SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,834,112 views

Avatar
#11421 • • Edited ALIEN Guest

KooKie, 25.11.2006 17:25:
Eikö kantti riittänyt "suomentamaan" enää sitä kakkososaa. ;D



mä voin "kääntää" noi sulle kehonkielellä ;) :P <3 :P <3 :PPPP
Jocular

Posts: 1,359

#11422 • • Jocular Janni
No ni. Jään sit kotii. Ootte tommosia. Teijän vika!

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jocular

Posts: 1,359

#11424 • • Jocular Janni

ALIEN, 25.11.2006 23:00:
Oma koti kullan kallis *sydän*



Joo saa mököttää ja haukotella ja voida pahoin ihan issessee *vink* krapula ja vapina, tuijotan vessan seinää..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#11426 • • Equalizer Guest

Jocular, 25.11.2006 22:57:
No ni. Jään sit kotii. Ootte tommosia. Teijän vika!



Ni me ollaan just tämmösiä
Avatar
#11428 • • cjet Guest
*purr*
AndyE

Posts: 129

#11429 • • AndyE
soittivat dj:t todella pätevää settiä *jiihaa*

harmi vaan, että suomen bilekansa ja ennenkaikkea ne sinkut teki oharit. Ei ollu liikennevalopukeutumisesta tietoakaan ja muutenkin tuntu et tanssilattialla oli kutemassa kaikki avioparit jo valmiiks, voi jestas.


No, oli kuitenki niin kiva tamputella et jäi kiva fiilis. Tarttis sen vaimon vaa viel *uuh*

--
It's not about the size of the dog in the
fight, it's about the size of the fight
in the dog.

Avatar
#11430 • • cjet Guest

AndyE, 26.11.2006 05:08:
soittivat dj:t todella pätevää settiä *jiihaa*

harmi vaan, että suomen bilekansa ja ennenkaikkea ne sinkut teki oharit. Ei ollu liikennevalopukeutumisesta tietoakaan ja muutenkin tuntu et tanssilattialla oli kutemassa kaikki avioparit jo valmiiks, voi jestas.


No, oli kuitenki niin kiva tamputella et jäi kiva fiilis. Tarttis sen vaimon vaa viel *uuh*



Nyt soot erehtyny kännissäs. Tää on sinkkuluukku-topic. Ei sinkkuluukku-bileet topic. *vink* *nauru*
Ja ps. ihan rehellisesti, siel ois voinu viihtyäkki siel "bileissä" mutku nekkeri yritti varastaa mun juoman. Oli aika lähellä etten ollut väkivaltainen rakkaus-bileissä nii! Iha ihme porukkaa, nii! *lmao*
Juhgu

Posts: 7,921

#11431 • • Juhgu Virnistelijä
Palautteet pippaloista kannattanee laittaa tähän ketjuun :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Siren

Posts: 826

#11433 • • Siren Seinäruusu
Tää nyt on ehkä vähän epätoivosta, mut teen tän silti.. Niin että jos joku sattuis tuntemaan seuraavan kuvauksen omaavan henkilön:

Hän oli eilen sinkkuluukku bileissä, vihree paita ja musta puvuntakki päällä. Lisäksi hänellä oli koru kaulassa, jossa muistaakseni oli risti. Tummat hiukset ja oli töissä tuolla, tosin en oo varma mitä hän siellä teki. Niin ja mies *pepsodent**pepsodent*

Nii mun tuuria, et kerranki ku uskallan jotakuta lähestyä, ni sit tää häviää ja mun pitää lähtee himaan migreenin takii *toktok*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avatar
#11434 • • cjet Guest

Siren, 26.11.2006 11:29:
Tää nyt on ehkä vähän epätoivosta, mut teen tän silti.. Niin että jos joku sattuis tuntemaan seuraavan kuvauksen omaavan henkilön:

Hän oli eilen sinkkuluukku bileissä, vihree paita ja musta puvuntakki päällä. Lisäksi hänellä oli koru kaulassa, jossa muistaakseni oli risti. Tummat hiukset ja oli töissä tuolla, tosin en oo varma mitä hän siellä teki. Niin ja mies *pepsodent**pepsodent*

Nii mun tuuria, et kerranki ku uskallan jotakuta lähestyä, ni sit tää häviää ja mun pitää lähtee himaan migreenin takii *toktok*



Ei me tunnisteta. Sorry. Oot ikisinkku viel seuraavat kaks vuotta. *vink* *nauru*
Siren

Posts: 826

#11435 • • Siren Seinäruusu

cjet, 26.11.2006 12:03:
---

Ei me tunnisteta. Sorry. Oot ikisinkku viel seuraavat kaks vuotta. *vink* *nauru*



Mitä kahen vuoden päästä tapahtuu? :P

Musta tuntuu, et mä oikeesti jätän pokailun niille, jotka sen osaa. :D

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Siren

Posts: 826

#11437 • • Siren Seinäruusu

cjet, 26.11.2006 12:18:
---

http://reminder.ton.tut.fi/

Nii mäki. *nauru* Soon paljo kivempaa olla pokattava kuin pokailla. *tirsk*



Oikeesti kyrsii koko touhu :D Mieti nyt, mä keräsin jotai tunnin rohkeutta, et uskalsin sanoa tälle suloiselle ees jotai tyhmää, ni sit käy näin :D suakeli :D

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Avatar
#11438 • • cjet Guest

Siren, 26.11.2006 12:20:
---
cjet, 26.11.2006 12:18:
---

http://reminder.ton.tut.fi/

Nii mäki. *nauru* Soon paljo kivempaa olla pokattava kuin pokailla. *tirsk*

---


Oikeesti kyrsii koko touhu :D Mieti nyt, mä keräsin jotai tunnin rohkeutta, et uskalsin sanoa tälle suloiselle ees jotai tyhmää, ni sit käy näin :D suakeli :D



Voi pientä. *lohduttel* Elä ota nii tosissaan tota touhua nii ei harmita. *nauru*
Avatar
#11439 • • Dorka Guest
ah, tänne pitää tulla nauttimaan oltavista.
KooKie

Posts: 4,338

#11440 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 25.11.2006 22:56:
mä voin "kääntää" noi sulle kehonkielellä ;) :P <3 :P <3 :PPPP


Jään innolla odottamaan, miltä se tuntuis! Eiku siis miltä se näyttää... Eikun mitä sanot... Tai mitä käännät... Eikun thäh?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!