väärin kuultuja biisien sanoja?

237 posts, 12 pages, 110,223 views

pupuankka

Posts: 869

#1 • • pupuankka poly-wtf?!
*iloinen* oli pakko alottaa tällanen topicci kun kuuntelen juuri Molokoa...

kuulen nimittäin joka kerta Statues-albumin Forever more-biisin kertosäkeen: \”L.S.D. brings you joy....forever more..\” *nauru* oikeasti se menee kai \”endless tears...\”

vaikka tiedän miten se menee, aina kuulen väärin... *hymy*
lumen

Posts: 2,398

#2 • • lumen lumelääke
en muista omia väärinkuultuja piisejä (niitä on paljon kylläkin *nauru*) mut luin kerran nyt-liitteestä tämmösestä, ku joku oli kuullu pon jovin piisistä sen kohan ”you give love a bad name” näin: ”you give love to batman” *hih*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

keisha

Posts: 1,394

#3 • • keisha bullet with butterfly wings
Libertare on minulle aina ja ikuisesti ”livetkää”.*nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

DiamonDie

Posts: 676

#4 • • DiamonDie mediahippi
Väärinkuultua konemusiikkia:

Mobyn Feeling so realissa laulettiin mielestäni ”you're no prostitute”, kaverini mielestä taas ”curious folksinger”. Hieman eroa, selvyyttä asiaan emme ole saaneet. Solid Basen Reach out for me tuli kuultua Richard for me.

Maailman väärinkuulluin (trance)biisi lienee Liquid Child - Diving faces, kuten tämä foorumithreadi kertoo: http://www.purelyrics.com/forum/index.php?thread=207 . Ehdotettuina ovat olleet esim. nämä versiot:

”my thoughts pass away with the calm sea, all the faces around me towards a wisdom for me, follow my proclamation for a new experiance for life, dont be afraid we now start to dive, for the liquid child for a labyrinth of time, so open up your eyes and realize my sign, come with me to the different places and be a part of the diving faces” ja

”my thoughts passed away within' comet sieve/scene ,all the faces who around it roots wisdom from me for all my proclamation feeling nie experience of life don't be afraid we now start do dive with the liquid child through delivering enough time so open up your minds and realising in a sing come with me to the different places and be a part of the diving faces” (ei tosin sisällöllisesti/kieliopillisesti kovin järkevä)
cheat

Posts: 796

#5 • • cheat
metallican She ain´t my bitch, mun kaveri hoilottaa, She ate my pizza...

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

random

Posts: 226

#6 • • random
Vengaboys - We're going to Ibiza.. kuulin ton ekan kerran ja kelasin et mitä järkee nois lyriikois on ku kuulin että ”We're going to eat pizza in the Mediterranean sea”. Go figure. *iloinen*
Essi

Posts: 1,246

#7 • • Essi Kukkupää!

cheat:
metallican She ain´t my bitch, mun kaveri hoilottaa, She ate my pizza...


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Itkunaurut pääs. *nauru* James Hetfield hoilottaa: She ate my piiiiiiiiizzha!

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

äm

Posts: 2,376

#8 • • äm
Toissa kesänä mun Micran poppivehkeissä soi kasetti, jossa oli Perpetuous Dreamerin The Sound Of Goodbye.

\”Sometimes the sound of goodbye
Is louder than any drumbeat

Kaveri kuuli viimeisen sanan paikalle trombi ja oli ihan onnesta soikeana, että \”onpas kiva biisi\”. Sain kuunnella koko kesän ajellessamme, kun hän hoilotti aina \”trombi\” kovaan ääneen oikean sanan päälle.
Luojan kiitos Micra on historiaa *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#9 • • Relic Guest

äm:
Toissa kesänä mun Micran poppivehkeissä soi kasetti, jossa oli Perpetuous Dreamerin The Sound Of Goodbye.

”Sometimes the sound of goodbye
Is louder than any drumbeat”

Kaveri kuuli viimeisen sanan paikalle trombi ja oli ihan onnesta soikeana, että ”onpas kiva biisi”. Sain kuunnella koko kesän ajellessamme, kun hän hoilotti aina ”trombi” kovaan ääneen oikean sanan päälle.
Luojan kiitos Micra on historiaa *nauru*




jep toi on sattunu kuule monelle :D
MaSari

Posts: 1,986

#10 • • MaSari space jammer

äm:
Toissa kesänä mun Micran poppivehkeissä soi kasetti, jossa oli Perpetuous Dreamerin The Sound Of Goodbye.

”Sometimes the sound of goodbye
Is louder than any drumbeat”

Kaveri kuuli viimeisen sanan paikalle trombi ja oli ihan onnesta soikeana, että ”onpas kiva biisi”. Sain kuunnella koko kesän ajellessamme, kun hän hoilotti aina ”trombi” kovaan ääneen oikean sanan päälle.
Luojan kiitos Micra on historiaa *nauru*



Joo niin kuuli munkin yks kaveri. Aina se laulo että trombiiiii *nauru* Sillee antaumuksella, buahaha

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

MaSari

Posts: 1,986

#11 • • MaSari space jammer
Ah, tulikin mieleen yks stoori tähän aiheeseen.

Sillo joku yli kymmenen vuotta sitten ku oli tää Movetron kova sana poppimaailmassa, ja se teki sen biisin minkä kaikki varmasti tietää, eli sen Romeo ja Julia, niin joku oli kuullu vähä väärin yhes kohtaa.. Buahaha (Luin joskus NYT-liitteestä) Se oli kuullu et ”tää kapu letittää sun punajuuria” ja se oikeesti meni siis ”tää Capuletin kai suvun on tuuria”.. Hyvä väännös jos niin voi sanoo *nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

User

Posts: 135

#12 • • User
Aamulla kattelin MTV:tä. Soi joku didon biisi, en muista nimee. Kuuntelin että se laulaa ”Won´t come down with this shit.” Tais olla ”I´ll go down with this ship” tai jotai. *nauru*
Sallakat

Posts: 2,220

#13 • • Sallakat jungle, baby !

MaSari:
Ah, tulikin mieleen yks stoori tähän aiheeseen.

Sillo joku yli kymmenen vuotta sitten ku oli tää Movetron kova sana poppimaailmassa, ja se teki sen biisin minkä kaikki varmasti tietää, eli sen Romeo ja Julia, niin joku oli kuullu vähä väärin yhes kohtaa.. Buahaha (Luin joskus NYT-liitteestä) Se oli kuullu et ”tää kapu letittää sun punajuuria” ja se oikeesti meni siis ”tää Capuletin kai suvun on tuuria”.. Hyvä väännös jos niin voi sanoo *nauru*



Joo mä luin sitä kirjasta nimeltään Väärin Kuultuja Laulunsanoja tjsp ja toi sama biisi oli vääntyny NiiiiiiiN moneen eri versioon! mä kun kerran kipeenä luin sitä kirjaa niin ei voinu kun nauraa vedet silmissä! *nauru**nauru* suosittelen. Harmi etten nyt muista mitää otteita siitä.
Iso-D

Posts: 489

#14 • • Iso-D Team Sika
Yksi legendaarisimmista mun väärinkuulemista biiseistä on Eric Claptonin My father's eyes. Kohta ”I look into my father's eyes” väänty muotoon ”...barber's eyes”. *nauru*

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

Inferno

Posts: 369

#15 • • Inferno [Terrorcraft]
”Girls just wanna know how to fuck...”*iloinen**nauru**hih*

Menee oikeasti: ”Girls just wanna have fun”

Menee sekasin tossa ko. kertosäkeessä kun se tyttö laulaa sen sillain hassusti*joo**joo*

En kyllä muista pändin nimeä,joku kasari*hymy*

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#16 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mutta hei, etkös sä ole gay master? *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

-P

Posts: 4,972

#17 • • -P

Inferno:
”Girls just wanna know how to fuck...”*iloinen**nauru**hih*

Menee oikeasti: ”Girls just wanna have fun”

Menee sekasin tossa ko. kertosäkeessä kun se tyttö laulaa sen sillain hassusti*joo**joo*

En kyllä muista pändin nimeä,joku kasari*hymy*



Cindy Lauper - Girls Wanna have Fun.. en ole varma, mutta 80% varmuudella sanon että oisi tuo

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#18 • • Griotte Guest

pupuankka:
*iloinen* oli pakko alottaa tällanen topicci kun kuuntelen juuri Molokoa...

kuulen nimittäin joka kerta Statues-albumin Forever more-biisin kertosäkeen: ”L.S.D. brings you joy....forever more..” *nauru* oikeasti se menee kai ”endless tears...”

vaikka tiedän miten se menee, aina kuulen väärin... *hymy*



Heh. Sama juttu mulla. Miten endless tears voi kuulostaa L.S.D:ltä... *täh*
Abbedissa

Posts: 9

#19 • • Abbedissa <3
Meikän kesäduunipaikassa soi aina radio ja sit sieltä tuli tosi usein yks Ricky Martinin aika vanha biisi, missä se laulaa et: \”STICKS LIKE A BEE, LIKE EVERY GIRL IN HISTORY\” ni mä oon aina laulanu sitä näin: \”STINKS LIKE A PEE, LIKE EVERY GIRL IN HISTORY\”*plur*

Oonki aina miettiny, et mitä kettua ne sanat oikeen tarkottaa!!! *nauru*

--
Parempi pari suhdetta kuin parisuhde :D

*läppä läppänä*

kap-pu

Posts: 1,167

#20 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Inferno:
”Girls just wanna know how to fuck...”*iloinen**nauru**hih*

Menee oikeasti: ”Girls just wanna have fun”



Cyndi Lauperhan se. Ei voi kyl käsittää miten voit kuulla ton noin, eihän noita sanoja saisi edes laulettua siihen väliin mitenkään luontevasti. Ts. liikaa tavuja/äänteitä verraten todellisiin sanoihin/biisiin.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.