SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,729 views

siveys

Posts: 2,492

#17881 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 22.9.2009 12:45:
Seitsemäntoista *ding* miten niitä voi naisiksi sanoa, kun eihän nillä ole vielä tissitkään laskeutuneet...


Kyllä sen yleensä siitä kaakatuksesta tunnistaa jo hyvissä ajoin ennen tuotakin.

Mä sanoisin ehkä kuitenkin, että nainen on parhaimmillaan siinä 25-35 vuotiaana. *hih*


... parhaimmillaan mihin?
kinderi

Posts: 1,783

#17882 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

Arsk4_, 22.9.2009 12:18:
---
kindertin, 22.9.2009 12:17:
---

(OT: kukas se olikaan kun mainosti alkaneensa soittamaan musaa koska sillä saa naisia?)

---


Oliko se tuo mark hamilton :)?



Tais olla, hyvää viihdettä ne sen jutut *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Auacusha

Posts: 1,097

#17884 • • Auacusha Koneradio
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!! *ding*
Jos joku tietää moiselle syyn niin valaiskoon ihmeessä muakin
Mä koht niittaan itteni pysyvästi tänne luukkuu ja koteloidun...

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

siveys

Posts: 2,492

#17885 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!! *ding*


Joko a) kämmäsit jossain kohtaa tai b) hänen elämässään tapahtui jotakin, josta sinulla ei ole harmaintakaan aavistusta saatika mahdollisuutta saada selvää, joka ei mitenkään liity sinuun, jonka seurauksena nainen käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.

Veikkaan vaihtoehtoa a :D
Auacusha

Posts: 1,097

#17886 • • Edited Auacusha Koneradio

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 23.9.2009 13:36:
---
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!! *ding*

---

Joko a) kämmäsit jossain kohtaa tai b) hänen elämässään tapahtui jotakin, josta sinulla ei ole harmaintakaan aavistusta saatika mahdollisuutta saada selvää, joka ei mitenkään liity sinuun, jonka seurauksena nainen käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.

Veikkaan vaihtoehtoa a :D



Enhän mä ny ota huomioonkaa vaihtoehtoa että se johtuis jotenki musta joten sen on pakko olla toi b *nauru*
(itseasiassa pyysi numeroa lähtiessään, joten sen jälkee vähän vaikea kämmätä :D edit: (tosin mä varmaa onnistuisin siinäkin :D )

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Lyylikki

Posts: 2,975

#17888 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

Auacusha, 23.9.2009 13:39:
---
siveys, 23.9.2009 13:36:
---
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!! *ding*

---

Joko a) kämmäsit jossain kohtaa tai b) hänen elämässään tapahtui jotakin, josta sinulla ei ole harmaintakaan aavistusta saatika mahdollisuutta saada selvää, joka ei mitenkään liity sinuun, jonka seurauksena nainen käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.

Veikkaan vaihtoehtoa a :D

---


Enhän mä ny ota huomioonkaa vaihtoehtoa että se johtuis jotenki musta joten sen on pakko olla toi b *nauru*
(itseasiassa pyysi numeroa lähtiessään, joten sen jälkee vähän vaikea kämmätä :D edit: (tosin mä varmaa onnistuisin siinäkin :D )



Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat *pepsodent*
Kolera

Posts: 4,256

#17889 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 23.9.2009 15:28:
---
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!! *ding*
---
Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat *pepsodent*


Tarkoitatko suurta ikäeroa vai?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Umbala

Posts: 769

#17890 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Replying to SINKKULUUKKU:


Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!! *ding*

Lyylikki, 23.9.2009 15:28:
---

Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat *pepsodent*


Tää on taas niin harvinaisen naismaisen kryptisesti sanottu, että pitää vähän selventää.
Sanotko sä tässä että vika nyt jotenkin oli tässä naisessa, vai
että termit muijja ja eukko on niin väärin ja olis pitänyt käyttää sitä kaikkiin naisiin universaalisti sopivaa termiä, josta kukaan ei vedä herneitä nenään, joka siis oli?

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

turquoise

Posts: 732

#17891 • • turquoise e-ra2co

Replying to SINKKULUUKKU:

Freja, 22.9.2009 12:50:
---
Lyylikki, 22.9.2009 12:45:
nainen on parhaimmillaan siinä 25-35 vuotiaana. *hih*

---


AAMEN! Ihanaa, vihdoinkin voin iloita kun joku muukin sanoi noin, ei tarvi enää ressata että oisin vanhentunut enkä olis enää himoittava kun oon lähempänä kolmee- kuin kahtakymmentä :D



Mä oon ainakin koulussa pienryhmäaopetuksessa (n. 15 naista kerääntynyt istumaan pyöreän pyödän ympärille) keskittynyt hyvin opetukseen ja katsellut, että ne lähempänä kolmeekymmentä olevat naiset ovat oikeesti paljon eroottisemmin latautuneen näkösiä ku ne kakskymppiset. Itsevarmuus, itsensä tunteminen, elämänkokemus *joo* Harmi, et meillä on niin naisvoittoinen ala etten pysty oikein tarkkaileen miten miehet käyttäytyvät niitten kanssa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Daniel Braun

Posts: 1,626

#17892 • • Daniel Braun wednesday?

Replying to SINKKULUUKKU:

sativa, 23.9.2009 19:37:
---
Freja, 22.9.2009 12:50:
---
Lyylikki, 22.9.2009 12:45:
nainen on parhaimmillaan siinä 25-35 vuotiaana. *hih*

---


AAMEN! Ihanaa, vihdoinkin voin iloita kun joku muukin sanoi noin, ei tarvi enää ressata että oisin vanhentunut enkä olis enää himoittava kun oon lähempänä kolmee- kuin kahtakymmentä :D

---


Mä oon ainakin koulussa pienryhmäaopetuksessa (n. 15 naista kerääntynyt istumaan pyöreän pyödän ympärille) keskittynyt hyvin opetukseen ja katsellut, että ne lähempänä kolmeekymmentä olevat naiset ovat oikeesti paljon eroottisemmin latautuneen näkösiä ku ne kakskymppiset. Itsevarmuus, itsensä tunteminen, elämänkokemus *joo* Harmi, et meillä on niin naisvoittoinen ala etten pysty oikein tarkkaileen miten miehet käyttäytyvät niitten kanssa.


Mulla on lähinnä maku jotenkin jakautunu.
Enemmän nappaa joku 18-21v tai 30-35v.
Siin välissä mennään kuin harmaalla alueella, ehkä johtuupi siitä että itse on sillä harmaalla alueella, kuitenkin lähempänä kolmekymppisiä...

Nuorissa tytöissä viehättää tyttömäisyys, kokemattomuus, tietty viattomuus ja pinkee runko :)
Siinä kolmenkympin tietämillä se edellämainittu itsevarmuus ja itsensä tunteminen ja se kokemuksen huokuminen erilailla kuin nuorten tytsyjen kohdalla.
flatstick

Posts: 343

#17893 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club
Niin. Kolmekymppisyydessä lienee ainakin kaksi hyvää puolta: nuoret tuntuu vieläkin nuoremmilta ja toisaalta vanhat ei tunnu enää niin vanhoilta.

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

Paperino

Posts: 458

#17894 • • Paperino Sam-El

Replying to SINKKULUUKKU:

sativa, 23.9.2009 19:37:
---
Freja, 22.9.2009 12:50:
---
Lyylikki, 22.9.2009 12:45:
nainen on parhaimmillaan siinä 25-35 vuotiaana. *hih*

---


AAMEN! Ihanaa, vihdoinkin voin iloita kun joku muukin sanoi noin, ei tarvi enää ressata että oisin vanhentunut enkä olis enää himoittava kun oon lähempänä kolmee- kuin kahtakymmentä :D

---


Mä oon ainakin koulussa pienryhmäaopetuksessa (n. 15 naista kerääntynyt istumaan pyöreän pyödän ympärille) keskittynyt hyvin opetukseen ja katsellut, että ne lähempänä kolmeekymmentä olevat naiset ovat oikeesti paljon eroottisemmin latautuneen näkösiä ku ne kakskymppiset. Itsevarmuus, itsensä tunteminen, elämänkokemus *joo* Harmi, et meillä on niin naisvoittoinen ala etten pysty oikein tarkkaileen miten miehet käyttäytyvät niitten kanssa.



No vois näin miesnäkökulmasta heittää, että omaa silmää miellyttävät ehkä eniten sellaiset 25–30-vuotiaat naiset, siis itseäni hieman vanhemmat. Näillä on nimenomaan se tietynlainen itsevarmuus korkeammalla kuin juuri täysi-ikäisyyden saavuttaneilla. Toki "kuumia emäntiä" mahtuu moneen ikäluokkaan, että ei se ikä ole mikään absoluuttisen määrittävä tekijä :P
Lyylikki

Posts: 2,975

#17895 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

Umbala, 23.9.2009 17:27:
---
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!! *ding*

Lyylikki, 23.9.2009 15:28:
Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat *pepsodent*
---
Tää on taas niin harvinaisen naismaisen kryptisesti sanottu, että pitää vähän selventää.
Sanotko sä tässä että vika nyt jotenkin oli tässä naisessa, vai
että termit muijja ja eukko on niin väärin ja olis pitänyt käyttää sitä kaikkiin naisiin universaalisti sopivaa termiä, josta kukaan ei vedä herneitä nenään, joka siis oli?



Kryptattu ja kryptattu, mutta väännetään nyt rautalangasta. Jos lähtökohtaisesti naiset on muijia, eukkoja, akkoja, ämmiä, huoria tai mitä tahansa negatiivisesti sävyttyneitä tissieläimiä, niin kyllä se miehestä huokuu. Jotkut naiset ehkä pitää semmoisestakin, mutta enpähän ole itse vielä tavannut. Ja tähän väliin taas pentti-pepsodentti *pepsodent* jotta puolivillaisella hjuumorilla heitetty läppä ei vaan paisuisi miksikään sukupuolten taistoksi.
Auacusha

Posts: 1,097

#17896 • • Auacusha Koneradio

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 23.9.2009 22:21:
---
Umbala, 23.9.2009 17:27:
---
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!! *ding*

Lyylikki, 23.9.2009 15:28:
Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat *pepsodent*
---
Tää on taas niin harvinaisen naismaisen kryptisesti sanottu, että pitää vähän selventää.
Sanotko sä tässä että vika nyt jotenkin oli tässä naisessa, vai
että termit muijja ja eukko on niin väärin ja olis pitänyt käyttää sitä kaikkiin naisiin universaalisti sopivaa termiä, josta kukaan ei vedä herneitä nenään, joka siis oli?

---


Kryptattu ja kryptattu, mutta väännetään nyt rautalangasta. Jos lähtökohtaisesti naiset on muijia, eukkoja, akkoja, ämmiä, huoria tai mitä tahansa negatiivisesti sävyttyneitä tissieläimiä, niin kyllä se miehestä huokuu. Jotkut naiset ehkä pitää semmoisestakin, mutta enpähän ole itse vielä tavannut. Ja tähän väliin taas pentti-pepsodentti *pepsodent* jotta puolivillaisella hjuumorilla heitetty läppä ei vaan paisuisi miksikään sukupuolten taistoksi.


täytynee siis muuttaa sanavalikoimaa ja alkaa käyttämään naispuolesta XX-kromosomiparin omavaa henkilöä *nauru*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

ezzy

Posts: 8,060

#17897 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 23.9.2009 22:21:
---

Kryptattu ja kryptattu, mutta väännetään nyt rautalangasta. Jos lähtökohtaisesti naiset on muijia, eukkoja, akkoja, ämmiä, huoria tai mitä tahansa negatiivisesti sävyttyneitä tissieläimiä, niin kyllä se miehestä huokuu. Jotkut naiset ehkä pitää semmoisestakin, mutta enpähän ole itse vielä tavannut. Ja tähän väliin taas pentti-pepsodentti *pepsodent* jotta puolivillaisella hjuumorilla heitetty läppä ei vaan paisuisi miksikään sukupuolten taistoksi.



Aika paskaa läppää heität kyllä...muija on ihan normaalia arkikieltä aika monessa suomen kolkassa.
siveys

Posts: 2,492

#17898 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 23.9.2009 22:21:
..tai mitä tahansa negatiivisesti sävyttyneitä tissieläimiä, niin kyllä se miehestä huokuu.


Entä jos näkee naiset positiivisesti sävyttyneinä tissieläiminä? Huokuuko sekin miehestä?

Ja tähän väliin taas pentti-pepsodentti *pepsodent* jotta puolivillaisella hjuumorilla heitetty läppä ei vaan paisuisi miksikään sukupuolten taistoksi.


Pöh. Saataisiin edes vähän eloa taas tähänkin luukkuun!
kinderi

Posts: 1,783

#17899 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 23.9.2009 22:21:
---
Umbala, 23.9.2009 17:27:
---
Auacusha, 22.9.2009 17:14:
Tapaat eukon baaris, juttelette siin aikanne ja tällee, sit muijja pyytää numeroa ja kysyy voisko nähä ensviikol, sit ei kuitenka vastaa viesteihin / soittoihin...?!!!!! *ding*

Lyylikki, 23.9.2009 15:28:
Ota nyt vaan. Alkuperäisesta viestistä boldattu mahdolliset ongelmakohdat *pepsodent*
---

---


Kryptattu ja kryptattu, mutta väännetään nyt rautalangasta. Jos lähtökohtaisesti naiset on muijia, eukkoja, akkoja, ämmiä, huoria tai mitä tahansa negatiivisesti sävyttyneitä tissieläimiä, niin kyllä se miehestä huokuu. Jotkut naiset ehkä pitää semmoisestakin, mutta enpähän ole itse vielä tavannut.



Meiän pitäis tavata. Mua ei henkilökohtaisesti hetkauta mihinkään suuntaan jos joku mua muijaks kutsuu.
Eukko ja akkakin on siinä rajoilla, riippuu kuka kutsuu ja millä tavalla. Ja tissieläin on vaan hauska :D

Kyllä mä jonkun tissieläin voisin olla *plur*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Lyylikki

Posts: 2,975

#17900 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 23.9.2009 23:13:
Entä jos näkee naiset positiivisesti sävyttyneinä tissieläiminä? Huokuuko sekin miehestä?

Pöh. Saataisiin edes vähän eloa taas tähänkin luukkuun!



Kyllä sekin näkyy ja huokuu. Tuossakin ehkäpä sukupuolesta riippumaton kiinnostus muita ihmisiä kohtaan on se juttu. Mene ja tiedä.

Ja pöh, johan täällä on eletty monta päivää paljon enemmän kuin ennen. En vaan jaksa riidellä ja räyhätä.

ezzy, 23.9.2009 23:13:
Aika paskaa läppää heität kyllä...muija on ihan normaalia arkikieltä aika monessa suomen kolkassa.



Aika hyvin osaat aina tehdä tehdä tikusta asiaa.

Tossa kun asiaa pohdin, niin miksi naisesta yleensäkään on niin paljon negatiivissävytteisiä ilmaisuja? Ja mitä miehistä on kundi - ei, äijä - no ei sekään oikein, ukko - hmm, kloppi - ehkä, sika? tyyppi?