Kati Ursula Koskinen, syntynyt Kuusankoskella tehtaan varjossa 8.6.1974. Sen jälkeen muuttanut Kouvolaan, Mikkeliin, Lappeenrantaan, Helsinkiin, Kuhmoon, Sotkamoon ja sitte takas Helsinkiin. Täällä duunailen nuorten parissa ja viihdyn kovin. Lisäksi olen tehnyt dj- hommia ja eräoppaanakin toiminut. Asun Etelä-Haagassa pienessä yksiössä alivuokralaisena sellanen hassu 16 vee nuori mies, hyvä ystävä Sotkamon-ajoilta. (mä haluan isomman kämpän!)
Mut bongaa usein bileistä Antin kanssa, joka pitää siisteistä kuteista ja kivoista hiuksista. JA ME EI OLLA PARI!!!Vaikka usein niin ihmiset luulevat*nauraa*Monet muutkin asiat ovat sydäntä lähellä...(niistä lisää muissa topiceissa).
Onni on ollut tavata muitakin klubituslaisia, mukana on uskomattoman kivoja tyyppejä, useita persoonallisuuksia ja muutenkin hauskoja otuksia.
Seuraavan kerran DREAMS-bileissä...(näillä näkymin uv-valossa hohtavalla maalilla customoitu valkonen silkki"yöpaita" päällä
)Ja mulla on lasit, joita ilman törmäilisin seiniin ja ihmisiin. Mutta sehän ei välttämättä ole huono asia*vink*
[muokattu 30.9.2002 13:09]