hardstyle:
Ps. yks onkelma, auttakaa:
Mun ykskään kaveri ei kuuntele samaa musaa kun mää (eli hc, trancecore, freeform, gabber, hardnrg, hardtrance, ebm, industrial, muutkin genret menee), eil tanssimusaa ylipäätänsä. Yks kuuntelee pelkkää olskool suamirokkii, yks kuuntelee rob zombiee, loput kuuntelee kissäfämmää tai enerjiä..
Mitä mä teen?
Tervetuloa veneeseen! Mulla on ihan sama juttu. Parin frendin trance rajoittuu johonkin DJ Sammyn Heaveniin ja Kate Ryanin Desenchantteen*lmao* Loput on samanlaisia, kuin itse kuvailit. Muutama wannabe-raprap-nigga onneksi löytyy... Ja eniten jurppii, että ne ei pysty millään tajuamaan bilepukeutumista. Heti kun yrittää olla vähän genren hengessä mukana, niin ollaan dissaamassa: \Joo vittu näytätte ihan hinteiltä\ tms.
Antaisivat edes mun nauttia tästä, vaikka itse eivät sitä nähtävästi pysty tajuamaan... Ja tuttavapiiristäni ei varmaan löydy yhtään muijaa, edes sietäisi trancea... Onneksi te arvon bilenaiset pelastatte minut joka kerta kun lähdetään bilettämään, olette kaikki joka kerta niin kauniina*iloinen*