ALIEN:
kunhan nyt ekaks hoitaa selän kuntoon yms...
Auts!

Tehäänkö niin että sä hoidat ne kauniit naiset niin mä lupaan treenata sunkin puolesta? Motivaationi on taas parempi näes kuin koskaan!!

1,909 posts, 96 pages, 1,127,384 views
ALIEN:
kunhan nyt ekaks hoitaa selän kuntoon yms...
W78:
Tehäänkö niin että sä hoidat ne kauniit naiset niin mä lupaan treenata sunkin puolesta? Motivaationi on taas parempi näes kuin koskaan!!
W78:
---
Timce:
Kertokaa mulle parhaat metodit/treeni farkkupeffan aikaan saamiseksi. Tuntuu polvet paukkuvan ja lonksuvan kun teen kyykkyä
---
Ei kyykky tee välttämättä hyvää persettä, usein liiankin suuren. Jos perseesi on pieni, silloin suosittelen kyykkyä, jos taas päin vastoin, ja liha siellä on pelkkää rasvaa, suosittelen enemmän aerobista harjoittelua. Lihakset kuitenkin tuovat pakaroihin mielyttävän pyöreyden, luuperse on aivan kamala, joten älä paastoa pakaroitasi puolityhjiksi etolan kasseiksi, vaan treenaa paljon ja nauti siitä. *heiii*
Ps, äläkä luule että selän ojennus laitteella saadaan tiukka peppu.....
ps2: kyllä jalkaprässikin ottaa ihan hyvin pakaroihin, jos jalat vain sijoittaa ihan ylös.
[muokattu 5.8.2004 19:27]
W78:
Oli muuten pakko lisätä tänne mielenkiintoinen artikkeli:
http://www.bk-sportsmag.fi/uimg/pdf/20031/22-25_koffein.pdf
Oma päivä annostukseni on kuitenkin suhteellisen alhainen: 400mg.
W78:
Muistakaa myös, jos siis haluatte puhtaasti, roinaamatta massaa, niin tutkimuksissa on osoitettu että elimistön oman kasvuhormonituotannon määrää saatiin lisättyä 20%:lla ottamalla arginiinia, lysiiniä, sekä glutamiinia jokaista 3g päivittäin.
Itse olen testannut, ja toimii..... lisäksi viellä 5g kreatiinia, ja joku laadukas massanlisäys juoma, niin voila! (ja sikana safkaa!) jota nyt voi vedellä ihan rauhassa myös palautukseen.....
W:
Muistakaa myös, jos siis haluatte puhtaasti, roinaamatta massaa, niin tutkimuksissa on osoitettu että elimistön oman kasvuhormonituotannon määrää saatiin lisättyä 20%:lla ottamalla arginiinia, lysiiniä, sekä glutamiinia jokaista 3g päivittäin.
Itse olen testannut, ja toimii..... lisäksi viellä 5g kreatiinia, ja joku laadukas massanlisäys juoma, niin voila! (ja sikana safkaa!) jota nyt voi vedellä ihan rauhassa myös palautukseen.....
salama jack:
Mömmöissä on semmonen vaikutus että ne pakkaa lihakset täyteen nesteitä ja tää tekee niistä suuremman näkösiä vähäks aikaa
Se on semmonen myyntikikka.
Sit ku ei syökään enää pirtelöitä niin turvotus laskee
Mut miks kiirehtii lihaskasvun kanssa? Mutsikin aina jauhaa että hiljaa hyvä tulloo! Mä uskon tohon täysin kokemuksen pohjalta.
Kun kokeilin viime vuoden puolella protskui ja parii hiilihydraatti pirtelöitä, toki tehon huomas ja lihakset turpos.
Sit kun alkoi tuloksii kalastaa liian voimakkaasti ja yli-innokkaasti niin loukkaantumiset lisäänty ja hyöty muuttui haitaksi.
yusu:
No kreatiini kerää nesteitä ja sitä kautta tulee sitä voimaa lisää
Mitä helvetin kikkaa tossa nyt on. Tolla tavalla kreatiini toimii
Mistäköhän pirtelöistä sä nyt puhut..jostain susta-oxy-dnp-piri söösseistä vai proteiini+hiilihydraatti -palautusjuomista?
Jos jotain tulosta oikeesti haluu, niin sen eteen pitää tehdä vitusti töitä. Ei ne lihat itsestään tule. Meijän salilla on paljon keski-ikäsiä äijiä, jotka treenaa samoilla painoilla sellasta hauskan näköistä egotreeniä. No ne ei oo kasvanu pariin vuoteen senttiäkään. Ne ehkä kans uskoo, et hiljaa hyvä tulee
No jos sä jotain maltoo kiskot koko ajan, nii kai sä turpoot, ku läskii ja nesteitä tulee ;-)
Ylikunto
yusu:
Mä ite syön ainakin kreatiinia koko ajan, nii sit ei nesteetkää lähe ;-) Tottakai voi treenaa kovaa vaikka ilman toista jalkaa, mutta miks ihmeessä ei ota kaikkea irti (=lisäravinteet) kun kerta siellä salilla käy?
Ehkä oot treenannu liian isoilla painoilla väärin, kun oot noita vaivoja saanut(?)
yusu:
Mä ite syön ainakin kreatiinia koko ajan, nii sit ei nesteetkää lähe ;-) Tottakai voi treenaa kovaa vaikka ilman toista jalkaa, mutta miks ihmeessä ei ota kaikkea irti (=lisäravinteet) kun kerta siellä salilla käy?
Ehkä oot treenannu liian isoilla painoilla väärin, kun oot noita vaivoja saanut(?)
salama jack:
Yusu,
Mun pari frendii junnaa samoilla painoilla sen takii ettei ne enää kasvais isommiks
Ehkä osa niistä egotreenaajista ei haluu kasvaa vaan kiinteytyy ja pysyy vireessä.
Kyllä ne lihakset surkastuu kun lopettaa treenin. Käytti kreatiinia tai ei
Mulla ei oo niin kiire lihaskasvun kanssa että riskeeraisin tulevaisuuden terveyden liian nopealla ja kovalla treenillä.
Varmaan olis täysin eri skene jos harrastaisin jotain kilpaa ja vois voittaa jotain muuta kuin hyvän terveyden ja ihanne kropan.
muutaman ortopedi reissun ja kuntosaliohjauksen jälkeen on löytyny se oikee tapa mulle treenata itteeni kohti tavoitetta.
Oliwer:
Parina viimeisenä talvena olen tehny tuon kreatiini tankkauksen myös ohjeiden mukaan.
Keväällä kun rupes taas kiristää vähän ja lisäämään aerobista ja jätti kreatiinin pois, lähti neste nopeasti pois, mutta iso osa meni voimia mukana.
Oliwer:
Nyt huomaa salilla taas että porukka on palaillut kesä-laitumilta.
Tiettyyn aikaan meidänkin sali pursuaa jos jonkinlaista treenaajaa. Hyvähän tuo että porukka kuntoilee..
Mutta välillä pistää korpee kun tulee salille, niin ilma on erittäin huono ku porukkaa on pirusti ja toinen on että kaikki laitteet ja paikat on aika miehitettyjä koko ajan. Kun on aatellu tekevänsä vaik penkkii niin kummassaki penkissä on jo monta tekemässä samalla, eikä messiin viitti enää änkee, varsinki jos ihan eri painoilla mennään..
Voihan sitä aina kyllä tehdä saman lihasryhmän vähän eri tyyliin ja eri laitteissa, mut ei sitä aina jaksais vaihella aikeitaan.
Toinen on että jotku jää laitteisiin könnää sarjojen välillä ja näin omii laitetta, pitkäänkin..
Mut sopu tilaa antaa tietty...