SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,758 views

Zeratul

Posts: 1,170

#17841 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 13.9.2009 03:08:
no höh. ei tosiaan oo ulkonäöllä väliä tullaanko juttelee.


Jaa millähän perusteella? Oot niin kuuma kissa et pitäis tulla ainaki pari jannuu juttelee joka kerta ku käyt jossai?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

ezzy

Posts: 8,060

#17842 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 13.9.2009 03:16:
---
Nex, 13.9.2009 03:08:
no höh. ei tosiaan oo ulkonäöllä väliä tullaanko juttelee.

---

Jaa millähän perusteella? Oot niin kuuma kissa et pitäis tulla ainaki pari jannuu juttelee joka kerta ku käyt jossai?



Ymmärsitköhän nyt ihan oikein? Musta Nex tarkoitti, että ei se pelkkä ulkonäkö vaikuta, vaan asenne tai vaikka vaan hymy.
Zeratul

Posts: 1,170

#17843 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 13.9.2009 03:18:
Ymmärsitköhän nyt ihan oikein? Musta Nex tarkoitti, että ei se pelkkä ulkonäkö vaikuta, vaan asenne tai vaikka vaan hymy.


Ehkä kysyin just siks etten ymmärtäny. Eikä sun kutina siitä mitä tossa tarkotettiin auta asiaa millään tapaa, kiitos vaan. *Murrrr*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

ezzy

Posts: 8,060

#17844 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 13.9.2009 03:24:
---
ezzy, 13.9.2009 03:18:
Ymmärsitköhän nyt ihan oikein? Musta Nex tarkoitti, että ei se pelkkä ulkonäkö vaikuta, vaan asenne tai vaikka vaan hymy.

---

Ehkä kysyin just siks etten ymmärtäny. Eikä sun kutina siitä mitä tossa tarkotettiin auta asiaa millään tapaa, kiitos vaan. *Murrrr*



Selvästi emme ymmärrä toisiamme pätkääkään. *nauru*
Fakiiri

Posts: 462

#17845 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 13.9.2009 03:08:
no höh. ei tosiaan oo ulkonäöllä väliä tullaanko juttelee.



Niin no hymyä tässä haettiinkin.
Se on semoinen sanonta

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

ValaX

Posts: 3,891

#17846 • • ValaX
Edelleenkin täällä*uuh*
evvk

Posts: 1,918

#17847 • • Edited evvk

Replying to SINKKULUUKKU:

Fakiiri, 12.9.2009 22:52:
---
Nex, 12.9.2009 21:33:
---
mark hamilton, 2.9.2009 13:21:
Puhuman tulleiden naisten määrä on viimeaikoina kasvanut. Luulen, että tämä johtuu siitä että olen päässyt maistamaan työelämää joka nostaa itsetuntoa niin paljon että se näkyy päälle. Minun kokemuksella ei tapahdu mitään jos ei uskalla flirrtailla takasin tai juoksee heti karkuun kun joku yrittää jotain. Mutta näissä pitää olla realistinen koska se että joku tulee heittään läppää ei ehkä tarkota yhtään mitään.

---


mark puhuu asiaa tuossa itsetunto asiassa! uskoisin että sillä on myös aika iso osa siinä että tullaanko juttelemaan vai ei. tai sillee. hm.

---


Ja sillä jos ei naama ole kokoajan ku härän perse.
*nauru*



Niin on.. kun eräskin joka yritti tulla mulle heittään läppää ja oli selkeesti oikeasti kiinnostunut niin sitten siihen vääliin tuli joku regee-neekeri.. sori jos käytän rasistista imaisua.. mut se tyyppi koitti sitä muijaa iskee ja ehdotteli panojuttuja yms. sit se muija kuiskas mulle jotain et sano tolle tyypille jotain et se lähtee lätkiin ja pidä puoles.. eikä sitä muijaa tää regee-tyyppi paljon näyttänyt kiinostavan käyttäytymisestä päätellen. No sit sanoi sille Cubasta-karennelle etä mun firman liikevaihto on 10000 EUR / kk joka oli tietty vale.. mut sitten se muija sano et ai niinkun kumpi on parempi sille neekerille ja se neekeri alko jotain selitteleen ett on häkin firman omistaja ja muuta noloa ja lähti meneen. No tosta ei tullut mitään kun siihen sitten tuli uusi muija keskeyttään ks. muijan kanssa keskustelut ja sitten homma meni persiilleen. ottaa patiiin. Se toinen muija joka oli paremman näköinen ja tuli siihen väliin säättään niin sitä ei ehkä sitten kiinnostanut tai en sopinut sille.. en tiedä.

Se vaan et ei tarvii olla mikään megakomeelihaskimppu.. riittää et on tarpeeksi miellyttävä niin tarpeeksi hyvännäköisiä kiinostaa.. se että itsetunto näkyy päälle niin silläkin on merkitystä..
Nex

Posts: 83

#17848 • • Nex

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 13.9.2009 03:18:
---
Zeratul, 13.9.2009 03:16:
---
Nex, 13.9.2009 03:08:
no höh. ei tosiaan oo ulkonäöllä väliä tullaanko juttelee.

---

Jaa millähän perusteella? Oot niin kuuma kissa et pitäis tulla ainaki pari jannuu juttelee joka kerta ku käyt jossai?

---


Ymmärsitköhän nyt ihan oikein? Musta Nex tarkoitti, että ei se pelkkä ulkonäkö vaikuta, vaan asenne tai vaikka vaan hymy.



Niin nimenomaan sitä ajoin takaa että vaiks ois hyvännäkönen jannu, mut se näyttää siltä että se häpee itteesä tai muuten näyttää "orvolta" ..tai liian ujolta tai mitä vaa, nii ei mulla tulis mielee mennä "kokeilee" juttelee sellaselle, mulla tulis ekana mieleen et se säikähtäs jos menisin siihen juttelee :P tai muuta. emmä tiedä.
Lyylikki

Posts: 2,975

#17849 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 17.9.2009 00:43:
Niin nimenomaan sitä ajoin takaa että vaiks ois hyvännäkönen jannu, mut se näyttää siltä että se häpee itteesä tai muuten näyttää "orvolta" ..tai liian ujolta tai mitä vaa, nii ei mulla tulis mielee mennä "kokeilee" juttelee sellaselle, mulla tulis ekana mieleen et se säikähtäs jos menisin siihen juttelee :P tai muuta. emmä tiedä.



No mut _mikään_ ei oo niin kuuma, kun se, että käsittämättömän suloisen näköinen tyyppi on sillain söpösti ujo. Esim. tänään meidän työpaikalla hississä oltiin menossa alaspäin ja työkaveri raivos, kun hissi pysähty matkalla kolmannessa kerroksessa. Siellä hissin oven takana oli (joo ehkä 20 v.) semmoinen kiharatukkainen ihana poika, joka oli ihan ihmeissään, eikä oikein uskaltanut tulla sinne hissiin. Jouduttiin vähän maanittelemaan sitä, mutta tulihan se onneksi meidän kanssa *nauru*

P.S. Kun mä en ole juurikaan valitellut tätä sinkkuutta hetkeen, niin tulinpahan vaan kertomaan, että tällä hetkellä vituttaa ja kaipaisin vierihoitoa, mutta oon niin helvetin väsynyt, etten jaksa/osaa tehdä asialle yhtikäs mitään. Tai siis tehdä ja tehdä, mutta keksiä mitään ulospääsyä tästä tilanteesta.
P.P.S. On muuten niin helkkarin syksy *grr*
epicuros

Posts: 7,734

#17850 • • epicuros

Nex, 17.9.2009 00:43:
Niin nimenomaan sitä ajoin takaa että vaiks ois hyvännäkönen jannu, mut se näyttää siltä että se häpee itteesä tai muuten näyttää "orvolta" ..tai liian ujolta tai mitä vaa, nii ei mulla tulis mielee mennä "kokeilee" juttelee sellaselle, mulla tulis ekana mieleen et se säikähtäs jos menisin siihen juttelee :P tai muuta. emmä tiedä.



Joka tapauksessa hänelle jäisi hyvä muisto sinusta. Ja ehkä joskus myöhemmin se vielä palkitaan. Vähän, kuin "sijoittaisi" johonkin tulevaan ilman todellisia riskejä. Been there done that.

Tai oikeastaan: kasvata sitä itseluottamusta niin ei tarvitse edes kelata tollaisia :)

--
Valid criticism does you a favor.

AlexS

Posts: 1,389

#17851 • • AlexS kummasetä

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 17.9.2009 00:43:
Niin nimenomaan sitä ajoin takaa että vaiks ois hyvännäkönen jannu, mut se näyttää siltä että se häpee itteesä tai muuten näyttää "orvolta" ..tai liian ujolta tai mitä vaa, nii ei mulla tulis mielee mennä "kokeilee" juttelee sellaselle, mulla tulis ekana mieleen et se säikähtäs jos menisin siihen juttelee :P tai muuta. emmä tiedä.


Toimii yleensä toisin päin...moni tyttö on sen näköinen että saa sydärin tai juoksee karkuun jos menee juttelee jotain. Mutta kai tää on ainakin Suomessa sukupuoliroolien pakottamaa että miehen pitää olla aina se sosiaalinen ja tyrkyttää/tarjota itseään.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Samu81

Posts: 1,224

#17852 • • Edited Samu81 kokolihaa

Replying to SINKKULUUKKU:

pyhimys, 10.9.2009 13:00:
Tulipa mieleen, että miten sitä on voinut olla tyhmä. Joskus en lähtenyt ulos yhden typyn kanssa vaikka se itse pyysi ulos. Näinpä sitten vähän aikaa sitten kyseisen naisen ja sanalla sanoen näytti kyllä tyrmäävältä. Ja on kyllä mukavakin tapaus. Silloin en lähtenyt ulos, kun "piti" mennä vielä salille tekemään selkätreeni. Voihan kiesi sentään miten tyhmä sitä on voinut olla. Selkätreeni...

Ja en tietenkään nytkään kysynyt mitään... näin sen nyt kaupassa, kun se oli kassalla myyjänä.



:D

Melkein samaan kastiin menee meikäläisen tälläinen perushölmöys naisten kanssa:

Tutustuimpa viime joulukuussa pikkujouluissa erääseen kaverin kaveriin, kumpikin siis mimmejä. Tosi kiva tyyppi ja niin päin pois, asui vain sen verran kaukana stadista (Järvenpää), ettei sitä oikein illanistujaisissa tahi baareissa (jne.) nähnyt. Juteltiin niitä näitä mesessä & facebookissa pitkin talvea ja kevättä, ja kulunutta kesää.
Tossa toista viikkoa takaperin juteltiin syksystä ja sellaisesta ns. syksyllä tekee mieli vain käpertyä jonkun kainaloon -diipadaapasta. Samalla ko. tyttö kertoo että seukkailee nykyään ja vähän sivumennen mainitsi, mutta jos meitsi ois joskus älynnyt pyytää häntä ulos ni se ois lähteny heti. Haha :D

Kunnon munaus multa, sillä pitkin kevättä mietin kyseisen tytön pyytämistä treffeille, mutta aina ajatukseni kaatuivat yhteiseen tuttavapiiriin ja varsinkin siihen, ettei (hyvän) kaverin kaveria meikäläinen oikein ns. "kehtaa yrittää". Tollaisissa seteissä on vain liikaa pelissä mitä tulee toimiviin kaverisuhteisiin ym.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Amuck

Posts: 2,396

#17853 • • Amuck dub-i-dub

Replying to SINKKULUUKKU:

Samu*, 17.9.2009 09:38:
Kunnon munaus multa, sillä pitkin kevättä mietin kyseisen tytön pyytämistä treffeille, mutta aina ajatukseni kaatuivat yhteiseen tuttavapiiriin ja varsinkin siihen, ettei (hyvän) kaverin kaveria meikäläinen oikein ns. "kehtaa yrittää". Tollaisissa seteissä on vain liikaa pelissä mitä tulee toimiviin kaverisuhteisiin ym.


Mua vähän ihmetyttää tämä. Ok, ymmärrän että suhteen kaaduttua raivoisan tulisesti samoissa porukoissa pyöriminen voi olla aika nihkeää ja joillekin jopa täysin mahdotonta, mutta olen itse aina onnistunut eroamaan sen verran rauhallisissa merkeissä (aikuismaisesti? :P) ettei mistään kaverisuhteiden vaarantamisesta voi puhua.

Mistä niitä ihmisiä, potentiaalisia seurustelukumppaneita, sitten pitäisi löytää jos niinkin laaja ja hedelmällinen metsästysmaa kuin kavereiden kaverit on poissuljettu? Sokkoammunnalla baareista? ;) Kertoisitko vähän tarkemmin ymmärtämättömälle mikset "kehtaa yrittää" kaverin kaveria, eikö voisi ajatella että jos ystäväsi kelpuuttaa hänet ystäväkseen, pitää tytössä olla jotain hyvää?

Oletko varma että nämä ovat syitä eivätkä selityksiä ujostelullesi ja jahkailullesi?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Samu81

Posts: 1,224

#17854 • • Samu81 kokolihaa

Replying to SINKKULUUKKU:

2la, 17.9.2009 10:25:
---

Mua vähän ihmetyttää tämä. Ok, ymmärrän että suhteen kaaduttua raivoisan tulisesti samoissa porukoissa pyöriminen voi olla aika nihkeää ja joillekin jopa täysin mahdotonta, mutta olen itse aina onnistunut eroamaan sen verran rauhallisissa merkeissä (aikuismaisesti? :P) ettei mistään kaverisuhteiden vaarantamisesta voi puhua.

Mistä niitä ihmisiä, potentiaalisia seurustelukumppaneita, sitten pitäisi löytää jos niinkin laaja ja hedelmällinen metsästysmaa kuin kavereiden kaverit on poissuljettu? Sokkoammunnalla baareista? ;) Kertoisitko vähän tarkemmin ymmärtämättömälle mikset "kehtaa yrittää" kaverin kaveria, eikö voisi ajatella että jos ystäväsi kelpuuttaa hänet ystäväkseen, pitää tytössä olla jotain hyvää?

Oletko varma että nämä ovat syitä eivätkä selityksiä ujostelullesi ja jahkailullesi?



Hankala sanoa kuule :D Melkeimpä aina näissä meidän piireissä ovat hommat menneet sillälailla, ettei kavereiden kavereita yritetä. Sikäli kun juurikaan naisia on piireissä edes pyörinyt, haha. Ylipäätään suurin osa niistä harvoista mimmeistä on ollut meikäläisen frendejä ja näiden kavereita.

Meitsi näkee kyllä frendin frendin ja ns. "baaripokan" täysin erilaisin silmin, aivan erilailla uskaltaa heittää läppää, lähestyä sekä ehdotella illanviettoa, tai panemista, tai mitä vain. Sitä en osaa tarkemmin eritellä, miksi näin on, mutta tuskin olen yksin fiilisteni kanssa...

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Nex

Posts: 83

#17855 • • Nex

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 17.9.2009 00:56:
---
Nex, 17.9.2009 00:43:
Niin nimenomaan sitä ajoin takaa että vaiks ois hyvännäkönen jannu, mut se näyttää siltä että se häpee itteesä tai muuten näyttää "orvolta" ..tai liian ujolta tai mitä vaa, nii ei mulla tulis mielee mennä "kokeilee" juttelee sellaselle, mulla tulis ekana mieleen et se säikähtäs jos menisin siihen juttelee :P tai muuta. emmä tiedä.

---


No mut _mikään_ ei oo niin kuuma, kun se, että käsittämättömän suloisen näköinen tyyppi on sillain söpösti ujo. Esim. tänään meidän työpaikalla hississä oltiin menossa alaspäin ja työkaveri raivos, kun hissi pysähty matkalla kolmannessa kerroksessa. Siellä hissin oven takana oli (joo ehkä 20 v.) semmoinen kiharatukkainen ihana poika, joka oli ihan ihmeissään, eikä oikein uskaltanut tulla sinne hissiin. Jouduttiin vähän maanittelemaan sitä, mutta tulihan se onneksi meidän kanssa *nauru*

P.S. Kun mä en ole juurikaan valitellut tätä sinkkuutta hetkeen, niin tulinpahan vaan kertomaan, että tällä hetkellä vituttaa ja kaipaisin vierihoitoa, mutta oon niin helvetin väsynyt, etten jaksa/osaa tehdä asialle yhtikäs mitään. Tai siis tehdä ja tehdä, mutta keksiä mitään ulospääsyä tästä tilanteesta.
P.P.S. On muuten niin helkkarin syksy *grr*



On toi totta et ujous voi olla tosi nam :) mut hei, kiharatukkaset jätkät on aina (?) nam!! :D ahihi. Tulipa ihana mielikuva tuosta sun kertomuksesta <3_<3
Takyon

Posts: 2,945

#17856 • • Takyon Möwkö
Ton mä olen kyl kuullu vaikka kuinka monelta tytöltä että ujot miehet on jotenki tosi hot, mut mites sit kun siihen ujouteen todennäköisesti liittyy myös jonkin asteista epäsosiaalisuutta ja te naiset silti oletatte/odotatte että se mies tekis alotteen? Eihän tossa ole mitään järkeä! Screw you guys, I'm going to bed > >

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

siveys

Posts: 2,492

#17857 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 20.9.2009 00:31:
Tulipa ihana mielikuva tuosta sun kertomuksesta <3_<3


Ummmh.. "Ihana" ei kyl oo ihan ensimmäinen sana mitä mä käyttäisin siitä, että kaksi vanhaa tätiä maanittelee ujoa hottista pikkupoikaa kanssaan hissiin :D
Avatar
#17858 • • niomic Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 20.9.2009 05:09:
Ton mä olen kyl kuullu vaikka kuinka monelta tytöltä että ujot miehet on jotenki tosi hot, mut mites sit kun siihen ujouteen todennäköisesti liittyy myös jonkin asteista epäsosiaalisuutta ja te naiset silti oletatte/odotatte että se mies tekis alotteen? Eihän tossa ole mitään järkeä! Screw you guys, I'm going to bed > >



Hear hear! Ehkä tuossa on se läppä et siihen vaaditaan just tietynlainen nainen tulemaan vastaan. Eli vaikka pääosa juuri toimiskin tuon sun manauksen mukaan (vaikka oiski niin hot ja ihqui), ni kyllä varmaan löytyy hyvä vastakappale lähtökohtaisesti antisosiaaliselle tyypille :)
drifter

Posts: 834

#17859 • • drifter RoadMonkey | K1
Äh sentään. Kaikki yritykseni tästä luukusta pois pääsemiseksi ovat jälleen kerran estettyjä. Takaisin lähtöruutuun ei ole menemistä, tosin eipä joutunut vankilaankaan.

Tosin niin kauan kun ei ole tyttöystävää ei ole myöskään "palloa jalassa" ja saa pilettää just niin paljon kuin haluaa: win-win!

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Lyylikki

Posts: 2,975

#17860 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 20.9.2009 11:03:
Ummmh.. "Ihana" ei kyl oo ihan ensimmäinen sana mitä mä käyttäisin siitä, että kaksi vanhaa tätiä maanittelee ujoa hottista pikkupoikaa kanssaan hissiin :D



Hjumalauta!!! Väitätkö sä, että mä olen vanha täti? *grr*

En mä nyt NIIN vanha ole *vink*