puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,040,160 views

Hotblood

Posts: 387

#381 • • Hotblood

W:


Herran jestas....nyt oli kyllä VÄHÄN yleistetty heitto....muista että monet miehet vetää yli 200kg kyykystä tosta vaan, niin ajatteleppa tekiskö hyvää kiskoa jollain 160-170kg ilman vyötä! *ding* (ei tosiaankaan) eli ehkä ihan hyvä neuvo, kunhan kysymyksessä ovat naisten kilot, eli reilusti alle sata. Kaiken lisäksi keskivartalo esim mulla, on juuri se jota viimeiseksi haluan kasvattaa, eli todella suorassa, ilman selälle kaatoa kyykkyjä vyön kera, ole!



Nyt myös taidat itse yleistää. Vaikket itse haluaisikaan vahvaa keskikroppaa niin toiset saattavat treenata esim. enemmän voimanhankinta mielessä, jolloin kannattaa tehdä ilman vyötä raskaatkin liikkeet, jotta keskikroppakin vahvistuu eikä jää heikkoja lenkkejä. Monet modernit voimanostosysteemit korostavat keskivartalon treenaamista ja vyön ja muidenkin tukien käyttämistä vain kisoissa/maksiminostoissa. Itse kyykkäilen pitkälle toistasataa ilman vyötä, eikä selkä ole todellakaan se joka hyytyy ensimmäisenä. Eikä se keskikroppa silti mikään paksu ole *vink*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Hotblood

Posts: 387

#382 • • Hotblood

Elwira:
Kultin kanssa samalle salille niin on kivaa kun on sitten yhteistä aikaa ja yhteistä kivaa, kun molemmat tykkää samasta lajista *iloinen* On se kivaa saada salillekkin seuraa.



Tää on NIIN totta. Voi meitä onnenkoiria *plur*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Avatar
#383 • • GoA Guest
On se saatana. Tässä kun himassa "keräilee agrea" kuuntelemalla hieman rankempaa musiikkia niin kaikki fiilikset sitten pilaantuu ku salil o jotain kiss fm musaa. Ja joo mp3-soitin ois ihan hyvä mutta eipä viitti sellaseen sijoittaa kuitenkaan. *igor*
W

Posts: 1,049

#384 • • Edited W
Meikä on syksyn edetessä päättänyt for good vaihtaa kehonrakennuksen puhtaaseen fitness ruppanan elämään, eli punttia olen enää tehnyt kaksi kertaa viikossa, aerobista jopa 7 kertaa viikossa, eri muodoissa. Tuloksena painoni on tippunut 76kg:n tähän mennessä, ja lihakset tietysti pienentyneet armottomasti, mutta mielestäni kuitenkin tämä on vain positiivista. Halluissa kuulinkin kahden klubarilaisen sanovan toisilleen, tuolla toi ”wanna be kehonrakentaja menee” , ja sen suoristan nyt: Minä en halua missään nimessä näyttää kaksisataa kiloiselta broilerilta, piste. Kuitenkaan en ala anorektikoksikaan, vaan tavoitteeni on tuolla menshealthin kansikuvapojan paikkeilla....mitäs muiden treeneihin kuuluu? *nauru*

ps. Keväällä painoni oli n.90kg nyt -> 76kg, eli 14kg pois....hyvä on fiilis! *hihu*
Hotblood

Posts: 387

#385 • • Hotblood

GoA:
On se saatana. Tässä kun himassa ”keräilee agrea” kuuntelemalla hieman rankempaa musiikkia niin kaikki fiilikset sitten pilaantuu ku salil o jotain kiss fm musaa. Ja joo mp3-soitin ois ihan hyvä mutta eipä viitti sellaseen sijoittaa kuitenkaan. *igor*



Osta joku halpa ja pienimuistinen, johon mahtuu yhdessä treenissä tarvittava mättö... Itellä toi soitin pelastanu monet treenit koulun salilla kun radioasemat soi ja Hankenilaiset tjsp juttelee purjehtimisesta sarjojensa aikana *taputapu*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Hotblood

Posts: 387

#386 • • Hotblood

Avernian:
---
W:
mitäs muiden treeneihin kuuluu? *nauru*

---
Motivaatio lähteä aamuaerobiselle on yleensä aika maassa, jolloin mitään ei tapahdukaan. Ja illalla kotiin tullessa on aina nälkä, joten syöminenkin on ihan persiillään.



Motivaatio aamuaerobiseen löytyy jos kisaat ja mietit sitä kilpailutilannetta... Hiki säästää verta *grr* Nimim. been there, nykyään aamulenkit paljo nihkeempiä...

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

W

Posts: 1,049

#388 • • Edited W

Hotblood:
---
GoA:
On se saatana. Tässä kun himassa ”keräilee agrea” kuuntelemalla hieman rankempaa musiikkia niin kaikki fiilikset sitten pilaantuu ku salil o jotain kiss fm musaa. Ja joo mp3-soitin ois ihan hyvä mutta eipä viitti sellaseen sijoittaa kuitenkaan. *igor*

---


Osta joku halpa ja pienimuistinen, johon mahtuu yhdessä treenissä tarvittava mättö... Itellä toi soitin pelastanu monet treenit koulun salilla kun radioasemat soi ja Hankenilaiset tjsp juttelee purjehtimisesta sarjojensa aikana *taputapu*



Meikä tilas juuri mp3 soittimen, jossa on valmiiksi 256mt muistia, ja siihen saa viellä lisättyä kameroinen muistikortteja, vaikka sellaisen 1024mt!!! lisäksi moisessa oli radio....hintaa oli joku 110-120 Eli mielestäni hyvä hinta, sillä katoin että esim 512 lisä muisti maksaa vain 67, ja sitten siinä on muistiakin aivan tarpeeksi! Moisen tuotteen löysin verkkokaupasta.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#389 • • Jusuplussa UG-///

W:
.mitäs muiden treeneihin kuuluu?



Itse asiassa hyvin on kulkenu. Vedin tollasen "voimaviikon" tossa (lyhyttä sarjaa ja vähän pidemmät palautukset) yllätyin, et voimaa oli tullu lisää aika paljon. No huomenna alkaa sit pumppailu taas ("pitkää" sarjaa ja lyhyet palautukset)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#390 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

W:
Meikä on syksyn edetessä päättänyt for good vaihtaa kehonrakennuksen puhtaaseen fitness ruppanan elämään, eli punttia olen enää tehnyt kaksi kertaa viikossa, aerobista jopa 7 kertaa viikossa, eri muodoissa.



koht muutat kumminkin mielesi *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

W

Posts: 1,049

#391 • • W

Hyzenthlay:
---
W:
Meikä on syksyn edetessä päättänyt for good vaihtaa kehonrakennuksen puhtaaseen fitness ruppanan elämään, eli punttia olen enää tehnyt kaksi kertaa viikossa, aerobista jopa 7 kertaa viikossa, eri muodoissa.

---


koht muutat kumminkin mielesi *hih*



Up yours....en enää koskaan. *vink*
Hotblood

Posts: 387

#392 • • Hotblood

W:
---
Hyzenthlay:
---
W:
Meikä on syksyn edetessä päättänyt for good vaihtaa kehonrakennuksen puhtaaseen fitness ruppanan elämään, eli punttia olen enää tehnyt kaksi kertaa viikossa, aerobista jopa 7 kertaa viikossa, eri muodoissa.
---
koht muutat kumminkin mielesi *hih*
---
Up yours....en enää koskaan. *vink*



Nää jutut on kyl kuultu aika monesti... tietenkään en voi väittää varmaks kun en luonnetta tunne tarkemmin mut... Lopettaminen on vaikeeta tässäkin asiassa *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

W

Posts: 1,049

#394 • • W

olliS:
---
Hotblood:
Nää jutut on kyl kuultu aika monesti... tietenkään en voi väittää varmaks kun en luonnetta tunne tarkemmin mut... Lopettaminen on vaikeeta tässäkin asiassa *nauru*

---
Myös sun suusta ;))



Mä oonkin ihan koukussa treenaamiseen, siksi vaihdoin puntin vain aerobiseen, en missään nimessä lopeta treenaamista....jumankekka kun on menny paikat kireäksi, kun tein esim tänäänkin 1t 50min pelkkää aerobista plus vatsat ja kyljet! *nauru*
Avatar
#395 • • ALIEN Guest

W:
---
olliS:
---
Hotblood:
Nää jutut on kyl kuultu aika monesti... tietenkään en voi väittää varmaks kun en luonnetta tunne tarkemmin mut... Lopettaminen on vaikeeta tässäkin asiassa *nauru*

---
Myös sun suusta ;))

---


Mä oonkin ihan koukussa treenaamiseen, siksi vaihdoin puntin vain aerobiseen, en missään nimessä lopeta treenaamista....jumankekka kun on menny paikat kireäksi, kun tein esim tänäänkin 1t 50min pelkkää aerobista plus vatsat ja kyljet! *nauru*



tuttu tunne, mut hajottakaapa selkänne niin vaihtuu ääni kellossa! *igor* :D
OlliS

Posts: 3,999

#396 • • OlliS Further

W:
Mä oonkin ihan koukussa treenaamiseen, siksi vaihdoin puntin vain aerobiseen, en missään nimessä lopeta treenaamista....jumankekka kun on menny paikat kireäksi, kun tein esim tänäänkin 1t 50min pelkkää aerobista plus vatsat ja kyljet! *nauru*


Noin pitkä aerobinen treeni on jo aivan liian pitkä... 30-40min kerrallaan on sopiva. Sitä voi sitten tehdä useamman kerran päivässä. Tossa mennään jo katabolian puolelle aika reippaasti..
W

Posts: 1,049

#397 • • W

olliS:
---
W:
Mä oonkin ihan koukussa treenaamiseen, siksi vaihdoin puntin vain aerobiseen, en missään nimessä lopeta treenaamista....jumankekka kun on menny paikat kireäksi, kun tein esim tänäänkin 1t 50min pelkkää aerobista plus vatsat ja kyljet! *nauru*

---

Noin pitkä aerobinen treeni on jo aivan liian pitkä... 30-40min kerrallaan on sopiva. Sitä voi sitten tehdä useamman kerran päivässä. Tossa mennään jo katabolian puolelle aika reippaasti..



Mulla kuule on niin hyvä kunto, että voin vääntää tollasen aerobisen vaikka 5 kertaa viikossa, eikä tunnu missään. Juoksin tosta 45minuuttia 10km/t ja loput vedin stepperissä. Osittain tietysti pidentynyt treenini johtui tuosta eräästä super hyvännäköisestä misusta, joka tuli viereeni steppailemaan ja pisti viellä puheeksi! *aplodit*
Kataboliaa en kuitenkaan pelkää, sillä vielläkin saa vaikka vähän lähteäkkin massaa.
OlliS

Posts: 3,999

#398 • • OlliS Further

W:
---
olliS:
---
W:
Mä oonkin ihan koukussa treenaamiseen, siksi vaihdoin puntin vain aerobiseen, en missään nimessä lopeta treenaamista....jumankekka kun on menny paikat kireäksi, kun tein esim tänäänkin 1t 50min pelkkää aerobista plus vatsat ja kyljet! *nauru*

---

Noin pitkä aerobinen treeni on jo aivan liian pitkä... 30-40min kerrallaan on sopiva. Sitä voi sitten tehdä useamman kerran päivässä. Tossa mennään jo katabolian puolelle aika reippaasti..

---


Mulla kuule on niin hyvä kunto, että voin vääntää tollasen aerobisen vaikka 5 kertaa viikossa, eikä tunnu missään. Juoksin tosta 45minuuttia 10km/t ja loput vedin stepperissä. Osittain tietysti pidentynyt treenini johtui tuosta eräästä super hyvännäköisestä misusta, joka tuli viereeni steppailemaan ja pisti viellä puheeksi! *aplodit*
Kataboliaa en kuitenkaan pelkää, sillä vielläkin saa vaikka vähän lähteäkkin massaa.


Enhän mä tässä sun kuntoasi ruvennut arvioimaan. Pointti oli vaan siinä, että jos tarkoituksena on optimoida lihasmassan kasvu ja rasvan poltto on tuo sinun harjoitusaikasi pitkä. Mutta tosiaan jos ei ole väliä lihasmassan lähtemisestä ei asialla sitten olekaan sen suurempaa merkitystä :) ja loppupeleissä laihtumisessahan on kyse vain syödyn ja kulutetun kalorimäärien välisestä negatiivisesta balanssista ;)
Avatar
#399 • • GoA Guest

Elwira:
Tämän päivän treeni *sydän* ja sit huomenna syvävenyttely illalla ja aamulla perfect body treenausta *hymy* Salitreeni ylihuomenna ja sit päivä taukoa. Kivaa urheilla dokaamisen sijasta *iloinen*



Tota venyttelyä ois hyvä harrastaa täälläkin mutta aina se unohtuu.. Mutta millasta on tuo perfect body-reeni?
Fyrisch

Posts: 4,525

#400 • • Fyrisch
Huomen taas treenailee pitkän tauon jälkee :) on vaa aina nii vaikeet raahautuu sinne, ja sit se vakio ”meen sit huomen mielummin”