SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,842,754 views

Epailija

Posts: 5,636

#2841 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Silencio:
Älä yllytä! Multa saattais tulla sivukaupalla tekstiä miten kamalia ihmiset (naiset) osaavat olla. *nauru*



Niin just. Pimitä vain ne kaikista mehukkaimmat jutut. *hmph**hih*

Lene:
Tää tarvitsee nyt (pidemmän puoleisen?) pakkoloman suhteista ja miehistä, vaikka se ei hyvältä tuntuisikaan. *burn out* Huomaa mm. jo siitä, että vaikka tulisi kuinka hyvännäköinen mies vastaan niin ei tapahdu minkäänlaista reaktiota. *iihhih*



Mitä tapahtuu, jos vastaan tulee vaikka kuinka kiva ja älykäs mies? *ding* Vai eikö noilla ominausuuksilla ole väliä? *vink*

Saas nähdä miten pitkäksi oma ”loma” venähtää. Ensin pitäisi toipua vanhasta suhteesta, ettei vahingossakaan aloita seurustelemaan vääristä syistä, ja sitten vielä pitäisi 1. löytää joku johon ihastua ja 2. käydä niin, että tämä ihastuisi minuun. Edellisellä kerralla pelkästään kohtien 1. ja 2. (samanaikaiseen) täyttymiseen meni yli 23 ja puoli vuotta, joten... Noh. Eläkkeellä sitä sitten on saatana ainakin aikaa seurustella! *dissaa**hih**nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Amma

Posts: 2,383

#2842 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Epailija:
Eläkkeellä sitä sitten on saatana ainakin aikaa seurustella! *dissaa**hih**nauru*


Voi Epis kulta.. *hali* Kyllä se siitä. Suuntaan tai toiseen. Tai ihan miten vaan jos vaikka kuitenkin jotenkin joskus. *ding* *joo*

--
*etsiskel*

hallucinogen

Posts: 8,190

#2843 • • hallucinogen Edain

Epailija:
Eläkkeellä sitä sitten on saatana ainakin aikaa seurustella! *dissaa**hih**nauru*



Siinä vaiheessa kun oot valmis fyysikko niin vetäydyt pieneen koppiisi miettimään syntyjä syviä ja unohdat jo naisten olemassa olon, ehkä sut on siunattu *vink*

--
pikku-*possu*

Avatar
#2844 • • kelasin Guest
hihii, imuroin just sinkkuelämää sarjan 5. tuotantokauden *pahis*
sitä ei kai oo viel näytetty suomes?
lostgone

Posts: 2,493

#2845 • • lostgone

Amma:
Minkälaisiin naisiin miehet sitten ihastuvat/ rakastuvat, jos naiset edellä olevien esitysten perusteella kapsahtavat kusipäihin?
*täh*


Jos katon menneisyyttä, ni selkeästikin oon taipuvainen kiinnostumaan ongelmallisista, vahvoista persoonista, joiden mielialat vaihtuvat varmasti yhtä nopeasti q minunkin.. (ja heitä minä tunnetusti kerään myös puoleeni).Ei ainakaan voi olla varma mitä seuraavax aina tapahtuu.. Ei kai mikään yllätys et viihdyn välillä ihan hyvinkin täällä topicissa.. *juonittel**sydän**juonittel*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Epailija

Posts: 5,636

#2846 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Amma:
Voi Epis kulta.. *hali* Kyllä se siitä. Suuntaan tai toiseen. Tai ihan miten vaan jos vaikka kuitenkin jotenkin joskus. *ding* *joo*



*nauru* Joo. Kiitos. *hali**Iloinen*

hallucinogen:
Siinä vaiheessa kun oot valmis fyysikko niin vetäydyt pieneen koppiisi miettimään syntyjä syviä ja unohdat jo naisten olemassa olon, ehkä sut on siunattu. *vink*



Itse asiassa mun pitäisi varmaan jo nyt vetäytyä siihen pieneen koppiin miettimään niitä syntyjä syviä, jos haluan jossain vaiheessa valmistua. *vink* Ja tällaista pakanaa millään siunata... *nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#2847 • • hallucinogen Edain


Amma:
Minkälaisiin naisiin miehet sitten ihastuvat/ rakastuvat, jos naiset edellä olevien esitysten perusteella kapsahtavat kusipäihin?
*täh*



Mun mielestä naisella pitää olla mielipiteitä mutta myös taito kuunnella, en voi sietää sellaisia jotka alkavat huutaa juupas/eipäs tyyliin tai lopettavat järkipuheen kuuntelemisen.
Tietysti jos toinen viehättää ulkoisesti niin se edesauttaa varmasti mutta nykyään ei pahemmin tunne tollasia ihastumisia *ding*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#2848 • • hallucinogen Edain

Epailija:
Itse asiassa mun pitäisi varmaan jo nyt vetäytyä siihen pieneen koppiin miettimään niitä syntyjä syviä, jos haluan jossain vaiheessa valmistua. *vink* Ja tällaista pakanaa millään siunata... *nauru*



Älä nyt, ei jumalallakaan taida vaimoa olla et jos se kokee katkeruutta naisia kohtaa ja myötätuntoa meitä yksinäisiä miehiä kohtaan *vink*

--
pikku-*possu*

Riku

Posts: 3,187

#2849 • • Riku The Little Prince

Lene:
Älykästä miestä ei olekaan ollut vielä kumppanina. *nauru* Ihmekös, ettei ole mikään toiminu. *vink*

You might be on to something here.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Amma

Posts: 2,383

#2850 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

hallucinogen:
..lopettavat järkipuheen kuuntelemisen...


*tipahtaa tuolita ja nauraa kippurassa lattialla*
Ohhoh. *nauru*
(Olipas epäkorrekti reaktio meikäläiseltä. Tsorge. *iihhih*)

--
*etsiskel*

Epailija

Posts: 5,636

#2851 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
Älykästä miestä ei olekaan ollut vielä kumppanina. *nauru* Ihmekös, ettei ole mikään toiminu. *vink*



*nauru* Juu no harvemminhan sitä satuolentojen kanssa tulee seurusteltua. *vink* Mutta kuten pHaze sanoikin jo, niin ei tuo tosissaan hirveän kaukaa haettu ajatus ole.


No onneksi mulla ei ole pelkoa, että alkaisin seurustelemaan vääristä syistä, kun olen alkanut kammoksumaan koko ajatusta seurustelusta. Omien kokemuksien vuoksi tietenkin, jotka ovat jokseenkin vääristäneet koko asian.



Ikävää jos noin on käynyt. On se seurustelu kuitenkin parhaimmillaan ihan hemmetin mukavaa, vaikka ei olisikaan taipuvainen sellaiseen ruusunpunaisessa unelmassa elämiseen.


Mutta sitä onnea ei kauaa kestänyt. *uuh* Noh, ehkä musta nyt sitten tulee jonkinlainen uranainen, joka keskittyy pelkästään uraansa. Wishful thinking. *nauru*



Kohtalotoveri. *lohduttel* Uranaiseksi minusta ei ole, mutta ehkä sitä jotain keksii, johon tarvittaessa voisi keskittää tarmonsa ja unohtaa kaikenlaiset ihmissuhteet. Nimim. Tuleva maailman lihavin mies *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Amma

Posts: 2,383

#2852 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Epailija:
On se seurustelu kuitenkin parhaimmillaan ihan hemmetin mukavaa


Kokemuksen syvällä rintaäänellä? Ei vissiin..

Uranaiseksi minusta ei ole, mutta ehkä sitä jotain keksii, johon tarvittaessa voisi keskittää tarmonsa ja unohtaa kaikenlaiset ihmissuhteet.


Etkös sä tee ”sitä kaikkea muuta” jo yli 20 vuoden kokemuksella?
Ja maailman lihavinta susta ei saa tekemälläkään.. Susta tulee ehkä sitten maailman notkein, tamppaavin ja fiksuin fyysikko tai jotain. *joo*

Olenpas mä tänään ilkeä. *kivatsulle* (Siis kivat mulle..) Ja *hali* Epikselle.

--
*etsiskel*

-xx-

Posts: 5,001

#2853 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Lene:
Mutta kivoista ja älykkäistä miehistä tulee hyvä mieli ja fiilis, kun sellaisia tapaa - missä tahansa siis. Älykästä miestä ei olekaan ollut vielä kumppanina. *nauru* Ihmekös, ettei ole mikään toiminu. *vink*


Jepjep ... älykkyys kun ei valitettavasti näy päällepäin niin ei välttämättä huomaa nähneensä jossain joskus ohimennen älykkään miehen! *hih*
Hyvännäköiset sen sijaan huomaa, mutta minäkään en enää oikein jaksa kiinnittää niihin huomiota. Tai no, niitä voi kyllä ihailla turvallisen välimatkan päästä *kuolaa*
Sinänsä ikävää, että joskus voi jäädä joku fiksu ja hyvännäköinen tapaus huomioimatta, koska ajattelee että se on kuitenkin varattu/tyhmä/tylsä/ei kiinnostunut minusta/jotain muuta oleellisesti sopimatonta *justjoo*

Kehoitan kokeilemaan älykästä miestä, tai vähintäänkin älyllisesti tasavertaista *vink*
Eihän mitään yksinkertaista tapausta kovin kauaa jaksa (?) ... tai tuokin riippuu ehkä henkilöstä.

--
kiitos ja anteeksi ^^

hallucinogen

Posts: 8,190

#2854 • • hallucinogen Edain
No kyllähän sen aika nopeasti huomaa liikkuuko päässä yhtään mitään. Ja joskus olemuksesta voi päätellä jotain suuntaa antavaa ihmisen ”älykkyydestä”

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#2855 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Totta nuokin possun sanat *joo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Epailija

Posts: 5,636

#2856 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Amma:
---
Epailija:
On se seurustelu kuitenkin parhaimmillaan ihan hemmetin mukavaa
---
Kokemuksen syvällä rintaäänellä? Ei vissiin..



Nimenomaan sillä. Kyllä se edellinen (ja toistaiseksi ainoa) parisuhde oli elämäni parasta aikaa, vaikka olenkin tämmöinen stressaaja ja tunteiden Tanska. Ei kai sitä muuten harmittaisi, että se loppui aivan liian lyhyeen...


Etkös sä tee ”sitä kaikkea muuta” jo yli 20 vuoden kokemuksella?
Ja maailman lihavinta susta ei saa tekemälläkään.. Susta tulee ehkä sitten maailman notkein, tamppaavin ja fiksuin fyysikko tai jotain. *joo*

Olenpas mä tänään ilkeä. *kivatsulle* (Siis kivat mulle..) Ja *hali* Epikselle.



En mä sen 23:n ja puolen vuoden aikana ollut ihmissuhteita unohtanut. Ne eivät vain osuneet minun kohdalleni. *hymy* Ja maailman lihavimman musta saa nimenomaan tekemällä - tosin myönnettäköön, että se vaatii ihan hemmetisti töitä. *nauru* Fiksuin fyysikko olisi kiva olla, mutta siihen eivät rahkeet riitä. Parhaimmassa tapauksessa musta tulee rivifyysikko; tavallinen puurtaja joka ei koskaan saa sitä kaipaamaansa Nobelia. *joo*

Niin ja et sä pölö ole ilkeää nähnytkään. *hali*

Edit: Typoja korjattu

[muokattu 17.1.2004 16:32]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

silencio

Posts: 401

#2857 • • silencio el

hallucinogen:
No kyllähän sen aika nopeasti huomaa liikkuuko päässä yhtään mitään. Ja joskus olemuksesta voi päätellä jotain suuntaa antavaa ihmisen ”älykkyydestä”



Joo, kyllä sen yleensä huomaa aika nopeasti että onko siellä päässä mitään kun hetkisen juttelee. Tietty sen tilanteen missä juttelee on hyvä olla sellanen että siinä ei ole liikaa häiriötekijöitä, aika usein kyllä on....
Ja kyllä olemuksesta voi päätellä aika paljon. Ainakin luulen pystyväni siihen. Luotan aika pitkälle ihan puhtaaseen tunteeseen ja aavistukseen noissa asioissa. Ja tuntuu että usein osuu oikeaan. Ei aina tosin. On sitä tullut joskus erehdyttyä suuntaan sekä toiseen oikein kunnolla....

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

kilobitti

Posts: 2,419

#2858 • • kilobitti 1-2-3 techno

-xx-:
Kehoitan kokeilemaan älykästä miestä, tai vähintäänkin älyllisesti tasavertaista *vink*
Eihän mitään yksinkertaista tapausta kovin kauaa jaksa (?) ... tai tuokin riippuu ehkä henkilöstä.



Hmm...riippuuko? Itse ainakaan jaksa uskoa ollenkaan siihen, että seurustelisin itseäni moninverroin tyhmemmän kanssa....voisin mahdollisesti itse seurutstella moninverroin mua fiksumman (johon ei kyllä hirveästi vaadita*hih*) kanssa, mut sillon se tuskin jaksais mua. Vois tulla itsellekkin vähän tyhmä olo...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Amma

Posts: 2,383

#2859 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Itse asiassa se todellakin riippunee henkilöstä, koska luulen maailmassa olevan tyyppejä, jotka haluavat tuntea itsensä fiksuiksi elämällä tyhmemmän kanssa tai vierelleen ulkonäöltään miellyttävän/ upean tms. tyypin, jolta aivot puuttuu - sellaisen edustuskumppanin, jota on kiva näyttää kavereille. Rahakin riittänee hyväksi motiiviksi joissakin tapauksissa..
Syitä on varmasti vielä muitakin, mutta nää tuli nyt ensimmäisinä mieleen.

(Meitä on sen verran monta miljardia pomppimassa tän pienen pallon päällä, ettei mitään asiaa kannattane yleistää, muttei toisaalta myöskään sulkea vaihtoehtoja pois..)

--
*etsiskel*

kilobitti

Posts: 2,419

#2860 • • kilobitti 1-2-3 techno

Amma:
jotka haluavat tuntea itsensä fiksuiksi elämällä tyhmemmän kanssa tai vierelleen ulkonäöltään miellyttävän/ upean tms. tyypin, jolta aivot puuttuu - sellaisen edustuskumppanin, jota on kiva näyttää kavereille. Rahakin riittänee hyväksi motiiviksi joissakin tapauksissa..



Puhut viisaasti*joo* Silti en ole täysin samaa mieltä, johtuen lähinnä siitä näkemyserosta että mun on vaikea mieltää (tai en ainakaan haluaisi) minkäänsortin hyväksikäyttösuhdetta _toimivaksi_ suhteeksi. Mut juu, toisille se riittää, ja jos molemmat ovat tyytyväisiä niin mikä siinä. Onhan meitä joka lähtöön...

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993