19,912 posts, 996 pages, 9,419,395 views
[Nuclear]:
---
Mikki:
Oon huomannu saman. Ja pitäis täs rentuks itekki muuttuu
---
Pah, ne naiset jotka ei käytöstapoja arvosta voi palata takas niihin luoliin renttujensa kanssa...
¨

Displacer:
Vaikka onkin kuinka herrasmies niin kyllä sitä aina välillä voi naisille jotain ehdotellakin niin alkaa ehkä jotain tapahtumaankin. <<neuvo jota en tosin itse osaa oikein noudattaa

Mikki:
---
Displacer:
Vaikka onkin kuinka herrasmies niin kyllä sitä aina välillä voi naisille jotain ehdotellakin niin alkaa ehkä jotain tapahtumaankin. <<neuvo jota en tosin itse osaa oikein noudattaa
---
...ja tässä vaiheessa kuvioon astuu... *fanfaari* UJOUS

) ei todellakaan ole ujoja ja sit niittenkaa on naisien helpompi edetä *mietiskelee*

Lene:
Olikohan tossakin nyt suuri muutos?
Kun se vittuilee niin se välittää ja on kiinnostunut?
Vaiko silloin ei tunne itseään niin yksinäiseksi, kun joku on vittuilemassa?
Hmm. Annas kun mietin.. Niin, ehkäpä mulla on vähemmän yksinäinen olo, vaikka tässä notkun koneella, hörpin aamukahvia ja odotan yksin että kämppis soittais, tai joku ees, ja tämä \"ongelmakin\" tuntuu heti vähäpätöisemmältä, kun joku ventovieras minua ja mun tilannetta tuntematon vittuilee siellä kaukana asiasta, joka ei edes koske häntä itseä. Yeah. Kiitos siitä. (Taisit muuten olla sinä kun aloit Kevätkilonpudotus-topicissakin neuvoon mua? Oli muuten niin
-kommentti etten vaivautunut edes vastaamaan, sori. Me ei kai vaan liplatella ollenkaan samoilla aaltopituuksilla..)
-sekä hyvässä että pahassa.