Mun frendi on siellä töissä niin tulee sielläki joskus käytyä
1,910 posts, 96 pages, 1,239,477 views
Mun frendi on siellä töissä niin tulee sielläki joskus käytyä
Marjanpoimija:
Eilen avattiin Pitskuun uus Finnbody ja voi että oli kyl upea sali. Uusia laitteita kymmenittäin tilaa yli 2000 m2 sekä loistavat saunat ja peseytymistilat.
Telkkarit katossa ja poppi pauhaa, on se niin mukava reenaa kun on kunnon sali ja hyvät laitteet. Treenimotivaatio on ihan toista luokkaa kuin jollain "kellari" salilla.
Tästä se lähtee ens kesän kehon muokkaus kausi....

Oliwer:
Mulla on ainakin ns. kulmasoutu levytangolla-liike saanu alaselän välillä aika ikävästi jumiin. Vaikka olen mielestäni liikkeen täysin oikein tehny, ja aina vyön kanssa., enkä edes millään älyttömillä kiloilla
toi tyyppi tekee vituiks ton liikkeen imo. Ite pyrin olemaan suht pystyssä, mutta kuitenkin niin, että latsit saa kunnon venytyksen ja kunnon rutistukset sitten ylhäällä.yusu
Kuinka alas lasket yläkropan? Rasittuuhan alaselkä tossa liikkeessä aika väkisin.. ja jos alla on vielä mavea
mave, leuanveto, kulmasoutu ja alatalja roox

...mutta salilla oli tahmeeta...

joskin käsitreenien johdosta tämäkin asia on korjaantunu aikalailla.
(no ei nyt ihan mut siis suhteutettuna jalkoihin...).
Dorka:
*clip

vaavu:
Tietääkö joku suunnilleen tuon Esport Fitnessin uusia hintoja? Kun ollaan ihan siihen viereen muuttamassa, siellä olisi helppo käydä treenaamassa. Saako sinne ostettua mitään kertalippuja, vai onko pakko ottaa jäsenyys? Ja voiko maksaa erikseen pelkästä kuntosalista, vai täytyykö ottaa kaikki osa-alueet mukaan?
Minkälainen paikka tuo Esport Fitness noin muuten on?

W:
Kunhan vain kestää pinna ja mielenterveys, sillä tarkka ja pitkään kovin kurinalainen elämä saattaa vetää ennenaikaisesti piippuun. Useimmiten meikä ainaskin lopettaa kurinalaiset diettini ennenaikaisesti yksinkertaisesti burn outtiin...*iihhih*