SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,308 views

Avatar
#3201 • • ikj Guest

Itis:
*lonks* one two, one two -testing, testing. -näyttää siltä että täältä itseni löydän.



..vai että niin pääsi käymään.. =I
Jahas

Posts: 1,435

#3202 • • Jahas
Tänään on taas niitä päiviä kun tää paikka ahdistaa..Aamulla tuli taas vaihteeks herättyä jostainmuualtakukotoa ja morkkis on sen mukainen.. Illalla on aina kivaa, mut sit se aamu ja päivä..:(

*Tahtoo pois täältä!*
Android

Posts: 3,908

#3203 • • Android
En voi muuta kuin yhtyä edelliseen...(Tosin en tiedä onko iltaisin yhtään kivempaa) *uuh*

[muokattu 4.3.2004 17:36]
*pupu*

Posts: 351

#3204 • • *pupu* nanonano
aurinko paistaa...kesä tulee *plur*

--
*pupu*

fadeout

Posts: 171

#3205 • • fadeout NoStatus
En oo enää sinkku!! Oon tuntenut erään ihmisen 3 vuotta ja nyt meillä vaan molemmilla naksahti päässä *pihkassa*

Juu halailkaa ihmiset enemmän, se on ihanaa *sydän*

--
tamppauskone - se olen minä

Avatar
#3206 • • sakk303 Guest
Hehee! Yksi tunnevammainen sinkku ilmoittautuu *hahjust* ! Eikä oo kiire sitten mihinkään! Kaikista mukavinta jo perinteeksi muodostunutta pahetta on katsoa pyhäaamuna aikuisviihdettä ja naatiskella. Näin ollaan tehty jo kolme vuotta, että oikeastaan nuo bang bus-neitosetkin on kyllä kaikki jo aika vakiomuijia! eipä tarvi sotkeutua mihinkään oikeisiin ihmissuhdekiemuroihin irl !? *plur*

Niin ja onhan meillä myöskin Kauniit ja Rohkeat sekä Emmerdale - vauhtia ja vaarallisia tilanteita jo liiankin kanssa *nauru*
Avatar
#3207 • • hardstyle Guest
Muutin just (taas) omaan kämppään, fiilikset ihan huipussa! Wuhuuu wäzäää (niinku yks mun kaveri sanoo AINA)! Miinuspuolena se, että kakaroita ihan *justjoo* he-le-ve-tisti.. Ei niissä mitään vikaa oo, kunhan niitä on rajoitettu määrä, ne nukkuu tai on muualla *vink* . Yks aika force meijör haittapuoli: Kämppä on ihan perseessä (eli Atalassa). Siis verrattuna siihen että oon koko ikäni asunu keskustan keskustan keskustassa. Mut toisaalta kesällä (ja miksei talvellakin) on aika kurkoo ku on luonto ihan vieressä, ja kyllähän sitä aina voi keskustaaknkin tulla hilluun. Että turhaan valitan.
Kaikki halukkaat hyvännäköset tytöt ottakaa yhteyttä jos haluutte tulla tupareihin *pihkassa*

Ps. yks onkelma, auttakaa:
Mun ykskään kaveri ei kuuntele samaa musaa kun mää (eli hc, trancecore, freeform, gabber, hardnrg, hardtrance, ebm, industrial, muutkin genret menee), eil tanssimusaa ylipäätänsä. Yks kuuntelee pelkkää olskool suamirokkii, yks kuuntelee rob zombiee, loput kuuntelee kissäfämmää tai enerjiä..
Mitä mä teen?*uuh*
NP:Velvet acid christ: there is no god
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#3208 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

hardstyle:
Ps. yks onkelma, auttakaa:
Mun ykskään kaveri ei kuuntele samaa musaa kun mää (eli hc, trancecore, freeform, gabber, hardnrg, hardtrance, ebm, industrial, muutkin genret menee), eil tanssimusaa ylipäätänsä. Yks kuuntelee pelkkää olskool suamirokkii, yks kuuntelee rob zombiee, loput kuuntelee kissäfämmää tai enerjiä..
Mitä mä teen?*uuh*
NP:Velvet acid christ: there is no god



Hanki uusia kavereita *vink* *nauru*
-xx-

Posts: 5,001

#3209 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Itis:
*lonks* one two, one two -testing, testing. -näyttää siltä että täältä itseni löydän.


:/ ja *hali* .... sekaan sitten vaan, jos siltä tuntuu *piis*

--
kiitos ja anteeksi ^^

andi--

Posts: 1,381

#3210 • • andi-- lunttu
Hmm.. Tätä samaa päivästä päivään. Kaipaisin kyl ehkä välillä vähän vaihtelua, pirun tylsää nukkua joka yö yksin liian isossa sängyssä... *uuh*

--
- RAAH -

noena

Posts: 3,138

#3211 • • Edited noena first breath after coma
--

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#3212 • • Nancy Guest
Minäkin ilmottaudun sinkuksi. Oikeastaan oon sitä ollu enemmän tai vähemmän jo kolmisen vuotta...Hetki sitten etsin oikein toden teolla vakaata parisuhdetta, mut sain niskaanin vaan paskaa. Nyt ei vois vähempää kiinnostaa seurustelu. Sinkun elämä sopii mulle. Saa tehdä tuhmuuksia niin paljonku haluaa, eikä ole tilivelvollinen kellekkään...*vink*
Avatar
#3213 • • Enkeli Guest
Nyt alkaa elämä pikkusen helpottaa, ei tää sinkkuna oleminen vissiin oo kuitenkaan niin kamalaa *plur*
Avatar
#3214 • • Nancy Guest

Enkeli:
Nyt alkaa elämä pikkusen helpottaa, ei tää sinkkuna oleminen vissiin oo kuitenkaan niin kamalaa *plur*



On vaikee erota jostain rakkaasta henkilöstä...*lohduttel* mut usko mua, sinkkuna on ihan kivaa...*joo*
Avatar
#3215 • • HRDance Guest
mä hyppään täältä pois intoa enemmän ku täynnä *hymy* *sydän**plur**sydän*
Avatar
#3216 • • pia^^ Guest
Ite ollu vast vähä aikaa sinkku ja kyll huomannu et kaivannu ku saa vaa mennä ja olla, ei oo riippuvainen toisest ihmisest *jiihaa*. Mutta toisaalta pakko myöntää, että iltaisin kaipaa miestä kainaloo *sydän*. Nyt sinkkuillaa jonkin aikaa ja sit taas otetaa joku poitsu kainaloo, ku löytyy sellanen, joka siin viihtyy *hali*
Optik

Posts: 1,691

#3217 • • Optik Piikkisika/Outopallo
.... *nyyh*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

wallu

Posts: 125

#3218 • • wallu
Voisin oikeastaan nyt pikkuhiljaa poistua tästä luukusta, kun löyty tuo elämäni nainen *plur**sydän*
Saa nähä kuinka pian takas *nauru*
Tronica

Posts: 60

#3219 • • Tronica
vähän vaikuttas siltä että tänne tupsahdin *ding*

--
©Tronica

Duris

Posts: 677

#3220 • • Duris lil L
jooh, pitää sit varmaa lähtee metsästää jotai günthereit,
ei kauheen vahvasti taas mee :D

*straßenbahnin alle heittäytyil*

--
*pupu*