SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,111 views

dirtymorales

Posts: 29

#11541 • • dirtymorales

Flügel, 5.12.2006 00:12:
Hämärää, vastasin juuri netti deitti-ilmoitukseen ja kysyn kyllä vähän itseltäni, että miksi? Satuin sinne sivullekin täysin hasardilla, ei ollut suunniteltua. Mutta monihan löytää ihmisiä niinkin, miksen sitten kokeilisi minäkin.

Mitä mieltä täällä muut mahtaa olla netti-deittailusta?

*täh*

kannatan..........kaikkee on kokeiltava....eikä sitä koskaan tiedä jos onni potkasee
Jocular

Posts: 1,359

#11542 • • Jocular Janni
Hmm. Jos tänää viettäis jotai sinkkujuhlia? Khyl *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

rakettilehmus

Posts: 214

#11543 • • rakettilehmus villi lapsi
Kiitän ja kumarran mukavasta seurasta mutta nyt on aika vaihtaa luukkua. *hymy*
Avatar
#11544 • • Edited ALIEN Guest
täältä ei ole lähtemistä ennen kuin sydän ja järki molemmat sanovat et se on sen arvoista kokeilla. Ei siis mikään parin kuukauden projekti kyseessä. Kärsivällisyyttä, vaikka kuinka houkuttelevia tilanteita tulisi vastaan. Hiljaa hyvä tulee :)
Optik

Posts: 1,691

#11545 • • Optik Piikkisika/Outopallo

ALIEN, 7.12.2006 04:58:
täältä ei ole lähtemistä ennen kuin sydän ja järki molemmat sanovat et se on sen arvoista kokeilla. Ei siis mikään parin kuukauden projekti kyseessä. Kärsivällisyyttä, vaikka kuinka houkuttelevia tilanteita tulisi vastaan. Hiljaa hyvä tulee :)



Tähän on kyl pakko kommentoida että nykyajan kertakäyttökulttuuri on pesiytynyt vahvasti myös seurustelusuhteisiin, ja parin kuukauden "tilapäisprojektit" ovat enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Valitettavasti.

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#11546 • • Keijo Hujanen Pressiklubi

Optik, 7.12.2006 13:01:

---


Tähän on kyl pakko kommentoida että nykyajan kertakäyttökulttuuri on pesiytynyt vahvasti myös seurustelusuhteisiin, ja parin kuukauden "tilapäisprojektit" ovat enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Valitettavasti.



eli mä en enää merkkaa mitään... *pökr*

--
suomen virallinen totuus

AnssiV

Posts: 1,798

#11547 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Suattaapi olla jotta lähen tuonne toiseen luukkuun vaan taidan varmuuden vuoksi vielä odotella hetken ennenkuin alan kirkossa mitään kuuluttamaan.. *hihu* ..ai niin ja *pihkassa*
larzizi

Posts: 1,661

#11548 • • larzizi
Kaverit yrittää niin kovasti parittaa mua yhdelle miehelle ja kyselee jatkuvasti, että miksen mä lämpee *tirsk*

Ihania noi kaverit *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#11549 • • Keijo Hujanen Pressiklubi

larzizi, 7.12.2006 18:12:
Kaverit yrittää niin kovasti parittaa mua yhdelle miehelle ja kyselee jatkuvasti, että miksen mä lämpee *tirsk*



niin, miksi et lämpene (ehkä se lukee tätä juuri nyt)...

--
suomen virallinen totuus

larzizi

Posts: 1,661

#11550 • • larzizi

Haitok, 7.12.2006 18:16:
niin, miksi et lämpene (ehkä se lukee tätä juuri nyt)...



Tietyistä syistä *tirsk* Vaikka kovin mukava, hauska, ihana ja suloinen ihminen onkin, mutta tietyllä tasolla ei ole kiinnostusta. Lisäksi siinä on semmonen pienoinen ikäero. Ja tän hetkinen kaverisuhdekin on ihan jees, kun on jonkun verran läheisyyttä ja lämpöä ja ajoittain nukkumisseuraakin (paino sanalla nukkumis) *hihu* Tää ympäristön painostus vaan on vähän stressaavaa.

Ja ei, se ei kyllä todellakaan lue tätä juuri nyt *hih*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#11551 • • Keijo Hujanen Pressiklubi

larzizi, 7.12.2006 18:24:

Tietyistä syistä *tirsk* Vaikka kovin mukava, hauska, ihana ja suloinen ihminen onkin, mutta tietyllä tasolla ei ole kiinnostusta. Lisäksi siinä on semmonen pienoinen ikäero. Ja tän hetkinen kaverisuhdekin on ihan jees, kun on jonkun verran läheisyyttä ja lämpöä ja ajoittain nukkumisseuraakin (paino sanalla nukkumis) *hihu* Tää ympäristön painostus vaan on vähän stressaavaa.

Ja ei, se ei kyllä todellakaan lue tätä juuri nyt *hih*



eli pääasia, että itse tiedät mitä pääsi sisällä tapahtuu *joo*
sehän kuitenkin kaiken aina ratkaisee...

--
suomen virallinen totuus

RainChild

Posts: 909

#11552 • • RainChild

larzizi, 7.12.2006 18:12:
Kaverit yrittää niin kovasti parittaa mua yhdelle miehelle ja kyselee jatkuvasti, että miksen mä lämpee *tirsk*

Ihania noi kaverit *nauru*



Mä oon missannu! *whaat* kukakuka? Oota vaan, kohta pääset selvittää tätä mulle! *nauru*

--
Rainchild is back home

larzizi

Posts: 1,661

#11553 • • larzizi

Haitok, 7.12.2006 18:30:
eli pääasia, että itse tiedät mitä pääsi sisällä tapahtuu *joo*
sehän kuitenkin kaiken aina ratkaisee...



Joo, se on kyllä aika harvinaista, mutta hyvä että tiedän tässä tilanteessa mitä haluan *hihu*

Vähän vaan pelottaa toisen osapuolen pään sisällä tapahtuvat jutut, että jos se haluaisikin vähän jotain enemmän *justjoo* Vaikka on kyllä kunnon herrasmies ollut ainakin tähän saakka ja ei ole yrittänyt mitään.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Epailija

Posts: 5,636

#11554 • • Epailija Physicist, 2nd class.

larzizi, 7.12.2006 18:33:
Vähän vaan pelottaa toisen osapuolen pään sisällä tapahtuvat jutut, että jos se haluaisikin vähän jotain enemmän *justjoo* Vaikka on kyllä kunnon herrasmies ollut ainakin tähän saakka ja ei ole yrittänyt mitään.



Jos tuollainen huolettaa, niin kannattaisiko ehkä jättää ne yrittämiseen mahdollisesti provosoivat yhdessäolot (kuten yhdessä nukkumine) väliin?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#11555 • • Keijo Hujanen Pressiklubi

larzizi, 7.12.2006 18:33:
---


Joo, se on kyllä aika harvinaista, mutta hyvä että tiedän tässä tilanteessa mitä haluan *hihu*

Vähän vaan pelottaa toisen osapuolen pään sisällä tapahtuvat jutut, että jos se haluaisikin vähän jotain enemmän *justjoo* Vaikka on kyllä kunnon herrasmies ollut ainakin tähän saakka ja ei ole yrittänyt mitään.



näin täysin asiasta metsässä olevan, voin vain sanoa, että toinen osapuoli tekee aina omat johtopäätöksensä toisen käytöksestäsi...
mutta aina pitää muistaa myös se kuuluisa susi siellä lampaiden vaatteissa (mutta ei mennä niin negatiivisiiin näkökulmiin sentään)...

--
suomen virallinen totuus

larzizi

Posts: 1,661

#11556 • • larzizi

Haitok, 7.12.2006 18:40:
näin täysin asiasta metsässä olevan, voin vain sanoa, että toinen osapuoli tekee aina omat johtopäätöksensä toisen käytöksestäsi...
mutta aina pitää muistaa myös se kuuluisa susi siellä lampaiden vaatteissa (mutta ei mennä niin negatiivisiiin näkökulmiin sentään)...



Jep, juurikin tuon takia olen varuillani ja lähi aikoina olen miettinyt käytöstäni ja yrittänyt pitää sellaiset asiat sisälläni, jotka voisi antaa ymmärtää väärin.

Epailija, 7.12.2006 18:39:
Jos tuollainen huolettaa, niin kannattaisiko ehkä jättää ne yrittämiseen mahdollisesti provosoivat yhdessäolot (kuten yhdessä nukkumine) väliin?



Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka voi nukkua toisen vieressä ihan vain kaverinakin *joo* Etenkään kun kyseessä ei ole mikään sellainen "hei saisiks mä nukkuu sun vieressä?" kihnutus, vaan joka kerta on kyseessä ollut lähinnä nukkumapaikkojen vähyys.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Epailija

Posts: 5,636

#11557 • • Epailija Physicist, 2nd class.

larzizi, 7.12.2006 18:49:
Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka voi nukkua toisen vieressä ihan vain kaverinakin *joo*



Osaatko erotella nämä niistä ihmisistä, jotka vain päänsä sisällä hautovat ihastumistaan ja ehkä jonain päivänä antavat läheisyyden murtaa padon muurit?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#11558 • • Keijo Hujanen Pressiklubi

larzizi, 7.12.2006 18:49:
---
Haitok, 7.12.2006 18:40:


Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka voi nukkua toisen vieressä ihan vain kaverinakin *joo* Etenkään kun kyseessä ei ole mikään sellainen "hei saisiks mä nukkuu sun vieressä?" kihnutus, vaan joka kerta on kyseessä ollut lähinnä nukkumapaikkojen vähyys.



Eipä tässä voi muuta kuin kuunnella oman sydämensä ääntä. Itse ne valinnat on aina tehtävä.

--
suomen virallinen totuus

RainChild

Posts: 909

#11559 • • RainChild

larzizi, 7.12.2006 18:49:

---
Epailija, 7.12.2006 18:39:
Jos tuollainen huolettaa, niin kannattaisiko ehkä jättää ne yrittämiseen mahdollisesti provosoivat yhdessäolot (kuten yhdessä nukkumine) väliin?

---


Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka voi nukkua toisen vieressä ihan vain kaverinakin *joo* Etenkään kun kyseessä ei ole mikään sellainen "hei saisiks mä nukkuu sun vieressä?" kihnutus, vaan joka kerta on kyseessä ollut lähinnä nukkumapaikkojen vähyys.



Ja jos oikee hc:ksi menee, niin voi (ja pitää) kertoa sille toiselle, missä mennään. Ja jos kummallakin samansuuntaiset ajatukset... niin mikäs sen kivempaa et on kaveripoika, kenen vieres välil nukkuilla ja löhnää.

--
Rainchild is back home

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11560 • • WiljamiDzay Nyypiö

Haitok, 7.12.2006 18:56:
---
larzizi, 7.12.2006 18:49:
---
Haitok, 7.12.2006 18:40:


Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka voi nukkua toisen vieressä ihan vain kaverinakin *joo* Etenkään kun kyseessä ei ole mikään sellainen "hei saisiks mä nukkuu sun vieressä?" kihnutus, vaan joka kerta on kyseessä ollut lähinnä nukkumapaikkojen vähyys.

---


Eipä tässä voi muuta kuin kuunnella oman sydämensä ääntä. Itse ne valinnat on aina tehtävä.



Kylläpäs Haitok on herkällä päällä... Taitaa olla jo kolmas vinkkuputeli menossa *tirsk*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.