19,912 posts, 996 pages, 8,104,211 views
hallucinogen:
---
puputyttö:
täällä sitä ollaan oltu jo...hmmm...odotas ku lasken ...1vuos ja 7kk...ohhoh..
---
Taidat olla kovin vaativa koska varmasti ottajia löytyy
puputyttö:
Vaativa tai en, en mä halua rupee seurustelee ellen ole ihastunut.
Epailija:
---
puputyttö:
Vaativa tai en, en mä halua rupee seurustelee ellen ole ihastunut.
---
No ainakaan tuon takia kukaan tuskin ketään alkaa vaativana pitää. Ihastuminen on IMO minimivaatimus seurustelun aloittamiselle ja toisaalta jos on ihastunut, niin osa muista vaatimuksista saattaa hyvinkin helposti unohtua. Eli vähän kärjistäen voi sanoa, että paras ja ainoa syy alkaa seurustella on (molemminpuolinen) ihastuminen.
Edit: Typoja korjattu
[muokattu 21.1.2004 22:00]
puputyttö:
Aivan.
Ja ehkä sitä pitäisi selventää että tarkoitin myös sitä etten ole sellainen että seurustelisin jonkun kanssa vain sen takia että minulla olisi poikaystävä. Olen mieluummin yksin ja venailen että joku päivä natsaa. Ei tämä ehkä nyt niin selventävää ollut...*iihhih*
Cera:
Tuntuu kyl vähän typerältä ajatella että joku seurustelis vaan seurustelun vuoksi.
En tunne sellaisia ihmisiä. Kait niitäki kuitenki sitte on.
Puputyttö:
Ja ehkä sitä pitäisi selventää että tarkoitin myös sitä etten ole sellainen että seurustelisin jonkun kanssa vain sen takia että minulla olisi poikaystävä. Olen mieluummin yksin ja venailen että joku päivä natsaa. Ei tämä ehkä nyt niin selventävää ollut...*iihhih*
siveys:
Eli jos on pohjalla eikä voi mennä enää alaspäin ei ole mitään hävittävää, mutta jos on tyytyväinen elämäänsä ja sitten menee rakastumaan, menettää rakkkaansa, masentuu ja elämällä ei tunnu enää olevan mitään merkitystä eikä osaa tuntea iloa tarpeeksi pitkään aikaan niin voidaan nähdä, että kyseinen yksilö on menettänyt rakastumisensa johdosta.
Toisaalta asiaa voidaan tarkastella siltä näkökulmalta, että mikäli rakastut johonkin ihmiseen ja tämän seurauksena jätät ns. muut vaihtoehdot kokeilematta niin silloin menetät mahdollisesti paljon paremman ihmisen, jota et nykyisen huonon vaihtoehdon jätettyäsi enää a) tapaa tai b) voi muusta syystä X saada.
Tällaisten asioiden spekulointi on kuitenkin usein varsin mieletöntä kun tulevaisuutta ja sen käänteitä on varsin vaikea ennustaa. Lisäksi tällaisten spekulaatioiden yhteydessä täytyy olla erittäin hyvin selvillä siitä mikä itseä liikuttaa ja kuinka paljon. Esim. täytyy olla varsin tietoinen siitä kuinka paljon kipua ja tuskaa voi kärsiä jonkin hyvän asian takia voidakseen edelleen sanoa päässeensä ns. plussan puolelle - tässäkin kuitenkin on hyvin suuria yksilöllisiä eroja.