cjet, 7.12.2006 19:34:
Ah, se uusi trendi.. eli unikaveri.. Voi teitä ihmisiä.
Mulle kans uuden trendin mukainen pano..(grhmköhköh) unikaveri.
19,912 posts, 996 pages, 8,095,723 views
cjet, 7.12.2006 19:34:
Ah, se uusi trendi.. eli unikaveri.. Voi teitä ihmisiä.
sale, 7.12.2006 20:31:
Taitaa tänään pamahtaa 5 vuotta täyteen tätä luukkua*täh*
Ozma, 7.12.2006 22:24:
Mä kyllä ja allekirjotan ton läheisyyden/turvallisuuden/mikä tahansa-tunteen joka tulee kun nukkuu vastakkaisen sukupuolen kanssa vierekkäin. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla sitä oloa. Pitkästä aikaa pääsi kokemaan ja tuntu mitä mahtavimmalta... huh, addiktoivaa tavaraa.
Mä kyllä ja allekirjotan ton läheisyyden/turvallisuuden/mikä tahansa-tunteen joka tulee kun nukkuu vastakkaisen sukupuolen kanssa vierekkäin. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla sitä oloa. Pitkästä aikaa pääsi kokemaan ja tuntu mitä mahtavimmalta... huh, addiktoivaa tavaraa.
clupipeipe, 7.12.2006 22:36:
---
---
Mä en tajua ihmisiä jotka pystyy nukkumaan jotenkin kiinni toisessa. Mä herään heti jos joku koskee. Vähän sama kuin iltasatujen kanssa: ihanaa ennen nukahtamista mut sit kun nukkumatti morjenstaa ni on parempi olla hiljaa
clupipeipe, 7.12.2006 22:36:
Mä en tajua ihmisiä jotka pystyy nukkumaan jotenkin kiinni toisessa.
larzizi, 7.12.2006 23:13:
Kyllä lähekkäin ja vähän toista koskettaen on kiva nukahtaa. Mutta tietysti riippuu paljolti ihmisestä, että miten hyvin esim. herää liikkeeseen/kosketukseen. Ei toiseen tarvitse mitenkään liimautunut olla, mutta kyllä lähekkäin voi olla muutenkin
Ihan parasta on kyllä nukkua toisen kanssa niin, että pystyy nostamaan oman jalkansa toisen päälle (yksin se ei onnistu niin helposti, eikä tunnu niin kivalta)
RiD, 7.12.2006 23:20:
Yksin jalka itsensä päälle nostaen vaatii jonkunmoista vammasuutta :D
Mut kaksin se on kyl <3
larzizi, 7.12.2006 23:34:
---
RiD, 7.12.2006 23:20:
Yksin jalka itsensä päälle nostaen vaatii jonkunmoista vammasuutta :D
Mut kaksin se on kyl <3
---
Yksin siihen lähinnä tarvitaan jonkin näköinen apuväline, kuten tyyny, peitto tms. Itse en ainakaan ihan vielä taivu niin paljon, että voisin laittaa oman jalkani itseni päälle
ippu, 8.12.2006 00:06:
Hän sanoi
Multa menee nyt ihan ohi tää unikaveri-juttu. Mikä viehätys siinä on? Toisinaan iltasi, ku tulee kotia ja vääntäytyy sohvalle, tulee sellanen olo, et ois ihan mukava, ku ois kainalo johon käpertyä. Mutta mihin ihmeeseen sitä toista tarvii nukkuessa, tai edes nukkumaan käydessä. Läheisyys on ihan jees, mut se et mun vieressä tuhisee joku, ei kyllä paranna mun unen laatua, päinvastoin.
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä. Mä oon ainakin niin riemuisa ja hehkeä aamutuimaan, et ei paljo huvita/ kiinnosta nähä ketään siinä vaiheessa.
Tääl on nyt hehkutettu tota unikaverin ihanuutta, mä haluaisin HYVIÄ perusteluja sille ihanuudelle.
Multa menee nyt ihan ohi tää unikaveri-juttu. Mikä viehätys siinä on? Toisinaan iltasi, ku tulee kotia ja vääntäytyy sohvalle, tulee sellanen olo, et ois ihan mukava, ku ois kainalo johon käpertyä. Mutta mihin ihmeeseen sitä toista tarvii nukkuessa, tai edes nukkumaan käydessä. Läheisyys on ihan jees, mut se et mun vieressä tuhisee joku, ei kyllä paranna mun unen laatua, päinvastoin.
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä. Mä oon ainakin niin riemuisa ja hehkeä aamutuimaan, et ei paljo huvita/ kiinnosta nähä ketään siinä vaiheessa.
Tääl on nyt hehkutettu tota unikaverin ihanuutta, mä haluaisin HYVIÄ perusteluja sille ihanuudelle.