haedy:
Nuorisoteatterin lopetin ihan vaan sen takia, kun silloin ei ollut aikaa käydä harkoissa koska kilparatsastus (jos muistat) vei multa kaikkki wendit , eli en kerennyt silloin mihinkään, et sillee..=)
Sä oot ehtiny moneksi
![*nauru* *nauru*](/smiley/nauru.gif)
![*grr* *grr*](/smiley/grr.gif)
![*nauru* *nauru*](/smiley/nauru.gif)
1,909 posts, 96 pages, 1,106,469 views
haedy:
Nuorisoteatterin lopetin ihan vaan sen takia, kun silloin ei ollut aikaa käydä harkoissa koska kilparatsastus (jos muistat) vei multa kaikkki wendit , eli en kerennyt silloin mihinkään, et sillee..=)
haedy:
Musta kuntosalilla on mitä tylsin urheilumuoto...=( Pari kertaa olen ostanut kuukausikortin. Ehkä olen vaan sen henkinen, että tykkään harrastaa jotain sellasta missä saa liikkua, kuunnella musaa ja samalla kehittyy lihasvoima: esim. capoeira jota olen nyt syksyllä alkanut harrastelemaan..
Hotblood:
10 kerran kortti on ainakin 59e tavalliselta tallaajalta...
Hyzenthlay:
muistakaapa välttää ylikunto, se iskee nimittäin helposti
Uhuu:
ylikunto ei kuitenkaan tarkoita samaa kuin rättiväsymys monen kunnon treenipäivän jälkeen...
Hyzenthlay:
tällä hetkellä tuntuu, että sali on mennyt taidon edelle ihan todellajohtunee siitä, että salilla olen saanut paljon enemmän tulosta aikaan. Jännä huomata miten painot on vaan kasvanu ja kroppa muokkaantunut
nekin painot mitä on joskus nostellut naama punasena on nyt kuin ilmaa vaan! Tänään sai perse kyytiä askelkyykyllä, mitä parhain!
muistakaapa välttää ylikunto, se iskee nimittäin helposti
Hansu:
Kuinka pian flunssan jälkeen uskaltaa taas palata salille ilman pelkoa sydänlihastulehduksesta tms. kivasta jälkitaudista?
Olin koko viime viikon melko kovassa nuhassa ja kurkkukivussa, mutta kuumetta ei ollut. Viikonloppuna olo alkoi helpottaa ja nyt tuntuu taas lähes normaalilta pientä nenän vuotamista lukuunottamatta. Onko siis turvallista mennä huomenna salille vai kannattaako vielä odottaa? Vai onko tähän olemassa mitään yksiselitteistä vastausta? En yleensä rehki salilla mitenkään verenmaku suussa, lähinnä teen erilaisia käsi- ja hartialihasliikkeitä.
Hansu:
Kuinka pian flunssan jälkeen uskaltaa taas palata salille ilman pelkoa sydänlihastulehduksesta tms. kivasta jälkitaudista?
Hansu:
Olin koko viime viikon melko kovassa nuhassa ja kurkkukivussa, mutta kuumetta ei ollut. Viikonloppuna olo alkoi helpottaa ja nyt tuntuu taas lähes normaalilta pientä nenän vuotamista lukuunottamatta. Onko siis turvallista mennä huomenna salille vai kannattaako vielä odottaa? Vai onko tähän olemassa mitään yksiselitteistä vastausta? En yleensä rehki salilla mitenkään verenmaku suussa, lähinnä teen erilaisia käsi- ja hartialihasliikkeitä.