SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,826,041 views

Avatar
#11521 • • ALIEN Guest
life is good. so you know.
SyndroDome

Posts: 1,103

#11522 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Sinkkuluukku=Huonoluukku *joo*

Toiskohan se joulupukki mulle sen jonkun kivan tytön joululahjaks??? Kovasti oon ainakin sitä toivonut...Pliissss... Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu *hali*

--
Life is full of choises.

Freja

Posts: 8,775

#11523 • • Freja Sihteeri

SyndroDome, 3.12.2006 16:06: Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu *hali*



Rutistelu on yliarvostettua *igor* sitähän rutistaa toisen vielä hengiltä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

tir

Posts: 951

#11524 • • tir
meen sit kait itekseen leffaan *hmph*
Avatar
#11525 • • astaroth Guest
NO EI TARTTISKAAN HOIVAA KRAPULAISTA!!!
Air

Posts: 319

#11526 • • Air
mää voin tulla bondeihi, näkyillää huomen siel!
Jocular

Posts: 1,359

#11527 • • Jocular Janni
Mutki saa viedä kattomaan bondia. asap.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

SyndroDome

Posts: 1,103

#11528 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Freja, 3.12.2006 19:36:
---
SyndroDome, 3.12.2006 16:06: Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu *hali*

---


Rutistelu on yliarvostettua *igor* sitähän rutistaa toisen vielä hengiltä.



No eiiiijkä rutista! Pitää olla varovainen *joo* kivaa se on *plur* Tai siis olis :)

--
Life is full of choises.

Avatar
#11529 • • Equalizer Guest
Täällä ei tartte ainakaan miettiä ylimääräsiä..voi vaan nukkua ja mennä töihin:D
Sand3

Posts: 1,157

#11530 • • Sand3 satuolento

SyndroDome, 3.12.2006 16:06:
Toiskohan se joulupukki mulle sen jonkun kivan tytön joululahjaks??? Kovasti oon ainakin sitä toivonut...Pliissss... Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu *hali*



mä ostan sulle nallen joululahjaksi niin voit sitä rutistella ennen kuin oikea tyttö ilmestyy sun kainaloon *joo*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

SyndroDome

Posts: 1,103

#11531 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Sand3, 4.12.2006 11:13:
---
SyndroDome, 3.12.2006 16:06:
Toiskohan se joulupukki mulle sen jonkun kivan tytön joululahjaks??? Kovasti oon ainakin sitä toivonut...Pliissss... Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu *hali*

---


mä ostan sulle nallen joululahjaksi niin voit sitä rutistella ennen kuin oikea tyttö ilmestyy sun kainaloon *joo*



*hymy* noh kait sekin paremman puutteessa menee *hihu*

--
Life is full of choises.

Avatar
#11532 • • Annakins Guest

Sand3, 4.12.2006 11:13:
---
SyndroDome, 3.12.2006 16:06:
Toiskohan se joulupukki mulle sen jonkun kivan tytön joululahjaks??? Kovasti oon ainakin sitä toivonut...Pliissss... Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu *hali*

---


mä ostan sulle nallen joululahjaksi niin voit sitä rutistella ennen kuin oikea tyttö ilmestyy sun kainaloon *joo*



Mul on sellanen iso tyyny :D
Sand3

Posts: 1,157

#11533 • • Sand3 satuolento

Annakins, 4.12.2006 12:39:
---
Sand3, 4.12.2006 11:13:
---
SyndroDome, 3.12.2006 16:06:
Toiskohan se joulupukki mulle sen jonkun kivan tytön joululahjaks??? Kovasti oon ainakin sitä toivonut...Pliissss... Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu *hali*

---


mä ostan sulle nallen joululahjaksi niin voit sitä rutistella ennen kuin oikea tyttö ilmestyy sun kainaloon *joo*

---


Mul on sellanen iso tyyny :D



sellai on kyl tosi pop...joskus ikeassa myytiin sellaisia torso tyynyjä...mietin pitkään et olisko pitänyt ostaa sellai niin sitä sit olis yöllä voinut halata...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avernian

Posts: 7,451

#11534 • • Avernian Kerettiläinen
Lähteekö joku mun kanssa testailemaan erilaisia etnisiä ravintoloita tai muita hyviä ruokapaikkoja tässä ennen vuoden loppua? *hymy*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Lyylikki

Posts: 2,975

#11535 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Sand3, 4.12.2006 12:41:
---
Annakins, 4.12.2006 12:39:
*klipklop*

Mul on sellanen iso tyyny :D

---


sellai on kyl tosi pop...joskus ikeassa myytiin sellaisia torso tyynyjä...mietin pitkään et olisko pitänyt ostaa sellai niin sitä sit olis yöllä voinut halata...



Mä olen nyt pari vuotta nukkunut ihan kiltisti omassa sängyssä niin, että toinen tyyny on pään alla ja toinen tyyny on siinä sen toisen tyynyn vieressä. Se on siinä odottamassa, että jos joku sille joskus pään laittaisi. Nyt olen aamuna muutamana (myös tänään) herännyt se "ylimääräinen" tyyny rutistettuna itseäni vasten, kunnon karhunhaliotteella.

Olen hieman ymmälläni, mutta toisaalta mielelläni ottaisin ihan eläväisenkin rutisteltavan siihen.
tir

Posts: 951

#11536 • • tir
tänään siis porukkaa (ainakin muutama tyyppi ilmeisesti) menossa katsomaan uusinta Bond-leffaa klo19.30 näytökseen Tennispalatsiin.
jos leffaseura kiinnostaa niin mukaan...
Flügel

Posts: 212

#11537 • • Flügel Leicht begeistert
Hämärää, vastasin juuri netti deitti-ilmoitukseen ja kysyn kyllä vähän itseltäni, että miksi? Satuin sinne sivullekin täysin hasardilla, ei ollut suunniteltua. Mutta monihan löytää ihmisiä niinkin, miksen sitten kokeilisi minäkin.

Mitä mieltä täällä muut mahtaa olla netti-deittailusta?

*täh*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#11538 • • WiljamiDzay Nyypiö

Flügel, 5.12.2006 00:12:
Hämärää, vastasin juuri netti deitti-ilmoitukseen ja kysyn kyllä vähän itseltäni, että miksi? Satuin sinne sivullekin täysin hasardilla, ei ollut suunniteltua. Mutta monihan löytää ihmisiä niinkin, miksen sitten kokeilisi minäkin.

Mitä mieltä täällä muut mahtaa olla netti-deittailusta?

*täh*



Kuitenkin jonkuu mattivanhasen deitti-ilmotukseen menit vastaamaan.. Sit joudut valehtelee Eevan (siis lehti) haastattelussa että tapasitte Ikeassa... *nauru**hih*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Flügel

Posts: 212

#11539 • • Flügel Leicht begeistert

Kuitenkin jonkuu mattivanhasen deitti-ilmotukseen menit vastaamaan.. Sit joudut valehtelee Eevan (siis lehti) haastattelussa että tapasitte Ikeassa... *nauru**hih*



Nii-in. Vai tavattiinkohan, Mattihan halusi vain seksiä...! *reps*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Epailija

Posts: 5,636

#11540 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Flügel, 5.12.2006 00:22:
Nii-in. Vai tavattiinkohan, Mattihan halusi vain seksiä...! *reps*



AAARGH! :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous