väärin kuultuja biisien sanoja?

237 posts, 12 pages, 113,867 views

Juhgu

#81 • • Juhgu Virnistelijä
Tämä on kyllä tahallaan väärin kuultu, mutta t.a.t.u:n biisissä not gonna get us ei sanota "not gonna get us", vaan "makkaratehdas". Kuunnelkaa vaikka jos ette usko! Toimii ainakin hieman puuroisemmalla äänentoistolla, esim. baarissa jolloin tuosta saa hassunhauskan yhteislaulun.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

evvk

#82 • • evvk
Yleistä on että esim britti biiseissä sanat kuullan väärin..
Asiasta on ollut dokumenttejakin
Mellu-

#83 • • Mellu-

Juhgu:
Tämä on kyllä tahallaan väärin kuultu, mutta t.a.t.u:n biisissä not gonna get us ei sanota ?not gonna get us?, vaan ?makkaratehdas?. Kuunnelkaa vaikka jos ette usko! Toimii ainakin hieman puuroisemmalla äänentoistolla, esim. baarissa jolloin tuosta saa hassunhauskan yhteislaulun.

makkarakebab makkarakebaaaaaaaaaaaaaab

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Lin

#84 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Mä kuulen kaikki biisit aina ihan väärin... *blush*
Tää on nyt ainoo, joka muistu mieleen. En muista artistia,enkä edes koko biisiä, mutta yhdessä kohdassa lauletaan näin (kai?): ”Tunnelin ruuhkaa, katselen...” Ja sit se jatkuu jotenkin näin: ”Jokainen, rakkautta kaipaa ja jokainen siitä unelmoi...”
Ja mä pitkän aikaa ihmettelin, että ei kai ne voi radiossa soittaa biisiä missä lauletaan: ”Kun Nelli runkkaa, katselen...”
*ding*

Noloa...

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

#85 • • Mr. Jenkins Guest

cloud-c:
Tämä nyt saattaa mennä hieman offtopiciksi mutta tässä hauska linkki jossa lentokentällä kuulutukset voi kuulostaa aivan toiselta mitä alun perin tarkoitettiin. Käytännön pila.
http://www.usd.edu/eric/humour/heathrow.html

No nyt toimii linkki!

[muokattu 5.8.2004 14:56]

Päiväni pelastus! Kiitän ja kumarran!
Essi

#86 • • Essi Kukkupää!
Ismo Alangon Suomi ratsastaa jälleen= Suuri ratsastajaaaaa.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

Shaz

#87 • • Shaz team Wittupäät
Mä en ees viitti alkaa luettelee et mitä kaikkee kuulen väärin. *hih*
Saa kyl välil kavereiden kaa ihan hyvät naurut noista jutuista..
Paras ehkä oli aikakoneen 'odota' -biisi ku siinä laulettiin et 'odota, miksi karkuun juoksit niin varoen'
ja kuulin siit et 'odota, kaksi karhuu juoksi niin varoen' *nauru*
La Petite

#88 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mä heitin pienenä "Pump Up the Volume" -biisin tyyliin "papatsipaajuu"
*iihhih*

--
Rem tene, verba seqventur

poet

#89 • • poet
Enpä tiedä onks joku jo laittanu tän, ku en jaksanu selaa taaksepäin. mut ekan kerran ku kuulin legendaarisen Age of love-Age of love, ni kuulin sem mimmin laulavan COME ON DANCE WITH ME, MOVE YOUR BODY YOU LOUSY BITCH.
KryptonitE

#90 • • KryptonitE

Neuro:
Aamulla kattelin MTV:tä. Soi joku didon biisi, en muista nimee. Kuuntelin että se laulaa ”Won´t come down with this shit.” Tais olla ”I´ll go down with this ship” tai jotai. *nauru*

Mulla aina ihan sama ongelma. :D
pathi

#91 • • pathi
kaveri kuuli shakiran(?) underneath your clothesin vähän väärin ja hoilasi viikkoja joka paikassa "I don´t need your clothes".

--
D:

ezzy

#92 • • ezzy Droid-pappa

lillikutti:
”it´s a final countdown” vääntyi aikoinaan näin: ”istu vain mun kanssa” *iihhih*

"it's a fin at kaunat taun" tms oli mun versioni ala-asteella x)
Essi

#93 • • Essi Kukkupää!
Serkku kuuli kerran: vamos a la playa= valosammat ajat

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

Anny

#94 • • Anny Hurricane-Munster
Maija Vilkkumaan Satumaatango ... Minä kuulen "Ja joka yö soitan satula tangon..." mikä prkleen satula tango?!? *grr*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

RainChild

#95 • • RainChild

Juhgu:
Tämä on kyllä tahallaan väärin kuultu, mutta t.a.t.u:n biisissä not gonna get us ei sanota "not gonna get us", vaan "makkaratehdas". Kuunnelkaa vaikka jos ette usko! Toimii ainakin hieman puuroisemmalla äänentoistolla, esim. baarissa jolloin tuosta saa hassunhauskan yhteislaulun.

Hmm...t.A.t.U:n yhdestä piisistä oon kans joskus kuullu hieman väärin...Se on joku niiden venäjän kielinen biisi, jossa kuulostaa siltä et siinä laulettais "jeesus pelastaa, jeesus pelastaa..." *iihhih*

Sit yks kaveri oli joskus pienenä saanu väännettuu joululaulusta "we wish you a merry christmas..." -> "juo vissyy..:"

äh, muistan et mul ois ollu joku ihan ihmeellinen väärinkuultu vielä, nyt ei pysty muistaan...jos muistuu niin editti tulee *vink*

--
Rainchild is back home

hKt

#96 • • hKt hökötti

Juhgu:

Kuultu, eli tarkotuksella väännetty, sama kohta myös "makkarakebab". *nauru*

--
*sydän*

Jutu

#97 • • Jutu Blondi
Tehosekoittimen Pyydä Tähdet Taivaalta biisissä kuulin, että se sanoo pyydä tähteet taivaalta. Go me *iihhih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kirisame^

#98 • • kirisame^
Joskus muinoin skidiaikoina lieni sellanen Tino Singhin tähdittämä huima musikaali ku hype tms. No ei siitä sen enempää paitsi, että aina ku ne laulaa kaikaisi "do the hype" kelasin et miksköhän markkinointi on levinny nuorten musikaalissa niinki pitkälle et pitää kajauttaa "pizza hut". Sitä sitten mietin oman aikani typeryyteni pauloissa ennen kun sain valaistusta ja nyt olen jo viisaampi *sydän*

niin ainakin uskottelen itselleni slice kädessäni..

--
no way josé.

Kirurgintarkka

#99 • • Kirurgintarkka Rau
Jostain luin, että RHCP:n Aeroplanen kertsin It's my aeroplane oli kääntynyt muotoon: "Kiss my arrow babe!!"
cosmic

#100 • • Edited cosmic :D
Real to me:n alku kuulostaa tältä: "Bullshit dinners and free champagne..." ja oikeasti se menee näin "Showbiz dinners and free champagne..." *iihhih*

edit: Äskön tuli radiosta Yön Jokainen saa rakastaa ja minä kuulin, että "Jokainen salarakastaa" *nauru*

Juhgu:

Intissä väännettiin tosta näin: "Mahtava gines!" *nauru*

Blinda:
Mä kuulen kaikki biisit aina ihan väärin... *blush*
Tää on nyt ainoo, joka muistu mieleen. En muista artistia,enkä edes koko biisiä, mutta yhdessä kohdassa lauletaan näin (kai?): ”Tunnelin ruuhkaa, katselen...” Ja sit se jatkuu jotenkin näin: ”Jokainen, rakkautta kaipaa ja jokainen siitä unelmoi...”
Ja mä pitkän aikaa ihmettelin, että ei kai ne voi radiossa soittaa biisiä missä lauletaan: ”Kun Nelli runkkaa, katselen...”
*ding*

Noloa...

Eiks se mee oikeesti niin, että "Kun neljän ruuhkaa katselee...". Itsekin kuulin sen jotenki, että " Kun neljä runkkaa..."*nauru*

ALIEN:
J. Karjalaista lauleskelin nuorempana, että ” ...villejä rubiineja... ” *ding*

...mikäköhän mahtoi olla biisin oikea nimi edes?? *nauru*

Tai sitten "Ville ja lupiineja..." Oikea nimi on Villejä lupiineja.

Armin:
---
Griotte:
---
pupuankka:
*iloinen* oli pakko alottaa tällanen topicci kun kuuntelen juuri Molokoa...

kuulen nimittäin joka kerta Statues-albumin Forever more-biisin kertosäkeen: ”L.S.D. brings you joy....forever more..” *nauru* oikeasti se menee kai ”endless tears...”

vaikka tiedän miten se menee, aina kuulen väärin... *hymy*

---

Heh. Sama juttu mulla. Miten endless tears voi kuulostaa L.S.D:ltä... *täh*

---

Juu, me kinattiin just munkaverin kanssa tätä, olin ihan sata varma et se sanoo L.S.D....

ja taas tuli tyhmä olo... *pelle*

Ton vois kuulla myös, että "english tea, brings you joy, forever more..." tai "NRJ, brings you joy" (not *muhaha*) tai rankemman musan ystävät voi kuulla sen näin "NRG, brings you joy..." *iloinen*

--
:D is an unproductive condition.