SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,926 views

Zeratul

Posts: 1,170

#17921 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 24.9.2009 19:26:
Niin, ja mun mielestä sen ei tarvitse tarkoittaa mitään kaverina lähestymistä, jos kättelee ja esittelee itsensä. Se on sellanen yks ihan loistava perusjuttu kaikessa yksinkertaisuudessaan ja yleensä toimii keskustelun avauksena.


Nii toi kantaa ehkä sen ekat viis sekkaa, mut mites siitä eteenpäin?

Jos sä haluat saada naista / naisen, niin on aika tyhjä arpa kirota niitä ja niiden ''vaatimuksia'' sen sijaan, että opettelisit pelaamaan korttisi oikein.


Kato ku on tarpeeks kauan ilman tiettyjä asioita nii vierotusoireetki pikkuhiljaa lakkaa. Ehkä mua ei sit vaan kiinnosta tarpeeks ku en vaivaudu käyttäytymään niin ku joku muu haluis.

Et kai nyt joutuu olee samaa mieltä ton ezzyn kuvan kaa. *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#17922 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 24.9.2009 19:35:

Nii toi kantaa ehkä sen ekat viis sekkaa, mut mites siitä eteenpäin?

---

Kato ku on tarpeeks kauan ilman tiettyjä asioita nii vierotusoireetki pikkuhiljaa lakkaa. Ehkä mua ei sit vaan kiinnosta tarpeeks ku en vaivaudu käyttäytymään niin ku joku muu haluis.

Et kai nyt joutuu olee samaa mieltä ton ezzyn kuvan kaa. *nauru*



No ootko sit testannut suoraa toimintaa? Nyt tarvittas vähän empiiristä aineistoa tähän sun väittämien tueksi! Voihan olla, että jotkut naiset tykästyvät suoraan lähestymistapaasi!

Vai ootko vaan kehitellyt kaikki nämä olettamukset päässäsi ilman omakohtaista kokemusta? Ei toisten puheisiin kande luottaa niin paljoa kuin omiin kokemuksiin, yrittänyttä ei laiteta!

(Tosta fraasista sais muuten väännettyä vaikka mitä tulkintaa...)
Zeratul

Posts: 1,170

#17923 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 24.9.2009 19:40:
No ootko sit testannut suoraa toimintaa? Nyt tarvittas vähän empiiristä aineistoa tähän sun väittämien tueksi! Voihan olla, että jotkut naiset tykästyvät suoraan lähestymistapaasi!

Vai ootko vaan kehitellyt kaikki nämä olettamukset päässäsi ilman omakohtaista kokemusta? Ei toisten puheisiin kande luottaa niin paljoa kuin omiin kokemuksiin, yrittänyttä ei laiteta!

(Tosta fraasista sais muuten väännettyä vaikka mitä tulkintaa...)


Tottakai tää on kaikki mun omaa kehitelmää! Ja niinku just totesit nii yrittänyttä ei laiteta! Ei siis kandee ees yrittää ku ei kuitenkaa laiteta, mitä ikinä sit mahtaakaan tarkottaa! ;)

Jos oonki joskus heittäny jotain tosi suoraa nii se on kyl tapahtunu semmosella tavalla et se on tulkittu vitsiks. En kuitenkaa muista heittäneeni moisesta herjaa jollen ois ollu valmis toteuttamaan. Tulkitkaa miten haluutte, tää on loppu nyt!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#17924 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 24.9.2009 19:48:

Tottakai tää on kaikki mun omaa kehitelmää! Ja niinku just totesit nii yrittänyttä ei laiteta! Ei siis kandee ees yrittää ku ei kuitenkaa laiteta, mitä ikinä sit mahtaakaan tarkottaa! ;)



AAAWWWW, meganegis! <3

(Luulis kyllä ees säälistä heruvan!)
Avatar
#17925 • • Edited Muussika Guest
Pakko kyl postaa tää kuva tänne.

Elekieli jäpällä ainakin hallussa, en tajuu miten muka voi olla niin vaikeeta!

o__0
epicuros

Posts: 7,734

#17926 • • Edited epicuros

Replying to SINKKULUUKKU:

tsot tsot!

Vampyrella, 24.9.2009 19:52:
---
Zeratul, 24.9.2009 19:48:

Tottakai tää on kaikki mun omaa kehitelmää! Ja niinku just totesit nii yrittänyttä ei laiteta! Ei siis kandee ees yrittää ku ei kuitenkaa laiteta, mitä ikinä sit mahtaakaan tarkottaa! ;)


---


AAAWWWW, meganegis! <3

(Luulis kyllä ees säälistä heruvan!)



117_28783.jpg

--
Valid criticism does you a favor.

Takyon

Posts: 2,945

#17928 • • Takyon Möwkö
^ kuvat rox, jos Janne ei saa ens viikonloppuna ni jotain on pielessä. Jopa minä oon märkänä tollasista :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Infinitee

Posts: 272

#17929 • • Infinitee
Tajusin tossa äsken miten epätoivoiseks mä oon tullu, kun aloin kattelee naisten profiileja Interpolin etsintäkuulutettujen listalta. Sinäänsä noi vaikeasti tavoiteltavat kyllä sopii just mulle..
Zeratul

Posts: 1,170

#17930 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 24.9.2009 20:43:
^ kuvat rox, jos Janne ei saa ens viikonloppuna ni jotain on pielessä. Jopa minä oon märkänä tollasista :D


Voi kilinvittu tollanen kuvien postaaminenhan on ihan perseestä, mut jäbä onnistu viel nokittaa. Et viimeistään ton jälkee joka helvetin tyyppi joka kattoo tätä topikkii tunnistaa ja liittää naaman mielikuvan siitä et halutaan vaan saada. Way to go assholes! *eiei*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Takyon

Posts: 2,945

#17931 • • Takyon Möwkö
*nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Kolera

Posts: 4,256

#17932 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 25.9.2009 21:12:
---
Takyon, 24.9.2009 20:43:
^ kuvat rox, jos Janne ei saa ens viikonloppuna ni jotain on pielessä. Jopa minä oon märkänä tollasista :D

---

Voi kilinvittu tollanen kuvien postaaminenhan on ihan perseestä, mut jäbä onnistu viel nokittaa. Et viimeistään ton jälkee joka helvetin tyyppi joka kattoo tätä topikkii tunnistaa ja liittää naaman mielikuvan siitä et halutaan vaan saada. Way to go assholes! *eiei*


Sun parastahan tässä vaan ajateltiin =(

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

siveys

Posts: 2,492

#17933 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 24.9.2009 17:47:
...ketäpä ei kiinnostais esim leffat...


Niinpä! Ne kun on nykyään silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia!

Eli kaikki naiset vaan pikapikaa mun luokse jutteleen siitä kuinka HOT HOT HOT se Brad Pitt oikeesti on niin voin näyttää niille kuinka lähelle lattiaa mun kieli yltää kun nään Angelina Jolien lateksipuvussa!
siveys

Posts: 2,492

#17934 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 24.9.2009 17:58:
Ja emt, kyllä lihan himojakin usein tyydytellään useampi timma, entäs jos sekin homma sukkaa vaikka kuin ois hotti mimmi?


Useampi timma? LOL! Se on 3 minuuttia ja morjens. Tervetuloa takaisin maan pinnalle :D
siveys

Posts: 2,492

#17935 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 24.9.2009 19:16:
Tää rupee kyl jo menee ihan naurettavaks jankkamiseks, mut hei eihän se haittaa, ainaki siveys nauttii ku sinkkiksessä on suhinaa!


No mut miks teidän just sillon pitää suhista ku mä oon nettijuttelulrajoituksien alla? :D Noh - rakastan mä teitä kuitenkin aika paljon ku ootte niin ihanii et ihan mua varten suhisette *sydän* *nauru*

Tuntuu vaa jotenki turhalta, näin kiteytettynä:
Mul on tarpeeks kavereita täyttämään tarpeet kavereiden suhteen --> naiset haluu et niitä lähestytään kaverina --> ei jaksa miellyttääkseen jauhaa tuuba ku taustalla oleva halu on romanttista tai seksuaalista, eikä loukata käymällä suoraan asiaan --> parempi vaan olla lähestymättä.


Allow me to demostrate the flaw in your logic: "Naiset haluaa et niitä lähestytään kaverina".

Väitän, että naiset ei useinkaan mielenkiintoisen tyypin kohdatessaan halua, että tyyppi lähestyy heitä "vain kaverina". Kyse on todennäköisesti enemmänkin siitä, että naiset haluavat heitä lähestyttävän ihmisinä. Heillä on hyvin suurella todennäköisyydellä samanlainen uskomus kuin sinullakin siitä, että sänkypuuhiin saakka pääsemiseen tarvitaan siitä ihmisyydestä muitakin puolia kuin vain ne lihalliset osuudet. Täten sopiva tapa lähestyä on sellainen, joka pääsee osoittamaan (vähintään illan mittaan) kummallekin osapuolelle sen kuinka hyvin toinen kokonaisuutena istuu omien tavoitteiden täyttäjäksi - ja ovatko kummankin osapuolen tavoitteet yhteensopivat.

Se "ongelma", johon tässä viittaat lienee, että tähän selvittelyyn joudutaan telepatian puuttessa käyttämään vain sanoja ja eleitä. Tämä aiheuttaa sen, että asioista voidaan käsitellä vain tietty määrä kerralla, jonka seurauksena joidenkin aspektien on oltava ensimmäisinä. Inhimillisen ajatteluprosessin luontaisena heikkoutena on se, että tässä romanttiseen tai seksuaaliseen kanssakäymiseen johtavassa yhteisessä selvittelyprosessissa ensimmäiseksi käsitelty aspekti vaikuttaa dominoivasti keskustelujoiden tulkintoihin, ajatusprosesseihin ja stereotyyppisiin yleistyksiin.

Se, että alunperin tulit miehenä baarikontekstissa juttelemaan osoittaa kyllä meidän kulttuurissamme suurella todennäköisyydellä sen, että tämä lihallinen/romanttinen kiinnostus on olemassa. Jos myös sanallinen kommunikointisi viittaa naisen ulkoiseen olemukseen, on interaktion premissinä tällöin hyvin vahvasti nimenomaan tämä yksi aspekti ihmisyydestä. Tähän kyseiseen premissiin on lisäksi kulttuurillisesti liittynyt hyvin runsaasti ikäviä konnotaatioita (kiitos teille, rakkaat lihan himoista sokaistuneet vähä-älyiset sukupuolitoverimme), joten lähtöasetelma on hyvin ymmärrettävästi negatiivinen ja se verottaa hyvin vahvasti koko tulevaa interaktioprosessia.

Laitoin kuitenkin sanan "ongelma" lainausmerkkeihin ihan siitä syystä, että tämä ihmisen luontainen tapa käsitellä maailmaa voi myös toimia vahvasti parinmuodostosriittejä edistävillä tavoilla, kunhan tilannetta vain lähestyy oikeasta näkökulmasta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että positiivinen ensivaikutelma kantaa todella pitkälle ja antaa paljon liikkumatilaa todellisten tavoitteiden luokse pääsemiseksi. Positiivisella tavalla jään rikkomisen jälkeen voi siis helpommin käydä ihan niiden oikeiden asioiden kimppuun, vaikka keskustelu ei ihan suoranaisesti aasinsiltoja sinne rakentaisikaan.

Jotkin stereotypiat ovat kuitenkin yhteiskunnassamme niin stigmatisoituja, että niitä on monessa tilanteessa hyvä välttää viimeiseen saakka. Tästä syystä suosittelisin, että kun jokatapauksessa hehkeiltä neitokaisilta on selvitettävä, että a) ovatko he halukkaita kanssasi romanttiseen/seksuaaliseen kanssakäymiseen ja b) ovatko he muiltakin kuin ulkoisilta ominaisuuksiltaan sellaisia, joiden kanssa itse haluaisi tällaiseen ryhtyä - VALITSEE ENSIN SEN VAIHTOEHDON B SELVITTÄMISEN!

Naista (tai miestä) ei tarvitse siis baarissa lähestyä "kaverina" vaan häntä voi lähestyä ihmisenä, jonka luonteesta, käyttäytymismalleista ja kiinnostuksen kohteista (tai mikä siihen romanttiseen/seksuaaliseen kiinnostavuuteen nyt ikinä omassa maailmankuvassa vaikuttaakin) on IHAN AIDOSTI KIINNOSTUNUT. Jos nämä ominaisuudet eivät jostain syystä synkkaa niin tilanteesta on aina helppo irtautua ja siirtyä muuhun seuraan. Jos ne taas synkkaavat niin käydyn keskustelun seurauksena myös toinen osapuoli tietää jo vähän paremmin oman näkemyksensä illan etenemisen mahdollisuuksista, eikä mahdollinen kommentti hemaisevasta ulkonäöstäkään enää tunnu niin ahdistavalta tungettelulta.

Jos siis ihan oikeasti olet sitä mieltä, että romanttiseen kiinnostukseen tarvitaan jotain muutakin kuin timmi kroppa ja nätit kasvot niin sulla ei pitäisi olla kuvaamaasi monien miesten ihan todellisena kohtaamaa ongelmaa, että ei oikeasti kiinnosta muu kuin se fjoosa. Sun pitää vain strategisesti osata selvittää asiat naisista oikeassa järjestyksessä, että annat itsestäsi prosessissa TODENMUKAISEMMAN kuvan inhimillisesti tilannetta tulkitsevalle vastapuolelle.

"anteeksi, mutta voiko teitä häiritä ihan pienen hetken?" - jos vastaus on ei niin aika harva muukaan lähestyminen olis toiminu :D
"mun nimi on janne - todella mukava tutustua :)" *käden ojennus*
"teillä näyttää olevan aika hyvät fiilikset päällä - ootteko te aina noin ihania ilopillereitä? ;)"
"ootte varmaan kans ihan selvin päin ja tanssitte pelkän kraanaveden voimalla, eiks nii? ;)"
"mutta niin - tulin tähän sen takia ku me ollaan frendien kanssa puhuttu viime aikoina siitä, että onko ihmisten syyt käydä baareissa muuttunu viime aikoina enemmän sellaiseksi kavereiden kanssa ajan viettämiseksi kun seuranhakukin toimii netin välityksellä niin paljon paremmin.. mua kiinnostais et miten te näätte tän asian ja ootteko te esimerkiksi täällä juhlistamassa jotain merkkipäivää vai mikä teidän on tänne tuonu?"
"mä kyllä itse uskon, että muilla ihmisillä on hirveän paljon mulle annettavaa ja käyn baareissa ihan senkin takia, että tutustuisi uusiin ja erilaisiin ihmisiin.. te vaikutatte ainakin tosi mukavilta ihmisiltä, mut mä en tiedä vielä mikä teistä tekee uniikkeja ja erikoisia? Harrastatteko te esimerkiks jotain erikoista?"
"on vaan ikävän harvinaista nähdä noin paljon hymyileviä ihmisiä liikenteessä niin yritän selvittää et mikä teidän saa liikkumaan :) ootteko te tuntenu toisenne jo pitkään ja mikä teitä yhdistää?"

Ei tää siis mikään skripti oo, sillä ainoastaan harjottelemalla oppii löytään luonnolliset polut kysellä ja heittää läppää sellaisten asioiden vierestä jotka oikeasti itseä potentiaalisissa kumppaneissa kiinnostaa. Tuossa on vaan pari esimerkkiä siitä miten asioita voi esittää, lähestyä, kysyä tai vääntää läpäksi.. Itsehän saatan jopa mennä about ekana kysymään et "Moi! Mä oon tässä koko illan yrittänyt ihmisiltä selvittää et mikä on sosiaalipsykologian ja kulttuuriantropologian ero - osaatko sä yhtään auttaa? ;)" kun en tietyssä mielentilassa kuitenkaan haluaisi paria minuuttia pidempään katsella niitä, jotka ei tollaseen osaa positiivisella tavalla suhtautua :D

Mut niin - täytyy myöntää, että aika kova pokka pitää olla et pystyy vetään dialogia kiinnostuneen ja lähestyttävän näköisenä "POSITIIVISUUS ON PERSEESTÄ" -paidan kanssa.. joten ehkä sun pitää kehittää ihan omat anglet :D
siveys

Posts: 2,492

#17936 • • siveys lovely
lol - onnea antti - kirjoitit jälleen pitkät pätkät aivan turhaan, sillä lopputulos oli niin pitkä, että sitä ei jaksa kukaan lukea :D

onneksi olisin jo kauan aikaa sitten oppinut virheistäni jos olisin edes vähäääkään älykäs, joten eipä tällaisen taliaivon krijoituksia kenenkään olisi kannattanutkaan lukea :D no harm done! hyvää yötä! <3
Zeratul

Posts: 1,170

#17937 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 26.9.2009 03:46:
lol - onnea antti - kirjoitit jälleen pitkät pätkät aivan turhaan, sillä lopputulos oli niin pitkä, että sitä ei jaksa kukaan lukea :D

onneksi olisin jo kauan aikaa sitten oppinut virheistäni jos olisin edes vähäääkään älykäs, joten eipä tällaisen taliaivon krijoituksia kenenkään olisi kannattanutkaan lukea :D no harm done! hyvää yötä! <3


Ei se pituus oo mikää este, mut koska sisällöllisesti et tarjonnu juurikaan mitään uutta ja kirjotustyyli sopii luettavaks lähinnä keski-ikäselle bisnesmiehelle nii ois kyl pitäny jättää väliin.

Kohokohtia:
Liuta keskustelunavauksia jotka näytti siltä et ne ois voinnu poimii suoraan jostain pelimiesoppaasta, vaik oli jo todettu et se avaus kestää vaan jonku sekunnin. Pääosin kaikki muuki mitä sun jutusta tohon mennessä löytyy on pätemistä siitä miten mun pitäis käyttäytyy et naista kiinnosta sen sijaan et oisit tarjonnu ensimmäistäkään vaihtoehtoo joka ois sopinu mun haluun olla vaan itteni. Yhtä hyvin ois voinnu listata leffoja joista mennä juttelee. Itelläs taas on oikeus mennä heittää et "Moi! Mä oon tässä koko illan yrittänyt ihmisiltä selvittää et mikä on sosiaalipsykologian ja kulttuuriantropologian ero - osaatko sä yhtään auttaa? ;)" ja jos ei siihen osaa vastata just sulle toimivalla tavalla nii naises on vikaa? Mitä vittuu? :D

Ja ton paidan ympärillehän kaikki kannattaa rakentaa, onhan se kuitenki ollu julkisesti päällä tasan sen yhen kerran. Sun naisten mallii olevat vaalenpunaset housut, puuhkat ja kynsilakka taas ei vaadi minkäänlaista pokkaa. Check.

Ja muistit tietty mainita nettirajotuksen joka ei liity asiaan yhtään millään tapaa. Taas kerran käryää pahasti sen suuntasesti et kyseessä on asia jota teet enemmän huoratakses sillä huomioo ku siks et se jotenki parantais sua ihmisenä.

---

Seuraavan kerran ku sun kullan arvosta nettiaikaa liikene nii voisit yrittää kirjottaa vaik siitä mitä konkreettista oot viimesen vuoden aikana tehny sen eteen et voisit viettää aikaa elämäs rakkauden Julian kaa. Ja kirjota sit tunnepohjasesti ku kerta koet maailman eniten tunteiden kautta (tjsp, en muista kuin ton olit muotoillu). Ehkä se ois vaihteeks teksti sun kädestä joka kannattais lukee.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#17938 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 26.9.2009 01:14:

Useampi timma? LOL! Se on 3 minuuttia ja morjens. Tervetuloa takaisin maan pinnalle :D



Juu, mikä jottei välillä pikaisestikin, mutta kyllä välillä on ihan mukavaa mennä pidemmän kaavankin mukaan. Omakohtaisista kokemuksista siis puhuin, anteeksi jos aiheutin alemmuuskompleksia. ;)

(Te Antit tunnutte vaan olevan liian nopeita! :D Toinenkin Antti nimittäin tarttui tähän samaiseen kohtaan!)
siveys

Posts: 2,492

#17940 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 26.9.2009 14:28:
Kohokohtia: Liuta keskustelunavauksia jotka näytti siltä et ne ois voinnu poimii suoraan jostain pelimiesoppaasta, vaik oli jo todettu et se avaus kestää vaan jonku sekunnin.


Hassua kun itse en kokenut sitä minään kohokohtana - mietin jopa yöllä raapustellessani, että jättäisikö sen kokonaan pois kun se oli vaan kuriositeettina case in point muutamasta erilaisesta varsin luonnollisesta tavasta yrittää selvittää toisen persoonasta niitä juttuja mitkä itseä kiinnostaa ja saattaa vaikuttaa siihen haluaako toisen viedä illalla kotiin (tai vaihtaa numeroita tms).

Pääosin kaikki muuki mitä sun jutusta tohon mennessä löytyy on pätemistä siitä miten mun pitäis käyttäytyy et naista kiinnosta sen sijaan et oisit tarjonnu ensimmäistäkään vaihtoehtoo joka ois sopinu mun haluun olla vaan itteni.


Mä yritin tarjota perustellun näkökulman, jonka mukaan sun peruspessimistinen perustelusi keskustelun turhuudelle ei enää pitäisi vettä.. ( elä kysy miksi.. joku taisi juottaa mut humalaan eilen ;) ).

Jos suna itsenäsi olemiseen kuuluu erityisesti se, että et vaan halua sanoa kenellekään ihmiselle mitään muuta ku ehkä "mennääks panee? ai ei? no ei sit" - niin sano sit se suoraan eläkä yritä luoda jotain hienoa logiikkaa sille, että kaikki keskusteleminen on turhaa.

Itelläs taas on oikeus mennä heittää et "Moi! Mä oon tässä koko illan yrittänyt ihmisiltä selvittää et mikä on sosiaalipsykologian ja kulttuuriantropologian ero - osaatko sä yhtään auttaa? ;)" ja jos ei siihen osaa vastata just sulle toimivalla tavalla nii naises on vikaa? Mitä vittuu? :D


Kirjoitin tuon osoittaakseni nimenomaan et kullekin ihmiselle sopii ne omat jutut. Tottakai sullakin on oikeus kysellä ihmisiltä just niitä asioita mitkä koet vievän keskustelua sellaiseen suuntaan johon sä haluaisit sen menevän.

Ja aika outohan se olis vääntää et "naisessa on vikaa" jos mä en jaksa jauhaa paskaa sen kanssa. Mussahan se vika on jos mä en jaksa heittää sitä läppää mitä johonkin baarikulttuuriin yleensä kuuluu heittää - itseä kun ei pahemmin kiinnosta edes niiden kaveriden kanssa jauhaa leffoista, musiikista, telkkarisarjoista, lehdistä, paikalliskulttuurista tms.

Ja ton paidan ympärillehän kaikki kannattaa rakentaa, onhan se kuitenki ollu julkisesti päällä tasan sen yhen kerran.


Yritin vain ilmaista, että jos sulla on sellainen paita päällä niin kuriositeettina antamani esimerkki vaatii "hitusen" verran viilaamista siihen omaan suuntaan :D

Sun naisten mallii olevat vaalenpunaset housut, puuhkat ja kynsilakka taas ei vaadi minkäänlaista pokkaa. Check.


Mä en ymmärrä miten nämä tähän asiaan liittyvät, mutta ne mun vaaleanpunaiset housut on kyllä ihan miesten mallin mukaan tehty ;)

Ja muistit tietty mainita nettirajotuksen joka ei liity asiaan yhtään millään tapaa. Taas kerran käryää pahasti sen suuntasesti et kyseessä on asia jota teet enemmän huoratakses sillä huomioo ku siks et se jotenki parantais sua ihmisenä.


Ollaanpa sitä taas perinteisen pessimistisiä. Et varmaan huomannut, että mä leikkasin viime viikolla mun kynnet pois ja jätin kaikki viikonloppureleet himaan lähtiessani viikonlopuksi Tampereelle kelaamaan elämää? ;)

En mä väitä ettenkö mä tiedostaisi varsin hyvinkin, että monet asiat mitä mä teen herättää huomiota ja en mä voi koskaan olla täysin varma siitä, että kuinka iso osuus mun motivaatiostani tehdä niitä asioita lähtee suoraan siitä, että toisinaan musta on kivempi saada osakseni huomiota kun istua yksin nurkassa.. Mut en mä ihan niin yksiulotteinen olento kuitenkaan ole, että sä voisit väittää että teen kaiken elämässäni ihan vaan saadakseni lisää huomioo.

Seuraavan kerran ku sun kullan arvosta nettiaikaa liikene nii voisit yrittää kirjottaa vaik siitä mitä konkreettista oot viimesen vuoden aikana tehny sen eteen et voisit viettää aikaa elämäs rakkauden Julian kaa. Ja kirjota sit tunnepohjasesti ku kerta koet maailman eniten tunteiden kautta (tjsp, en muista kuin ton olit muotoillu). Ehkä se ois vaihteeks teksti sun kädestä joka kannattais lukee.


Se, että mä rakastan ihmistä ei tarkoita sitä, että mä haluaisin viettää mahdollisimman paljon aikaa sen kanssa. Julia on nyt toisessa maassa tekemässä jotakin sellaista mitä se ei voi tehdä Suomessa ja mä taas olen sitoutunut sellaisiin asoihin, jotka "vaatii" mun läsnäoloani täällä. Ei musta tuntuisi hyvältä sitoa toisen ihmisen unelmia tai hylätä omia tavoitteitani voidakseni viettää enemmän aikaa hänen kanssaan. Me tunnemme kummatkin olevamme onnellisia erillämme tehdessämme sitä mitä me tehdään, jonka takia en ole tehnyt asian eteen juuri mitään, enkä varmaan halua vähään aikaan tehdäkään ellei tilanne erityisesti muutu. Mulle riittää se, että internet ja puhelin yhdistää meitä silloin kun jommasta kummasta tuntuu siltä.

Mä koen maailman ja elämän tunteideni kautta, joten ne on mulle hyvin keskeisessä osassa mun elämääni ja arvomaailmaani. Mä annan paljon arvoa myös mulle läheisten ihmisten tunteille, mutta ei se tarkoita sitä ettenkö mä käyttäisi myös paljon järkeä työkaluna näiden tunteiden saavuttamiseen - niin kuin myös niiden kurissa pitämiseen.