237 posts, 12 pages, 113,801 views
Juhgu:
Tämä on kyllä tahallaan väärin kuultu, mutta t.a.t.u:n biisissä not gonna get us ei sanota ?not gonna get us?, vaan ?makkaratehdas?. Kuunnelkaa vaikka jos ette usko! Toimii ainakin hieman puuroisemmalla äänentoistolla, esim. baarissa jolloin tuosta saa hassunhauskan yhteislaulun.
cloud-c:
Tämä nyt saattaa mennä hieman offtopiciksi mutta tässä hauska linkki jossa lentokentällä kuulutukset voi kuulostaa aivan toiselta mitä alun perin tarkoitettiin. Käytännön pila.
http://www.usd.edu/eric/humour/heathrow.html
No nyt toimii linkki!
[muokattu 5.8.2004 14:56]
Neuro:
Aamulla kattelin MTV:tä. Soi joku didon biisi, en muista nimee. Kuuntelin että se laulaa Won´t come down with this shit. Tais olla I´ll go down with this ship tai jotai.
Juhgu:
Tämä on kyllä tahallaan väärin kuultu, mutta t.a.t.u:n biisissä not gonna get us ei sanota "not gonna get us", vaan "makkaratehdas". Kuunnelkaa vaikka jos ette usko! Toimii ainakin hieman puuroisemmalla äänentoistolla, esim. baarissa jolloin tuosta saa hassunhauskan yhteislaulun.
Juhgu:
Tämä on kyllä tahallaan väärin kuultu, mutta t.a.t.u:n biisissä not gonna get us ei sanota "not gonna get us", vaan "makkaratehdas". Kuunnelkaa vaikka jos ette usko! Toimii ainakin hieman puuroisemmalla äänentoistolla, esim. baarissa jolloin tuosta saa hassunhauskan yhteislaulun.
Juhgu:
Blinda:
Mä kuulen kaikki biisit aina ihan väärin...
Tää on nyt ainoo, joka muistu mieleen. En muista artistia,enkä edes koko biisiä, mutta yhdessä kohdassa lauletaan näin (kai?): Tunnelin ruuhkaa, katselen... Ja sit se jatkuu jotenkin näin: Jokainen, rakkautta kaipaa ja jokainen siitä unelmoi...
Ja mä pitkän aikaa ihmettelin, että ei kai ne voi radiossa soittaa biisiä missä lauletaan: Kun Nelli runkkaa, katselen...
Noloa...
ALIEN:
J. Karjalaista lauleskelin nuorempana, että ...villejä rubiineja...
...mikäköhän mahtoi olla biisin oikea nimi edes??
Armin:
---
Griotte:
---
pupuankka:
oli pakko alottaa tällanen topicci kun kuuntelen juuri Molokoa...
kuulen nimittäin joka kerta Statues-albumin Forever more-biisin kertosäkeen: L.S.D. brings you joy....forever more.. oikeasti se menee kai endless tears...
vaikka tiedän miten se menee, aina kuulen väärin...
---
Heh. Sama juttu mulla. Miten endless tears voi kuulostaa L.S.D:ltä...
---
Juu, me kinattiin just munkaverin kanssa tätä, olin ihan sata varma et se sanoo L.S.D....
ja taas tuli tyhmä olo...