väärin kuultuja biisien sanoja?

237 posts, 12 pages, 110,863 views

Chatte

Posts: 4,085

#42 • • Chatte Team Teknolipat :)

planey:
anna erikson:
”kaikista paskoista, etsin sinua, sinua vain”

..vai kasvoista? *hih*


*reps* - paskoistapa hyvinkin *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#43 • • Kauno Saario Guest
Pikkuskidinä n. 3v lauleskelin Junnu Vainion mainiota biisiä (öö..siis mikä?) albatrossi joka lepäämättä liikaa...oikeesti se menee et albatrossi joka lepäämättä liitää. Kuittia siitä vielä kuulen nykyäänkin, kun en uskonu miten se oikeesti menee.
-P

Posts: 4,972

#44 • • -P
tämä ei ole mikään paha, mutta muistan aina kun luulin, että Stingin - English Man in New York biisissä laulettiin ”woo-oh, I'm an alien, I'm a little alien” vaikka little onkin legal *iihhih*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#45 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

JussiS:
---
Dee:
heh... siinä Didon uudes biisis kuulostaa et se sanoo :”I will go down with this ship....” mä kuulen sen joka kerta: ”I will go down with this SHIT...”*iloinen* oonkohan mä kuunnellu liikaa räppii..?*justjoo**nauru*

---

Kuin myös.



mulle selvis vasta nyt, ettei se olekaan shit. Ehdinkin jo ihmetellä, ettei se sovi Didon imagoon.

päivän *pelle*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

UnityF

Posts: 15,721

#46 • • UnityF joo just se

ella_:
”upota mut unihiekkaan” (jostain kotimaisesta biisistä..)

vääntyi pienessä mielessäni

”upotan mulkkuni hiekkaan” ja kesti kauan ennenkuin sai oikeista sanoista selvää *justjoo*



*repeilee* tää on hyvä... *joo*
Avatar
#47 • • ALIEN Guest
J. Karjalaista lauleskelin nuorempana, että ” ...villejä rubiineja... ” *ding*

...mikäköhän mahtoi olla biisin oikea nimi edes?? *nauru*
Avatar
#48 • • valona Guest
Vector 13 - Rise biisin voksut kuuluu päässäni: \”gay wonder, gay wonder...\” Kuulin joltain et ne saattais olla jopa \”not everyone, not everyone...\” *ding*
abcdtatu

Posts: 136

#49 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani

mikkihiiri:

Miten on mahdollista? Sehä o oikeesti täysin selkeä piisi... Mut dynamite on edelleeki michael KNIGHT-tsä-bä-tsä-bä-tsä-tsä-michael-tsä-michael-tsä-michael KNIGHT...



ollaan kämppiksen kaa kuultu jotain.. hot damn-a ready for the summa....mut ei kyl hajuukaan et mitä siin oikeesti lauletaan... tietääks kukaan?
milla

Posts: 3,699

#50 • • milla

NextAce:
Se biisi mis lauletaan mä olen niin pop, mä kuulen sen kyllä aina et mä olen nipo*iloinen*


haha! mul oli ihan sama :)
ariel

Posts: 308

#51 • • ariel ananas

Angelus:
tämä ei ole mikään paha, mutta muistan aina kun luulin, että Stingin - English Man in New York biisissä laulettiin ”woo-oh, I'm an alien, I'm a little alien” vaikka little onkin legal *iihhih*



heh, minä myös.

kaksitoistavuotiaaksi saakka luulin kappaleessa Lennä, Juri Gagarin laulettavan

”Mennään, mennään Jurika- baariin
Tule elävänä takaisin”

...ihmettelin mielessäni kyllä, että mikäköhän baari se sellainen on. kuulostaa vaaralliselta.

--
Vous allez faire des merveilles!

Jammailija

Posts: 3,224

#52 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Mä kuulin tossa Orkidean ja Mr.A:n Jack levyllä, että yx mimmi ois laulanu näin:

”Last night I was in a bunny..”

vaik se meni, että ”last night I was in a party..”

Ah hah haaa*iloinen*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

RhonaN

Posts: 122

#53 • • RhonaN Lapa

abcdtatu:
---
mikkihiiri:

Miten on mahdollista? Sehä o oikeesti täysin selkeä piisi... Mut dynamite on edelleeki michael KNIGHT-tsä-bä-tsä-bä-tsä-tsä-michael-tsä-michael-tsä-michael KNIGHT...

---


ollaan kämppiksen kaa kuultu jotain.. hot damn-a ready for the summa....mut ei kyl hajuukaan et mitä siin oikeesti lauletaan... tietääks kukaan?



Ei oo tarkkaa tietoo mut oma veikkaus o jotai hot mama I'm a super slammer (slammah) ?*nauru*

--
Pitää tanssii lujempaa et saadaa muut kiinni!

martina

Posts: 1,875

#54 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
samuli edelmanin ”ihana valo....” oli ihan saletisti ”ihan naparo....” kun sitä pikkusena jammailin... *blush**nauru*
Individual

Posts: 10,942

#55 • • Individual HYPNO!
Ainakin ekana tulee mieleen Pekka Ruuskan Rafaelin enkeli ja siitä kohta:
”Lapset hinaavat kohmeisin sormin lippuja salkoihin...” jonka kuulin tietysti näin:
”Lapset hinaavat Corn Flakesi sormin lippuja salkoihin...” *ding*

Mutta kun yleensä laulun sanoissa on mitä tahansa juubaa, niin harvoinpa sitä mitenkään kyseenalaistaa mitä itse kuulee...
Avatar
#56 • • astaroth Guest
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes:

-”Nobody knows what it's like to be the bad man...”
->”Nobody knows what it's like to be the Batman...”
Juhgu

Posts: 7,921

#57 • • Juhgu Virnistelijä

Avernian:
Lost triben Gamemaster kuulostaa musta aina edelleenkin tältä : ”... you are becoming aware of yourself as a gay master...”



Kyllä :D vaikka kyllähän sen biisin nimen perusteella tietää mitä siinä sanotaan, niin silti!

...ja se naisääni *hih* kaiku ja kaikki. You are becoming aware of yourself as a gaymaster...gaymaster...gaymaster...gaymaster *lmao*

[muokattu 13.7.2004 23:15]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

kAiStA

Posts: 229

#58 • • kAiStA
Yks tuttu poika kysyi multa täsä eräänä päivänä näin :”kuuntele tot biisii, mitä siin lauletaa?”
(kyseessä jonkun miehen edittämä suht hidas biisi ´I got fly/fight for it`....tjms..)

Tää poika oli kuullu sanat näin: ”I got fly vomit....”

=D

--
Let the music be your only God..

Optik

Posts: 1,691

#59 • • Optik Piikkisika/Outopallo

kAiStA:
Yks tuttu poika kysyi multa täsä eräänä päivänä näin :”kuuntele tot biisii, mitä siin lauletaa?”
(kyseessä jonkun miehen edittämä suht hidas biisi ´I got fly/fight for it`....tjms..)

Tää poika oli kuullu sanat näin: ”I got fly vomit....”

=D



Höö.. kuulostais Luniz:n ”Got 5 on it” viisulta

Alkuperäinen nyt on suht kökkö ralli, mutta siitä on tehty kiva Drum & Bass remixikin.. *joo*

[muokattu 14.7.2004 10:01]

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

zari

Posts: 716

#60 • • zari Team Tamppaajat
On tullu kuultua ”walking my secret passion” tälläin --> ”Fucking my secret passion”

Kappaleesta Donna - Secret Passion

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice