SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,841,905 views

Janisa

Posts: 2,226

#15782 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ma sain tanaan viestin, jossa sanottiin etta mua ikavoidaan. *tirsk* Ihanaa. *tirsk* *tirsk*


(ja tietysti piti tulla heti sinkkuluukkuun leveilemaan silla! *nauru*)

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

larzizi

Posts: 1,661

#15783 • • larzizi
Taitaa tämä tyttö olla jopa pikkusen ihastunut *blush*

(Pakko se on itsekin pikkuhiljaa myöntää, kun kaverit on sitä yrittänyt jo jonkun aikaa kovasti väittää mulle *pepsodent*)

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#15784 • • larzizi

larzizi, 24.8.2008 22:10:
Taitaa tämä tyttö olla jopa pikkusen ihastunut *blush*


Khih, saan miekkosen Helsingistä tänne viikonlopuksi. Lämpöä ja läheisyyttä luvassa *pus* *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Mar6

Posts: 2,178

#15785 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

whispering, 22.8.2008 09:02:
22vj2.jpg



Mahtava :)) Taidan laittaa tän kuvaviestin muodossa menemään *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

Lyylikki

Posts: 2,975

#15786 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kirjoitin äsken tuonne nukkumisjuttuun ja nyt tuli ihan sellainen olo, että haluuuuuuuuuuuUUUUUuuuuUUUUn!

En pelkästään nukkua jonkun kanssa, vaan viettää mukavan yhteisen illan katsoa vaikka elokuvan ja käydä kävelyllä, syödä hyvin, hellitellä ja sitten mennä yhdessä nukkumaan. En halua mennä baariin ja vetää perseitä...iyyyh.

Huomenna on kivapäivä tiedossa sukulaisten seurassa, joten tänään haluaisi ottaa ihan iisisti. Pe iltana kotona istuminen on vaan niin tylsää yksin. Tokihan sitä voisi ehdotella jotain kavereille, mutta se menee niin helposti viininlitkimiseksi ja "Käydään nyt yhellä?".
Avatar
#15787 • • Equalizer Guest
täällähän ollaan vaan, baarit ei ole oikea paikka etsimiseen ainakaan
Vexe

Posts: 1,016

#15788 • • Vexe

Equalizer, 31.8.2008 00:16:
täällähän ollaan vaan, baarit ei ole oikea paikka etsimiseen ainakaan



Niin moneen kertaan todettu, ettei baarista löydä mukavaa seuraa.
Avatar
#15789 • • Equalizer Guest

Vexe, 31.8.2008 00:54:
---
Equalizer, 31.8.2008 00:16:
täällähän ollaan vaan, baarit ei ole oikea paikka etsimiseen ainakaan

---


Niin moneen kertaan todettu, ettei baarista löydä mukavaa seuraa.



mieluiten chattailen netist seurat ku tuhlaan rahat*pepsodent*
larzizi

Posts: 1,661

#15790 • • larzizi
Ei kyllä millään raaskisi luopua tommosesta ihanasta hali-, uni-, pussailu- ja silittelykaverista yhteisen viikonlopun jälkeen, mutta pakko se oli. Kenen vieressä mä nyt sit nukun, häh *uuh*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Josssu

Posts: 506

#15791 • • Josssu
Mä haluaisin olla vähän ihastunut, mutten löydä ketään ihastumisen arvoista.
Avatar
#15792 • • Edited REivaaja Guest
Naiset..*justjoo* Mun muksu ei tuu kyl leikkii barbeilla, kotia, saati lääkäriä. Varvasamputaatio 0v lahjaksi ja campellssia teltan kanssa 12 vuotiaana.
ValaX

Posts: 3,891

#15793 • • ValaX
Mä en oo seurustellu kertaakaan elämässäni. Koskakohan se onni osuu mun kohdalle?
Emberglow

Posts: 43

#15795 • • Emberglow

Lyylikki, 11.3.2008 10:34:
---
Emberglow, 10.3.2008 23:22:
Homma on nyt kuulkaa sillä tavalla, että mun on pakko kalastella täältä sellainen nainen, joka tajuaa biletyksen päälle. Harrastan tanssia (tosin nykyään vähemmän aktiivisesti) ja käyn baareissa/klubeilla tanssimassa aina kuin suinkin pääsen. Hip hop on enempi mun juttu, mut käyn kyllä myös tavisbaareissa ja reiveissäkin silloin jos on oikeanlaista seuraa.

Laittakaas viestiä spostilla tai Messengerillä: [email protected].

---


Mä haluun sitten ainakin tietää, että onko tällaisella suoralla lähestymistavalla mitään mahkuja. Ei siis mitään nimipaljastuksia, mutta edes kappalemääräisenä *joo*




Ei ollut. Näemmä edelleen pannaan enemmän painoa flirttailulle, humalatilalle ja ihmissuhdepeleille *vink*

Yksi ihminen (oletettavasti ainakin naispuolinen) kysyi ikää, mutta koska seuraa on sittemmin löytynyt muuta kautta, niin vastaukseni laitan tänään hänelle vain n. puoli vuotta myöhässä *blush* ...Ei tule käytyä klubituksen sivuilla kovin aktiivisesti!

--
- Huomenna voi olla myöhäistä -

Emberglow

Posts: 43

#15796 • • Emberglow

Equalizer, 31.8.2008 00:56:
---
Vexe, 31.8.2008 00:54:
---
Equalizer, 31.8.2008 00:16:
täällähän ollaan vaan, baarit ei ole oikea paikka etsimiseen ainakaan

---


Niin moneen kertaan todettu, ettei baarista löydä mukavaa seuraa.

---


mieluiten chattailen netist seurat ku tuhlaan rahat*pepsodent*



Molempia konsteja on kokeiltu ja kummatkin näemmä toimivat, jos nyt ei aina, niin ainakin niin usein, ettei tarvitse yksin pitkään riutua. Vaan nyt on kyllä toiveena, että tämä nykyinen naisihminen olisi vihdoinkin se oikea... Etsiminen on ihan kivaa, mutta ei sitäkään loputtomiin jaksa.

--
- Huomenna voi olla myöhäistä -

Avatar
#15799 • • Equalizer Guest

Kiirikone, 1.9.2008 17:55:
---
Equalizer, 1.9.2008 17:53:
---
Kiirikone, 1.9.2008 17:52:
---
Equalizer, 1.9.2008 17:49:
---
Kiirikone, 1.9.2008 17:46:
:( syysillat on niin kylmiä.

---


eiks patteri toimi:p

---
no ei toimi. tää vitun taloyhtiö yrittää säästää sähkössä. tässähän pitäs ihan ruveta kuntoilemaan et tulis hiki.

---
hommaa joku halinalle

---


livelämmittäjää täs on etsinytkin. Mut ehkä se sit joskus tulee vastaan :D sitä ennen voin angstata täällä :D (livelämmittäjä kuulostaa juuri mukavan esineellistämiseltä)



*vink**pepsodent*
whispering

Posts: 871

#15800 • • whispering Super Juusto

Kiirikone, 1.9.2008 17:52:
no ei toimi. tää vitun taloyhtiö yrittää säästää sähkössä. tässähän pitäs ihan ruveta kuntoilemaan et tulis hiki.



993831kt4.jpg

+

3935ggk0.jpg

?