SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,851 views

tir

Posts: 951

#15741 • • tir

Zeratul, 19.8.2008 23:39:
---
JasonX, 19.8.2008 23:35:
---
Zeratul, 19.8.2008 23:34:
---
tir, 19.8.2008 23:21:
aidot ja alkuperäiset Sinkkuluukku -pileet on kyllä tulossa taas.. ehkä jo tänä syksynä.. *vink*

---

Niinhän tää sinkkuus toimii, odotellaan vaan syksyä. Ja jos silloin ei tärppää nii kyl varmaan uudet ihan viralliset sinkkuluukku-bileet järkätään taas joskus ens vuonna. *vink*

---


niin, silleen pysytään sinkkuina :D

---

*joo**nauru* Toi koko sinkkubile-konsepti taitaa olla varattujen salajuoni jolla kartutetaan tän luukun osallistujamäärää ja epäsuorasti tuotetaan tähän topikkiin lisää viihdearvoa. Oujee.



tosin taitaa koko järkkäriporukka olla (taas) sinkkuja. oma lehmä ojassa jne... *pepsodent*
JasoX

Posts: 378

#15742 • • JasoX Ruoska

siveys, 19.8.2008 23:48:
---
Zeratul, 19.8.2008 23:39:
.. taitaa olla varattujen salajuoni ..

---

Miksi ihmeessä varatuilla olisi jotain salajuonia? Niillähän on jo se parisuhde, joka täyttää kaikki inhimilliset tarpeet.. Miksi sitä enää siinä vaiheessa enää pingottaa joidenkin salajuonien kanssa - elämä on jo täydellistä, toisin kuin meillä surkeilla sinkuilla, jotka voidaan vaan unelmoida iltaisin siitä, että tulisi joku ja täyttäisi meidät..



en ehkä haluat että just mut täytetään, jotain ihan muuta olen vailla :D

--
heartbeat will never fade

ramsau

Posts: 403

#15744 • • ramsau chuck my norris

siveys, 19.8.2008 23:40:
Viimeksi kun mä tarkisti niin Bruuveri ei ollut se kaupungin kuumin tanssipaikka, joten jatketaan varmaan jokatapauksessa Onnelaan, mutta noin hyvällä myyntipuheella sait kyllä etkopaikan vaihdettua.. Ketä meidän pitää kysellä tiskillä? :)


Sitä etkopaikkaa nimenomaan tarkoitinkin :)

Jos huomenna ootte tulossa, niin meikä on yhteentoista asti illalla duunissa. Mä oon se kaikkein rumin, epäkohteliain mutta suloisin. Mut on pretty much helppo löytää kun oon huomisen duunivuoron ainoa äijä.
Anselmi

Posts: 2,578

#15746 • • Edited Anselmi And sell me

Lyylikki, 20.8.2008 10:35:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomalaiset+harrastavat+seksi%C3%A4+entist%C3%A4+v%C3%A4hemm%C3%A4n/1135238785592

Vittu niin! Vai että tullaan sitä elvistelemään, että harrastetaan yli kerran viikossa seksiä. NII! Ei oo näkyny ei *vink*

Ei vaan. Onhan se vähän "huolestuttavaa" jos kehitys on alenemaan päin.


"Miehet olivat tutkimuksen mukaan viime vuonna yhdynnässä keskimäärin 4,8 ja naiset 4,3 kertaa kuukaudessa."

Melkoinen ero:o

--
sen pituinen se

Lyylikki

Posts: 2,975

#15747 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Anselmi, 20.8.2008 10:46:
"Miehet olivat tutkimuksen mukaan viime vuonna yhdynnässä keskimäärin 4,8 ja naiset 4,3 kertaa kuukaudessa."

Melkoinen ero:o



Ehkä homoliitoissa elävät miehet harrastavat eniten seksiä. Tai sitten on niitä emäntiä, joilla tuo luku on erittäin paljon korkeampi, jolloin ne seulotaan pois tutkimusaineistosta poikkeavan arvon vuoksi. Tai jotain...

Nii ja ehkä naiset on rehellisempiä tämmösissä kyselyissä *hih*
siveys

Posts: 2,492

#15748 • • siveys lovely

Anselmi, 20.8.2008 10:46:
"Miehet olivat tutkimuksen mukaan viime vuonna yhdynnässä keskimäärin 4,8 ja naiset 4,3 kertaa kuukaudessa."

Melkoinen ero:o

Lyylikki, 20.8.2008 11:00:
Ehkä homoliitoissa elävät miehet harrastavat eniten seksiä. Tai sitten on niitä emäntiä, joilla tuo luku on erittäin paljon korkeampi, jolloin ne seulotaan pois tutkimusaineistosta poikkeavan arvon vuoksi. Tai jotain...

Nii ja ehkä naiset on rehellisempiä tämmösissä kyselyissä *hih*


Kun tuo luku konvertoidaan yhdyntöjä/vuosi -skaalaan niin ero ei enää tunnu niin suurelta kun miehet harrastavat huikeat 6 kertaa vuodessa "ylimääräistä" yhdyntää.

Mutta niin.. Kuten populaarijulkaisulle on tavanomaista, jätettiin tutkimuksesta mainitsematta varsin oleellisia tekijöitä kuten kyselyn kohderyhmä. Kysyttiinkö asiaa pelkästään "pariutuneilta" yksilöiltä? Oliko kyselyssä mukana lapset ja ikääntyneet? Oliko aineistossa edustettuna suhteessa kokonaisväestöön myös seksuaalisesti poikkeavat vähemmistöt? Mikä lasketaan yhdynnäksi?

Nämä asiat vaikuttavat aika paljon siihen miten tuloksia kannattaa tulkita ja saattavat osin myös selittää tuota naisten ja miesten välistä eroa. Jos esimerkiksi kysely teetettiin vain pariutuneille yksilöille, saattavat miehet käydä naisia enemmän sinkku-vieraissa. Jos kyselyssä oli mukana lapsia, vanhuksia tai sinkkuja niin pariutuneen yksilön voi olettaa harrastavan merkittävästi useammin yhdyntää kompensoidakseen vähemmän aktiiviset väestönosat. Jos yhdynnäksi lasketaan vain perinteinen penetraatio ja seksuaaliset vähemmistöt ovat kyselyssä edustettuna niin homoseksuaaliset naiset vähentävät merkittävästi naisten yhdyntöjen määrää.

Todellisuudessa uskon kuitenkin kyseisen eron johtuvan suurelta osin myös siitä, että kukaan ei varmasti oikeasti laske vuoden sisällä tapahtuneiden yhdyntöjensä määrää ja jos tutkimus on kysely on muodossa "kuinka monta kertaa olet keskimäärin yhdynnässä kuukauden aikana" niin tähän on todella vaikeata vastata eksaktisti. Miehille seksin harrastaminen (ja erityisesti sen frekvenssi laadun sijaan) on ehkä vielä kulttuurillisista syistä vähän merkittävämpi tekijä, joten he todennäköisemmin pyöristävät inhimillisen vahingossa 4,3:n viiteen kun taas naiset saattavat pyöristää 4,7:n neljään. Vaikka tuo yli 10% ero on tilastollisesti aika merkittävä niin tällaisessa kyselytutkimuksessa en pitäisi sitä mitenkään eriskummallisena poikkeamana nimenomaan tästä syystä.

Disclaimer: Ja kuten anaaliretentiivisen pedantista ja kriittisestä lähestymisestä populaarikulttuurin lieveilmiöihin voi olettaa, allekirjoittanut on edelleen neitsyt, eikä väitä todellisuuudessa tietävänsä mitään yhdyntöjen todellisesta jakautumisesta.

Ilmoitus: Vaihdetaan valmistumisen jälkeen turhaksi jääneet analyyttiset kyvyt yhteen (1) seksiin. Antavan osapuolen sukupuolella tai eliölajilla ei niin merkitystä. nimim. Turhautunut maisteri
Mori

Posts: 493

#15749 • • Mori purrnau

siveys, 20.8.2008 13:48:
Disclaimer: Ja kuten anaaliretentiivisen pedantista ja kriittisestä lähestymisestä populaarikulttuurin lieveilmiöihin voi olettaa, allekirjoittanut on edelleen neitsyt, eikä väitä todellisuuudessa tietävänsä mitään yhdyntöjen todellisesta jakautumisesta.

Ilmoitus: Vaihdetaan valmistumisen jälkeen turhaksi jääneet analyyttiset kyvyt yhteen (1) seksiin. Antavan osapuolen sukupuolella tai eliölajilla ei niin merkitystä. nimim. Turhautunut maisteri



*släp*

--
Jos et heti onnistu, on aika ottaa toiset nokoset
- Kissan motto

siveys

Posts: 2,492

#15750 • • siveys lovely

Mori, 20.8.2008 14:45:
*släp*


Täytyy myöntää, että neitseellinen kokemuspohjani ei anna hirveästi osviittaa siitä pitäisinkö tällaisesta läpsimisestä seksuaalisessa mielessä (saattaisin hyvin pitääkin!), mutta kyllä mulla nyt sentään sen verran pitää selkärankaa olla, että oikeasti pääsisin tämän vaihtokaupan turvin eroon impeydestäni ja pelkkä läpsiminen ei riitä. Kyse on kuitenkin kauppatavaran kohdalla ihan suomalaisen huippuyliopiston sertifioimista analyyttisistä kyvyistä!

Kiitos kuitenkin avokätisestä tarjouksestasi - se oli enemmän kuin osasin odottaa!
onni3mk

Posts: 3,973

#15751 • • onni3mk Onni on.
Onnela *poks*

Kuulostais hyvälle, mut ei niin hyvälle, et katkasisin mun Onnelan karttamisen...

--
Onni on.

JasoX

Posts: 378

#15752 • • JasoX Ruoska
Seduloita ei kyllä tueta

--
heartbeat will never fade

-xx-

Posts: 5,001

#15753 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Eikös se Onnela hyvässä seurassa voisi menetellä, näin keskiviikkona?
Itse en ole siellä viimeisimmän rempan jälkeen kai käynyt, CTRL oli kyl mainio mesta :P

Henk. koht. kelpaisi kyllä joku toinenkin paikka *piis*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Jocular

Posts: 1,359

#15754 • • Jocular Janni
Onnelan baarimikko, Antti *sydän**plur* Huh mikä komistus. Ainoo syy koskaan edes käydä mokomassa juottolassa *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Takyon

Posts: 2,945

#15755 • • Edited Takyon Möwkö

onni3mk, 20.8.2008 18:31:
Onnela *poks*

Kuulostais hyvälle, mut ei niin hyvälle, et katkasisin mun Onnelan karttamisen...



Johan sä kävit "Suomen Onnelat Oy"n tiloissa viime viikolla ;)

Ja itse aiheeseen, lähtisin mieluusti mukaan mutta huomenna herätys 5.20 ja pitäisi olla koko päivä ajokunnossa (tarkoittaa siis myös vireystilaa)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ramsau

Posts: 403

#15756 • • ramsau chuck my norris
Meikä pääsee tosiaan 23 töistä, tulkaa tän kautta ja poimikaa kyytiin.. ;)
onni3mk

Posts: 3,973

#15757 • • onni3mk Onni on.

Takyon, 20.8.2008 18:54:
Johan sä kävit "Suomen Onnelat Oy"n tiloissa viime viikolla ;)



Hyss! Se oli hairahdus...hyvän asian puolesta! Ja se ei ollu Onnela vaan Ilotalo :D

--
Onni on.

seilori

Posts: 482

#15758 • • Edited seilori
ihan hauskalta kuulosti toi keskiviikkomeininki perusjuottolassa, mutta nyt on liian kiire järjestellä kämppää että tänään pääsisi :)

jollain porukalla sitten toiste?
ramsau

Posts: 403

#15759 • • ramsau chuck my norris
Koti, sohva, viini ja olympialaiset. ...yksin. Taas meni just niinkuin olin taas jatkot suunnitellut :) *nuolee sormiaan*
siveys

Posts: 2,492

#15760 • • siveys lovely

ramsau, 21.8.2008 04:00:
Koti, sohva, viini ja olympialaiset. ...yksin. Taas meni just niinkuin olin taas jatkot suunnitellut :) *nuolee sormiaan*


Mutta oli kyllä helvetin hauska ilta :D Kiitos.