

clupipeipe

Posts: 323

#11586 • • clupipeipe

Ozma, 7.12.2006 22:24:
Mä kyllä ja allekirjotan ton läheisyyden/turvallisuuden/mikä tahansa-tunteen joka tulee kun nukkuu vastakkaisen sukupuolen kanssa vierekkäin. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla sitä oloa. Pitkästä aikaa pääsi kokemaan ja tuntu mitä mahtavimmalta... huh, addiktoivaa tavaraa.



Mä en tajua ihmisiä jotka pystyy nukkumaan jotenkin kiinni toisessa. Mä herään heti jos joku koskee. Vähän sama kuin iltasatujen kanssa: ihanaa ennen nukahtamista mut sit kun nukkumatti morjenstaa ni on parempi olla hiljaa *hih*
RiD

Posts: 2,817

#11587 • • RiD Nukemi

clupipeipe, 7.12.2006 22:36:
---
Ozma, 7.12.2006 22:24:
Mä kyllä ja allekirjotan ton läheisyyden/turvallisuuden/mikä tahansa-tunteen joka tulee kun nukkuu vastakkaisen sukupuolen kanssa vierekkäin. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla sitä oloa. Pitkästä aikaa pääsi kokemaan ja tuntu mitä mahtavimmalta... huh, addiktoivaa tavaraa.

---


Mä en tajua ihmisiä jotka pystyy nukkumaan jotenkin kiinni toisessa. Mä herään heti jos joku koskee. Vähän sama kuin iltasatujen kanssa: ihanaa ennen nukahtamista mut sit kun nukkumatti morjenstaa ni on parempi olla hiljaa *hih*



Ei nyt välttämättä ihan liimattuna mut kuitenki silleen sopivanlähekkäin. Kyl siihen voi nukahtaa helposti, ihan vaan sen hyvänolon takia, ja nukkuu kyl kovin sikeestikki.

--
*super* *possu*

Ozma

Posts: 867

#11588 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Siis ei siinä tarvii olla kuin joku vieressä. Semmonen liimautuminen on ehkä joskus ja jouluna ihan kivaa. Tosin en mä siinä montaa minuuttia pysy, kun paikat joko puutuu tai nukahtaa ja alkaa pyörimään sängyssä, mut joo....
kilobitti

Posts: 2,419

#11589 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

clupipeipe, 7.12.2006 22:36:
Mä en tajua ihmisiä jotka pystyy nukkumaan jotenkin kiinni toisessa.



Komppaan tätä. Toki on kiva jos se on siinä sen verran lähellä, että voi rutistaa jos herää kesken yötä....mut muuten kyllä mieluiten erillään, eihän sitä muuten pysty nukkumaan.

edit: onneksi on iso sänky:)

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

larzizi

Posts: 1,661

#11590 • • larzizi
Kyllä lähekkäin ja vähän toista koskettaen on kiva nukahtaa. Mutta tietysti riippuu paljolti ihmisestä, että miten hyvin esim. herää liikkeeseen/kosketukseen. Ei toiseen tarvitse mitenkään liimautunut olla, mutta kyllä lähekkäin voi olla muutenkin *hihu*

Ihan parasta on kyllä nukkua toisen kanssa niin, että pystyy nostamaan oman jalkansa toisen päälle *sydän* (yksin se ei onnistu niin helposti, eikä tunnu niin kivalta)

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RiD

Posts: 2,817

#11591 • • RiD Nukemi

larzizi, 7.12.2006 23:13:
Kyllä lähekkäin ja vähän toista koskettaen on kiva nukahtaa. Mutta tietysti riippuu paljolti ihmisestä, että miten hyvin esim. herää liikkeeseen/kosketukseen. Ei toiseen tarvitse mitenkään liimautunut olla, mutta kyllä lähekkäin voi olla muutenkin *hihu*

Ihan parasta on kyllä nukkua toisen kanssa niin, että pystyy nostamaan oman jalkansa toisen päälle *sydän* (yksin se ei onnistu niin helposti, eikä tunnu niin kivalta)



Yksin jalka itsensä päälle nostaen vaatii jonkunmoista vammasuutta :D

Mut kaksin se on kyl <3

--
*super* *possu*

Anselmi

Posts: 2,578

#11592 • • Edited Anselmi And sell me
Itse tykkään ehdottomasti eniten nukkua niin että olen selälläni ja tytön pää on rintakehäni päällä ja toinen jalka päälläni. Se on jollain tavalla erittäin suojeleva asento. Varmaan peruja jostain luola ajoilta jolloin leijonat söi nukkuvia ihmisiä.

--
sen pituinen se

Woox

Posts: 146

#11593 • • Edited Woox
main5_2_i.gif

Jellonat ftw
larzizi

Posts: 1,661

#11594 • • larzizi

RiD, 7.12.2006 23:20:
Yksin jalka itsensä päälle nostaen vaatii jonkunmoista vammasuutta :D

Mut kaksin se on kyl <3



Yksin siihen lähinnä tarvitaan jonkin näköinen apuväline, kuten tyyny, peitto tms. Itse en ainakaan ihan vielä taivu niin paljon, että voisin laittaa oman jalkani itseni päälle *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RiD

Posts: 2,817

#11595 • • RiD Nukemi

larzizi, 7.12.2006 23:34:
---
RiD, 7.12.2006 23:20:
Yksin jalka itsensä päälle nostaen vaatii jonkunmoista vammasuutta :D

Mut kaksin se on kyl <3

---


Yksin siihen lähinnä tarvitaan jonkin näköinen apuväline, kuten tyyny, peitto tms. Itse en ainakaan ihan vielä taivu niin paljon, että voisin laittaa oman jalkani itseni päälle *tirsk*

--
*super* *possu*

ippu

Posts: 52

#11597 • • ippu
Multa menee nyt ihan ohi tää unikaveri-juttu. Mikä viehätys siinä on? Toisinaan iltasi, ku tulee kotia ja vääntäytyy sohvalle, tulee sellanen olo, et ois ihan mukava, ku ois kainalo johon käpertyä. Mutta mihin ihmeeseen sitä toista tarvii nukkuessa, tai edes nukkumaan käydessä. Läheisyys on ihan jees, mut se et mun vieressä tuhisee joku, ei kyllä paranna mun unen laatua, päinvastoin.
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä. Mä oon ainakin niin riemuisa ja hehkeä aamutuimaan, et ei paljo huvita/ kiinnosta nähä ketään siinä vaiheessa.
Tääl on nyt hehkutettu tota unikaverin ihanuutta, mä haluaisin HYVIÄ perusteluja sille ihanuudelle.

--
on mielelle pahasta olla aina osa yleistä mielipidettä

Anselmi

Posts: 2,578

#11598 • • Edited Anselmi And sell me

ippu, 8.12.2006 00:06:
Hän sanoi


Kuules rakas Ippu, minäpä annan hiukan niitä näinä yön pimeinä tunteina. En tietystikkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta teen niin. Itse nukun paljon levollisemmin toisen ihmisen kanssa ja ylipätään toisen kanssa nukkuminen tuntuu hyvältä. Ja yöllä herätessä mikään ei ole täydellisempää kuin ottaa toinen syleilyynsä. Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ja mitä aamuihin tulee, niin ei ne ole mitään edustustilaisuuksia, vaan siinä se hienous piileekin että voi olla luonnollisimmaan ilman että tarvii olla hehkeä. Itse kylläkin koen että nainen on usein kauneimmillaan juuri heränneenä.

--
sen pituinen se

Flügel

Posts: 212

#11599 • • Flügel Leicht begeistert

ippu, 8.12.2006 00:06:
Multa menee nyt ihan ohi tää unikaveri-juttu. Mikä viehätys siinä on? Toisinaan iltasi, ku tulee kotia ja vääntäytyy sohvalle, tulee sellanen olo, et ois ihan mukava, ku ois kainalo johon käpertyä. Mutta mihin ihmeeseen sitä toista tarvii nukkuessa, tai edes nukkumaan käydessä. Läheisyys on ihan jees, mut se et mun vieressä tuhisee joku, ei kyllä paranna mun unen laatua, päinvastoin.
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä. Mä oon ainakin niin riemuisa ja hehkeä aamutuimaan, et ei paljo huvita/ kiinnosta nähä ketään siinä vaiheessa.
Tääl on nyt hehkutettu tota unikaverin ihanuutta, mä haluaisin HYVIÄ perusteluja sille ihanuudelle.



Second that! Ylipäätänsä on hassu ajatus, et nukkuis jonkun kundin sylissä, tuhisis siinä vierekkäin (ja mä en pysty nukahtamaan noin vain, yksinkin on välillä vaikeaa, kaiken maailman häkyäänet pitää hereillä. Ja se lämpö! Varsinkin kesällä jo pelkkä peitto on ihan liikaa, kuvitella nyt sitten toinen 36 asteinen lämpöpatteri siihen.) eikä sit kuitenkaan vois lähentyä, jos mieli tekis.

Kyllähän mä tiedän hyvinkin sen addiktoivan läheisyyden tunteen, mut en ole kovin vakuuttunut, että se toimisi ihan platonisen rakkauden suhteessa. Ehkä tätä pitäisi testata, joten mistäs sellaisia unikavereita sitten lähtisi haalimaan? *pökr*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

RainChild

Posts: 909

#11600 • • RainChild

ippu, 8.12.2006 00:06:
Multa menee nyt ihan ohi tää unikaveri-juttu. Mikä viehätys siinä on? Toisinaan iltasi, ku tulee kotia ja vääntäytyy sohvalle, tulee sellanen olo, et ois ihan mukava, ku ois kainalo johon käpertyä. Mutta mihin ihmeeseen sitä toista tarvii nukkuessa, tai edes nukkumaan käydessä. Läheisyys on ihan jees, mut se et mun vieressä tuhisee joku, ei kyllä paranna mun unen laatua, päinvastoin.
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä. Mä oon ainakin niin riemuisa ja hehkeä aamutuimaan, et ei paljo huvita/ kiinnosta nähä ketään siinä vaiheessa.
Tääl on nyt hehkutettu tota unikaverin ihanuutta, mä haluaisin HYVIÄ perusteluja sille ihanuudelle.



Ensinnäkin, olet ehkä huomannut, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä, jotkut diggaa eri asioista, kuten unikavereista *hymy**piis*. Mun mielestä se on kovin ihanaa, kun joku halii sua kun nukahdat/omassa sylissäni on joku kun nukahdan. Tosin en useimmiten nuku kovin hyvin toisten vieressä, en ainakaan taas nykyään kun vakituisesta harjoittelusta ollut puutetta. Mutta silti tykkään, että siinä vieressä on joku tuhisemassa, vaikka sitten se saattaa haitata untani. Tosin usein sitten tekee niinkin, että kun oikeasti alkaa nukkumaan niin ottaa vähän omaa tilaa. Jos aamulla ei ole kiire, niin on kiva jäädä toisen kanssa köllimään siihen ja heräillä rauhassa. Tosta unikaveri nimityksestä.. eihän se nyt tosiaan pelkkää kaveria unen aikana tarkoita *ding*, aamu-ja iltahellimiset makes it worth trying :)

--
Rainchild is back home