väärin kuultuja biisien sanoja?

237 posts, 12 pages, 110,862 views

TiiTu

Posts: 240

#61 • • TiiTu
eräs kaveri luuli pitkän aikaa että biisi ”I'm your venus” onkin ”I'm your Penis”....*piis*
Say-Me

Posts: 80

#62 • • Say-Me

RhonaN:
---
abcdtatu:
---
mikkihiiri:

Miten on mahdollista? Sehä o oikeesti täysin selkeä piisi... Mut dynamite on edelleeki michael KNIGHT-tsä-bä-tsä-bä-tsä-tsä-michael-tsä-michael-tsä-michael KNIGHT...

---


ollaan kämppiksen kaa kuultu jotain.. hot damn-a ready for the summa....mut ei kyl hajuukaan et mitä siin oikeesti lauletaan... tietääks kukaan?

---


Ei oo tarkkaa tietoo mut oma veikkaus o jotai hot mama I'm a super slammer (slammah) ?*nauru*



Voisin vaikka väittää, että RMJ 2004:ssa ne ITSE käski yleisön laulaa mukana: ”Hot mama, ihan vitun sama” *justjoo*

--
Laugh now, but one day we'll make the rules.

Mizfir

Posts: 2,472

#63 • • Mizfir pittuinen
..jossain biisissä kuulostaa ihan siltä ku toistettais..pippurimylly..pippurimylly...*nauru*

--
-Mannanen-

sapeli

Posts: 11,768

#64 • • sapeli jokukukamikä?
Kaverin kanssa aina hoilataan ”horny campaign”, mut nyt en muista sen yhtyeen enkä kappaleen nimeä... Australialainen kaksikko, aika suosittu joku 5 vuotta sitten, laulo jotain ”chica-cherry-cola”sta...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Ihana

Posts: 56

#65 • • Ihana Ihana

Optik:
---

Höö.. kuulostais Luniz:n ”Got 5 on it” viisulta

Alkuperäinen nyt on suht kökkö ralli, mutta siitä on tehty kiva Drum & Bass remixikin.. *joo*

[muokattu 14.7.2004 10:01]



Siis aivan alkuperäinen biisi mistä taustat kyseiseen biisin on sämplätty on kasariraita, Club Nouveau - Why you treat me so bad
ella_

Posts: 1,329

#66 • • ella_

sapeli:
Kaverin kanssa aina hoilataan ”horny campaign”, mut nyt en muista sen yhtyeen enkä kappaleen nimeä... Australialainen kaksikko, aika suosittu joku 5 vuotta sitten, laulo jotain ”chica-cherry-cola”sta...



savage garden :D

--
Elementary, my dear.

anthocyan

Posts: 1,511

#67 • • anthocyan Kohti valoa...

Angelus:
tämä ei ole mikään paha, mutta muistan aina kun luulin, että Stingin - English Man in New York biisissä laulettiin ”woo-oh, I'm an alien, I'm a little alien” vaikka little onkin legal *iihhih*



Ei hitsi! Mä elin siin uskos vielki! *blush* *nauru*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Violette

Posts: 102

#68 • • Violette Humppamuija
Yhdessä hempeässä rakkauslaulussa lauletaan ”If you want to go away, now I must obey...” ja mä kuulen aina ”If you want to go away, now I masturbate” *lmao*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

itis

Posts: 2,518

#69 • • itis Morning Star

Optik:
---
kAiStA:
Yks tuttu poika kysyi multa täsä eräänä päivänä näin :”kuuntele tot biisii, mitä siin lauletaa?”
(kyseessä jonkun miehen edittämä suht hidas biisi ´I got fly/fight for it`....tjms..)

Tää poika oli kuullu sanat näin: ”I got fly vomit....”

=D

---


Höö.. kuulostais Luniz:n ”Got 5 on it” viisulta

Alkuperäinen nyt on suht kökkö ralli, mutta siitä on tehty kiva Drum & Bass remixikin.. *joo*

[muokattu 14.7.2004 10:01]




hehe... mä olen kuullut sen taas tähän tapaan: ”I've got five on it...” ja koska videossa on rahaa ja tyttöjä -tulin ihmetelleeksi että MITÄ siinä oikeen sanotaan *nauru*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Lyylikki

Posts: 2,975

#70 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Paul Youngin biisiä ”Senza una donna” hoilailin omalla englannilla eli ”Say son a Donna”

...kuulosti pienenä, englantia taitamattomana ihan järkevältä, että Donnan poika sanoi.*muhaha*
Bio

Posts: 4,429

#71 • • Bio The Bullies / Pinky
Didon biisissä ”White Flag” siinä sanotaan: ”Well I will go down with this ship”
aluksi luulin et se menee näin ”Well I will go down with this shit”
itis

Posts: 2,518

#72 • • itis Morning Star

Essi:
---
cheat:
metallican She ain´t my bitch, mun kaveri hoilottaa, She ate my pizza...

---

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Itkunaurut pääs. *nauru* James Hetfield hoilottaa: She ate my piiiiiiiiizzha!




*muhaha**nauru**nauru**nauru**nauru*
Räkä roiskuu ja vihanen mies huutaa ku mamma söi sen pizzan *hymy* *hih*

[muokattu 5.8.2004 09:36]

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

itis

Posts: 2,518

#73 • • itis Morning Star

dco:
Vector 13 - Rise biisin voksut kuuluu päässäni: ”gay wonder, gay wonder...” Kuulin joltain et ne saattais olla jopa ”not everyone, not everyone...” *ding*



En ole ollenkaan varma mutta vokaalit taitaa olla sämplätty David Bowien jostain biisistä jossa mä kuulen sen kanssa aina gay wonder...

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Ceppu

Posts: 97

#74 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Tästä oli kaverinkin kanssa vääntöä joskus.. Ja olin muuten väärässä.
*vink*
Elikkäs kyseessä oli Europen Final Countdown ja jostain syystä kuulen sen näin: \”We´re heading for penis\” *ding*

Oikeat sanat ovatkin sitten ihan muuta: \”We´re heading for Venus\”
liikkuva muna

Posts: 2,652

#75 • • liikkuva muna an egg on the move
Eipä tuu muuta väärinkuultua mieleen kun joskus kerana Raptorin Tyyris tyllerö. Luulin että se maalas munia eikä muureja. Kaikesta huolimatta Eppujen separilateraali ärsyttää: ”Muston tuu-ú-uu urheilu húu-ù.” *eiei*
sapeli

Posts: 11,768

#77 • • sapeli jokukukamikä?

ella_:
---
sapeli:
Kaverin kanssa aina hoilataan ”horny campaign”, mut nyt en muista sen yhtyeen enkä kappaleen nimeä... Australialainen kaksikko, aika suosittu joku 5 vuotta sitten, laulo jotain ”chica-cherry-cola”sta...

---


savage garden :D



Muistin iteki äsken mut kerkisit ensin *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

naira

Posts: 204

#78 • • naira black cat
Private Linen Downstairs Upstairs -biisissä juurikin tämä ”downstairs upstairs”-kohta vääntyy aina korvissani ”lobsters, lobsters”:ksi... *justjoo**nauru*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

$

Posts: 1,802

#79 • • $ Destination weekend!
Ystävä kuuli Drugface -Fill me:n sanat seuraavasti "Kill me with drugs and then fuck me for hours"

Ja samoin Arcade Mode - Your Love "Kill me with your love..."

Pitäisikö huolestua vai hankkia paremmat skobet?
lillikutti

Posts: 249

#80 • • Edited lillikutti hyppivä jyvä
”it´s a final countdown” vääntyi aikoinaan näin: ”istu vain mun kanssa” *iihhih*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-