SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,914 views

Zeratul

Posts: 1,170

#17941 • • Zeratul Captain miserable
^Jadajadajaa.

Time for youtube karaoke!
the answer

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Nex

Posts: 83

#17942 • • Nex

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 24.9.2009 18:43:
---
Nex, 24.9.2009 17:47:
no mua ei henk.koht baarissa nappaa yhtään ihmiset jotka just tulee juttelemaan joku yhenillan juttu mielessä.. mua kiinnostaa paljo enemmän sellanen joka alkaa vaan juttelee vaikka leffoista tai muusta mistä mä oon itekki kiinnostunu. ketäpä ei kiinnostais esim leffat. joo mä ehkä olen tylsä (ja siksi sinkku ;D) en vaan pidä yhdenillanjutuista... etäisesti liittyi edellisiin viesteihin tämä :P

---

Ei mun mielestä kauheen etäisesti, vaan osu just siihen rakoon mikä nyt eniten ihmetyttää.
En millään haluis tunkee mielipiteitä sun suuhun, mut kuinka saatanan reppana pitäis miehen olla ettei sill oo yhtään kaverii koko maailmassa josta jutella leffoista? Et jos joku tulee leffoista juttelee nii eiks se oo sit ihan selvä et mielessä on joku ihan muu ku leffat, mut silti sen pitäis tulla jauhaa niistä leffoista? Ja varmaan jos joku tulee ja ekana kehuu vaikka sun tukkaa nii se on välitön no go?



Tarkotin just että jos onki mieles joku pillu vain, niin ei kiinnosta :) Siis sitä nimenomaan ajoin takaa.. Siis ite ainaki tykkään keskustellu ihmisten kans asioista, eikä siinä heti tarvii olla joku pano mielessä.. ymmärsitköhän mut nyt ihan oikein vai minäkö se en ymmärtänyt..
Nex

Posts: 83

#17943 • • Nex

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 26.9.2009 01:11:
---
Nex, 24.9.2009 17:47:
...ketäpä ei kiinnostais esim leffat...

---

Niinpä! Ne kun on nykyään silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia!

Eli kaikki naiset vaan pikapikaa mun luokse jutteleen siitä kuinka HOT HOT HOT se Brad Pitt oikeesti on niin voin näyttää niille kuinka lähelle lattiaa mun kieli yltää kun nään Angelina Jolien lateksipuvussa!



Emt, hanki elämä?
Infinitee

Posts: 272

#17944 • • Infinitee

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 28.9.2009 00:26:
---
siveys, 26.9.2009 01:11:
---
Nex, 24.9.2009 17:47:
...ketäpä ei kiinnostais esim leffat...

---

Niinpä! Ne kun on nykyään silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia!

Eli kaikki naiset vaan pikapikaa mun luokse jutteleen siitä kuinka HOT HOT HOT se Brad Pitt oikeesti on niin voin näyttää niille kuinka lähelle lattiaa mun kieli yltää kun nään Angelina Jolien lateksipuvussa!

---


Emt, hanki elämä?



Touche *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#17946 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 28.9.2009 09:57:
---
Nex, 28.9.2009 00:26:
Emt, hanki elämä?

---

No kun just yritän päästä siitä eroon :/ .. ja vielä aika huonolla menestyksellä :(



Naiset näyttäisivät olevan täynnä silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia...
Prime Number

Posts: 2,705

#17947 • • Prime Number UG-///

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 28.9.2009 11:03:
---
siveys, 28.9.2009 09:57:
---
Nex, 28.9.2009 00:26:
Emt, hanki elämä?

---

No kun just yritän päästä siitä eroon :/ .. ja vielä aika huonolla menestyksellä :(

---


Naiset näyttäisivät olevan täynnä silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia...




Niin ja yleensä ne veret seisahtuu vain yhteen paikkaan.

--
Repikää siitä

Avatar
#17948 • • Reivaaja Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 28.9.2009 00:23:
Tarkotin just että jos onki mieles joku pillu vain, niin ei kiinnosta :) Siis sitä nimenomaan ajoin takaa.. Siis ite ainaki tykkään keskustellu ihmisten kans asioista, eikä siinä heti tarvii olla joku pano mielessä.. ymmärsitköhän mut nyt ihan oikein vai minäkö se en ymmärtänyt..



Saako kysyä kauanko kansssasi joutuu juttelemaan ennen lohkeamista, vai riippuuko se miehestä?

Mut ei se must ihan yksiin mee, et jos mä haluun panna, sä haluut jutella ja jos mä haluun jutella, sä haluut panna :D

(No joojoo.)
ezzy

Posts: 8,060

#17949 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Prime Number, 28.9.2009 12:00:
---
ezzy, 28.9.2009 11:03:
---
siveys, 28.9.2009 09:57:
---
Nex, 28.9.2009 00:26:
Emt, hanki elämä?

---

No kun just yritän päästä siitä eroon :/ .. ja vielä aika huonolla menestyksellä :(

---


Naiset näyttäisivät olevan täynnä silkkaa intellektualismilla ilottelua sullottuna täyteen eksistentialistista problematiikkaa ja veret seisauttavaa diskurssia...

---


Niin ja yleensä ne veret seisahtuu vain yhteen paikkaan.




Niillä vai meillä? *nauru*
KooKie

Posts: 4,338

#17952 • • KooKie aka. Petress Pan

Replying to SINKKULUUKKU:

Zeratul, 26.9.2009 14:28:
voisit yrittää kirjottaa vaik siitä mitä konkreettista oot viimesen vuoden aikana tehny sen eteen et voisit viettää aikaa elämäs rakkauden Julian kaa.



Nex, 29.9.2009 23:35:
Höh, kyllä se siitä, ota keksi.



Kylläpäs Anttia nyt yritetään usuttaa oikein joukolla mun kimppuun.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

FS

Posts: 414

#17953 • • FS
Jos naiset ei olis niin ........., et pitää oikeen pitää itseään palkintona joka pitää ansaita niin tätä topiccia ei olis olemassakaan. En ala väittämään että tämä olisi väärin, päin vastoin, tämä on täysin oikea asenne itseään arvostavalla ihmisellä. Olis se nyt aika per. jos vois vaan sanoe moi ja sillä olis kaikki selvä. BTW, onhan noita hienoja pickup kursseja joissa muuten puhutaan asiaa. Suomessa en tiedä, taitaa pari kyllä olla. Sieltä oppii sen mitä ei vielä tiedä, käydään perusteellisesti läpi - miksi, miten, milloin. Siellä ei kuitenkaan panosteta vain itse "lähestymiseen" vaan myös pukeutumiseen, maalaisjärkeen, arviointiin (kyllä, naisia on niin monenlaisia, on hyvä tietää ketä on vastassa) koska jokaiselle naiselle on omat lähestymistavat. Tarkoitus ei ole tietenkään "mahdollisimman paljon yhden illan suhteita" vaan hajottaa tää saatanan muuri joka syntyy jokaiselle naiselle sen jälkeen kun se tapaa näitä perus dorkia, joilla ei muuta mielessä olekkan.

Itse en ole ollut "oppilaana" kyseisillä kurseilla, lähinnä seuraajana (pietarissa ja moskovassa) ja alkuvuonna aloitin tälläisten vetämisen. Hassua kyllä, mutta toimii, asiakkaat tyytyväisiä ja kiitollisia. Vaikka luulisi tälläisten olevan täysin huuhaata, josta vain netotaan, niin kyllä se satanen säästyy sitten baarissa. Mainostaa en ala, mutta kiinnoistuneiden kannattaisi otta netti avuksi ja etsiä materiaalia. Ennenkuin alamme kaikki huutamaan että mitäs helvettiä mä tänne kirjoitan ja et tää on turha - aiheeton viesti.

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

pululu

Posts: 1,102

#17954 • • pululu .jemmutti.

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 26.9.2009 03:46:
lol - onnea antti - kirjoitit jälleen pitkät pätkät aivan turhaan, sillä lopputulos oli niin pitkä, että sitä ei jaksa kukaan lukea :D



Aika hassua kun sanot noin, koska toi tais olla ensimmäinen pidempi pätkä sun kirjoittamana minkä olen kokonaan lukenut. Et mene ihan vikaan tuossa asiassa, mielestäni.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

kinderi

Posts: 1,783

#17956 • • Edited kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 4.10.2009 14:58:
Yhä sinkku? Tässä 12 syytä siihen:
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1736734



Kävinpä oikein lukemassa noi.. Enkä löytäny mitään uutta taikka yllättävää tietoa.
Kyllä on ihmisessä jotain vikaa jos tollasia ohjeita/neuvoja tarvii..

Tai no, kaitpa noi muhunkin pätee kun kerran tässä luukussa olen *hih*

(edit, joo, mä olen kuulemma varsinkin kohtaan 12 sopiva, tylsä.)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

turquoise

Posts: 732

#17957 • • turquoise e-ra2co

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 4.10.2009 14:58:
Yhä sinkku? Tässä 12 syytä siihen:
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1736734



No johan on artikkeli tehty. En kyllä ite allekirjoita noista yhtäkään kohtaa.

"Kohta 12: Olet tylsä."

Ite kyl ottaisin paljon mielummin rauhallisen mietiskelijän kuin työpaikan Pekan, joka pikkujouluissa kolme varttia kossua vedettyään viihdyttää muita laulamalla venäläisiä juomalauluja ja juoksemalla sukka munassa ja poronsarvet päässä ympäri konttoria.

No joo, vähän ääriesimerkki mutta en tarvis mitään "viihdyttäjää".

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Avatar
#17958 • • Edited astaroth Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

sativa, 5.10.2009 20:51:
No johan on artikkeli tehty.


kukaan yli kaksi aivosolua omaava sinkku ei voi olla huomaamatta noita piirteitä itsestään. itseäkin ihmetyttää, että kelle tahvolle nämä asiat oikein pitää kertoa. käydään vaan läpi jokainen mahdollinen joko-tai-skenaario; esim. "olet joko liian mulkku tai liian nöyrä" "voi kiitos avusta dr. phil!". vähän kuin pekka pouta sanoisi, että huomenna joko sataa tai paistaa ja lämpötila on miinus 30:nen ja plus 40:nen asteen välillä

ikään kuin syynä ei olisi se, että kiinnostavia ihmisiä ei vaan tapaa kovinkaan usein tai ne tapaukset, joiden kanssa kemiat pelaa, on jo varattu. artikkelista tulee läpi haju, että voisit ottaa kumppanin käytännössä kenestä tahansa, jos vain haluat luopua tarpeeksi siitä kuka olet ihmisenä. saa sitä mun puolesta yrittää tehdä jostain hakkaavasta linnakundista unelmavävyä, mutta itse en aio samanhenkistä polkua kulkea omien kumppanieni suhteen :D

musta ois ollu paljon parempi, jos toi artikkelin kirjoittanut nainen ois vaan suoraan copypastennut ipen listan
kinderi

Posts: 1,783

#17959 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Eilen illalla oli taas sellanen yhyybyhyy-olo, ja iso hali olis tehny hyvää..
Itekseen vaan on hiukka hankala halia *hmph*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Zeratul

Posts: 1,170

#17960 • • Zeratul Captain miserable

Replying to SINKKULUUKKU:

KooKie, 3.10.2009 14:07:
---
Zeratul, 26.9.2009 14:28:
voisit yrittää kirjottaa vaik siitä mitä konkreettista oot viimesen vuoden aikana tehny sen eteen et voisit viettää aikaa elämäs rakkauden Julian kaa.

---



---
Nex, 29.9.2009 23:35:
Höh, kyllä se siitä, ota keksi.

---


Kylläpäs Anttia nyt yritetään usuttaa oikein joukolla mun kimppuun.


Muuten hyvä mut eri Julia.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~