SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,065 views

JasoX

Posts: 378

#15721 • • JasoX Ruoska

Takyon, 19.8.2008 22:09:
Hmm.. eikös joskus vuosi pari takaperin ollut jotkut sinkkuluukku-bileet?

Eiks sellaset vois järkätä uusiks *pepsodent*



Messis! äkkiä vaan joku järkkäämään tsembalot *sydän*

--
heartbeat will never fade

Zeratul

Posts: 1,170

#15723 • • Zeratul Captain miserable

Takyon, 19.8.2008 22:09:
Hmm.. eikös joskus vuosi pari takaperin ollut jotkut sinkkuluukku-bileet?

Eiks sellaset vois järkätä uusiks *pepsodent*


Aika kultaa muistot, ja sillee...
Omalla kohalla edelliset tais mennä kutakuinki niin et yhtenä hetkenä nätti tyttö nuolee mun kaulaa, ja seuraavaks olin ajamassa kaatosateessa Lahteen. Ei näitä enää! *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Takyon

Posts: 2,945

#15724 • • Takyon Möwkö
Mä syystä tai toisesta missasin ne edelliset, nyt vois ottaa takas. En mä sieltä oleta mitään löytäväni mut hauskaa vois pitää :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

JasoX

Posts: 378

#15725 • • JasoX Ruoska

Zeratul, 19.8.2008 22:20:
---
Takyon, 19.8.2008 22:09:
Hmm.. eikös joskus vuosi pari takaperin ollut jotkut sinkkuluukku-bileet?

Eiks sellaset vois järkätä uusiks *pepsodent*

---

Aika kultaa muistot, ja sillee...
Omalla kohalla edelliset tais mennä kutakuinki niin et yhtenä hetkenä nätti tyttö nuolee mun kaulaa, ja seuraavaks olin ajamassa kaatosateessa Lahteen. Ei näitä enää! *nauru*



nättejä tyttöjä vai kaatosateita ? *nauru*

--
heartbeat will never fade

Zeratul

Posts: 1,170

#15727 • • Zeratul Captain miserable

JasonX, 19.8.2008 22:22:
---
Zeratul, 19.8.2008 22:20:
---
Takyon, 19.8.2008 22:09:
Hmm.. eikös joskus vuosi pari takaperin ollut jotkut sinkkuluukku-bileet?

Eiks sellaset vois järkätä uusiks *pepsodent*

---

Aika kultaa muistot, ja sillee...
Omalla kohalla edelliset tais mennä kutakuinki niin et yhtenä hetkenä nätti tyttö nuolee mun kaulaa, ja seuraavaks olin ajamassa kaatosateessa Lahteen. Ei näitä enää! *nauru*

---


nättejä tyttöjä vai kaatosateita ? *nauru*


Aika paha. *nauru*
Ei kai siin satees mitään jos ois ollu se neiti kyydissä, mut kyydissä ei tainnu olla muita ku Juhgu. Epic fail. *eiei*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

domi

Posts: 7,069

#15728 • • domi Työn sankari.

Zeratul, 19.8.2008 22:27:
Aika paha. *nauru*
Ei kai siin satees mitään jos ois ollu se neiti kyydissä, mut kyydissä ei tainnu olla muita ku Juhgu. Epic fail. *eiei*


Valitettavasti mäki muistan tän ja olen hyvin pahoillani siitä. ( :D )
Zeratul

Posts: 1,170

#15729 • • Zeratul Captain miserable

domi, 19.8.2008 22:28:
Valitettavasti mäki muistan tän ja olen hyvin pahoillani siitä. ( :D )


Olisitki. Homo.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#15730 • • Zeratul Captain miserable

Juhgu, 19.8.2008 22:33:
*nauru* No jos tällä kertaa ei tulis yllättäviä hätätapauksia ja sais ne bileet ja kaulannuolemiset [pieni](what mä kuulin tästä nyt ekaa kertaa)[/pieni] teikäläistenkin kohdalla toteutua rauhassa! :P


Mut en oo kyllä unohtanu tuota palvelusta. *piis*


Välillä tullu jälkeenpäin kaduttuu tota valintaa, mut jos se tulis uudestaan vastaan nii se ois varmasti sama. Elämässä vaan on tärkeempiä asioita ku naiset. Eiku vittu, minkähän takia sitä lähettiinkään? *justjoo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

siveys

Posts: 2,492

#15731 • • Edited siveys lovely
Kelattiin tossa Zeratulin kanssa lähteä huomenna Helsingin Onnelaan tanssahtelemaan, joten miksei samantien pitäisi siinä ohessa:

Sinkkuluukun keskiviikkoilta ulkona!

..vaikka sitten ihan romanttisesti kahdestaan jos ketään muuta ei nappaa :D

Luvassa jännittäviä skaboja, kuten:
* Kuka juo nopeiten niin paljon, että muut näyttää olevan pöydän alla
* Kuka keksii varmimmat keinot pysyä ikisinkkuna
* Kuka saa eniten litsareita illan aikana
* Kuka tarjoaa eniten viinaa sinkkuluukkulaisille, eikä siltikään saa seksiä
* Kuka on porukan surkein tapaus (säpi anyone?)
* Kuka tarjoaa ankeimman jatkopaikan
* Kuka keksii tylyimmät iskujentorjuntarepliikit
* Kuka uhraa illan aikana eniten saamiaan puhelinnumeroita sinkkuuden jumalalle polttamalla lapun, johon se on kirjoitettu

.. ja paljon muuta jännää, joka keksitään lennosta paikan päällä! Palkintoina mm. sääliä, halveksuvia katseita, suohirviöiden huomiota, krapulaa sekä morkkista, joista voi nauttia "hyvässä" seurassa "rakkaiden" sinkkuluukkulaisten kanssa.

Tule sinäkin mukaan, sillä eiväthän ne ihmiset internetistä ole oikeasti olemassa!

Voitaisiin aloitella vaikka joskus ysin pintaan Kampin Bruuverissa (ramsaun hellässä hoivassa) ja siirtyä siitä sitten vähän kymmenen jälkeen Onnelaan. Ilmoitelkaa itsestänne jos meinaatte ilmestyä paikalle niin tiedetään odotella :)

edits: etkopaikka vaihdettu
tir

Posts: 951

#15732 • • tir
aidot ja alkuperäiset Sinkkuluukku -pileet on kyllä tulossa taas.. ehkä jo tänä syksynä.. *vink*
ramsau

Posts: 403

#15733 • • ramsau chuck my norris

siveys, 19.8.2008 23:08:
Voitaisiin aloitella vaikka joskus ysin pintaan Kampin Teerenpelissä ja siirtyä siitä sitten vähän kymmenen jälkeen Onnelaan. Ilmoitelkaa itsestänne jos meinaatte ilmestyä paikalle niin tiedetään odotella :)


Tulkaa mielummin Kampin Bruuveriin, saatte yhdeltä sinkkuluukkulaiselta helvetin hyvää palvelua.
Zeratul

Posts: 1,170

#15734 • • Zeratul Captain miserable

tir, 19.8.2008 23:21:
aidot ja alkuperäiset Sinkkuluukku -pileet on kyllä tulossa taas.. ehkä jo tänä syksynä.. *vink*


Niinhän tää sinkkuus toimii, odotellaan vaan syksyä. Ja jos silloin ei tärppää nii kyl varmaan uudet ihan viralliset sinkkuluukku-bileet järkätään taas joskus ens vuonna. *vink*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

JasoX

Posts: 378

#15735 • • JasoX Ruoska

Zeratul, 19.8.2008 23:34:
---
tir, 19.8.2008 23:21:
aidot ja alkuperäiset Sinkkuluukku -pileet on kyllä tulossa taas.. ehkä jo tänä syksynä.. *vink*

---

Niinhän tää sinkkuus toimii, odotellaan vaan syksyä. Ja jos silloin ei tärppää nii kyl varmaan uudet ihan viralliset sinkkuluukku-bileet järkätään taas joskus ens vuonna. *vink*



niin, silleen pysytään sinkkuina :D

--
heartbeat will never fade

Zeratul

Posts: 1,170

#15736 • • Zeratul Captain miserable

JasonX, 19.8.2008 23:35:
---
Zeratul, 19.8.2008 23:34:
---
tir, 19.8.2008 23:21:
aidot ja alkuperäiset Sinkkuluukku -pileet on kyllä tulossa taas.. ehkä jo tänä syksynä.. *vink*

---

Niinhän tää sinkkuus toimii, odotellaan vaan syksyä. Ja jos silloin ei tärppää nii kyl varmaan uudet ihan viralliset sinkkuluukku-bileet järkätään taas joskus ens vuonna. *vink*

---


niin, silleen pysytään sinkkuina :D


*joo**nauru* Toi koko sinkkubile-konsepti taitaa olla varattujen salajuoni jolla kartutetaan tän luukun osallistujamäärää ja epäsuorasti tuotetaan tähän topikkiin lisää viihdearvoa. Oujee.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

siveys

Posts: 2,492

#15737 • • siveys lovely

ramsau, 19.8.2008 23:24:
Tulkaa mielummin Kampin Bruuveriin, saatte yhdeltä sinkkuluukkulaiselta helvetin hyvää palvelua.


Viimeksi kun mä tarkisti niin Bruuveri ei ollut se kaupungin kuumin tanssipaikka, joten jatketaan varmaan jokatapauksessa Onnelaan, mutta noin hyvällä myyntipuheella sait kyllä etkopaikan vaihdettua.. Ketä meidän pitää kysellä tiskillä? :)
siveys

Posts: 2,492

#15738 • • siveys lovely

Zeratul, 19.8.2008 23:39:
.. taitaa olla varattujen salajuoni ..


Miksi ihmeessä varatuilla olisi jotain salajuonia? Niillähän on jo se parisuhde, joka täyttää kaikki inhimilliset tarpeet.. Miksi sitä enää siinä vaiheessa enää pingottaa joidenkin salajuonien kanssa - elämä on jo täydellistä, toisin kuin meillä surkeilla sinkuilla, jotka voidaan vaan unelmoida iltaisin siitä, että tulisi joku ja täyttäisi meidät..
Zeratul

Posts: 1,170

#15739 • • Zeratul Captain miserable
En ota tarkempaa kantaa seukkaavien täydellisistä elämistä, mut arvaappa mikä tästä tulee mieleen:

siveys, 19.8.2008 23:48:
voidaan vaan unelmoida iltaisin siitä, että tulisi joku ja täyttäisi meidät..


*uros*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

-xx-

Posts: 5,001

#15740 • • Edited -xx- Dr. -xx-, PhD

siveys, 19.8.2008 23:08:
Säälittävät sinkut seikkailee, osa MMVIII


Tää kuulostaa niin huonolta idealta, että saatanpa lähteä mukaan x)
soitellaan huomen

* Kuka keksii varmimmat keinot pysyä ikisinkkuna


Voisin osallistua tähän skabaan

--
kiitos ja anteeksi ^^