SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,772 views

ramsau

Posts: 403

#15761 • • ramsau chuck my norris

siveys, 21.8.2008 04:05:

Mutta oli kyllä helvetin hauska ilta :D Kiitos.

oli! kiitos itsellenne! ...mutta the end - loppuratkaisu sucks.
Zeratul

Posts: 1,170

#15762 • • Zeratul Captain miserable

ramsau, 21.8.2008 04:13:
---
siveys, 21.8.2008 04:05:

Mutta oli kyllä helvetin hauska ilta :D Kiitos.

---
oli! kiitos itsellenne! ...mutta the end - loppuratkaisu sucks.


We has no häpy end? *uuh*

Ei et ois oikeestaan enää mun iltaa pilannu. *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#15764 • • Zeratul Captain miserable

ramsau, 21.8.2008 04:22:
---
Zeratul, 21.8.2008 04:19:
---
ramsau, 21.8.2008 04:13:
---
siveys, 21.8.2008 04:05:

Mutta oli kyllä helvetin hauska ilta :D Kiitos.

---
oli! kiitos itsellenne! ...mutta the end - loppuratkaisu sucks.

---

We has no häpy end? *uuh*

Ei et ois oikeestaan enää mun iltaa pilannu. *nauru*

---
alkaa jo tottuun.. :)


Ikävä kyllä joutuu kyl myöntää ettei tunnu missään.
Tosin oon ollu koko illan siinä kunnossa etten saanu aikaseks ees bongata ketään mukiinmenevää. Flail?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

ramsau

Posts: 403

#15765 • • ramsau chuck my norris
"Et ollu ees kuosissa".. :) mutjoo, jos sit nukkuun, duuniin tossa viiden tunnin kuluttua..
-xx-

Posts: 5,001

#15766 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
kiitti pojat *pus* ,,, uudestaan... tai sit ei xP
Oli kyl hitsin hauskaa :D

--
kiitos ja anteeksi ^^

Mori

Posts: 493

#15767 • • Mori purrnau
Vähän äässistä etten pystyny tulemaan *nyyh* mutta considering että olen ollut töissä jo viimeset kaksi tuntia niin ehkä sen ymmärtää *pökr*. JOKU TOINEN KERTA SITTEN. Opiskelut alkaa ens viikolla niin sitten vois ehkä ottaa yhet keskiviikot *joo*.

--
Jos et heti onnistu, on aika ottaa toiset nokoset
- Kissan motto

ramsau

Posts: 403

#15768 • • ramsau chuck my norris

-xx-, 21.8.2008 05:29:
kiitti pojat *pus* ,,, uudestaan... tai sit ei xP
Oli kyl hitsin hauskaa :D


Näin pää kipeänä jo töissä voi todeta että kiits tästäkin raskaasta tulevasta illasta..

Paitsi mun illan pilas ihan totaalisesti lasinsirut lattialla.

En mee enään ikinä epäonnelaan.
-xx-

Posts: 5,001

#15769 • • Edited -xx- Dr. -xx-, PhD

ramsau, 21.8.2008 10:29:
Näin pää kipeänä jo töissä voi todeta että kiits tästäkin raskaasta tulevasta illasta..


Amatööri! :P

Paitsi mun illan pilas ihan totaalisesti lasinsirut lattialla.

En mee enään ikinä epäonnelaan.


Joo, oli kyl ihan v**n nihkeetä! *toktok**grr**igor**hmph**justjoo*

edit: eiliselle vois olla vaikka ihan oma palaute-topic x)

--
kiitos ja anteeksi ^^

ramsau

Posts: 403

#15770 • • ramsau chuck my norris

-xx-, 21.8.2008 12:06:
---
ramsau, 21.8.2008 10:29:
Näin pää kipeänä jo töissä voi todeta että kiits tästäkin raskaasta tulevasta illasta..
---

Amatööri! :P



Pah, tuuppa tänne sanoon niin vedän sua kuuppaan!

Tänään olisi sitten loppuillasta luvassa illanustujaiset kotona, ajattelinpa tehdä oikein hyvää ruokaa ja nauttia jälleen hieman viiniä semihyvässä seurassa.

Nyt mietinki jaksaisiko sitä ruokaan panostaa oikein kunnolla vai ei laisinkaan.. spydäriä vai finediningia.. Mikä ampuu yli ja mikä ei.. Meikä ollut jo sen verran 'kauan' sinkkuna ettei osaa käsitellä naisia enään yhtään.. :D

Surullista.

Voisin jopa sanoa.
Lyylikki

Posts: 2,975

#15771 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ramsau, 21.8.2008 12:45:
Nyt mietinki jaksaisiko sitä ruokaan panostaa oikein kunnolla vai ei laisinkaan.. spydäriä vai finediningia.. Mikä ampuu yli ja mikä ei.. Meikä ollut jo sen verran 'kauan' sinkkuna ettei osaa käsitellä naisia enään yhtään.. :D

Surullista.

Voisin jopa sanoa.



Elä nyt ihan spydäriä. Tokian esim. meitsin saisi hurmattua pyttiksellä, mutta esim. su päivällä yhteisen yön jälkeen, edellis päivän tähteistä tehtynä. Jos sitä tekee ihan ajateltuna (ei spontaanisti siis) niin siitä menee ehkä vähän idea.

Toisaalta jos sulla itselläsi on kankkunen, niin mitään turkasen hankalaa on ehkä vähän tuskaista alkaa vääntämään. Yleensä aika perussetillä pääsee kuitenkin jo pitkälle, kunhan maut on kohdallaan. Mulle on mm. tehty ihan kermaperunoita, pekoni-herkkusienikastiketta ja salaattia, joka kelpasi vallan mainiosti (tätä ei kylläkään tehty hurmaustarkoituksessa, mutta mies kuitenkin kokkasi *nauru*).
ramsau

Posts: 403

#15772 • • ramsau chuck my norris

Lyylikki, 21.8.2008 12:54:
Elä nyt ihan spydäriä. Tokian esim. meitsin saisi hurmattua pyttiksellä, mutta esim. su päivällä yhteisen yön jälkeen, edellis päivän tähteistä tehtynä. Jos sitä tekee ihan ajateltuna (ei spontaanisti siis) niin siitä menee ehkä vähän idea.

Toisaalta jos sulla itselläsi on kankkunen, niin mitään turkasen hankalaa on ehkä vähän tuskaista alkaa vääntämään. Yleensä aika perussetillä pääsee kuitenkin jo pitkälle, kunhan maut on kohdallaan. Mulle on mm. tehty ihan kermaperunoita, pekoni-herkkusienikastiketta ja salaattia, joka kelpasi vallan mainiosti (tätä ei kylläkään tehty hurmaustarkoituksessa, mutta mies kuitenkin kokkasi *nauru*).


No hurmaustarkoituksessa en ole kokkaamassa, ehkäpä vain sen seuran takia lähinnä. Ajattelin tuossa väsäillä jotain marinoitua kananrintaa, punaviinikastiketta, vihanneksia ja alkuun joku salaattihärpäke. Perussetillä kait sitten lähetään liikenteeseen. Neljä pulloa viiniä kotona, joten jos v'tuiksi menee niin onpahan ainakin sitten juomaa mitä kitata yssikseen :D

Sinänsä jees tehdä ruokaa pitkästä aikaa, eipä sitä tule itelleen pelkästään tehtyä juurikaan..
Lyylikki

Posts: 2,975

#15773 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ramsau, 21.8.2008 13:04:
No hurmaustarkoituksessa en ole kokkaamassa, ehkäpä vain sen seuran takia lähinnä. Ajattelin tuossa väsäillä jotain marinoitua kananrintaa, punaviinikastiketta, vihanneksia ja alkuun joku salaattihärpäke. Perussetillä kait sitten lähetään liikenteeseen. Neljä pulloa viiniä kotona, joten jos v'tuiksi menee niin onpahan ainakin sitten juomaa mitä kitata yssikseen :D

Sinänsä jees tehdä ruokaa pitkästä aikaa, eipä sitä tule itelleen pelkästään tehtyä juurikaan..



Ah. Tosta naisien käsittelystä vaan ajattelin *vink*

Kana ja punaviinikastike uppoisi esim. muhun paremmin kuin hyvin. Ei mitään turhan erikoista, mutta toi punaviinikastike on jo semmonen, että ihan joka päivä sitä ei välttämättä tule kotona tehtyä.

(Ja siitä mikä uppoo muhun tai millä mut sais hurmattua ei kyllä taida olla apua juuri kenenkään muun tapauksessa, koska mun lempiruokaa on ruoka.)
Amuck

Posts: 2,396

#15774 • • Amuck dub-i-dub

Lyylikki, 21.8.2008 13:18:
(Ja siitä mikä uppoo muhun tai millä mut sais hurmattua ei kyllä taida olla apua juuri kenenkään muun tapauksessa, koska mun lempiruokaa on ruoka.)


Yhtäkkiä yllättäen tuli mieleen kun tulin kotiisi ensimmäistä kertaa elämässä, ja piti ihan jo ovella ihmetellä että ah mikä ihana tuoksu täällä leijaileekaan! Teittekö sitten jotain kalapuikkoja ja makaroonia tms. Mä olin ainakin ihan huumattu.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ramsau

Posts: 403

#15775 • • ramsau chuck my norris

Lyylikki, 21.8.2008 13:18:
Ah. Tosta naisien käsittelystä vaan ajattelin *vink*

Kana ja punaviinikastike uppoisi esim. muhun paremmin kuin hyvin. Ei mitään turhan erikoista, mutta toi punaviinikastike on jo semmonen, että ihan joka päivä sitä ei välttämättä tule kotona tehtyä.

(Ja siitä mikä uppoo muhun tai millä mut sais hurmattua ei kyllä taida olla apua juuri kenenkään muun tapauksessa, koska mun lempiruokaa on ruoka.)



Ruoka on ehkäpä enstekskivintä tässä maailmassa. Sen tekeminen tulee loistavana kakkosena. Saas nähdä mitä tuosta punaviinikastikkeesta tulee tällä kertaa, viime kerralla (long long long time ago) kun laitoin sitä lihan kanssa jäi turhan löysäksi. Yh.

Tulis taas kesä niin vois järkätä jotkut über-hehkeet grillibileet *hih*
siveys

Posts: 2,492

#15776 • • siveys lovely
Kamerakuvasatoa eiliseltä baarikierrokselta..
ramsau

Posts: 403

#15777 • • ramsau chuck my norris

siveys, 21.8.2008 16:22:
Kamerakuvasatoa eiliseltä baarikierrokselta..

Onko Dj Fears alias Dr. Piérre löydetty jostain? Se nimittäin hylättiin shakersiin.. Ainakin meikän muistikuvien mukaan.. :(
Janisa

Posts: 2,226

#15778 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mulla on niin jarkyttava halipula etta voisin purra itseltani kaden irti. Argh! *uuh*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#15779 • • niomic Guest

Janisa, 21.8.2008 23:23:
Mulla on niin jarkyttava halipula etta voisin purra itseltani kaden irti. Argh! *uuh*



Mulle tuli kyl välittömästi mieleen et eiks ois parempi purra jalka irti lantiosta asti ja sit asetella se semmoseks kainalotyynyks :D (ois vähän enemmän massaa = mies ja sulle jäis kädet halimista varten). Tosin sit tossa on aina se ongelma et mitä tehdään sil alemmalla kädellä, mut siihen on jo aika hyvä ratkaisu olemassa:

http://xkcd.com/335/
Janisa

Posts: 2,226

#15780 • • Edited Janisa vaikeasti kesytettävä

niomic, 22.8.2008 01:32:
---
Janisa, 21.8.2008 23:23:
Mulla on niin jarkyttava halipula etta voisin purra itseltani kaden irti. Argh! *uuh*

---


Mulle tuli kyl välittömästi mieleen et eiks ois parempi purra jalka irti lantiosta asti ja sit asetella se semmoseks kainalotyynyks :D (ois vähän enemmän massaa = mies ja sulle jäis kädet halimista varten). Tosin sit tossa on aina se ongelma et mitä tehdään sil alemmalla kädellä, mut siihen on jo aika hyvä ratkaisu olemassa:

http://xkcd.com/335/



Jos sa pystyt puree itteas lantiosta, niin tarjoon sulle oluen. *vink* *joo*


edit. Oh, and btw, _kaikki_ cuddling-kuvat (hauskatkin!) on kiellettyja postaa tassa laheisyydenkaipuussa!!!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...