väärin kuultuja biisien sanoja?

237 posts, 12 pages, 110,383 views

RiD

Posts: 2,817

#141 • • RiD Nukemi
Tatun biisissä not gonna get us tai jotain, ne aivan varmasti laulaa sen sijasta "MAKKARAKEBAB".

Varma tieto.

--
*super* *possu*

AaKo

Posts: 637

#142 • • AaKo Tosi veivaaja
tom jonesin "sex bomb" saa uuden käsityksen korvassani.."seppo, seppo u are my seppo"

--
En se mää ollut!!!

RiD

Posts: 2,817

#144 • • RiD Nukemi

PoisoN, 7.6.2006 16:55:
---
RiD, 7.6.2006 16:28:
Tatun biisissä not gonna get us tai jotain, ne aivan varmasti laulaa sen sijasta "MAKKARAKEBAB".

Varma tieto.

---


Se on makkaratehdas :D



arvostan mielipidettäsi, mutta olet väärässä!

--
*super* *possu*

Cloud

Posts: 2,162

#145 • • Cloud Game Freak

RiD, 7.6.2006 16:57:
---


arvostan mielipidettäsi, mutta olet väärässä!



Ei väärää tietoa kannata arvostaa. MakkaraKebaab se on :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Amuck

Posts: 2,396

#146 • • Amuck dub-i-dub
Antti Tuisku laulaa uudessa biisissään
"Aivan niinkuin oisin mennyt piristä sekaisin"! :O Kauhiaa

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

RudeBway

Posts: 13

#148 • • RudeBway 3rd_kind
Solar stone - seven cities on aika hauska tapaus. siinä kun on se semmonen intiaani/shamaani chanttaus laulu hässäkkä ni siitä oon aina kuullu et "ei markat taivu."
kaveri sen mulle kerran sanos ja siit asti oon kuullu sen aina....
todellisuudessahan tuosta ei hirveän hyvin ota selvää mitä lauletaan.

--
-300 micrograms is the dose-

Amuck

Posts: 2,396

#149 • • Amuck dub-i-dub

Amokk, 11.7.2006 10:23:
Antti Tuisku laulaa uudessa biisissään
"Aivan niinkuin oisin mennyt piristä sekaisin"! :O Kauhiaa


Tää näköjään jatkuu "Tänä yönä voisin loputtomiin tanssii" . Ja laulun nimikin on Sekaisin! Voi voi voi millaista esimerkkiä Antti näyttää.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Riku

Posts: 3,187

#150 • • Riku The Little Prince

Amokk, 11.7.2006 10:23:
Antti Tuisku laulaa uudessa biisissään
"Aivan niinkuin oisin mennyt piristä sekaisin"! :O Kauhiaa

Eiks se oo parempi kun laulaa "Käytin 4 vuotta piriä ilman mitään ongelmia, kantsii vetää" =)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#151 • • Riku The Little Prince
Perpetial Motionin Spinningissä se naisääni laulaa ihan selvästi "Bileet! Bileet!".

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Juhgu

Posts: 7,921

#152 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Tälle hajosi aika huolella: Nightwish - Fishmaster.

En spoilaa laittamalla sanoja tänne :)

Vähemmän hauska, mutta samaa sarjaa: Dream Theater - Innocence Faded.

Ja sitten oli joku varsin hauska, mitä en harmi kyllä löytänyt. Tikku-ukkotyyliin tehty ja sanoina jotain "cock'n'pull it...", jos joku muistaa, niin linkkiä kehiin!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

neppu*

Posts: 111

#153 • • neppu* Neppu

Tyly, 10.9.2003 11:36:
Hmm....

Muistan aikoinaan että yx tuttu Kuuli Samuli Edelmanin biisin Ihana valo

”Piharatamo, on nimesi kaunis sana”
Oikein:
”Ihana valo, on nimesi....”¨

Se meinaa rimmaa tai siis sopii jos haluaa kuulla niin... *hymy*

*iloinen*



Mä taas tässä kyllä kuulin tosi pitkään "Ihanapalo, on nimesi kaunis sana", ja vielä ei niin että "ihana palo" vaan "iha napa lo".. Mietin pitkään että mitä se meinaa kunnes asia eräs päivä sai mut etsimään netistä ton biisin sanat ja tarkistamaan.. *tirsk*
kanuuna

Posts: 224

#154 • • kanuuna
Joskus vuonna miekka ja kilpi, kun Lab-4 oli VR:n konepajalla soittelemassa olin kuulevinani jossain vaiheessa biisin jossa laulettiin iloisesti että "piri-piri-polkkaa, piri-piri-polkkaa, piri-piri-polkkaa..." En ole edelleenkään varma laulettiinko vai ei, mutta kovasti kuulosti siltä *ding*

...ja se oli ihan hyvä biisi

--
...in the year 2039, after their complete destruction of Mother Earth, the human race was searching, looking for a new home...

pupuankka

Posts: 869

#155 • • pupuankka poly-wtf?!
Mä olin yhtenä päivänä vähän *ding* tunnelmissa kun kuulin Antti Tuiskun Sekaisin-biisin ekaa kertaa jossain kaupassa taustamuzakkina... Kuulin nimittäin että kertsi menisi:

"aivan niinkuin oisin / mennyt piristä sekaisin / tänä yönä voisin / loputtomiin tanssii"

*lmao*

Sit yritin kuuntelemalla kuunnella että eihän Tuiskun poika voi laulaa 10-vuotiaille faneilleen huumeidenkäytöstä! Seuraavaksi kuulin että: "aivan niin kuin oisin / mennyt sinusta sekaisin..."

Oikeastihan tää menee: "Aivan niin kuin oisin / mennyt biitistä sekaisin / tänä yönä voisin / loputtomiin tanssii.." *justjoo*
-lera-

Posts: 394

#156 • • -lera-

pupuankka, 1.8.2006 07:45:
Mä olin yhtenä päivänä vähän *ding* tunnelmissa kun kuulin Antti Tuiskun Sekaisin-biisin ekaa kertaa jossain kaupassa taustamuzakkina... Kuulin nimittäin että kertsi menisi:

"aivan niinkuin oisin / mennyt piristä sekaisin / tänä yönä voisin / loputtomiin tanssii"

*lmao*

Sit yritin kuuntelemalla kuunnella että eihän Tuiskun poika voi laulaa 10-vuotiaille faneilleen huumeidenkäytöstä! Seuraavaksi kuulin että: "aivan niin kuin oisin / mennyt sinusta sekaisin..."

Oikeastihan tää menee: "Aivan niin kuin oisin / mennyt biitistä sekaisin / tänä yönä voisin / loputtomiin tanssii.." *justjoo*




eikö se oikea versio ole "Aivan niin kuin oisin / mennyt viinistä sekaisin / tänä yönä voisin / loputtomiin tanssii.." *ding*

vai onko tämä vielä yksi versio tästä biisistä? *nauru*
villelope

Posts: 2,846

#157 • • villelope Lope of Lope & Kantola

-lera-, 1.8.2006 09:07:
---
eikö se oikea versio ole "Aivan niin kuin oisin / mennyt viinistä sekaisin / tänä yönä voisin / loputtomiin tanssii.." *ding*


haha lol. Vaimoke kuuli tuon aivan samalla tavalla.

Oli kyl sitten kohtuullisen hyvät väittelyt tostakin aiheesta. *nauru*

Mut joo, kyllä se on "biitistä sekaisin".

Semmonen pikku vivahde tähän vielä, että meillä päin oli nuorempana kutsua nuuskaa biitiksi. *joo*
pululu

Posts: 1,102

#158 • • pululu .jemmutti.

kumimuumi, 7.6.2006 15:51:
Oon kyl kans 100% varma et siin didon biisissä lauletaan "I will go down with this shit." :P



kuulin jostain että se on alkuperäisesti ollut shit, mutta jottei sitä tarviis sensuroida, se vaihettiin shipiksi.

järkevää *hymy*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

pupuankka

Posts: 869

#159 • • pupuankka poly-wtf?!

LooPy,
Semmonen pikku vivahde tähän vielä, että meillä päin oli nuorempana kutsua nuuskaa biitiksi. *joo*



Niin Keski-Suomessakin ja sitten hasis- eli lätkäpalasta sanottiin kanssa biitiksi *nauru*
Fyrisch

Posts: 4,525

#160 • • Fyrisch

pupuankka, 1.8.2006 10:41:
---
LooPy,
Semmonen pikku vivahde tähän vielä, että meillä päin oli nuorempana kutsua nuuskaa biitiksi. *joo*

---


Niin Keski-Suomessakin ja sitten hasis- eli lätkäpalasta sanottiin kanssa biitiksi *nauru*



Aaaahahahah :DDDDD

Se selittääkin miks joskus jossai espoon kotibileis joku random tuli pummaa kessuu, sanoin ettei oo, mut voin tarjoo biittii, lämäsin sille tykin ja kiekon kätee, sit se lähti tärisien vessaa säätelee jotai :DDDDD

Loppujen lopuks se feidas jonnekki mun nuuskan kans! :.