Kuka minä olen... vai olenko?

160 posts, 8 pages, 53,829 views

She

Posts: 717

#41 • • She
Tiina olen. Lempinimiä on tullu lyhyen elämän aikana liikaakin, mut ei yhtäkään jota kestäisin kuulla*hih*...Tän vuoden abiturientti, ja bunkkaan täälä lähellä Järvenpäätä. Esittelen ihteäni paremmalla ajalla lisää, kun mulla on hieman kiire nyt... !ieH ÖöKöö..*heiii*
Avatar
#42 • • markHOO Guest
moi mä oon mä!!! *hymy*
scobl

Posts: 755

#43 • • scobl
vau, mikä mielenkiintoinen nimi! *hmph*

--
bred na net

She

Posts: 717

#44 • • She
Juuh.. Niin Jokainenhan on aina just se jokainen ja mä oon mä.. Loogista.. Mutta jos sun nimi onki Mä ni sitten se onkin vähän hassumpi juttu.. Toisaalta Sä ootkin sitten Mä, eli kuka mä olen ku en kuitenkan ole sä eli Mä?!?
*iloinen*


*täh**täh**täh*
milla

Posts: 3,699

#45 • • milla
juuu että voisin kai mäki tänne jotain heittää.. elikkä siis: nimi on Milla ja helsinkistä oon ja tuun. bileissä käyn sillee vaihtelevasti että joskus kerta kuukaudessa riittää, joskus se pari kertaa viikossa tuntuu liiiiiian vähäiseltä.. nyt on putki jääny kyl päälle ja kivaa on ja kovaa menee*plur*

muuhun elämään sitten kuuluu työ ja ööh..tavallaan opiskelu..ja harrastelen show-tanssia ja vähän teatterijuttuja.. kotona viihdyn kans paaaljon ja mökillä rauhassa viel enemmän..

sit vaan oon tällanen ilonen ja välil surullinen(mut harvemmin *vink*) ja kauheesti tykkään kaikista ketkä on mukavia*hymy* ja ainii pitänee mainita tietenki tuo että sinkkuja ollaan..hih..*joo*
Avatar
#46 • • markHOO Guest
No okey.. mun nimi on mark. Asun tampereella. En kerro itestäni vielä mitään. Kun en jaksa kautta kerkee.
Late

Posts: 3,441

#47 • • Late team Lasse
Jaa.. kai tämmöseen täytyy vastata vaikka mua tuskin kukaan tietää.. *vink*
Nimi on Lauri (yllätys, yllätys), ikää tulee 19 kesäkuussa. Ainakin vielä toistaiseksi asun kotona espoossa.
Nyt en keksi muuta lisättävää kun että sivilsääty = seurustelee.

That's it!

-Jos joku näkee bileissä niin saa tulla nykäsemään hihasta, on ihan jees tutustua uusiin ihmisiin. *joo*

(muokattu 27.5.2002 21:41:11)
Mizfir

Posts: 2,472

#48 • • Mizfir pittuinen
jesh.. sit tää ois Hanna a.k.a little red one / Wolfie. Olen pirtsakka, hassunhauska, elämän pienistä asioista iloitsewa tyttönen*plur*...tosin tilanteen waatiessa kiukkuinen pikkupiru hiipii esiin..*pahis* Tanssiminen on mun henkireikä, joten tassuteltua tulee aina kun waan warpaat alkaa wipattaa.. *ökkö* Olen ikuinen susisielu, siksipä puumerkkinäni on sudentassu. Teen kaikennäköisiä bile, ym. waatteita silloin kun waan aikaa riittää... ai niin..opiskelen nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi.*vink*

Siinäpä se..."tiiwistettynä". *nauru**sydän**pupu**purr*

(muokattu 28.5.2002 13:55:24)

--
-Mannanen-

cosmikki

Posts: 1,261

#49 • • cosmikki
..musta tuntuu että musta on viime aikoina tullut tylsä ja se on alkanut jopa itseäni tylsistyttämään. mutta olen päättänyt tehdä asialle jotain *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

India

Posts: 475

#50 • • India
Terve... mä olen Anu .. mul on koht ikää 23vee (13 päivää vielä tsihhih..) Asustelen Nissaksessa Viltsun, kaks ja puolvuotiaan pikku tylleröisen ja parin kisun kanssa...

Tykkään mielettömästi tanssimisesta, musiikista, keijukaisista, metsänpeikoista, punasesta... *sydän*
hmmm...*täh* mitäs vielä... parempi olla vain vaiti. Musta sanat ei voi kertoa kunnolla minkälainen on.... kaikki pitää kokea,nähdä ja tuntea.....
Avatar
#51 • • Pirpeli Guest
Kati Ursula Koskinen, syntynyt Kuusankoskella tehtaan varjossa 8.6.1974. Sen jälkeen muuttanut Kouvolaan, Mikkeliin, Lappeenrantaan, Helsinkiin, Kuhmoon, Sotkamoon ja sitte takas Helsinkiin. Täällä duunailen nuorten parissa ja viihdyn kovin. Lisäksi olen tehnyt dj- hommia ja eräoppaanakin toiminut. Asun Etelä-Haagassa pienessä yksiössä alivuokralaisena sellanen hassu 16 vee nuori mies, hyvä ystävä Sotkamon-ajoilta. (mä haluan isomman kämpän!)

Mut bongaa usein bileistä Antin kanssa, joka pitää siisteistä kuteista ja kivoista hiuksista. JA ME EI OLLA PARI!!!Vaikka usein niin ihmiset luulevat*nauraa*Monet muutkin asiat ovat sydäntä lähellä...(niistä lisää muissa topiceissa).

Onni on ollut tavata muitakin klubituslaisia, mukana on uskomattoman kivoja tyyppejä, useita persoonallisuuksia ja muutenkin hauskoja otuksia.
Seuraavan kerran DREAMS-bileissä...(näillä näkymin uv-valossa hohtavalla maalilla customoitu valkonen silkki"yöpaita" päällä*hih*)Ja mulla on lasit, joita ilman törmäilisin seiniin ja ihmisiin. Mutta sehän ei välttämättä ole huono asia*vink*

[muokattu 30.9.2002 13:09]
Opamox

Posts: 489

#52 • • Opamox
Nimi on Olli jos joku ei osaa yhdistää...*vink* Asun järrrvenpäässä ja käyn tällä hetkellä lukiota suoritettuani jo amixessa tietotekniikan perustutkinnon. *super* harrastan partiota ja sillointällöin lumilautailua, minulla on kissa...hmm....no se oon mä. *hih*
UnityF

Posts: 15,721

#53 • • UnityF joo just se
Kuka minä olen...Vai olenko... ?En tiedä kukasen kertoo....Hmmm... Mä oon tämmöinen 21wee reivaaja joka rakastaa bileissä hillumista jatanssimista... Mä oon puolix kreikalainen otus....Tykkään pukeutua neon värisiin vaatteisiin ja rakastan kaikkia reivaajia... ;] *hug kaikille reivaajille**ökkö*
tuitui

Posts: 1,258

#54 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
patis:

Marski = Marianne
Ice-Angel = Maddalena
puupi = Katriina
nigel = niko (ainaski muistaakseni) :)

saa korjata jos olen väärässä *ding*



mikäs tämä on??

miksi nimeni täällä loistaa vaikka mitään en ole tehnyt*voiei*

no anyway...oon marski moi _o/


- hulivili hupakko -
*super*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Katrina

Posts: 605

#55 • • Katrina
Minä olen yksinäinen Hakaniemissä asuva ötökkä, joka kaipaa silitystä...
Avatar
#56 • • Pirpeli Guest
Avernian:

vaeltajatar:. Asun Etelä-Haagassa

*voiei*
Iiiiik! Joku asuu ihan vieressä *slurps*



Angervotie......numeroita en sano*nauraa**nauraa**plur*Naapuruus rules ok?*slurps*
_atmos

Posts: 230

#57 • • _atmos
täällä "landella" *nukkuu* (60km helsingistä länteen) ei klubi-kulttuurista ole tietoakaan.. kerran tuli vahingossa mentyä klubibileisiin ja jäin samantien koukkuun. noin kerran kahdessa viikossa tulee klubitettua, joskus useemminkin jos hyvää tarjontaa riittää.

ainoa miinuspuoli on että en tunne ketään täältä kuka olisi kiinnostunut klubituksesta, joten useimmiten lähden yksin, ajaen, eli ei tule juotuakaan mitään.. tosin mikäs siinä.

harrastuksiin kuuluu hmm, satunnainen punttiksella käynti, jääkiekko, futis ja tietysti musiikki.

jos kuvan perusteella satut tunnistamaan niin nykäse hihasta.. kiva tutustua aina uusiin ihmisiin *iloinen*.

---
now playing: space brothers - legacy (dj astrid rmx)
---

[muokattu 2.10.2002 20:29]
Katrina

Posts: 605

#58 • • Katrina
Avernian:


Hmm... Minä olin saanut semmosen kuvan että olisit Jannen kanssa pari... Eiköhän se tule silittämään ja peittelemään (tai heittämään peitot pois kun lämpöä riittää *nauru*)



Niin toivottavasti se kohta tulee ja tekee niin. janne on ollut pari viikkoa yöt ja päivät töissä. Mulla on vähän tylsää...
Dragonfly

Posts: 542

#59 • • Dragonfly Mariarawr
hmm.. pitää kai sitä tännekki :=:)
mä oon Maria aka Mobiiliperhonen aka Drago aka Mafia aka Pulu aka MafiaPulu aka Duracellpupu aka Ihan_Muuten_Vaan_Hyperaktiivinen.. aka Lempinimimagneetti :=:) mä tykkään olla aina positiivinen, aina liikkeessä, aina bilettämässä ja melkein aina koulussa ja melkein aina töissä :=:)
hmm.. mutta se siitä :=:) pörr

--
Uguu~