Replying to SINKKULUUKKU:
sativa, 23.9.2009 19:37:
---
Freja, 22.9.2009 12:50:
---
Lyylikki, 22.9.2009 12:45:
nainen on parhaimmillaan siinä 25-35 vuotiaana.
---
AAMEN! Ihanaa, vihdoinkin voin iloita kun joku muukin sanoi noin, ei tarvi enää ressata että oisin vanhentunut enkä olis enää himoittava kun oon lähempänä kolmee- kuin kahtakymmentä :D
---
Mä oon ainakin koulussa pienryhmäaopetuksessa (n. 15 naista kerääntynyt istumaan pyöreän pyödän ympärille) keskittynyt hyvin opetukseen ja katsellut, että ne lähempänä kolmeekymmentä olevat naiset ovat oikeesti paljon eroottisemmin latautuneen näkösiä ku ne kakskymppiset. Itsevarmuus, itsensä tunteminen, elämänkokemus Harmi, et meillä on niin naisvoittoinen ala etten pysty oikein tarkkaileen miten miehet käyttäytyvät niitten kanssa.
Mulla on lähinnä maku jotenkin jakautunu.
Enemmän nappaa joku 18-21v tai 30-35v.
Siin välissä mennään kuin harmaalla alueella, ehkä johtuupi siitä että itse on sillä harmaalla alueella, kuitenkin lähempänä kolmekymppisiä...
Nuorissa tytöissä viehättää tyttömäisyys, kokemattomuus, tietty viattomuus ja pinkee runko :)
Siinä kolmenkympin tietämillä se edellämainittu itsevarmuus ja itsensä tunteminen ja se kokemuksen huokuminen erilailla kuin nuorten tytsyjen kohdalla.